NXT TakeOver: Chicago II – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
{{שם שגוי|NXT TakeOver: Chicago (2018)‎}}
{| class="wikitable" align="left"
{| class="wikitable" align="left"
|-
|-
שורה 41: שורה 42:
|
|
|}
|}
'''NXT TakeOver: Chicago{{כ}} (2018)''' היה אחד מאירועי ה[[שלם וצפה]] של ארגון ה[[היאבקות מקצוענית|היאבקות]] ה[[אמריקאי]], ה-[[WWE]], השייך לארגון הפיתוח שלהם, [[NXT Wrestling|NXT]]. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-16 ביוני 2018, באולם [[אולסטייט ארנה]] שבפרוורי [[שיקגו]] של רוזמונט, [[אילינוי]] וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.{{הערה|[https://www.wwe.com/shows/wwenxt/article/nxt-takeover-chicago-tickets-allstate-arena-june-16-2018 אירוע הטייקאובר של NXT ייערך בשיקגו]}} האירוע היה האירוע העשרים בסדרת אירועי [[NXT TakeOver (סדרת אירועים)|NXT TakeOver]].
'''NXT TakeOver: Chicago II''' היה אחד מאירועי ה[[שלם וצפה]] של ארגון ה[[היאבקות מקצוענית|היאבקות]] ה[[אמריקאי]], ה-[[WWE]], השייך לארגון הפיתוח שלהם, [[NXT Wrestling|NXT]]. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-16 ביוני 2018, באולם [[אולסטייט ארנה]] שבפרוורי [[שיקגו]] של רוזמונט, [[אילינוי]] וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.{{הערה|[https://www.wwe.com/shows/wwenxt/article/nxt-takeover-chicago-tickets-allstate-arena-june-16-2018 אירוע הטייקאובר של NXT ייערך בשיקגו]}} האירוע היה האירוע העשרים בסדרת אירועי [[NXT TakeOver (סדרת אירועים)|NXT TakeOver]].


==עלילות==
==עלילות==

גרסה מ־20:33, 14 בנובמבר 2018

NXT TakeOver: Chicago II

הלוגו הרשמי של NXT TakeOver: Chicago II
מידע
ארגון WWE
מותג(ים) NXT
תאריך 16 ביוני 2018
עיר רוזמונט, אילינוי
אולם אולסטייט ארנה
מספר צופים 11,000
שיר(י) הנושא "Uncomfortable" בביצוע Halestorm
"Painless" בביצוע Fozzy
ספונסר(ים) WWE Champions
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
באקלאש
(2018)
:NXT TakeOver
Chicago II
כסף בבנק
(2018)
סדרת אירועי NXT TakeOver
:NXT TakeOver
New Orleans
:NXT TakeOver
Chicago II
:NXT TakeOver
Brooklyn 4
סדרת אירועי NXT TakeOver: Chicago
:NXT TakeOver
Chicago
:NXT TakeOver
Chicago II

NXT TakeOver: Chicago II היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-16 ביוני 2018, באולם אולסטייט ארנה שבפרוורי שיקגו של רוזמונט, אילינוי וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.[1] האירוע היה האירוע העשרים בסדרת אירועי NXT TakeOver.

עלילות

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network תחת השם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה השלישי של NXT בשנת 2018.

ב-25 באפריל בפרק של התוכנית NXT, אדם קול הגן בהצלחה על אליפות צפון אמריקה (NXT) נגד אוני לורקאן. לאחר הקרב, חברי קבוצת The Undisputed Era הגיעו ותקפו את לורקאן. דני בורץ', חברו של לורקאן, הגיע כדי לעזור לו, אך נעצר על ידי קול. שבוע לאחר מכן, לאחר שפיט דאן ניצח את רודריק סטרונג כתוצאה מפסילה, לורקאן ובורץ' באו לעזרת דאן מתקיפה של חברי קבוצת The Undisputed Era. ב-16 במאי, דאן, לורקאן ובורץ' ניצחו את הקבוצה בקרב שלישיות. שבוע לאחר מכן, נקבע קרב זוגות בין חברי קבוצת The Undisputed Era ללורקאן ובורץ', שעל הכף יהיו מונחות חגורות אליפות הזוגות של NXT.

