איל קיציס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ אין צורך במידע זה
מ הוספת קישור לפרזנטור
שורה 34: שורה 34:
ב-[[2017]] הנחה [[שעשועון טריוויה]] בשם "[[מי יכול על ישראל]]" במסגרת [[שידורי קשת]] בערוץ 2.
ב-[[2017]] הנחה [[שעשועון טריוויה]] בשם "[[מי יכול על ישראל]]" במסגרת [[שידורי קשת]] בערוץ 2.


קיציס הוא הפרזנטור של חברת "[[012]]" (סמייל וקווי זהב) בעשור האחרון, וכך גם לאחר שנרכשה על ידי חברת "[[פרטנר תקשורת|פרטנר]]".
קיציס הוא ה[[פרזנטור]] של חברת "[[012]]" (סמייל וקווי זהב) בעשור האחרון, וכך גם לאחר שנרכשה על ידי חברת "[[פרטנר תקשורת|פרטנר]]".


==חיים אישיים==
==חיים אישיים==

גרסה מ־02:35, 3 במאי 2019

תבנית:שחקן איל קיציס (נולד ב-7 בינואר 1969) הוא שחקן, קומיקאי ומנחה טלוויזיה ישראלי.

ביוגרפיה

קיציס גדל בקריית אונו. את שירותו הצבאי החל בקורס טיס, וכעבור שנה הודח עקב בעיות רפואיות ועבר לשרת במטה המבצעי של חיל האוויר בקריה. לאחר שחרורו מצה"ל, השלים תואר ראשון במגמת תקשורת במכללה למנהל, למד שנה אחת בסטודיו למשחק ניסן נתיב ועבד כרעיונאי במשרד הפרסום גיתם.[1]

קריירה

קיציס החל את דרכו בעולם התקשורת בשנת 1993, כמנחה בטלוויזיה החינוכית בתוכניות "זומביט" ו"תיק-תק". באותם ימים החל גם את דרכו כסטנדאפיסט במועדון הסטנד-אפ הוותיק "קאמל קומדי קלאב". במקביל כתב את פינת ההומור במדור "ציפורה" של עיתון "חדשות" ולאחר מכן "העיר". לאחר שסיים את עבודתו בעיתון, הוא הוציא יחד עם דנה דרבינסקי ספר בדיחות בשם "אחד, לא חשוב מאיזה עדה" (1999). פריצתו הגדולה של קיציס התרחשה בשנת 1999 כשהנחה, יחד עם טל פרידמן, את תוכנית האירוח ההומוריסטית "חלומות בהקיציס" ששודרה במסגרת שידורי קשת בערוץ 2. במקביל, החלו השניים להנחות תוכנית רדיו בשם "ציפורי לילה שרוטות" בגלי צה"ל.

עם עליית ערוץ ביפ ב-HOT, החלו קיציס ופרידמן להופיע ב"לגעת באוכל" (2001), תוכנית פארודיה על טלנובלות, ולאחר מכן ב"החטא ועונשו" (2002), שעשועון טלוויזיה הומוריסטי. בנוסף הנחה קיציס בביפ את התוכניות "הדרבי הגדול" (2003) עם אלי ומריאנו ואת "האקדמיה לצחוק" (2004) עם עלמה זק. בשנת 2003 החל להופיע כמנחה בתוכנית הטלוויזיה הסאטירית "ארץ נהדרת" לצד טל פרידמן, אורנה בנאי, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, דב נבון, עלמה זק וקומיקאים אורחים נוספים, ובהם אסי כהן, יובל סמו, מאור כהן, שני כהן, ערן זרחוביץ', ירון ברלד, רועי בר נתן, ליאת הר לב ותום יער שהצטרפו מאוחר יותר לצוות הקבוע של התוכנית. התוכנית זכתה להצלחה עצומה, הן מצד המבקרים והן מצד הקהל. בקיץ 2007 החל להנחות בערוץ 2 את שעשועון הטלוויזיה "האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו'?". באוגוסט 2007 שיתף פעולה עם טל פרידמן בתוכנית ידע בערוץ לוגי תחת השם "הידוענים" בה גילם את דותן פרומר, עורך הסדרה ומעריץ נלהב של שנות ה-80, וכן דמויות פיקטיביות המקורבות לידוענים כמו: גברת גילה, אשת החברה הגבוהה, דוקטור וינר, סגן-אלוף קיש, מאיה ורדית המעריצה הסדרתית ועוד.

בשנת 2010 גילם את אלוהים בסרט של חבורת "ארץ נהדרת" "זוהי סדום". ושיחק בתוכנית "מעצר בית" יחד עם טל פרידמן.

בשנת 2011 השתתף בתוכנית סאטירה נוספת עם טל פרידמן "גם אנחנו רוצים תוכנית תחקירים".

בקיץ 2014 הנחה תוכנית אירוח בשם "תכנית קיציס" בערוץ 2, בשישי בערב. החל מ-2016 הוא מנחה את התוכנית "עוד כותרות" (תכנית ספין-אוף לפינת החדשות שלו מ"ארץ נהדרת").

ב-2017 הנחה שעשועון טריוויה בשם "מי יכול על ישראל" במסגרת שידורי קשת בערוץ 2.

קיציס הוא הפרזנטור של חברת "012" (סמייל וקווי זהב) בעשור האחרון, וכך גם לאחר שנרכשה על ידי חברת "פרטנר".

חיים אישיים

בעבר, היה נשוי לדלית ויכסלבאום, יחצ"נית ערוץ 10 ואחותה התאומה של מגישת הטלוויזיה שרון כידון. ב-15 באוקטובר 2009 נישא בשנית למגישת החדשות טלי מורנו[2]. במרץ 2012 נולד בנם הראשון ובדצמבר 2014 נולד בנם השני.

קיציס מתנדב בעמותת חיים - למען ילדים חולי סרטן בישראל.

קיציס הוא חובב ספורט, אוהד את קבוצת הפועל תל אביב ואף שידר משחקי טניס בערוץ הספורט.

קיציס, מתפקד מפלגת העבודה, הביע את תמיכתו הפומבית במפלגה בראיון עמו לקראת בחירות 2013.[3]

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

  1. ^ ידיעות אחרונות 7 לילות 29.1.99
  2. ^ גיל משעלי, טלי מורנו ואייל קיציס נשואים, נענע10, 15.10.2009
  3. ^ הבוגר, mako, דצמבר 2012.