קארין אופיר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ סדר בפרק קישורים חיצוניים (בוט סדר הפרקים)
שורה 6: שורה 6:
בשנת [[1994]] שיחקה בתפקיד משנה בסרט ה[[קולנוע]] "[[חסד מופלא]]", סרטו של הבמאי [[עמוס גוטמן]]. ב-[[1994]] שיחקה בסרט "[[שירת הסירנה]]", סרטם של [[איתן פוקס]] ו[[עירית לינור]]. בשנת [[1996]] שיחקה בסרט "[[ציפורים בניוטרל]]", סרטם של [[גלית אשכול]] ו[[אייל שיראי]]. ב-[[1997]] שיחקה בסרטו של [[אסי דיין]] "[[מר באום]]". בשנת [[1998]] הופיעה בתפקיד ראשי ב"[[תיאטרון באר שבע]]", במחזה "איך למדתי לנהוג", בבימויו של [[איצ'ו אביטל]].
בשנת [[1994]] שיחקה בתפקיד משנה בסרט ה[[קולנוע]] "[[חסד מופלא]]", סרטו של הבמאי [[עמוס גוטמן]]. ב-[[1994]] שיחקה בסרט "[[שירת הסירנה]]", סרטם של [[איתן פוקס]] ו[[עירית לינור]]. בשנת [[1996]] שיחקה בסרט "[[ציפורים בניוטרל]]", סרטם של [[גלית אשכול]] ו[[אייל שיראי]]. ב-[[1997]] שיחקה בסרטו של [[אסי דיין]] "[[מר באום]]". בשנת [[1998]] הופיעה בתפקיד ראשי ב"[[תיאטרון באר שבע]]", במחזה "איך למדתי לנהוג", בבימויו של [[איצ'ו אביטל]].


בשנים [[1997]]–[[2001]] שיחקה בתפקיד ראשי את דמותה של תותי טל ב[[סדרת טלוויזיה|סדרת הטלוויזיה]] של [[איתן פוקס]] "[[פלורנטין (סדרת טלוויזיה)|פלורנטין]]", ששודרה ב[[ערוץ 2]], לצד [[איילת זורר]], [[סמי הורי]], [[דנה מודן]] ושחקנים אחרים. ב-[[2001]] שיחקה בתוכנית המערכונים "[[קן הקוקיות]]", לצד [[אסף אשתר]] ו[[גיל ססובר]]. בשנת [[2002]] שיחקה בסדרה הקומית "[[שאול (סדרת טלוויזיה)|שאול]]", ששודרה ב-[[HOT3]], לצד [[דובל'ה גליקמן]] ובסדרה "[[כאן ועכשיו]]" בערוץ 1. בשנת [[2008]] עורכת החדשות אנה נקדימון בסדרת הדרמה "[[חשופים]]". בשנת [[2009]] שיחקה ב"[[תיאטרון חיפה]]" במחזה "[[פיגמליון (מחזה)|פיגמליון]]". גילמה ארבעה תפקידים ב"[[תיאטרון הבימה]]", במחזה "[[אלינג]]", לצד [[דב נבון]] ו[[אורי הוכמן]], בבימויו של [[רמי הויברגר]].
בשנים [[1997]]–[[2001]] שיחקה בתפקיד ראשי את דמותה של תותי טל ב[[סדרת טלוויזיה|סדרת הטלוויזיה]] של [[איתן פוקס]] "[[פלורנטין (סדרת טלוויזיה)|פלורנטין]]", ששודרה ב[[ערוץ 2]]. ב-[[2001]] שיחקה בתוכנית המערכונים "[[קן הקוקיות]]". בשנת [[2002]] שיחקה בסדרה הקומית "[[שאול (סדרת טלוויזיה)|שאול]]", ששודרה ב-[[HOT3]] ובסדרה "[[כאן ועכשיו]]" בערוץ 1. בשנת [[2008]] עורכת החדשות אנה נקדימון בסדרת הדרמה "[[חשופים]]". בשנת [[2009]] שיחקה ב"[[תיאטרון חיפה]]" במחזה "[[פיגמליון (מחזה)|פיגמליון]]". גילמה ארבעה תפקידים ב"[[תיאטרון הבימה]]", במחזה "[[אלינג]]" בבימויו של [[רמי הויברגר]].


