החממה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מ לא ידוע
שורה 7: שורה 7:
| חברת הפקה=[[ענני תקשורת]]
| חברת הפקה=[[ענני תקשורת]]
| יוצרים=[[גיורא חמיצר]]
| יוצרים=[[גיורא חמיצר]]
| כותבים= [[גיורא חמיצר]] - תסריטאי ראשי {{ש}} [[אדוה בולה]]
| כותבים= [[גיורא חמיצר]] {{ש}} [[אדוה בולה]]
| בימוי=[[רועי פלורנטין]] <small>(עונות 1-2)</small>{{ש}} [[עודד לוטן]], [[רינה הורן]] (עונה 3)
| בימוי=[[רועי פלורנטין]] <small>(עונות 1-2)</small>{{ש}} [[עודד לוטן]], [[רינה הורן]] (עונה 3)
| מנחים =
| מנחים =

גרסה מ־23:04, 1 באוגוסט 2017

תבנית:סדרת טלוויזיה החממה היא סדרת נוער ישראלית, אשר שודרה בשנים 2012-2016 בערוץ ניקלודיאון למנויי Yes ונמשכה על פני 3 עונות (175 פרקים). את הסדרה יצר וכתב גיורא חמיצר. הסדרה מתארת את עלילותיהם של בני נוער הלומדים בבית-ספר למנהיגים הנקרא "החממה" שעל שפת הכנרת. בינואר 2014 עלתה הסדרה לשידור בערוץ ניקלודיאון בבריטניה, בדיבוב לאנגלית. ב-28 בינואר 2016 הודיעה הפקת הסדרה על מכירתה של הסדרה לאתר נטפליקס. הסדרה תעובד ותצולם מחדש בארץ בשפה האנגלית עם שחקנים אמריקאים וישראלים. הסדרה הבינלאומית תיקרא "Greenhouse Academy" ולפי ההערכות צפויה לעלות לשידור במהלך שנת 2017.

בעקבות הסדרה יצאו שלושה ספרים: "החממה - בעקבות גן העדן האבוד", "החממה - הרפתקה במאיץ" ו"החממה - מלכודת בלב ים" שנכתבו על ידי דניאלה זליגובסקי וגיורא חמיצר.

הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בקטגוריית "סדרת הילדים והנוער הטובה ביותר" בשנים 2013, 2014 ו-2015.

ב-1 ביולי 2015 הודיע יוצר הסדרה גיורא חמיצר כי הסדרה תסתיים לאחר חלקה השני של העונה השלישית, ובכך הסדרה הגיעה לסיומה ב-28 בפברואר 2016, לאחר 175 פרקים. הסיבה לסיום הסדרה לטענת חמיצר היא לסיים בשיא. הסדרה זכתה במקום השני בתחרות "מצעד השירים" בערוץ הראשון בהנחייתו של דניאל מורשת.

ב-8 במרץ 2017 עלה ספיישל איחוד מיוחד לרגל 4 שנים לסדרה המצליחה ושנה לסיום.

סקירת סדרה

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
15017 בדצמבר 201226 במאי 2013
25022 בדצמבר 20138 באפריל 2014
37515 בפברואר 201528 בפברואר 2016

עלילה

העונה הראשונה

פרקים 1-50 (50 פרקים)

אל בית-הספר למנהיגים - "החממה", בניהולו של לוּאִיס קליין ובנו רובי קליין, מצטרפים אלפי ואלה-לי רשף, ילדיה של נעמי רשף - האסטרונאוטית הישראלית הראשונה שנהרגה בתאונת חלל מסתורית. בחממה ישנם שני מועדונים- העורבים והנשרים. העורבים נחשבים למועדון החכמים ואלה שמתרכזים יותר בלימודים, והנשרים נחשבים למועדון בו הילדים מתרכזים בספורט ונחשבים לספורטאים מצטיינים ומקובלים. בהמשך העונה מתגלה שמאחורי החזות הפסטורלית של בית-הספר, מסתתרת מזימה נוראית, ששני האחראים לה הם זאב נאמן וג'ודי גורן, שלמעשה עובדים בשביל אדם מסתורי הנקרא "הלקוח". תלמידי "החממה" הרגישו שבבית ספרם מתרחשים דברים מוזרים והחליטו לחקור זאת בשיתוף פעולה. יחד, תוך הקמת חבורת "גלאפגוס" הם הצליחו לסכל את מזימתם של זאב וג'ודי ובמקביל חוו אהבות חדשות ומשברים אישיים. בסוף העונה מתגלה כי נעמי רשף חיה, ומי שהציל אותה היה מרכוס שעבד עם זאב וג'ודי כדי להציל את נעמי ובסוף הקריב את עצמו כדי שזאב וג'ודי יכשלו במזימתם.

העונה השנייה

פרקים 51-100 (50 פרקים)

לאחר שסיכלו את מזימתם של זאב וג'ודי, תלמידי "החממה" חזרו לשגרה. ספי שחל מונה לראש הממשלה במקומו של מורדי. ספי, שהועף מ"החממה" בילדותו, מנסה להדיח את לואיס מניהול בית-הספר, לבסוף בעקבות חקירה משטרתית ספי מצליח להעיף את לואיס בעקבות אתגר שבו נפצעו כמה תלמידים, ביניהם סופי שהודתה בחקירה נגד לואיס, ובמקומו מתמנה נעמי רשף. "הלקוח" מתכנן מזימה חדשה הקשורה למגנטיט - להפיץ וירוס (שנוצר בעת חימום המגנטיט שאיתו ניסו זאב וג'ודי ליצור רעידת אדמה בעונה הראשונה) בכנס שלום שבו נמצאים כל מנהיגי העולם וכתוצאה מכך - להרוויח הון רב. תלמידי "החממה" חשו בדבר וניסו לסכל את מזימתו החדשה של "הלקוח". במקביל לסיכול המזימה, תלמידי "החממה" חוו משברים חדשים ואהבות חדשות שהשפיעו עליהם גם בתקופה זו. בסוף העונה הצליחו להכשיל את מזימתו של הלקוח, שמתגלה כפיצול אישיות של רובי ובורח למקום לא נודע, והחיים ב"חממה" שבים לשגרה.

