אריאל מרגלית – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אחידות במיקום הערות שוליים
מ ←‏ילדות והשכלה: קישורים פנימיים
שורה 6: שורה 6:


==ילדות והשכלה==
==ילדות והשכלה==
מרגלית, שנולד וגדל ב[[ירושלים]], הוא בנם של רות (רודה) מרגלית והאדריכל פרופסור [[משה מרגלית]], ראש מכון תל אביב ומחזיק קתדרת אונסק"ו למורשת המודרנית ולשעבר ראש החוג לאדריכלות ב[[אוניברסיטת תל אביב]]. הוא נצר לשתיים מהמשפחות הוותיקות בישראל: משפחת מרגלית מהעיר העתיקה בירושלים ומשפחת שינברג מיפו.
מרגלית, שנולד וגדל ב[[ירושלים]], הוא בנם של רות (רודה) מרגלית והאדריכל פרופסור [[משה מרגלית]], ראש מכון תל אביב ומחזיק קתדרת [[אונסק"ו]] למורשת המודרנית ולשעבר ראש החוג לאדריכלות ב[[אוניברסיטת תל אביב]]. הוא נצר לשתיים מהמשפחות הוותיקות בישראל: משפחת מרגלית מהעיר העתיקה בירושלים ומשפחת שינברג מיפו.


מרגלית בתיכון "בית חינוך". והוא בעל [[תואר ראשון]] בהצטיינות ב[[ניהול]] וב[[פילוסופיה]] מאוניברסיטת תל אביב (2007), [[תואר שני]] בהצטיינות מ[[בית הספר לכלכלה של לונדון]] ב[[גלובליזציה]] ובתקשורת (לאחר שזכה במלגת הלימודים של משרד החוץ הבריטי) ותואר שני נוסף בהצטיינות יתרה מ[[אוניברסיטת פודאן]] ב[[שנחאי]] בגלובליזציה ובתקשורת סינית.
מרגלית בתיכון "בית חינוך". והוא בעל [[תואר ראשון]] בהצטיינות ב[[ניהול]] וב[[פילוסופיה]] מאוניברסיטת תל אביב (2007), [[תואר שני]] בהצטיינות מ[[בית הספר לכלכלה של לונדון]] ב[[גלובליזציה]] ובתקשורת (לאחר שזכה במלגת הלימודים של משרד החוץ הבריטי) ותואר שני נוסף בהצטיינות יתרה מ[[אוניברסיטת פודאן]] ב[[שנחאי]] בגלובליזציה ובתקשורת סינית.

גרסה מ־23:01, 8 בינואר 2019

אריאל מרגלית

אריאל מרגלית (נולד ב-31 באוגוסט 1980) הוא איש עסקים, פרסומאי, במאי ומגיש טלוויזיה ישראלי.

מומחה לתקשורת בשוק הסיני. מנכ"ל של חברת ARMA הפועלת בסין.[1]

ילדות והשכלה

מרגלית, שנולד וגדל בירושלים, הוא בנם של רות (רודה) מרגלית והאדריכל פרופסור משה מרגלית, ראש מכון תל אביב ומחזיק קתדרת אונסק"ו למורשת המודרנית ולשעבר ראש החוג לאדריכלות באוניברסיטת תל אביב. הוא נצר לשתיים מהמשפחות הוותיקות בישראל: משפחת מרגלית מהעיר העתיקה בירושלים ומשפחת שינברג מיפו.

מרגלית בתיכון "בית חינוך". והוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בניהול ובפילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב (2007), תואר שני בהצטיינות מבית הספר לכלכלה של לונדון בגלובליזציה ובתקשורת (לאחר שזכה במלגת הלימודים של משרד החוץ הבריטי) ותואר שני נוסף בהצטיינות יתרה מאוניברסיטת פודאן בשנחאי בגלובליזציה ובתקשורת סינית.

קריירה עיתונאית

בגיל ארבע-עשרה הגיש מרגלית תוכניות לנוער בקול ישראל, ולאחר מכן הצטרף לצוות המגישים של התוכנית זאפ לראשון בערוץ 1. בשנת 1998 התגייס לצבא ושירת בגלי צה"ל כעורך חדשות החוץ. בעת שירותו הסדיר מונה לעורך תוכנית הדגל "בוקר טוב ישראל" לצד גולן יוכפז והגיש את תוכנית האקטואליה הלילית "24 היום שהיה". ב-2001 ייסד מרגלית את יומן סיכום השנה הלועזית של גלי צה"ל במתכונתו הנוכחית.

עם שחרורו מצה"ל בשנת 2002 הצטרף מרגלית לחברת "חדשות ישראל", שנועדה להקים את ערוץ החדשות והפיקה את מהדורת החדשות המרכזית עבור ערוץ 10 בתחילת דרכו. מרגלית שימש כתב חדשות חוץ, ועם סגירתה של החברהה הצטרף לצוות המייסד של חדשות 10 ככתב חדשות חוץ וככתב מגזין.

מאז שנת 2002 סיקר מרגלית עבור חדשות 10 מספר האירועים החדשותיים המרכזיים שהתרחשו בעולם: מגפת הסארס באסיה (2003), חטיפת המטיילים הישראלים על ידי ארגון הגרילה ELN בקולומביה (2004), פרשת רמדיה והומאנה בגרמניה (2004), פרשת האי היווני של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון (2004), מלחמת לבנון השנייה (2006), רעידת האדמה בהאיטי (2010) ורעידת האדמה בסנדאי (2011).

בשנים 20062008 הגיש מרגלית את "חדשות הבוקר", תוכנית הבוקר של ערוץ 10, לצד תמר איש-שלום וטלי מורנו. לסירוגין הגיש גם את "היום שהיה" ואת "חדשות השבת".

ב-2008 מונה לשליח חדשות 10 באירופה. ב-2009 מונה לכתב הטלוויזיה הישראלי הראשון בסין.

ב-2009 היה מרגלית הכתב הישראלי הראשון שהופיע בערוץ הטלוויזיה האיראני PRESS TV.[2]

בשנת 2011 מרגלית החל לפרסם מאמרים בירחון "פירמה" של העיתון "גלובס".

ביולי 2017 הצטרף מרגלית לצוות המגישים בערוץ 10, ובמסגרתו החל בספטמבר להגיש יחד עם סיון קליין את תוכנית הבידור "הרדאר".[3]

קריירה עסקית

בשנת 2010 הקים מרגלית את חברת המדיה "ARMA" המספקת פתרונות פרסום ומפתחת ומפיקה תוכן לשידור ברחבי העולם. החברה הפיקה בסין קמפיינים וסרטים, בין היתר, למותגים נייק, אדידס, ודיסני. לחברה המשרדים בהונג קונג ובשנחאי שבסין.

בשנת 2017 החברה הובילה את הקמפיין ללא מטרת רווח "werallrefugees",[4] שנועד לגשר בין אוכלוסיות פליטים לבין אוכלוסיות קולטות פליטים ברחבי העולם.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים