ניב דמירל – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 11: שורה 11:
דמירל גדל ב[[חדרה]]. את [[שירות בצה"ל|שירותו בצה"ל]] עשה ב[[להקות חיל האוויר]]. בשנת [[2014]] ניגש לאודישנים של [[תוכנית מציאות|תוכנית המציאות]] "[[The Voice ישראל]]", שובץ בנבחרת של [[מוש בן ארי]], והגיע למקום הרביעי בגמר התוכנית.
דמירל גדל ב[[חדרה]]. את [[שירות בצה"ל|שירותו בצה"ל]] עשה ב[[להקות חיל האוויר]]. בשנת [[2014]] ניגש לאודישנים של [[תוכנית מציאות|תוכנית המציאות]] "[[The Voice ישראל]]", שובץ בנבחרת של [[מוש בן ארי]], והגיע למקום הרביעי בגמר התוכנית.


לאחר סיום הגמר, החל דמירל בעבודה על אלבום הבכורה שכלל את הסינגלים "השעות הקטנות", שהגיע למקום ה-17 מתוך 40 שירים ב[[מצעד הפזמונים העברי השנתי (ה'תש"ע ואילך)|מצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ]] לשנת [[2016]], "נורמלי", "נתיב אחר", "אני אתה ויוסי", ו"בין הסימנים" (כשם האלבום). במהלך שנת [[2017]] הוחתם בחברת הקלטות בארגנטינה בשם "[[וורנר מיוזיק גרופ]]", וביולי של אותה שנה עתיד לטוס ל[[ארגנטינה]] ולהקליט שם [[מיני אלבום]] בשפה הספרדית שרובו יורכב משירי האלבום הישראלי שיתורגם לספרדית.
לאחר סיום הגמר, החל דמירל בעבודה על אלבום הבכורה שכלל את הסינגלים "השעות הקטנות", שהגיע למקום ה-17 מתוך 40 שירים ב[[מצעד הפזמונים העברי השנתי (ה'תש"ע ואילך)|מצעד הפזמונים העברי השנתי]] של [[גלגלצ]] ו-[[ynet]] לשנת [[2016]], "נורמלי", "נתיב אחר", "אני אתה ויוסי", ו"בין הסימנים" (כשם האלבום). במהלך שנת [[2017]] הוחתם בחברת הקלטות בארגנטינה בשם "[[וורנר מיוזיק גרופ]]", וביולי של אותה שנה עתיד לטוס ל[[ארגנטינה]] ולהקליט שם [[מיני אלבום]] בשפה הספרדית שרובו יורכב משירי האלבום הישראלי שיתורגם לספרדית.


==דיסקוגרפיה==
==דיסקוגרפיה==

גרסה מ־17:03, 27 באפריל 2017


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים [ שנות פעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

ניב דמירל
לידה 20 בינואר 1995 (בן 29)
מוקד פעילות ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2014 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק זמר
שפה מועדפת עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ניב דמירל (נולד ב-20 בינואר 1995) הוא זמר ישראלי, שהתפרסם בעקבות השתתפותו בעונה השלישית של תוכנית המציאות "The Voice ישראל".

ביוגרפיה

דמירל גדל בחדרה. את שירותו בצה"ל עשה בלהקות חיל האוויר. בשנת 2014 ניגש לאודישנים של תוכנית המציאות "The Voice ישראל", שובץ בנבחרת של מוש בן ארי, והגיע למקום הרביעי בגמר התוכנית.

לאחר סיום הגמר, החל דמירל בעבודה על אלבום הבכורה שכלל את הסינגלים "השעות הקטנות", שהגיע למקום ה-17 מתוך 40 שירים במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ ו-ynet לשנת 2016, "נורמלי", "נתיב אחר", "אני אתה ויוסי", ו"בין הסימנים" (כשם האלבום). במהלך שנת 2017 הוחתם בחברת הקלטות בארגנטינה בשם "וורנר מיוזיק גרופ", וביולי של אותה שנה עתיד לטוס לארגנטינה ולהקליט שם מיני אלבום בשפה הספרדית שרובו יורכב משירי האלבום הישראלי שיתורגם לספרדית.

דיסקוגרפיה

  • בין הסימנים (2017)

קישורים חיצוניים