העונה השלישית

פרקים 101-175 (75 פרקים)

דגל מדינת נוביה הבדיונית

העונה השלישית נפתחת בגילוי של פצצה חדשה ששמה "איקארוס" עליה שומר המדען שיצר אותה, דוקטור ראלף אייזנברג. עלילת החלק הראשון של העונה סובבת סביב היחסים בין ישראל לנוביה, מדינת ערב במלכותה של באסם אל-שריף, שנרצח על ידי אחיו, ראפיק, שלאחר מכן הופך את נוביה לדיקטטורה ומאיים להפעיל את פצצת האיקארוס שקיבל מאייזנברג, בשטח ישראל. בסוף חלק זה של העונה, אלה-לי, דניאל, אביו האבוד נפתלי ועומאר אל-שריף, מנצחים את ראפיק ועומאר מוכתר למלך במקומו, ומתגלה שאייזנברג מופעל על ידי רובי, וכי ישנן עוד 40 פצצות איקארוס. באותו זמן, נחשף קיומו של פרויקט סוכנות החלל, אליו יפתח מתקבל, אך עוזב במהלך העונה מכיוון שנפרד מאלה-לי ואלה-לי נשארה בפרויקט.

בחצי השני של העונה השלישית, אייזנברג מורעל ו-16 פצצות האיקארוס הסודיות נגנבות. נראה כי רובי אחראי לכל זה, אך המפעיל של אייזנברג מתגלה כזאב, שניצל ממוות בסוף העונה הראשונה ולקח את זהותו של רובי. במהלך העונה, זאב מטמין פצצת איקארוס במטוס בו טסים ספי שחל ועומאר אל-שריף כדי לחולל מלחמת עולם שלישית, אך נכשל. זאב נעצר, אך השתחרר וטס לשווייץ בתמורה לכל פצצות האיקארוס שגנב. בהמשך, מתברר כי זאב נסע לשווייץ בשביל לעבור ניתוח פלסטי שיגרום לו להיראות כמו ספי, חזר לארץ, התחלף איתו וכלא אותו במרתף. זאב, המחופש לספי, מחליט כי אלה-לי צריכה לעלות על מעבורת "נעמי רשף" למרות שפרשה מפרויקט סוכנות החלל, ולנאום נאום היסטורי, אך מזימתו היא לפוצץ את המעבורת בשמיים באמצעות פצצות איקארוס כדי להאשים את עומאר ולייצר סכסוך בין ישראל לנוביה. לבסוף, חבורת "גלאפגוס" עולים על מזימה זו ועושים הכל כדי לבטל אותה. ספי משתחרר, וזאב נהרג על ידי דניאל. אלה-לי עולה על המעבורת כדי לשגר אותה כדי שפצצות האיקארוס שבה לא יפוצצו את כל האזור ומצליחה להינצל בכך שהיא יוצאת מהמעבורת שנייה לפני שהיא טסה. בסצנת הסיום, מועדון העורבים והנשרים מגיעים לטקס הסיום, ומסיימים את השנה האחרונה שלהם בחממה.

