טין אנג'לס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הוספת קישור לטלנובלה
מ הקפובליקה->הרפובליקה - תיקון תקלדה בקליק
שורה 34: שורה 34:
ביולי צילמה הלהקה קליפ לשיר ''Cada Vez Que Sale El Sol'', [[גרסת כיסוי]] לשיר ידוע של הזמר הארגנטינאי - [[סרגיו דניס]] כחלק מהקמפיין של קוקה קולה ונכלל באלבום ההופעה השני של הלהקה, אשר תיעד ת הופעת התיאטרון שהושקה לקידום העונה השלישית של הסדרה.
ביולי צילמה הלהקה קליפ לשיר ''Cada Vez Que Sale El Sol'', [[גרסת כיסוי]] לשיר ידוע של הזמר הארגנטינאי - [[סרגיו דניס]] כחלק מהקמפיין של קוקה קולה ונכלל באלבום ההופעה השני של הלהקה, אשר תיעד ת הופעת התיאטרון שהושקה לקידום העונה השלישית של הסדרה.


ב-[[3 באוקטובר]] [[2009]] הגיעה הלהקה לראשונה לישראל לשלוש הופעות ב[[היכל נוקיה]] ב[[תל אביב-יפו|תל אביב]], אשר אליהן הגיעו יותר מ-70,000 צופים. בביקור זה הקליטה שיר מיוחד, ''El lugar real'', גרסה ספרדית לשיר "[[המקום האמיתי]]" אותו במקור שרו מנחי [[ערוץ הילדים]]. בנוסף הוציעה הלהקה אלבום הופעה של הופעתם בישראל לתפוצה מקומית בישראל. בשל ההצלחה והפופולריות העצומה שלה, הנפיקו בישראל בולים עם תמונות של הלהקה. בשנה זו המשיכה הלהקה לסיבוב הופעות עצמאי בצ'ילה, פרו, ונצואלה, [[גואטמלה]], הקפובליקה הדומיניקנית, קוסטה ריקה ואיטליה.
ב-[[3 באוקטובר]] [[2009]] הגיעה הלהקה לראשונה לישראל לשלוש הופעות ב[[היכל נוקיה]] ב[[תל אביב-יפו|תל אביב]], אשר אליהן הגיעו יותר מ-70,000 צופים. בביקור זה הקליטה שיר מיוחד, ''El lugar real'', גרסה ספרדית לשיר "[[המקום האמיתי]]" אותו במקור שרו מנחי [[ערוץ הילדים]]. בנוסף הוציעה הלהקה אלבום הופעה של הופעתם בישראל לתפוצה מקומית בישראל. בשל ההצלחה והפופולריות העצומה שלה, הנפיקו בישראל בולים עם תמונות של הלהקה. בשנה זו המשיכה הלהקה לסיבוב הופעות עצמאי בצ'ילה, פרו, ונצואלה, [[גואטמלה]], הרפובליקה הדומיניקנית, קוסטה ריקה ואיטליה.


לקראת סוף השנה צילמה הלהקה קליפ חדש לקמפיין של קוקה קולה, ''Navidad''. בשנה זו הלהקה קיבלה את פרס האמן הארגנטינאי הטוב ביותר מ-40 הגדולים.
לקראת סוף השנה צילמה הלהקה קליפ חדש לקמפיין של קוקה קולה, ''Navidad''. בשנה זו הלהקה קיבלה את פרס האמן הארגנטינאי הטוב ביותר מ-40 הגדולים.

גרסה מ־17:40, 7 באוגוסט 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים [ שנות פעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

טין אנג'לס
מקום הקמה בואנוס איירס עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות בואנוס איירס, ארגנטינה
תקופת הפעילות 2007–2012 (כ־5 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מוזיקת פופ, דאנס-פופ, בלדה
חברת תקליטים סוני מיוזיק אנטרטיינמנט
www.casiangeles.com
חברים
לאלי אספוסיטו (2007-2012)
חואן פדרו לנסאני (2007-2012)
גסטון דלמהאו (2007-2012)
אאוחניה סוארס (2007-2010)
ניקולאס ריירה (2007-2012)
רוסיו איגרסבל (2011-2012)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Teen Angels (או TeenAngels) הייתה להקת פופ ארגנטינאית שהוקמה כחלק מהסדרה כמעט מלאכים. חבריה המקוריים היו לאלי אספוסיטופיטר לנסאני, ניקולאס ריירה, גסטון דלמאהו ואאוחניה סוארס, שהוחלפה בשנת 2011 ברוסיו איגרסבל

הלהקה הוציאה שישה אלבומי סטודיו ושלושה אלבומי הופעה. אשר כולם זכו להצלחה גדולה באמריקה הלטינית וישראל.

