Far Cry 2 – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ניקיון פרמטרים בתבנית מידע משחק (תג) (דיון)
אין תקציר עריכה
שורה 30: שורה 30:
|שם בשפת המקור=Far Cry 2}}
|שם בשפת המקור=Far Cry 2}}


'''Far Cry 2''' הוא [[משחק מחשב]] ב[[סוגה משחקי מחשב|סוגת]] יריות מ[[גוף ראשון]] אשר פותח על ידי חברת [[יוביסופט מונטריאול]], ומופץ על ידי חברת [[יוביסופט]] ל[[חלונות]], [[פלייסטיישן 3]] ול[[אקס בוקס 360]]. המשחק מספר על שכיר חרב שנשלח ל[[אפריקה]] ללב [[מלחמה]] בדיונית בין שני פלגים יריבים במדינה כושלת, במטרה [[התנקשות|לחסל]] סוחר [[נשק]] אשר תרם להיווצרותה של אותה מלחמה ממניעים [[רווח (כלכלה)|רווח]]יים. המשחק הוצא לשוק לראשונה ב-[[21 באוקטובר]] [[2008]].
'''Far Cry 2''' הוא [[משחק מחשב]] ב[[סוגה משחקי מחשב|סוגת]] יריות מ[[גוף ראשון]] אשר פותח על ידי חברת [[יוביסופט מונטריאול]], ומופץ על ידי חברת [[יוביסופט]] [[Microsoft Windows|windows]], [[פלייסטיישן 3]] ול[[אקס בוקס 360]]. המשחק מספר על שכיר חרב שנשלח ל[[אפריקה]] ללב [[מלחמה]] בדיונית בין שני פלגים יריבים במדינה כושלת, במטרה [[התנקשות|לחסל]] סוחר [[נשק]] אשר תרם להיווצרותה של אותה מלחמה ממניעים [[רווח (כלכלה)|רווח]]יים. המשחק הוצא לשוק לראשונה ב-[[21 באוקטובר]] [[2008]].


למרות שאין ביניהם קשר עלילתי והוא פותח על ידי חברה שונה, זהו משחק ההמשך למשחק [[Far Cry]] משנת [[2004]].
למרות שאין ביניהם קשר עלילתי והוא פותח על ידי חברה שונה, זהו משחק ההמשך למשחק [[Far Cry]] משנת [[2004]].

גרסה מ־18:36, 14 באוגוסט 2018

תבנית:מידע משחק

Far Cry 2 הוא משחק מחשב בסוגת יריות מגוף ראשון אשר פותח על ידי חברת יוביסופט מונטריאול, ומופץ על ידי חברת יוביסופט windows, פלייסטיישן 3 ולאקס בוקס 360. המשחק מספר על שכיר חרב שנשלח לאפריקה ללב מלחמה בדיונית בין שני פלגים יריבים במדינה כושלת, במטרה לחסל סוחר נשק אשר תרם להיווצרותה של אותה מלחמה ממניעים רווחיים. המשחק הוצא לשוק לראשונה ב-21 באוקטובר 2008.

למרות שאין ביניהם קשר עלילתי והוא פותח על ידי חברה שונה, זהו משחק ההמשך למשחק Far Cry משנת 2004.

עלילה

לשחקן יש אפשרות לשחק בתור אחת מ-12 (אחת מהן היא שב"כניק לשעבר בעל אזרחות ישראלית) דמויות שונות, כל אחת בעלת מראה וסיפור רקע שונים. הדמויות אשר לא נבחרו על ידי השחקן יתפקדו כדמויות בלתי ניתנות לתפעול במשחק.

מטרתו של השחקן היא לחסל את "התן", סוחר נשק שמוכר את מרכולתו לשני צדדים לוחמים במדינה קטנה וכושלת במרכז אפריקה אשר נוצרו בעקבות התמוטטות הממשלה של אותה מדינה, ובכך מתסיס את האזור וגורם להרג של המונים כדי להרוויח מן הביקוש לנשק. המשחק מתחיל בסצנה שבה שוכב גיבור המשחק (הפרוטגוניסט) על מיטה בבית מלון נטוש באפריקה כשהוא גוסס ממלריה, ואותו "תן" - מטרתו של הדמות, יושב על ידו ולועג לו על כך שהוא כל כך עלוב שחלה במלריה. הוא מניח את אותו אקדח לצידו של השחקן ("במידה ותרצה לסיים מהר עם הסבל") ועוזב. המשחק מתחיל מהרגע שבו הדמות עוזבת את חדר המלון, ומטרתו הסופית היא, כאמור,להרוג את "תן" שהשאיר "אותך" לגסוס.

מחלת המלריה ממשיכה לשמש כמרכיב מפתח גם בהמשך המשחק; כל 30 עד 40 דקות נזקק השחקן לקחת גלולה מיוחדת כדי להילחם בהשפעות המחלה.

פרטים טכניים

המשחק, בשונה מ-Far Cry הראשון אשר התרחש ביערות גשם טרופיים, מתרחש באזור יבש ומדברי באפריקה. המשחק מתאפיין במשחקיות פתוחה: השחקן יכול להסתובב במרחביה העצומים של מרכז אפריקה, לבצע משימות כרצונו ולעבוד עבור הדמויות שהוא רוצה. כמו כן מזג האוויר מאוד מציאותי ומשפיע על שריפות למשל, ובנשקים יכולים להיות מעצורים, כלומר תקלה בנשק הגורמת לו להפסיק לירות ומצריכה תפעול.

דרישות מערכת

דרישות מינימליות דרישות מומלצות
מערכת הפעלה חלונות XP עם ערכת Service Pack 2 או חלונות ויסטה
מעבד Intel Pentium 4 3.2 GHz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+l או טוב יותר Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom או טוב יותר
זיכרון 1GB 2GB
כונן קשיח 12GB של מקום פנוי
כרטיס גרפי NVidia 6800, ATI X1650 או טוב יותר; חייב לתמוך ב Pixel Shader 3.0 NVidia 8600 GTS, ATI X1900 או טוב יותר

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Far Cry 2 בוויקישיתוף