דמויות

תלמידי החממה

בית העורבים

  • אלה-לי רשף (גאיה שליטא-כץ) - נערה חכמה, צינית, יפה, כריזמטית, רודפת צדק ומנהיגה מלידה. אחותו הגדולה של אלפי ובתם הבכורה של נעמי וגורי רשף. הצטרפה למועדון העורבים, כמו אמה נעמי שלמדה בחממה. חברתה הטובה ביותר היא דינה. כשדינה ואוזי הצילו את אלה לי ויפתח מאריק, לאחר השתתפותה במבצע "גלאפגוס", סיכלה יחד עם חבריה הטובים את מזימתם של זאב וג'ודי. בעונה 2 לאחר שהסתכסכה עם חבריה מבית העורבים שהאשימו אותה בבגידה בעקבות יחסיה עם דניאל, היא מחליטה לעבור לבית הנשרים. בסוף עונה 2 היא חוזרת אל יפתח ואל בית העורבים. בעונה 3, לאחר שחוותה משבר, מאושפזת אלה-לי בבית הבראה. בהמשך העונה, הצטרפה לפרויקט החלל בניסיון להפוך לאסטרונאוטית כמו אמה. עוזבת את יפתח בעונה השלישית כי היא מבינה שהיא אוהבת את דניאל אבל הם נשארים חברים טובים. לאחר מכן אלה-לי חזרה ל"חממה" ונהפכה לקפטנית של בית העורבים. לאחר שיובל מספרת לדניאל על מעשיה, אלה לי ודניאל חוזרים להיות ביחד. היא הופכת לאסטרונאוטית הישראלית הצעירה ביותר, אולם בעקבות המזימה של זאב, היא משגרת את המעבורת עם הפצצות איקארוס אל החלל, כשהיא בורחת משם ברגע האחרון.
  • יפתח הר לב (לי בירן) - קפטן העורבים בשתי העונות הראשונות. מוזיקאי, חכם ורגיש. בתחילת עונה 1 מתחילה להתפתח בינו לבין אלה-לי מערכת יחסים אך בהמשך מגיעה בת זוגו לשעבר, איימי, שקוטעת את הקשר ביניהם. בהמשך מנסה להתקרב חזרה אל אלה-לי אך זו מתרחקת ממנו והופכת לבת זוגו של דניאל. בעונה 2 הוא נדבק בווירוס הקטלני והתאשפז בבית ההבראה כאשר הוא משותק. בבית ההבראה ניסו להרוג אותו, אך הוא הצליח לברוח. בסוף העונה השנייה, לאחר שנרפא, אלה-לי חוזרת אליו ולבית העורבים. בעונה 3 נכנס לפרויקט אשר ייעודו למצוא אסטרונאוט ישראלי צעיר וחדש ולשלוח אותו לחלל (נכנס לפרויקט בזכות נטלי). העמיד פנים שהוא ואלה-לי נפרדו ובסוף עוזב את הפרויקט ומספר לקארין פינטו את כל האמת. חוזר לפרויקט בזכות אלה-לי. בעונה השלישית, הוא ואלה-לי נפרדים, ובעקבות זאת עוזב את המחנה. הופך להיות בן זוגה של סופי לתקופה קצרה. נורה על ידי זאב בפרק האחרון ושורד. בפרק האחרון יש רמיזה לכך שנהיה בן זוגה של נטלי.
  • נטלי קליין (דר זוזובסקי) - נערה יפה, דבקה במטרה, נחושה וסקרנית. בתם הקטנה של לואיס ואביגיל קליין ואחותו הקטנה של רובי. הייתה חברה בבית הנשרים בעונה הראשונה, ובעונה השנייה עוברת לבית העורבים. חברתה הטובה ביותר של סופי. בת זוגו של דניאל בתחילת הסדרה. בהמשך השניים נפרדים בעקבות ויכוחים רבים. מתאהבת באלפי והשניים הופכים לבני זוג. הופנטה על ידי מרכוס וג'ודי אך בהמשך יוצאת מההיפנוזה בעזרת דניאל ואלה-לי . נפרדה מאלפי באמצע העונה השנייה ועברה לבית העורבים. בעונה השלישית מתמנת לקפטנית העורבים, מתאהבת ביפתח ומתחילה איתו, ללא ידיעה שהוא עדיין עם אלה-לי. באמצע העונה השלישית מנסה לאתר את אחיה ומסגירה אותו למשטרה לאחר שהציל אותה מחטיפה, ללא ידיעה כי זאב הפליל אותו. מסתכסכת עם סופי אך בסוף משלימה איתה. פענחה את זה שזאב חי, בזכות הפתק שרובי כתב. לאחר שהייתה על המטוס, לואיס מפטר אותה מתפקיד הקפטנית לטובת אלה-לי. עוזבת את "החממה" וגרה עם דריה. גילתה על היומן של אמא שלה וגם על מועדון הדרורים שרצתה להקים, ולבסוף הקימה את המועדון ולקחה אותו תחת חסותה. בפרק האחרון יש רמיזה לכך שנהייתה בת זוגו של יפתח.
  • דינה נבון (ג'וי ריגר) - חברה בבית העורבים. נערה בעלת אופי מיוחד, בעלת לשון מחוספסת וחדה, צינית. שוחררה באישור מיוחד מהכלא לאחר ששדדה בנק, והתקבלה ל"חממה". בת זוגו של מתי מסוף העונה הראשונה. בעונה השנייה חוזר אוזי, בן זוגה מהעבר הרוצה שיחזרו להיות בני זוג אך היא מסרבת ודוחה אותו. אריק ירה בה בסיום העונה השנייה אך נרפאת. בעונה השלישית היא ומתי נפרדים. לאחר זמן מה מתגלה כי מנו אוהב אותה והשניים נהיים זוג, ודינה סועדת אותו בסתר ועוזרת לו עם מחלת הסרטן. לאחר שמנו טס ללוס אנג'לס, דינה עוזרת לאלה-לי למצוא את זאב. הוזמנה על ידי מנו לבוא לבקר בלוס אנג'לס, אך מתי ביטל לה את הוויזה, וגילה לה בהמשך שעשה זאת בגלל שהוא מאוהב בה. בסוף העונה היא מסרבת לנסוע עם מנו לארצות הברית וחוזרת למתי.
  • מתי "מתתיהו" ספיבק (ליאור שבתאי) - חבר בבית העורבים. נער גאון, עילוי שהוקפץ שתי כיתות. בעליה של מעבדת מחשבים משוכללת ב"חממה". אוהב לשחק שחמט עם אלונה. בעונה הראשונה התאהב באלונה, אך בסוף העונה הראשונה הפך לבן זוגה של דינה. בעונה השלישית נפרד מדינה. פורץ למחשבים של המוסד כדי לאתר את אביו של דניאל. בשביל לא להיכנס לכלא עוזר למוסד למצוא את הפורץ השני למערכת המחשבים. בהמשך הבין שהוא מאוהב באלונה, השניים מתנשקים, ולאחר מכן אלונה חוזרת לבלארוס. ביטל את הויזה של דינה בגלל שרצה שתישאר בארץ, ואז התוודה שהוא אוהב אותה. בסוף העונה הם חוזרים להיות ביחד.
  • אלונה ברגר (סמדר חייט) - חברה לשעבר בבית העורבים, גאון מחשבים. אוהבת לשחק שחמט עם מתי ומאוהבת בו. בעונה הראשונה משתפת פעולה עם רובי, אך לא יודעת באיזו מזימה היא לוקחת חלק ומתחרטת על זה אחר כך. בעונה השנייה כמעט נבחרת להיות קפטנית העורבים. בעונה השלישית, משתפת לכאורה פעולה שוב עם רובי (אך למעשה עם זאב) כדי להציל את הוריה שנאסרו על ידו בבלארוס באשמת ריגול. נפצעת כשמצילה את מתי ממתנקש של זאב, ולאחר מכן עוזבת את החממה, אך חוזרת לטקס הסיום.
  • עמנואל "מנו" בלוךְ (דיוויד טטרו) (עונה 3) - ספורטאי מחונן. מלא ביטחון וכריזמה. חבר בית העורבים. חסר טאקט, אחד שאומר את הכל בפנים. בתחילת העונה היה דלוק על נטלי ובזכותה עבר לעורבים ולא לנשרים אך בהמשך מתגלה כי הוא אוהב את דינה כבר הרבה זמן והופך לבן זוגה. בפרק 136 מתברר שהוא חולה בסרטן הלימפה. מסתתר ב"חממה" לזמן מה אך בסוף טס ללוס-אנגל'ס להוריו בשביל להשלים את הטיפולים. מבקש מדינה להצטרף אליו לאחר סיום הלימודים ב"חממה" ואף מזמין לה כרטיס טיסה ללוס אנג'לס, אלא שאז מתי מבטל לה את הויזה לטיסה לאמריקה והיא נשארת בישראל. מנו חוזר לחממה בפרק האחרון אולם דינה מסרבת לנסוע איתו ונפרדת ממנו כי היא הבינה שהיא אוהבת את מתי. מנו נשאר גם כן בישראל והשניים נשארים ידידים. מחלים לגמרי ממחלתו.