הלהקה הופיעה וביקרה בארצות שונות, בהן ארגנטינה, צ'ילה, פרו, ישראל, ספרד, אורוגוואי, מקסיקו, ונצואלה, פנמה, קוסטה ריקה, הרפובליקה הדומיניקנית, אקוודור, ברזיל ואיטליה.

בשנת 2011 הפכה הלהקה לעצמאית ללא הסדרה שמלווה אותה, ונכנסה לסוני מיוזיק אנטרטיינמנט. בשנה זו הוציאה הלהקה את אלבומה החמישי, אשר התאפיין בתדמית בוגרת יותר. בנוסף קיימה הלהקה סיבוב הופעות עצמאי בארגנטינה, ישראל, אורוגוואי ופרו. במהלך סיבוב הופעות זה התארחו ב-Femme Fatale Tour, סיבוב ההופעות של בריטני ספירס כמופע חימום.

במרץ 2012 אישרה הלהקה את פירוקה. לאחר מספר הופעות בתיאטרון הגראן רקס, ב-8 באוקטובר 2012 ביצעה הלהקה את הופעתם האחרונה בקורדובה.

ב-30 במאי 2013 יצא בארגנטינה הסרט טין אנג'לס: הפרידה בתלת מימד אשר מתעד את ההופעה האחרונה של הלהקה.

קריירה

התחלה עם כמעט מלאכים

הלהקה נוצרה עם יציאתו לאור של פסקול העונה הראשונה של "כמעט מלאכים" ב-2007. באלבום לקחו חלק חברי הלהקה המקוריים לצד אמיליה אטיאס וניקולס ואסקס. התוכן של השירים היה קשור למאורעות המתוארים בטלנובלה ואחד מהם, Voy Por Más, נהפך לסינגל הבכורה.

הלהקה לקחה חלק במופע התיאטרון המלווה לסדרה שהתקיים בשנה זו בבואנוס איירס.

2008-2009: המעבר מהסדרה למציאות

בשנת 2008 הוציאה הלהקה את אלבומה השני (פסקול העונה השנייה של "כמעט מלאכים"), הפעם עם אטיאס וואסקס כאמנים אורחים. האלבום כלל 13 שירים, אשר מהם כשלושה בוצעו על ידי אטיאס ווסקאס. הסינגלים מאלבום זה היו A Ver Si Pueden ו-A Decir Que Si אשר הראשון הוכתר באותה השנה לאחד מעשרת הגדולים באורוגוואי ובמצעד הלטיני בארצות הברית. האלבום קיבל אלבום זהב בארגנטינה יומיים בלבד לאחר השקתו ולאחר מכן הוענקה לו פלטינה כפולה. הלהקה יצאה לסיבוב הופעות עצמאי עם הצלחת האלבום.

טין אנג'לס בהופעה חיה

באותה שנה התחילה הלהקה לקדם את חברת קוקה קולה והקליטה את השיר Hoy Quiero.

העונה השלישית של הסדרה התחילה ב-30 באפריל 2009 בארגנטינה ואליה התלווה אלבום הסטודיו השלישי של הלהקה. הסינגל הראשון מאלבום זה היה Que Nos Volvamos A Ver. האלבום הגיע לאלבום פלטינה בארגנטינה. באמצע השנה הוציאה הלהקה את הסינגל השני מהאלבום, Vuelvo a Casa.

ביולי צילמה הלהקה קליפ לשיר Cada Vez Que Sale El Sol, גרסת כיסוי לשיר ידוע של הזמר הארגנטינאי - סרגיו דניס כחלק מהקמפיין של קוקה קולה ונכלל באלבום ההופעה השני של הלהקה, אשר תיעד ת הופעת התיאטרון שהושקה לקידום העונה השלישית של הסדרה.

ב-3 באוקטובר 2009 הגיעה הלהקה לראשונה לישראל לשלוש הופעות בהיכל נוקיה בתל אביב, אשר אליהן הגיעו יותר מ-70,000 צופים. בביקור זה הקליטה שיר מיוחד, El lugar real, גרסה ספרדית לשיר "המקום האמיתי" אותו במקור שרו מנחי ערוץ הילדים. בנוסף הוציעה הלהקה אלבום הופעה של הופעתם בישראל לתפוצה מקומית בישראל. בשל ההצלחה והפופולריות העצומה שלה, הנפיקו בישראל בולים עם תמונות של הלהקה. בשנה זו המשיכה הלהקה לסיבוב הופעות עצמאי בצ'ילה, פרו, ונצואלה, גואטמלה, הרפובליקה הדומיניקנית, קוסטה ריקה ואיטליה.

