יחיאל נהרי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Shmuelkey (שיחה | תרומות)
תגית: עריכה מיישום נייד
שורה 10: שורה 10:


==חיים אישיים==
==חיים אישיים==
הוא אב לשלושה ילדים מאישתו הראשונה. בנו רפאל מנדלסון, שמשתמש בשם המשפחה של אימו, הוא חזן אשכנזי ומפורסם מאוד באנגליה. היה נשוי ל[[רקדנית בטן|רקדנית הבטן]] [[ברי סימון]] במשך כארבע שנים. כיום הוא גרוש ומתגורר ב[[מיאמי]] שב[[פלורידה]].
הוא אב לשלושה ילדים מאישתו הראשונה. בנו רפאל מנדלסון, שמשתמש בשם המשפחה של אימו, הוא חזן אשכנזי ומפורסם מאוד באנגליה. התחתן עם [[רקדנית בטן|רקדנית הבטן]] ופליטת [[האח הגדול]] [[ברי סימון]] והתגרש ממנה 3 פעמים בארבע שנים. כיום הוא גרוש ומתגורר ב[[מיאמי]] שב[[פלורידה]].


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־00:43, 28 ביולי 2016

אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

יחיאל נהרי (נולד ב-י"א באדר ה'תשכ"א 27 בפברואר 1961) פייטן וחזן ישראלי.

ביוגרפיה

נולד בירושלים לצייר הקיר ציון נהרי ולאמו[דרושה הבהרה] חייטת במקצועה. הורים בני הדור השני של תימן וסוריה.[דרושה הבהרה] כבר מגיל 4 נמשך לבתי הכנסת בירושלים שבהם שלטה השירה התימנית מסורתית. בגיל שמונה היה משדר בכל יום שישי קריאות מן התורה, ששודרו ברדיו ברשת א'. באותו גיל כחבר מקהלה, התחיל להופיע הופעות פומביות. את דרכו בחזנות החל כשהיה בן 13 החזן מאיר לוי לקח אותו לשלושה קונצרטים בארצות הברית והוא הופיע בבתי כנסת. למד בבית הספר היסודי חורב, בישיבת מרכז הרב, וישיבת נר ישראל בולטימור ארצות הברית. בגיל שמונה עשרה התגייס לצה"ל שירת בחטיבת גולני ובחיל האוויר. בגיל 22 התחתן והתגורר בלונדון שלוש שנים. במהלך הקריירה שלו הוציא כ-32 אלבומים. מפורסם כחזן ופייטן בסגנונות ערבית ובטורקית הישנה והפיוטית ושר את כל המקאמים המזרחיים והצפון אפריקאיים.

בקיץ 2015 שימש כשופט בתוכנית המציאות הפייטן של ערוץ 20.

מדי שנה הוא מנצח על פתיחת עונת הבקשות בעיר צפת, הנערכת בבית הכנסת "אבוהב" בפרשת "חיי שרה".

חיים אישיים

הוא אב לשלושה ילדים מאישתו הראשונה. בנו רפאל מנדלסון, שמשתמש בשם המשפחה של אימו, הוא חזן אשכנזי ומפורסם מאוד באנגליה. התחתן עם רקדנית הבטן ופליטת האח הגדול ברי סימון והתגרש ממנה 3 פעמים בארבע שנים. כיום הוא גרוש ומתגורר במיאמי שבפלורידה.

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.