אייזיאה מוסטפא – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הסרת תבנית:IMDb בקישורים חיצוניים בערכים בהם יש תבנית:פרופילי קולנוענים (תג) (דיון)
←‏קריירת משחק: הוספתי את הסדרה האחרונה בה שיחק אייזיאה ולא הוזכרה בעמוד.
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 19: שורה 19:
בשנת [[2012]] שיחק בסרט הקומדיה "[[קרועים על כל הראש]]" לצידן של [[ג'ניפר הדסון]] ו[[קייט אפטון]].
בשנת [[2012]] שיחק בסרט הקומדיה "[[קרועים על כל הראש]]" לצידן של [[ג'ניפר הדסון]] ו[[קייט אפטון]].


בשנת [[2013]] שיחק מוסטפא בפרסומת ל[[בירה]] הישראלית "[[בירה מכבי|מכבי]]", ושיחק בסרט המתח האמריקאי "[[קראש]]" בכיכובו של [[לוקאס טיל]].
בשנת [[2013]] שיחק מוסטפא בפרסומת ל[[בירה]] הישראלית "[[בירה מכבי|מכבי]]", ושיחק בסרט המתח האמריקאי "[[קראש]]" בכיכובו של [[לוקאס טיל]].

בתחילת שנת [[2016]] התחיל לשחק בסדרת הפנטזיה [[ציידי הצללים]] את תפקידו של לוק גראווי איש הזאב.


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==

גרסה מ־16:15, 11 באפריל 2018

מוסטפא ב-2010

אייזיאה מוסטפאאנגלית: Isaiah Mustafa; נולד ב-11 בפברואר 1974) הוא שחקן אמריקאי ושחקן פוטבול לשעבר. מוסטפא ידוע בתור הדמות הראשית בסדרת פרסומות הטלוויזיה של חברת "אולד ספייס".

ביוגרפיה

אייזיאה מוסטפא נולד בעיר פורטלנד, אורגון, הצעיר מבין שבעה ילדים לשהידה מוסטפא-דייוויס ולג'ון וואלי מוסטפא, אשר החזיקו וניהלו שירות לימוזינות בשנות השמונים המוקדמות. מוסטפא למד היסטוריה באריזונה. בשנת 2000 החזיק במסעדה אשר נקראה "Jo Jo's Barbecue" שנסגרה מאז.

מוסטפא הוא חובב קומיקס דגול, חיבתו וידיעתו הגדולה בקומיקס עזרה לו לזכות בשעשועון טלוויזיוני בארצות הברית בסכום של 47,000$ מה שעזר לו להגשים את חלומו להפוך לשחקן טלוויזיה. מוסטפא אפילו כינה את ביתו על שמה של הדמות הידועה מסדרת הקומיקס באטמן, הארלי קווין.

מוסטפא הוא מוסלמי.

קריירת פוטבול

בתיכון שיחק מוסטפא כדורסל והתחרה בתחרויות ריצה, הוא לא שיחק פוטבול בתיכון, אך נבחן לנבחרת הפוטבול בקולג' בניסיון להשיג מלגת ספורט, הוא התקבל לנבחרת והתקדם בה. לאחר שעבר לאוניברסיטה, התקבל גם שם לנבחרת הפוטבול, אך שם, לאור עימות עם מאמנו, הוא לא שותף במשחק במשך כל שנתו הראשונה ונותר לשבת על הספסל. בשנת 1997 שיחק גם במשחק ה-"rose bowl" האמריקאי. אף שמוסטפא ציפה להתחיל בקריירת משחק טלוויזיונית אחרי סיום הלימודים, מצא אותו סוכן ספורט והציע לו לנסות להתקבל לליגת הפוטבול האמריקאית. קבוצת הפוטבול טנסי טייטאנס החתימה את מוסטפא לקבוצת האימונים שלה, אחר כך שלחה אותו לקבוצה ברצלונה דראגונס ב-1998. אחרי עונה בקבוצות האימון של האוקלנד ריידרס והקליבלנד בראונס, הוא הלך למחנה האימונים של הסיאטל סיהוקס בשנת 2000.

קריירת משחק

אחרי שסיים את מחנה האימונים פתח מוסטפא בקריירת משחק, כשחקן בסדרות טלוויזיה קטנות, הוא התפרסם באופן פתאומי בפברואר 2010 אחרי שהפך לשחקן הראשי בסדרת הפרסומות של חברת אולד ספייס: "הגבר שהגבר שלך יכול להריח כמוהו" שכללה בעיקר את המונולוגים שלו. אחר כך, פתח מוסטפא בשלושה ימים שבהם הוא צילם סרטונים הומוריסטים ואישיים שלו ביוטיוב כדמות מהפרסומת של אולד ספייס, עונה לסלבריטאים ששאלו אותו שאלות ברשתות חברתיות.

מוסטפא חתם על חוזה עם NBC והופיע בסרט "איך להיפטר מהבוס". הנחה את הערב המיוחד של TBS שבו בחרו את הפרסומות המצחיקות לשנת 2010 ולשנת 2011.

בשנת 2012 שיחק בסרט הקומדיה "קרועים על כל הראש" לצידן של ג'ניפר הדסון וקייט אפטון.

בשנת 2013 שיחק מוסטפא בפרסומת לבירה הישראלית "מכבי", ושיחק בסרט המתח האמריקאי "קראש" בכיכובו של לוקאס טיל.

בתחילת שנת 2016 התחיל לשחק בסדרת הפנטזיה ציידי הצללים את תפקידו של לוק גראווי איש הזאב.

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי קולנוענים