בית הנשרים

  • דניאל גורן/דנינו (דניאל ליטמן) - בנה של ג'ודי גורן. קפטן הנשרים בתחילת עונה 1, בן זוגה של נטלי ועילוי בכדורסל. בהתחלה היה שחצן ואגואיסט אך בהמשך, כאשר התאהב באלה-לי, הפך לאדם טוב לב שחושב קודם על אחרים. בעקבות פרשת האקדח בעונה 1 הוא מודח מתפקידו כקפטן ומאבד את מקומו לסופי. בהמשך העונה הוא נפרד מנטלי, אך אחרי שנטלי הופנטה היא חזרה להיות איתו. מתאהב באלה-לי בעקבות מבצע "גלאפגוס" ולבסוף הופך לבן זוגה עד סוף עונה 2. בתחילת העונה 3, דניאל מאתר יחד עם מתי את אביו, נפתלי דנינו. יחד עם אביו, עומאר ואלה-לי, נכנס דניאל אל תוך שטח נוביה, ושם נתפס. עוזר לנטלי למצוא את רובי שמתגלה כזאב. נהיה בן זוגה של יובל אבל עדיין אוהב את אלה-לי. יובל שיקרה לו שאלה-לי לא אוהבת אותו, וסכסכה בינו לבין רון. השתתף במבצע לאיתורו של זאב וניצל על ידי ג'ודי ממתנקש של זאב. לאחר סיום המבצע יובל מתוודה על מה שעשתה ונפרדה ממנו, והוא חוזר להיות בן הזוג של אלה-לי. הוא יורה בזאב כשהוא מפיל אותו מאתר השיגור של המעבורת והורג אותו. דניאל שרד את הנפילה אך נאלץ ללכת עם קביים עד לסיום הלימודים ב"חממה".
  • אלפי רשף (ידין גולדמן) (עונות 1-2 ואורח ב-3) - נער טוב לב, חם מזג ורגיש. מוכשר ועילוי גדול בכדורסל. בנם הצעיר של נעמי וגורי, אחיה הקטן של אלה-לי. היה חבר בבית הנשרים. סופי מאוהבת בו. בהמשך עונה 1 מתאהב בנטלי אשר הופכת לבת זוגו ועוזבת אותו במהלך עונה 2, בעונה 1 הוא גם מציל את אביו מאריק וכמעט נהרג בעצמו. בעונה 3 עוזב את "החממה" לטובת מכללת NBA. במהלך עונה 3 חוזר לארץ לחופשה ומגלה שההורים שלו התגרשו. עוזר לאלה-לי להסתתר ב"חממה" בכך שאומר לנעמי וגורי שהיא טסה אליו. בגרסה האמריקאית יקרא "אלכס וודס".
  • סופי נוימן (שיר מורנו) - נערה יפה, רגישה וסקרנית. עיתונאית מלידה, בעלת חושים חדים. חברת בית הנשרים. חברתה הטובה ביותר של נטלי. נבחרת לקפטנית בית הנשרים לאחר שדניאל הודח. מאוהבת באלפי. מפעילה את "הבלוג של סופי". שחקנית טניס מצטיינת. בעונה 2 מתאהבת באוזי והשניים מתנשקים והופכים לזוג במשך מספר פרקים אך נפרדו כי הסגירה אותו למשטרה. בסוף העונה השנייה הופכת לבת זוגו של רון. בעונה 3 נפרדת מרון ומתחילה יריבות עם איימי. לאחר מזימה של איימי, מתפטרת סופי מתפקיד הקפטנית של בית הנשרים ואף סוגרת את הבלוג שלה בגלל איימי. מתחילה לחקור את סיפורה של דריה ובעקבות כך החברות בינה לבין נטלי מסתכסכת, ולכן היא מנשקת את יפתח. לאחר מכן נהפכת להיות בת זוגו של יפתח לתקופה קצרה. בסוף השלימה עם נטלי. רצתה לעבור לעורבים אבל לואיס לא הרשה לה. בסוף הסדרה סופי חוזרת להיות הקפטנית של בית הנשרים.
  • איימי בלום (אלי קרן-אסף) - נערה יפה, שחצנית, שקרנית ונצלנית, האקסית של יפתח. משלבת בדיבורה מילים באנגלית. מצטרפת ל"חממה" באמצע העונה 1, אל בית העורבים. למדה מוזיקה בלונדון. שימשה בעונה 2 מחליפה זמנית של יפתח בתור הקפטנית אחרי שהציגה לעורבים סרטונים של נטלי שהתחרתה מולה מימיה בנשרים. הייתה בת זוגם של יפתח ושל רון. בעונה 3 הודחה מ"החממה", אך חזרה לנסות להתקבל שוב ונכנסה לבית הנשרים בעזרתה של סופי. לאחר עוד מזימה מרושעת שלה, סופי עוזבת את תפקיד הקפטנית, והיא רוצה להתמודד עליו, חוזרת להיות בת זוגו של רון ובזכות כך מסכמת איתו על רוטציה בתפקיד, כשהיא מתחילה בה. היא הופכת ליריבה של סופי, גורמת לחקירתו של אוזי ולסגירת הבלוג של סופי. פותחת את הבלוג של סופי מחדש תחת השם "הבלוג של איימי" ולא מפסיקה להפיץ בו ידיעות פרטיות. עוזרת ליובל להשאיר אצלה את דניאל ולא אצל אלה-לי. בהמשך היא ורון נפרדים. התפטרה מתפקיד הקפטנית והחזירה אותו לסופי, וחזרה לרון. בסוף העונה הופכת לטובת לב כמו שתמיד הייתה בפנים.
  • רון אשכנזי (תמיר גינזבורג) - חבר בבית הנשרים. חברו הטוב ביותר של דניאל. כדורסלן בנבחרת "החממה". היה מאוהב בסופי וניהל רומן עם איימי. לאחר שנפרדו הוא וסופי התקרבו ונהיו זוג. בעונה 3 נפרד מסופי ומנסה להשיג שוב את איימי ולבסוף מצליח. איימי מסכמת איתו על רוטציה בראשות הצוות, כשהיא מתחילה בה. יובל ואיימי גרמו לדניאל ורון להפסיק להיות חברים. רון נפרד מאיימי אחרי שסיפרה לו על ניסיונה לסלק את מועדון הדרורים, אך חוזר אליה בסוף העונה.
  • יובל פרישמן (צופית עמנואל) (עונה 3) - תלמידה חדשה ב"חממה", חברת בית הנשרים. יובל היא שחקנית כדורסל מצטיינת ובתו של גילי פרישמן, שחקן כדורסל מפורסם. מאוהבת בדניאל. רוצה מעמד שווה בין שחקני הכדורסל. נהפכת להיות בת זוגו של דניאל. ביקשה מאלה-לי שתיתן לה ולדניאל הזדמנות להיות ביחד, ומספרת לדניאל שאלה-לי לא אוהבת אותו. מתיידדת עם איימי. לבסוף נכנסת לנבחרת הכדורסל. הורסת את החברות של דניאל ורון. לבסוף מודה בשקרים שלה ונפרדת מדניאל לאחר שהיא מבינה שהוא אוהב את אלה-לי.

בית הדרורים

  • מורי (מיכאל גבעתי) (עונה 3) - תלמיד בבית הדרורים, אחיה של דריה, היה בבית יתומים שנסגר וכך הפך לתלמיד בדרורים.
  • דוד (נמרוד הוכנברג) (עונה 3) - חבר של מורי, תלמיד בבית הדרורים, היה עם מורי בבית היתומים שנסגר.
  • אסתי (תמי רונן) (עונה 3) - ידידה של מורי, תלמידה בבית הדרורים, הייתה עם מורי בבית היתומים שנסגר.
  • דריה (גאיה צרפתי) (עונה 3): בחורה שגרה בזולה קרוב ל"חממה", מארחת בזולה שלה את אוזי. בעלת אח בשם מורי, שגר בבית מחסה מתמוטט. תומכת באחיה כלכלית עם כסף שהיא מכייסת מתיירים. בעבר היה למשפחתה שטח חקלאי, שהופקע בעקבות חוב והפך ל"חממה". תעשה הכל כדי לנקום בנטלי מכיוון שבגללה סוגרים את בית היתומים שאחיה נמצא בו. נוטרת טינה ללואיס ובהמשך גם לנטלי. מרבה לארח את סופי, יפתח ונטלי בזולה שלה. בסוף היא ונטלי משלימות, וכשנטלי מחליטה לעזוב את החממה היא עוברת לגור בזולה. לאחר שאוחיון הורס לה את הזולה, מצטרפת למועדון הדרורים ב"חממה" אך פורשת.