ב-30 במאי בפרק של התוכנית NXT, נודע שהמתאבק לארס סאליבן יהיה הטוען לכתר של אליסטר בלאק לאליפות ה-NXT. לאחר מכן, קרב בין השניים נקבע לאירוע TakeOver: Chicago.

ב-NXT TakeOver: New Orleans, ג'וני גרגאנו ניצח את תומאסו צ'אמפה בקרב ללא סנקציות. ב-25 באפריל בפרק של התוכנית NXT, גרגאנו היה אמור לפגוש את אליסטר בלאק לקרב על אליפות ה-NXT, אך צ'אמפה תקף את גרגאנו כדי למנוע מהקרב הזה להתקיים. ב-16 במאי, אשתו של גרגאנו, קנדיס לאריי סטרה לצ'אמפה. בפרק של השבוע לאחר מכן, גרגאנו קרא לצ'אמפה לצאת החוצה אל הזירה, וקטטה החלה ביניהם כשבטעות צ'אמפה פוגע באשתו של גרגאנו. ב-30 במאי הוכרז על קיומו של קרב ביניהם באירוע.

ב-NXT TakeOver: New Orleans, ריקושט וולווטין דרים היו חלק מקרב הסולם אשר קבע את אלוף צפון אמריקה הראשון. ב-9 במאי בפרק של התוכנית NXT, ולווטין דרים התעמת עם ריקושט. קרב ביניהם נקבע לשבוע לאחר מכן, אך הקרב נגמר ללא תוצאה בשל התערבות של לארס סאליבן, שתקף את שני המשתתפים. ב-23 במאי, סאליבן התחרה נגד שניהם בקרב האנדיקאפ, כשדרים בוגד בריקושט ומאפשר לסאליבן לנצח. בפרק של השבוע לאחר מכן, ולווטין דרים איתגר את ריקושט לקרב באירוע שייערך בשיקגו.

ב-30 במאי בפרק של התוכנית NXT, שיינה בייזלר ניצחה את דקוטה קאי ולאחר הקרב תקפה את קאי עד שניקי קרוס הגיעה להציל את המצב. לאחר מכן, קרוס ברחה עם חגורת האליפות של בייזלר. שבועיים לאחר מכן, קרוס התעמתה שוב עם בייזלר, מה שהוביל לקביעת קרב בין השתיים לאירוע בשיקגו.

אירוע

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית ויק ג'וסף
נייג'ל מקגינס
פרסי ווטסון
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
מרסלו רודריגז
כרוזה קיילה ברקסטון
שופטים די איי ברואר
אדי אורנגו
דרייק וורץ
דארל שארמה
פאנל לפני האירוע צ'ארלי קארוסו
סם רוברטס
פאט מקאפי

קרבות מקדימים

האירוע נפתח עם הקרב של חברי קבוצת The Undisputed Era (קייל אוריילי ורודריק סטרונג) שמי שהתלווה אליהם לזירה היה אלוף צפון אמריקה, אדם קול, נגד אוני לורקאן ודני בורץ' על אליפות הזוגות. אוריילי וסטרונג ניצחו ושמרו על חגורות האליפות לאחר שביצעו על לורקאן את מהלך ה-Total Elimination.

לאחר מכן, ריקושט התחרה נגד ולווטין דרים. ריקושט ביצע את מהלך הסנטון 630º כדי להשיג את הניצחון.

בקרב השלישי של הערב, שיינה בייזלר הגנה על אליפות הנשים נגד ניקי קרוס. לקראת סיום הקרב, בייזלר ביצעה את מהלך ההכנעה, קיריפודה קלאץ', על קרוס. בעודה נמצאת במהלך הכנעה זה, קרוס התעלפה, השופט הורה להפסיק את הקרב, ובכך בייזלר הגנה בהצלחה על התואר לאחר שניצחה כתוצאה מהכנעה טכנית.

בקרב הלפני אחרון, אליסטר בלאק הגן על תואר אליפות ה-NXT נגד לארס סאליבן. הקרב הסתיים כשסאליבן ביצע את מהלך הסיום שלו, פריק אקסדנט, אך בלאק הצליח לחמוק ולבצע את מהלך הסיום שלו, ה"מיסה השחורה", פעמיים כדי להגן בהצלחה על התואר שלו, במה שנחשב כהפסד הבכורה של סאליבן ב-NXT כתוצאה מהצמדה.