במקביל אופיר דיבבה תוכניות טלוויזיה רבות. מקריינת בפרסומות, בין היתר הפרסומות המזוהות עם קולה "בוקר טוב, ה[[פטריה]] שלך חזרה" לאגיסטן ו"מה לא?", משפט שהיה פרי המצאתה הבלעדית עוד במהלך האודישן,לפרסומת לבזק בינלאומי אשר שיחקה בו ותרמה את המשפט "אבל אתמול זה היה יותר עם עננים". כמו כן,מולר, איי רובוט לרדיו, ובימים אלה מקריינת לוולייט.
אופיר דיבבה תוכניות טלוויזיה רבות. מקריינת בפרסומות, בין היתר הפרסומות המזוהות עם קולה "בוקר טוב, ה[[פטריה]] שלך חזרה" לאגיסטן ו"מה לא?", משפט שהיה פרי המצאתה הבלעדית עוד במהלך האודישן, לפרסומת לבזק בינלאומי אשר שיחקה בו ותרמה את המשפט "אבל אתמול זה היה יותר עם עננים". כמו כן מולר, איי רובוט לרדיו, ווולייט.

,
כיום מופיעה אופיר בסבב הופעות שירי משוררים, עם [[ערן צור]] ו[[אלון אבוטבול]]. עורכת מופעי שירה ופרוזה בכל רחבי הארץ וכן סדרת מופעים במדיטק, "[[תן למילים לעשות בך]]". כמו כן יש לאופיר פינה קבועה בסדרה "[[הופ כתה א']]" ב[[ערוץ הופ!]].
הופיעה אופיר בסבב הופעות שירי משוררים, עורכת מופעי שירה ופרוזה, הופיעה בסדרת מופעים במדיטק, "[[תן למילים לעשות בך]]". כמו כן יש לאופיר פינה קבועה בסדרה "[[הופ כתה א']]" ב[[ערוץ הופ!]].


==חיים פרטיים==
==חיים פרטיים==

גרסה מ־22:17, 13 באפריל 2018

קארין אופיר (נולדה ב-23 באפריל 1972) היא שחקנית, מדבבת, קריינית וזמרת ישראלית. בתו של השחקן, הפנטומימאי והבמאי שייקה אופיר, ונכדתו של הקומיקאי ישראל שומאכר.

ביוגרפיה

אופיר נולדה וגדלה בתל אביב, ללידיה ושייקה אופיר. כשהייתה בת 16 עברה ללמוד בבית הספר "רימון", שם הכירה את אביב גפן, השניים יצאו למשך תקופה מסוימת. כמה משיריו של גפן, ביניהם "אמש" ו"אל תדאג" נכתבו בתקופה שהם היו ביחד, ובהשראתה. אופיר סיימה בהצלחה את לימודי המשחק בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין בשנת 1995.

בשנת 1994 שיחקה בתפקיד משנה בסרט הקולנוע "חסד מופלא", סרטו של הבמאי עמוס גוטמן. ב-1994 שיחקה בסרט "שירת הסירנה", סרטם של איתן פוקס ועירית לינור. בשנת 1996 שיחקה בסרט "ציפורים בניוטרל", סרטם של גלית אשכול ואייל שיראי. ב-1997 שיחקה בסרטו של אסי דיין "מר באום". בשנת 1998 הופיעה בתפקיד ראשי ב"תיאטרון באר שבע", במחזה "איך למדתי לנהוג", בבימויו של איצ'ו אביטל.

בשנים 19972001 שיחקה בתפקיד ראשי את דמותה של תותי טל בסדרת הטלוויזיה של איתן פוקס "פלורנטין", ששודרה בערוץ 2. ב-2001 שיחקה בתוכנית המערכונים "קן הקוקיות". בשנת 2002 שיחקה בסדרה הקומית "שאול", ששודרה ב-HOT3 ובסדרה "כאן ועכשיו" בערוץ 1. בשנת 2008 עורכת החדשות אנה נקדימון בסדרת הדרמה "חשופים". בשנת 2009 שיחקה ב"תיאטרון חיפה" במחזה "פיגמליון". גילמה ארבעה תפקידים ב"תיאטרון הבימה", במחזה "אלינג" בבימויו של רמי הויברגר.

אופיר דיבבה תוכניות טלוויזיה רבות. מקריינת בפרסומות, בין היתר הפרסומות המזוהות עם קולה "בוקר טוב, הפטריה שלך חזרה" לאגיסטן ו"מה לא?", משפט שהיה פרי המצאתה הבלעדית עוד במהלך האודישן, לפרסומת לבזק בינלאומי אשר שיחקה בו ותרמה את המשפט "אבל אתמול זה היה יותר עם עננים". כמו כן מולר, איי רובוט לרדיו, ווולייט.

הופיעה אופיר בסבב הופעות שירי משוררים, עורכת מופעי שירה ופרוזה, הופיעה בסדרת מופעים במדיטק, "תן למילים לעשות בך". כמו כן יש לאופיר פינה קבועה בסדרה "הופ כתה א'" בערוץ הופ!.

חיים פרטיים

ביולי 2003, נולדה לאופיר ולבן זוגה, אמן הזכוכית, דן אלדר, בת בשם מאיה.

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי קולנוענים