צוות החממה

  • לואיס קליין (רפי תבור) (בפלאשבאקים - עודד מנסטר) - מנהל ומייסד "החממה". אדם מקסים, חכם ובעל לב רחב. אביהם של רובי ונטלי, שהקים את בית הספר החממה בגלל אשתו שנפטרה, אביגל קליין. מזלזל בבנו רובי ולא יודע על מעלליו. בעונה השנייה הוא פוטר מתפקידו כמנהל "החממה" בגלל משימה שהשתבשה וגרמה לפציעתה של סופי, אך בסוף העונה חזר לתפקידו. דואג להישגים של בית-הספר ולעתים מוכן לעשות הכול בשביל לעורר את המוטיבציה והתחאלה-ליות של התלמידים. התגלה שהסתיר מנטלי את מועדון הדרורים.
  • אהובה (רינה הורן) - מזכירתו של לואיס. אישה חמה ואוהבת. מזכירה מסורה וותיקה שאוהבת לאכול בריא. יש לה אחיינית שמעריצה את דניאל.
  • נעמי בר-רשף (שרון שטרק) (בפלאשבקים - דנה מיינרט) (עונות 1-3) - אשתו של גורי ואמם של אלפי ואלה-לי. תלמידת עבר ב"חממה". הקימה את המערה ביחד עם ג'ודי. האסטרונאוטית הישראלית הראשונה. בעקבות פיצוץ המעבורת נחשבה כמתה, אך הייתה מורדמת כל הזמן בתוך מתקן חסין לפיצוצים. לאחר שקמה מהתרדמת התמנתה למנהלת "החממה" במקומו של לואיס, אך בסוף העונה השנייה עזבה את ניהול "החממה". במהלך העונה השלישית גורי מתגרש ממנה מפני שהוא אוהב את קארין פינטו. טסה לניו יורק כדי למצוא את אלה-לי, רק כדי לגלות שהיא לא שם. לאחר מכן חוזרת לאירוע המעבורת ומגלה שספי הוא זאב ואירנה העוזרת שלו, והם אלה שחטפו את גורי, לואיס, נפתלי ותלמידי החממה.
  • גרשון (רועי אדר) - מאמן הכדורסל של נבחרת הנשרים ומאמן הספורט של בית-ספר "החממה". מרבה לצחוק על הבנים של הנשרים וגם לצחוק איתם.
  • אורנה (לנה אטינגר) (עונות 1-2) - מורה ב"חממה". מלמדת בבית העורבים. הופנטה על ידי הלקוח בעונה 2 שמתגלה בסוף העונה כפיצול אישיות של רובי. לאחר שנתפסה רובי הורה לה לא להוציא מילה.
  • ישי שלב (ירון ברובינסקי) (עונה 3) - היה עובד בערוץ החדשות. התפטר לאחר שמיקי סיון חשפה את איקארוס ונהפך להיות מורה ב"חממה" וטביב ירה בו בעזרת רובה. אחרי שטביב ירה בו נלקח לבית החולים חוזר בפרק 140 ל"חממה". למד משפטים ועוזר לסופי משפטית בפרשת בית היתומים. לואיס פיטר אותו לאחר שגילה לתלמידים שהעורבים, שלמדו בצורה שלואיס לא הסכים לה, קיבלו ציון יותר גבוה מהנשרים.
  • רובי קליין (אסף שיינברגר) (בפלאשבקים - איתמר כרמלי) - המנהל בפועל של "החממה". בנו הבכור של לואיס ואחיה הגדול של נטלי. ברובי שוכנות שתי זהויות: אחת של הילד המתוסכל וטוב הלב שמרגיש שאביו לא מספיק מעריך אותו, ושנייה של "הלקוח", הכל יכול, גאון מטורף ושטני, רב כסף ועוזרים. לאחר שמזימתו נכשלה הוא נכנס לכלא אך בעונה הראשונה לא נחשף ושוחרר על ידי ג'רמי, עוזרו. כל העונה רובי עבד עם הלקוח, לכאורה, אולם בעצם עבד עם עצמו. בסוף העונה מתגלה שיש לו פיצול אישיות, והוא בורח מבית החולים ועובר לחיות באי בודד. חזר בעונה השלישית כדי להציל את נטלי מזאב, שניסה לחטוף אותה. לטענתו, באי הבודד הוא למד לטפל בהפרעה שלו וזאב החליט להשתמש בזהותו כדי להפליל אותו, דבר שמתגלה כנכון. הוא נכנס לכלא אך הצליח להגניב ללואיס פתק ועליו כתוב שזאב נאמן חי ושהוא סחט להודות בפשעים שהוא עשה בשמו באחד הביקורים של אביו בכלא שלו. לאחר שאביו מצא את הפתק, הוא זרק אותו וחשב שבנו עדיין משוגע אך נטלי מצאה את הפתק וכך עצרו אלה-לי, דניאל, מתי, דינה ונטלי את מזימתו הראשונה של זאב. הודה בפשעים שלא ביצע בגלל שזאב סחט אותו ואיים להרוג את נטלי. ונתן לזאב גישה לחשבון הבנק הסודי שלו כדי להגן על נטלי. גילה לנטלי איפה נמצא היומן הישן של אמא שלה וכך נוצר בית הדרורים. יעשה הכול כדי להגן על נטלי מפני שהוא אוהב אותה כי היא אחותו ויקריב עצמו בשבילה. בפרקים האחרונים עזר ליפתח, סופי, נטלי, מתי ודינה לגלות את מזימתו של זאב.
  • אוזי (לירן דוד) (עונות 2-3) - בן זוגה לשעבר של דינה שעדיין מאוהב בה. גדל בירושלים. מצטרף ל"חממה" בתור אב הבית אך בעצם רוצה להתקרב לדינה שוב. במהלך עונה 2 מתאהב בסופי והשניים מתנשקים והופכים לזוג למשך מספר פרקים אך נפרדים כי סופי הסגירה אותו למשטרה. צ'יצ'ו ירה בו כי לא החזיר לפולי כסף שהיה חייב לו אך מתי ודינה הוציאו לו את הכדור. אחר כך פולי חטף אותו אבל השתחרר וברח. בעונה 3 התגלה שהפסיד את כל כספו ורכושו וחוזר לעבוד בחממה. בעקבות כך שאיימי חשפה שעבד בעבר עם רובי, נלקח לחקירה ועובר לגור אצל דריה ומפליל אותה בכך שהיא גנבה ₪7,000 מהחממה אבל בסוף נתפס אך מצליח לברוח, ולא ידוע מה עלה בגורלו.
  • קרלו שיינברג\מרכוס (רן אפלברג) (עונה 1, אורח בעונה 2) - מדען גאון ותימהוני. שרת ב"חממה". הציל את נעמי מקריסת החללית שבה חזרה לכדור הארץ. נוצל על ידי זאב וג'ודי והיה שותפם למזימה. התאבד כדי לסכל את מזימתם. הוא היה זה שבנה את המתקן שהציל את נעמי מהתפוצצות המעבורת ושמר אותה בחיים. היה בכלא 7 שנים על פשע שלא עשה וברח משם בעזרת ג'ודי.

