עדי מאירי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
ניסוח, עדכון
שיניתי "יומית של התכנית" ל "את התכנית היומית"
שורה 13: שורה 13:
בעת [[מלחמת לבנון השנייה]] דיווחה מאירי על החיילים הפצועים שהגיעו ל[[בית החולים רמב"ם]] בחיפה.
בעת [[מלחמת לבנון השנייה]] דיווחה מאירי על החיילים הפצועים שהגיעו ל[[בית החולים רמב"ם]] בחיפה.


מ-[[7 בדצמבר]] [[2014]] החליפה את [[ירון דקל]] ומגישה יחד עם [[בני טייטלבוים]] יומית של התוכנית "[[הכל דיבורים]]" ב[[רשת ב']].
מ-[[7 בדצמבר]] [[2014]] החליפה את [[ירון דקל]] ומגישה יחד עם [[בני טייטלבוים]] את התכנית היומית "[[הכל דיבורים]]" ב[[רשת ב']].
מאירי נשואה ואם לארבעה. מתגוררת ב[[אזור השרון]].
מאירי נשואה ואם לארבעה. מתגוררת ב[[אזור השרון]].



גרסה מ־12:06, 18 באפריל 2017

עדי מאירי היא עיתונאית ישראלית, כתבת הפלילים לשעבר של קול ישראל, מגישה מדי יום את התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל. חשפה עד כה מספר שחיתויות והתנהלויות בלתי תקינות, בהן גם של מערכת אכיפת החוק בכלל ושל משטרת ישראל בפרט.

עדי מאירי

ביוגרפיה

מאירי גדלה במושב צור משה. בילדותה למדה ריקוד ג'אז וכילדה הופיעה ברחבי ישראל במסגרת להקת ג'אז. סיימה את לימודי התיכון, במגמת גאוגרפיה, בבית הספר התיכון על שם רופין בעמק חפר, (הנקרא כיום קריית החינוך ע"ש בן-גוריון). סיימה לימודיה לתואר ראשון במכללת רופין.

את שירותה הצבאי עשתה ביחידת מודיעין, ולאחר שירותה הצבאי, עבדה כשנה בגלי צה"ל, ולאחר מכן עברה לשדר בקול ישראל ככתבת בחיפה. מאירי סיקרה לצדו של אילן רועה את אסון המסוקים ביישוב שאר ישוב.

ב-1997 עברה לשמש כתבת משטרה בתל אביב, וסיקרה בין היתר את אסון המכבייה ואת מלחמת הכנופיות בין פרדס כץ לרמת עמידר. מאירי דיווחה לראשונה על פרשת התלונה של רקדנית הבטן שלומית שלום נגד שגריר מצרים בישראל מוחמד בסיוני, בטענה שהאחרון ניסה לאנוס אותה.

ב-2005 למדה משחק אצל יורם לוינשטיין.

בעת מלחמת לבנון השנייה דיווחה מאירי על החיילים הפצועים שהגיעו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מ-7 בדצמבר 2014 החליפה את ירון דקל ומגישה יחד עם בני טייטלבוים את התכנית היומית "הכל דיבורים" ברשת ב'. מאירי נשואה ואם לארבעה. מתגוררת באזור השרון.

חשיפת פרשיות שחיתות ופשע

לאורך השנים חשפה מאירי מספר פרשיות שחיתות ופשע, בהן פרשת "השופט המכה", החשדות נגד השר סילבן שלום, וקריסת תיק הרצח במועדון הברנוער.

בין הפרשיות הידועות שחשפה נמצאת פרשת השחיתות ברשות המסים. מאז הפרסום היא מלווה את רפי רותם, קצין המודיעין שחשף בפניה את המעשים הפליליים, במאבקו ברשויות בטענתו שהוא זכאי לקבל הכרה כחושף שחיתויות.

במסגרת עבודתה העיתונאית יצאה נגד החקירה וה"עליהום" הציבורי שהיה נגד העיתונאי עמנואל רוזן, בגלל האופן שבו הדבר נעשה והמשפט הציבורי שנעשה לו – החקירה הסתיימה בסגירת התיק.[1]

מאירי זכתה בפרסי רשות השידור ו"אומ"ץ" על חשיפותיה.[2]

עבודות נוספות

במרץ 2013 החלה מאירי להגיש את התוכנית "סירנות" בערוץ הראשון, תוכנית בענייני פלילים ומשפט, ששודרה מדי שבוע בימי רביעי עד פברואר 2015.

באותה שנה החלה לצלם סדרת דוקו-דרמה "מעברים "לערוץ הראשון. את הסדרה כתב וביים גיא אסל, יזם מנהל מחלקת הדרמה בערוץ, מיקי הרץ, והפיקה אורנה זילכה, מאירי השתתפה בסדרה כמנחה ונטלה חלק גם בהפקה.

מאירי כותבת עם העיתונאית ברוריה אבידן-בריר ספר המלווה את הפרשות המרכזיות שנחשפו וסוקרו על ידי מאירי לאורך השנים.

כמו כן היא כותבת עם תסריטאית דרמת פשע טלוויזיונית שבה תשתתף באחד התפקידים שאותם יצרו השתיים ומשתתפת בסדרת הדוקו-דרמה "מעברים" שעלתה ב-2 ביולי 2014.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא עדי מאירי בוויקישיתוף

הערות שוליים