לקראת סוף השנה צילמה הלהקה קליפ חדש לקמפיין של קוקה קולה, Navidad. בשנה זו הלהקה קיבלה את פרס האמן הארגנטינאי הטוב ביותר מ-40 הגדולים.

2010: סיום הדרך עם כמעט מלאכים

במרץ 2010 חזרה הלהקה לישראל על מנת לקדם את העונה השלישית של כמעט מלאכים ובנוסף הופיעו בספרד במספר הופעות מיוחדות. במהלך ביקורם בספרד צילמה הלהקה את הקליפ לשיר Miedo A Perderte, מאלבום הסטודיו הרביעי של הלהקה. באותו הביקור השתתפה הלהקה במספר הופעות למען איכות הסביבה ובהפקה מיוחדת של מגזין בראבו הספרדי, צילמו את הקליפ לסינגל השני שלהם, Bravo por la Tierra.

השיר Vos Ya Sabés, שוחרר עם יציאת העונה הרביעית של כמעט מלאכים בארגנטינה וכסינגל הבכורה מהאלבום. לאחר מכן שוחרר השיר Miedo A Perderte. האלבום הגיע למעמד אלבום פלטינה בארגנטינה.

בשנה זו ביקרה הלהקה בברזיל והוציאה דיסק מיוחד אשר כולל להיטים שונים של הלהקה בשפה הפורטוגזית.

ביולי 2010 התחילה הלהקה לצד שחקני הסדרה את הופעת התיאטרון האחרונה של הסדרה, בא גם כללה הלהקה פרידה מהמעריצים כדמויות שלהם מהסדרה. בנוסף התחילה הלהקה סיבוב הופעות בינלאומי. באותו החודש הוציאה הלהקה אלבום אוסף שנקרא  Teen Angels: La Historia, אשר כלל את השיר No Te Digo Adiós, שיר פרידה מהסדרה כמעט מלאכים.

2011: השקה מחדש של הלהקה

בתחילת שנת 2011 עזבה אאוחניה סוארס את הלהקה והוחלפה ברוסיו איגרסבל אשר לקחה חלק בסדרה כמעט מלאכים והשתתפה באלבומי הלהקה עד עזיבתה של סוארס. בשנה זו יצאה הלהקה לסיבוב הופעות אשר תוכנן במקור עם סוארס, באמריקה הלטינית וישראל.

באוגוסט 2011 יצא אלבומה החמישי של הלהקה אשר ממנו יצאו שלושה סינגלים: Que Llegue Tu Voz אשר הקליפ אליו צולם בגראן רקס, Mírame, Mírate אשר הקליפ אליו צולם במפלי איגואסו ו-Loco, אשר כלל קליפ פרובוקטיבי ויצר תדמית מינית ובוגרת ללהקה. בסוף שנת 2011 קיבלה הלהקה את פרס האמן הלטיני האהוב בפרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון של ארגנטינה. בנובמבר של אותה השנה לקחה הלהקה חלק מסיבוב ההופעות של בריטני ספירס, Femme Fatale Tour כהופעת חימום.

2012: פירוק הלהקה

בתחילת 2012 חברי הלהקה התעסקו בפרויקטים שונים בתחומי המשחק והמוזיקה והחלו שמועות על פירוק מתקרב. בפברואר 2012 יצא לאור השיר הראשון מהאלבום השישי של הלהקה בטלנובלה אהבה מתוקה, אותו שרו ריירה ואיגרסבל אשר לקחו חלק בצוות השחקנים של הטלנובלה, השיר נקרא Integridad perfecta. באפריל הוציאה הלהקה את אלבומה האחרון, La Despedida, אשר כלל בעיקר גרסאות חדשות של להיטים ישנים (אשר בהן הוחלף קולה של סוארס בקולה של איגרסבל), בנוסך עוד שני שירים חדשים של הלהקה - Baja El Telón וLlega en forma de amor.

באוקטובר הופיעה הלהקה בפעם האחרונה בבואנוס איירס.

סרט

במאי 2013 יצא לאקרנים הסרט טין אנג'לס: הפרידה בארגנטינה אשר תיעד את ההופעה האחרונה של הלהקה. בסרט צפו כ-11,000 צופים בתלת מימד.

דימוי ומוצרים

הלהקה קידמה המון מוצרים מורשים. שערי עיתון, פוסטרים, גלויות, ריהוט, קווי ביגוד, בשמים ומוצרים שונים אשר הושקו בין השנים 2008-2010. נפתחה חנות רשמית לסדרה אשר פעלה בעיר בואנוס איירס. בשנת 2009 יצא משחק וידאו אינטרנטי חינמי אשר נקרא Audition TeenAngels ומציג אלמנטים מהכוראוגרפיה השונה לשירים מוכרים של הלהקה.