דמוית נוספות

  • גורי רשף (דני גבע) (עונות 1-3) - בעלה של נעמי ואביהם של אלפי ואלה-לי. שוטר. בעונה השנייה נסחט על ידי הלקוח שאם הוא לא יעשה מה שהלקוח מבקש הוא יהרוג את אלה לי ויפתח. במהלך העונה השלישית מתגרש מנעמי כי התאהב בקארין פינטו. עודד את אלה-לי להצטרף לפרויקט של סוכנות החלל. בעקבות חיפושיו אחרי אלה-לי זאב ירה בו בכתף, אך הוא פונה לבית חולים. כאשר החלים, נחטף על ידי זאב.
  • עומאר אל-שריף (אמיר חורי) (עונה 3) - בנו של נשיא נוביה. מאוהב באלה-לי. ברח מנוביה לאחר שדודו, ראפיק, עלה לשלטון וניסה להרוג אותו. מסתתר ב"חממה", שם פגש את אלה-לי. ניצח את ראפיק והפך להיות שליט נוביה. חתם על הסכם שלום עם ישראל. אדם החושב קודם על אחרים ואז על עצמו. יעשה הכל כדי למנוע מלחמות. חבר של תלמידי החממה.
  • מִיקִי סיוון (מגי אזרזר) - כתבת חדשות שתמיד מחפשת סקופים מעניינים, בעיקר על "החממה". לעתים מסוגלת לנצל ולשקר, רק עבור כתבה מעניינת במהדורה. בעונות 1 ו-2 מנסה לצרף את סופי לטור אישי על "החממה", אך סחטה ממנה קובץ שלא היה אמור להיות משודר. בעונה 3 כמעט נעצרת כי חשבו שהיא יצרה קשר עם הגניבה של איקארוס.
  • מָרדּכי "מורדי" רוזן (גיא לואל) (עונה 1) - ראש ממשלת ישראל הצעיר אי פעם. תלמיד עבר ב"חממה". היה שותף עם נעמי בפרויקט החלל ״נקסוס״. רצה לחשוף את פרויקט נקסוס אך זאב שיכנע אותו שלא והיה קפטן העורבים. התפטר לאחר חשיפת מזימתו של זאב.
  • ספי שחל (יגאל זקס) (עונות 2-3) - ראש הממשלה ושר החינוך לשעבר. היה תלמיד ב"חממה" אך לימודיו הופסקו לאחר שהעתיק במבחן. מטרתו היא לסגור את "החממה" כנקמה בלואיס. נסחט על ידי הלקוח בעונה 2. מארגן כנס שלום עולמי שכמעט נהרס בידי רובי. בעונה 3 הופך להיות אדם טוב יותר ואינו מנסה לנקום בחממה. מנסה ליצור הסכם שלום עם נוביה אך לא מצליח. לאחר שראפיק עלה לשלטון עשה איתו הסכם חילופין: עומאר תמורת איקארוס. בסופו של דבר הוא מצליח להשיג הסכם עם נוביה, אולם זאב מאיים על כך. בהמשך כמעט נהרג על ידי פצצה שזאב הטמין במטוסו אך ניצל, ולאחר שזאב נעצר שחרר אותו בתמורה לפצצות האיקארוס הגנובות, אך המשיך לעשות כל מאמץ כדי לתפוס אותו עד שנראה כי הצליח להרגו. בפרק 162 זאב חטף אותו ומתחזה אליו. וזה מתגלה בפרק 170. מחולץ בידי תלמידי החממה בסוף העונה.
  • גידי (רון ביטרמן) (עונות 2-3) - יועץ הביטחון של ספי שחל. בעונה 2 עוזר לספי שחל במלחמתו כנגד הווירוס הקטלני. בעונה 3 מנסה לתפוס את עומאר ללא הצלחה אחרי שספי עשה הסכם חליפין עם ראפיק: עומאר תמורת איקארוס. מפעיל את מתי כדי לגלות את הפורצים במוסד. החיילים שלו מפקחים על החממה לאחר חזרתו של רובי. לאחר שזאב שוחרר, לכאורה עוזר לספי לחסל את זאב, אך לא יודע שעוזר לזאב לגרום לכולם להאמין כי הוא מת.
  • רוחמה שומרון (איילת רובינסון) (עונות 2-3) - מזכירתו של ראש הממשלה ספי שחל. חושדת שיש קשר בין ספי לזאב, אך נחטפת לפני שמספיקה לספר על כך למישהו.
  • קארין פינטו (ורד פלדמן) (עונות 2-3) - העוזרת של ספי שחל במלחמתו כנגד הווירוס הקטלני. מייצרת את הנוגדן ל"וירוס". אחראית על התוכנית של שליחת אסטרונאוט ישראלי לחלל. בת זוגו של גורי לאחר שהוא מתגרש מנעמי.
  • בועז תבור (איצ'ו אביטל) (עונה 1) - ראש סוכנות החלל הישראלית, אחראי על השיגור של נעמי לחלל והיה אחראי על השיגור של הלוויין בִּנְיָמִין.
  • איברהים אבו טלל (עאסם זועבי) (עונה 3) - ראש הצבא הנובי. תחילה היה נאמן לבאסם אל שריף אך נהפך להיות נאמן לראפיק. בפרק 126 מבין את טעויותיו ומחליט להגן על עומאר ולהיות נאמן לו.
  • השועל (פיני קידרון) (עונה 2) - מנהל נבחרת הכדורסל שתעלה ל-NBA, בה משחק אלפי.
  • באסם אל-שריף (ביאן ענתיר) (עונה 3) - היה שליט נוביה. נורה על ידי אחיו, ראפיק. אבא של עומאר. ניסה ליצור הסכם שלום עם ספי שחל אך נכשל לאחר שראפיק ירה בו.
  • נפתלי דנינו (יורם טולדנו) (עונה 3) - החבר לשעבר של ג'ודי גורן ואביו של דניאל, סוכן מוסד לשעבר. החביא את אלה-לי ועומאר ביכטה שלו. יחד עם דניאל, עומאר ואלה-לי נכנסו אל תוך שטח נוביה ושם נתפסו. בעל יכטה בשם "ליברפול". שחרר את ג'ודי כדי לתפוס את זאב.
  • אריאל (עמרי לוקאס) (עונה 3): משתתף בפרויקט החלל, השותף של יפתח לחדר. מעריץ את נעמי.
  • עופרי (ירדן תוסייה כהן) (עונה 3): משתתפת בפרויקט החלל, השותפה של אלה-לי לחדר. נבחרת להיות האסטרונאוטית אבל אלה-לי מחליפה אותה לבקשתו של זאב (לכאורה ספי).
  • אביגיל קליין (אדוה בולה) (אורחת בעונה 3) - אשתו של לואיס קליין שמתה מסרטן לקראת הקמת החממה. לואיס הקים את החממה בשבילה. הציעה ללואיס את הרעיון של בית הדרורים אבל הוא סירב. בהמשך מוקם מועדון הדרורים, מועדון לנערים שלא יכלו להתקבל לחממה בדרך רגילה כמו כולם.

