ההפגנות נגד סין בווייטנאם (2014) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הוספת שורת קישורים חיצוניים ותחתיה {{תב|ויקישיתוף בשורה}} במידה וחסר (תג) ([[שיחת תבנית:ויקישיתוף בשורה/הוספה2 - סריקת...
מ ←‏top: clean up, replaced: סיןסין באמצעות AWB
שורה 1: שורה 1:
'''ההפגנות נגד סין''' הם סידרה של הפגנות, שקטות בתחילה ואחר כך מלוות באלימות, נגד מדיניות ההתפשטות הטריטוריאלית של [[סין]], שנערכו במספר מקומות ב[[וייטנאם]] במאי [[2014]]. מה שהצית את ההפגנות היה הצבת אסדת קידוח ב[[סכסוכים טריטוריאליים בים סין הדרומי|אזור הנמצא במחלוקת מדינית]] ב[[ים סין הדרומי]].
'''ההפגנות נגד סין''' הם סידרה של הפגנות, שקטות בתחילה ואחר כך מלוות באלימות, נגד מדיניות ההתפשטות הטריטוריאלית של [[הרפובליקה העממית של סין|סין]], שנערכו במספר מקומות ב[[וייטנאם]] במאי [[2014]]. מה שהצית את ההפגנות היה הצבת אסדת קידוח ב[[סכסוכים טריטוריאליים בים סין הדרומי|אזור הנמצא במחלוקת מדינית]] ב[[ים סין הדרומי]].


למרות שההפגנות היו במוצהר נגד סין הן הכילו אלמנטים של ביקורת נגד הממשל המקומי על מדיניותו מול סין כמו גם בנושאים אחרים.
למרות שההפגנות היו במוצהר נגד סין הן הכילו אלמנטים של ביקורת נגד הממשל המקומי על מדיניותו מול סין כמו גם בנושאים אחרים.

גרסה מ־16:24, 1 בפברואר 2018

ההפגנות נגד סין הם סידרה של הפגנות, שקטות בתחילה ואחר כך מלוות באלימות, נגד מדיניות ההתפשטות הטריטוריאלית של סין, שנערכו במספר מקומות בוייטנאם במאי 2014. מה שהצית את ההפגנות היה הצבת אסדת קידוח באזור הנמצא במחלוקת מדינית בים סין הדרומי.

למרות שההפגנות היו במוצהר נגד סין הן הכילו אלמנטים של ביקורת נגד הממשל המקומי על מדיניותו מול סין כמו גם בנושאים אחרים. במחוז "בין דואונג" (אנ') שבדרום וייטנאם, שנפגע באופן הקשה ביותר בהפגנות, מתוך 351 מפעלים שניזוקו, נבזזו או שהושמדו כליל, 14 בלבד היו בבעלות תאגידים סיניים.

רקע

אירועים

נפגעים ותגובות בינלאומיות

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא סין. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.