הקרב המרכזי

הקרב המרכזי של הערב הפגיש את ג'וני גרגאנו לקרב רחוב בסגנון שיקגו מול תומאסו צ'אמפה. לפני שגרגאנו ביצע את כניסתו לזירה, אשתו, קנדיס לאריי, עצרה אותו ונתנה לו קב כדי שישתמש בו כנשק במהלך הקרב. גרגאנו וצ'אמפה נלחמו ברחבי האולם, שם גרגאנו ביצע את מהלך הקרוסבאדי על צ'אמפה מאחד היציעים. גרגאנו בעוד צווארו עטוף בכיסא, נשלח על ידי צ'אמפה אל מדרגות הזירה ולאחר מכן פגע בו עם פח אשפה. גרגאנו החל לתקוף את צ'אמפה בעזרת חגורת עור ולאחר ביצע את הסופרקיק על צ'אמפה כשראשו נמצא בתוך פח אשפה. צ'אמפה ביצע את מהלך ה-Project Ciampa ולאחר מכן את תרגיל הברך הגבוהה, הצמיד את גרגאנו, אך האחרון הצליח לחמוק מספירת שלוש. צ'אמפה החל להשתמש במספריים כדי לחתוך את החוטים המחברים את רצפת הזירה, עד למצב שצ'אמפה חשף חלק מהזירה והשאיר בו רק את קרש העץ. גרגאנו שם לעצמו למטרה לפגוע ברגל של צ'אמפה, כאשר הוא תקף אותו בעזרת כיסא. לאחר מכן, צ'אמפה השיג את השליטה והצליח לבצע את מהלך ההכנעה של גרגאנו, הגרגאנו אסקייפ, אך גרגאנו הצליח לצאת ממהלך זה. צ'אמפה תקף את גרגאנו בעזרת קב, אך גרגאנו הצליח לצאת מספירת שלוש. צ'אמפה גרר את גרגאנו אל מחוץ לזירה, לאזור כניסת המתאבקים, כך שהוא הוריד מהאצבע של גרגאנו את טבעת החתונה שלו, ירק עליה והשליך אותה הרחק מהמקום. כל זה לא עזר לצ'אמפה כשגרגאנו הצליח לבצע מהלך כשצ'אמפה נשלח אל תוך שני שולחנות. בעוד שהצוות הרפואי ניסה להוציא את צ'אמפה על אלונקה אל מחוץ לאולם, גרגאנו תקף את הצוות ואת צ'אמפה וגרר אותו אל אזור הזירה. גרגאנו ביצע את מהלך ההכנעה שלו, כשצ'אמפה נכנע, אך השופטים הכריחו את גרגאנו להניח לצ'אמפה, מה שהוביל את גרגאנו לתקוף את השופטים. גרגאנו השתמש באזיקים כדי לקשור את ידיו של צ'אמפה ולאחר מכן תקף אותו בסדרת מהלכי סופרקיק, בעודו נמצא במצב כריעה. גרגאנו ביצע שוב את מהלך ההכנעה שלו, הגרגאנו אסקייפ, אך עוד שופטים הגיעו כדי לכפות על גרגאנו לשחרר את צ'אמפה מהמהלך, כשעוד פעם גרגאנו תקף את השופטים. צ'אמפה הפיק תועלת מהמצב בו דעתו של גרגאנו עסוקה בטיפול בשופטים והצליח לבצע את מהלך ה-DDT על החלק של קרש העץ החשוף, אותו חשף בתחילת הקרב. לאחר מכן, צ'אמפה בידיים כבולות באזיקים הצליח להצמיד את גרגאנו לניצחון.

תוצאות

מס' תוצאות התניות זמן
1 The Undisputed Era (קייל אוריילי ורודריק סטרונג) (א) ניצחו את אוני לורקאן ודני בורץ' קרב זוגות על אליפות הזוגות של NXT[2] 16:00
2 ריקושט ניצח את ולווטין דרים קרב יחידים[3] 22:10
3 שיינה בייזלר (א) ניצחה את ניקי קרוס בהכנעה טכנית קרב יחידים על אליפות הנשים של NXT[4] 09:25
4 אליסטר בלאק (א) ניצח את לארס סאליבן קרב יחידים על אליפות ה-NXT[5] 14:07
5 תומאסו צ'אמפה ניצח את ג'וני גרגאנו קרב רחוב בסגנון שיקגו[6] 35:29
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים

הערות שוליים