הרעים

  • זאב נאמן (שרון אלכסנדר / יגאל זקס) (עונות 1, 3) - הנבל הראשי בסדרה. שיתף פעולה עם הלקוח כדי להתעשר. עבד אצל מורדי בתור ראש הלשכה כדי לגלות סודות מדינה, על מנת להשתמש בזה במזימותיו עבור הלקוח. ניסה לעזור ללקוח לגרום לרעידת אדמה יחד עם ג׳ודי. לאחר שמזימתם נכשלה הוא כביכול נרצח על ידי ניקול, משתפת פעולה של הלקוח. בעונה 3 התברר שהוא חי, והוא משתמש בזהותו של רובי כדי לבצע פשעים. רצח את דוקטור אייזנברג באמצעות רעל תוך כדי שהוא מתחזה לרובי וניסה לחטוף את נטלי תוך כדי שהוא מתחזה לרובי. לאחר שרובי נעצר, זאב סוחט אותו להודות בפשעים שלא רובי ביצע ולתת לו גישה למאגר הכסף העצום שברשותו על ידי כך שהוא איים שיהרוג את נטלי. לאחר שתוכניתו לחולל מלחמת עולם שלישית נכשלה, הוא נעצר ושוחרר על ידי ספי שחל לאחר שאיים כי יפוצץ את פצצות האיקארוס ברחבי ישראל. טען כי הוא ברח לציריך, אך במהלך המבצע לאיתורו הדביק תמונה שלו וגרם לכולם לחשוב כי הוא מסתתר במפעל נטוש בנוביה-סיטי, שם כנראה חוסל על ידי מטוס של חיל האוויר, וייתכן שהוא אף בחיים. בפרק 170 מתגלה כי הוא אכן נסע לשווייץ על מנת להתחזות לספי שחל. כחלק מהמזימה, זאב חטף את ספי שחל, והתחלף איתו כדי להציע לאלה-לי לטוס שוב לחלל, לפוצץ את המעבורת, להאשים את נוביה ולהתחיל מלחמה בין ישראל לנוביה שתתפתח למלחמת עולם וכל המדינות ייקנו ממנו את פצצות האיקארוס וכך יתעשר כי כל פצצת איקרוס שווה מיליארד דולר. נהרג בידי דניאל בסוף העונה.
  • הלקוח (אדריאנו חאובל/אסף שיינברגר) (עונה 1 [קול בלבד] עונה 2 [מופיע]) - האישיות הנוספת של רובי קליין. השם שלו הוא שרי. גאון מטורף ושטני. מכונה "הלקוח" בגלל העבודות המזדמנות שנתן לזאב, ג'ודי ורבים אחרים. איש עשיר בעל כסף רב ועוזרים. מרוויח כסף ממזימותיו השטניות. מנסה להפיץ את הווירוס בכנס השלום. עשה דיל עם אוזי שיפליל את פולי כמי שמפציץ את הווירוס וכך יוכל להמשיך. בעונה השנייה נראה כי הוא שחרר את רובי מהכלא ושרובי עובד איתו, אך זו אינה האמת. שרי נמצא אך ורק בציר הדמיון של רובי והלקוח מזוהה כרובי. מנסה להרוג את יפתח ואלה-לי מפני שהם נושאים בדמם נוגדנים לוירוס בזכות המים מהמערה שאלה-לי שתתה, ולאחר מכן בעזרת ניתוח הושתלו אצל יפתח. בהתחלה שולח את ג'רמי וג'ודי לשים פלסטרים מורעלים על יפתח ואלה-לי. ג'רמי ניסה לטפל ביפתח כשהתחזה לאח סיעודי בבית ההבראה של יפתח, ואילו את ג'ודי שלח אל אלה-לי כשהבטיח לג'ודי שאם תצליח ישחרר אותה מהכלא, אך לא באמת התכוון לעמוד בהבטחתו. אחרי שנכשל, שחרר את אריק מהכלא בכדי שיחסל את יפתח ואלה-לי, אך גם בזה נכשל והם מצליחים להרוס את מזימתו.
  • ג'ודי גורן (נתי קלוגר) - אימו של דניאל. אישה קרה ואכזרית, ועם זאת מלאת אהבה לבנה היחיד דניאל, שלא מודע לצד האפל בחייה. הקימה את המערה ביחד עם נעמי. שותפתו של זאב. סוכנת מוסד שבגדה במדינתה. זאב ירה בה לאחר שהמרתה את פיו אך היא טופלה ולאחר מכן נשלחה ל-20 שנה בכלא. בעונה השנייה יוצאת לחופשה מהכלא ועוזרת ללקוח, אך היא נתפסת. בעונה השלישית מתברר כי הסתירה מדניאל את העובדה שאביו חי, ובמקום זאת סיפרה לו שאביו מת לפני שהוא נולד. הייתה סוכנת מוסד יחד עם נפתלי. בעונה 3 גילתה שזאב חופשי ואיימה עליו, כאשר חשבה שזה ספי שחל, שתספר על כך לציבור. לאחר מכן שוחררה על ידי נפתלי כחלק מהמבצע למצוא ולתפוס את זאב. לאחר שהצילה את דניאל ואת אלה-לי ממתנקש של זאב הוחזרה לכלא.
  • אריק (מורדי גרשון) (עונות 1-2, אורח בעונה 3) - שוטר מושחת. חברו הטוב של גורי. שותפם של זאב וג'ודי, נדקר על ידי גורי בסיום העונה הראשונה. בעונה השנייה שוחרר מהכלא על ידי הלקוח כדי להרוג את אלה-לי ויפתח, הוא התמהמה עם הירייה ולכן הוא רדף אחריהם עד כנס השלום שם נרצח על ידי נעמי. בעונה השלישית אלה-לי דמיינה שהוא נמצא בהופעה של יפתח, היא ניסתה להרוג אותו, אך מיד מבינה שהיא חלמה ולמעשה תקפה נגן D.J.
  • בוריס (גרא סנדלר) (עונה 1) - שכירם של זאב וג'ודי. איש ביטחון רשע. נרצח על ידי רובי שהציל את נטלי אחותו ממנו כאשר הוא ניסה להרוג אותה.
  • ניקול (אור דניאל) (עונה 1) - העוזרת של הלקוח. רצחה לכאורה את זאב אך בעונה השלישית מתגלה שהוא שרד את הירייה.
  • יוסי פרח (ארנון קריסה) (אורח בעונה 1) - שוטר מושחת. פוצץ את המכונית של עצמו כדי להשמיד את רסיס הכדור שהיה גורם לדניאל להסתבך עם המשטרה. בכסף שקיבל מג'ודי קנה שעון יקר וגרם לגורי לשחוד בו שהוא מושחת. אך הוא ואריק גרמו לדוידי לחשוב שגורי משוגע ולפטר אותו.
  • ג'רמי (דורון צפריר) (עונה 2) - עוזרו של רובי. מבצע כל מה שהוא אומר לו. שחרר את רובי מהכלא. מנסה להרוג את יפתח, אך לא מצליח. נרצח על ידי יפתח, שהזריק לו את הרעל שהיה אמור להיות מוזרק ליפתח.
  • ראפיק אל-שריף (הייתאם עומארי) (עונה 3) - אחיו של באסם, דוד של עומאר. ירה בבאסם, ונהפך להיות הנשיא של נוביה. ניסה להרוג את עומאר כדי שלא יהיה מי שיתפוס חזרה את השלטון. לאחר שעלה לשלטון עשה עם ספי שחל הסכם חילופים: עומאר תמורת איקארוס. נשלח לכלא על ידי עומאר.
  • טביב (מוראד חסן) (אורח בעונה 3) - נשלח להרוג את עומאר על ידי ראפיק. פגע בחייל, ביפתח ובישי. נרצח על ידי נפתלי שהציל את עומאר.
  • סילבר (אולג לוין) (אורח בעונה 3) - הזמין את תלמידי החממה ל"לונה ספארק" ופוצץ את המקום. במהלך פרק 112 מתגלה כי נשכר על ידי איזנברג כדי לגנוב את איקארוס.
  • דוקטור ראלף אייזנברג (אלי גלפרין) (עונה 3) - מדען וגאון. עבד 14 שנה על "איקארוס", פרויקט חדשני ומהפכני, שיכול לגרום להשמדה טוטלית, ובעצם, נשק "יום הדין". שילם לסילבר שישדוד אותו ויגנוב את איקארוס. תכנן הכול מראש כדי להתעשר מהמלחמה בין ישראל מנוביה. לכאורה חייל של רובי, אולם הוא לא יודע שהמפעיל שלו הוא בעצם זאב. נרצח בידי זאב בעזרת רעל במשקה תוך כדי שזאב מתחזה לרובי.
  • אירנה (אפרת דור) (עונה 3) - עוזרת לזאב בכך שהיא מוכרת לו אמצעים להשלמת מזימתו ומחביאה בשבילו את חלק מפצצות האיקארוס במקום לא ידוע. לאחר שמזימתו הראשונה נכשלת, ממשיכה לעזור לו ומנהלת את העניינים בשבילו כשהוא מתחזה לראש הממשלה. מחליפה את רוחמה בתור המזכירה של ספי\זאב. בסוף העונה נתפסת על ידי נעמי וקארין ונאלצת להורות לאנשיה לשחרר את כל בני הערובה שברשותם.
  • אלכס (אלדר ברנטמן) (אורח בעונה 3) - עובד אצל זאב בתור האקר. פחדן, ומונה על ידי זאב לאחראי לשמור על ספי. הצליח לברוח כשיפתח, נטלי, דינה ומתי באו לשחרר את ספי.
  • הר למברגר (ירמיש הולגר) (אורח בעונה 3) - מנתח פלסטי שעובד בחברת נובו פלסטיק. זאב בא אליו כדי לעשות את הניתוח הפלסטי כדי להחליף את פרצופו לפרצוף של ספי, שהבין שזאב בעצם מתחזה לראש הממשלה והבין שהתוכנית של זאב מסוכנת.

מופעי החממה

המופע הראשון

בעקבות הסדרה הופק מופע שירים וריקודים המציגים כוכבי הסדרה המופע נקרא "החממה Live".

המופע הראשון עלה ב-7 באפריל 2014 בהיכל נוקיה במהלך חופשת הפסח.

המופע הוצג בהשתתפות רוב השחקנים הראשיים בסדרה: גאיה שליטא-כץ, לי בירן, דר זוזובסקי, דניאל ליטמן, ג'וי ריגר, שיר מורנו, תמיר גינזבורג וסמדר חייט.

המופע כלל עיבודים חדשים לשירים מהסדרה, במהלכו הוצגו קטעים מהסדרה, קליפים וסיפורים של הדמויות ובסוף המופע הוקרן הפרק האחרון של העונה השנייה.

המופע השני

המופע השני עלה ב-24 ביולי 2014 בהיכל התרבות בפתח תקווה במהלך החופש הגדול ובמהלך מבצע צוק איתן.

במופע השתתפו רוב השחקנים הראשיים בסדרה: גאיה שליטא-כץ, לי בירן, דר זוזובסקי, דניאל ליטמן, שיר מורנו ותמיר גינזבורג.

המופע השלישי

בעקבות ההחלטה לסיום הסדרה, עלה מופע פרידה מהסדרה בכיכובם של גאיה שליטא כץ, שיר מורנו, דניאל ליטמן ותמיר גינזבורג.

המופע, שנקרא "החממה על הבמה" התקיים בחמישה היכלי תרבות, לעומת המופעים הקודמים, שהתקיימו במקום אחד בלבד.

הסרט

בתחילת פברואר 2016 הוחלט לקיים סרט של החממה בyes planet, ב-DVD ובערוץ Nickelodeon, הסרט היה איגוד של כל חמשת הפרקים האחרונים של הסדרה. הסרטים שודרו בכל בתי הקולנוע של yes planet, בסוף השבוע שלפני שידורם של חמשת הפרקים האחרונים בערוץ. רק לקוחות yes יכלו להיכנס לאתר האיטרנט ולקבל את הכרטיסים בחינם לסרט הגדול של החממה.

קישורים חיצוניים

הקודם:
2012 - אליפים
פרס האקדמיה לטלוויזיה - סדרת הילדים והנוער הטובה ביותר
2013 - החממה
הבא:
2014 - גאליס