חברי הלהקה

  • מריאנה "לאלי" אספוסיטו (2007-2012): לקחה חלק בלהקה בכל שנות פעילותה. בין אלבומי הלהקה אפשר למצוא שירים אשר בהן הופיעה כסולנית: Escaparé, Hay un lugar, Siento, Me voy ו-Dime por qué. לאחר התפרקות הלהקה המשיכה לפעול כשחקנית ובשנת 2013 השיקה קריירת סולו. כיום אספוסיטו מחזיקה בשני אלבומי סולו אשר זכו להצלחה רבה באמריקה הלטינית, ישראל וספרד.
  • פיטר לנסאני (2007-2012): לקח חלק בלהקה בכל שנות פעילותה. בין אלבומי הלהקה אפשר למצוא שירים בהם הופיע כסולן: Nena, Una Vez Más ו-Dónde Estás. לאחר התפרקות הלהקה המשיך בעיסוקו המקורי כשחקן וזוכה להצלחה רבה הן בקולנוע הארגנטינאי והן בהפקות תיאטרון בהן הוא לוקח חלק.
  • גסטון דלמהאו (2007-2012): לקח חלק בלהקה בכל שנות פעילותה. בין אלבומי הלהקה אפשר למצוא שירים בהם הופיע כסולן: El Espejo ו-Pensando En Vos ובדואט עם רוסיו איגרסבל Abre Tus Ojos. לאחר פירוק הלהקה עבר לניו יורק ופועל של בתעשיית הבידור.
  • ניקולאס ריירה (2007-2012): לקח חלק בלהקה בכל שנות פעילותה. לאחר פירוק הלהקה המשיך לפתח את קריירה המשחק שלו.
  • אאוחניה סוארס (2007-2010): עזבה את הלהקה בתחילת שנת 2011 מניעים אישיים. בין אלבומי הלהקה אפשר למצוא שירים אשר בהן הופיעה כסולנית: Reina Gitana ו-Te Perdí, דואטים עם לאלי אספוסיטו: Puedo Ser ו-Quiero Salir Del Paraiso ודואט עם בנחמין אמדאו (תאו בסדרה): Cambiar De Aire. לאחר פרישתה מהלהקה המשיכה לפתח את קריירת המשחק שלה.
  • רוסיו איגרסבל (2011-2012): הצטרפה ללהקה לאחר עזיבתה של סוארס. לפני כן, במהלך הסדרה הייתה חלק מהלהקה המתחרה "MAN" שם אפשר למצוא שירים אשר בהן הופיעה כסולנית: Un Dia Mas וSolo Amigos. לאחר פירוק הלהקה לקחה חלק בטלנובלות ובסרטי קולנוע שונים אך לקחה הפסקה מעולם המשחק על מנת לפנות זמן למשפחתה.

דיסקוגרפיה

אלבומי סטודיו

פסקול העונה הראשונה

אלבום הבכורה של הלהקה, יצא ב-17 באפריל 2007. כמה שבועות לאחר השקתו הוכתר כדיסק פלטינה ומכר יותר מ-40,000 עותקים. כולל 16 שירים אשר רובם הופיעו בתיאטרון.

הסינגלים מאלבום זה היו Voy por mas וDos ojos.

מס' שם השיר מבצעים
1 Voy Por Más אמיליה אטיאס וטין אנג'לס
2 No Te Rindas אמיליה אטיאס
3 Dos Ojos אמיליה אטיאס וניקולס וסקאס
4 Casi Ángeles אמיליה אטיאס
5 Valiente אמיליה אטיאס
6 Che Bombón טין אנג'לס
7 Para Vos אמיליה אטיאס
8 Todo Puede Ser Mejor ניקולס ואסקס
9 Tu Cielo ניקולס ואסקס
10 Escaparé לאלי אספוסיטו
11 Ángeles del Mundo טין אנג'לס
12 Te Amaré Por Siempre אמיליה אטיאס וניקולס ואסקס
13 Reina Gitana אאוחניה סוארס
14 Nenes Bien טין אנג'לס
15 Un Ángel אמיליה אטיאס
16 Tan Alegre el Corazón אמיליה אטיאס

פסקול העונה השנייה

יצא ב-15 באפריל 2008, והגיע לפלטינה כפולה עם יותר מ-80,000 עותקים שנמכרו. הדיסק השני הנמכר ביותר בארגנטינה בשנת 2008, והנמכר ביותר בהיסטוריית הלהקה.

הסינגלים היו A ver si pueden וA decir que si.

מס' שם השיר מבצעים
1 A Decir Que Sí טין אנג'לס
2 A Ver Si Pueden טין אנג'לס
3 Hay Un Lugar לאלי אספוסיטו
4 Un Paso טין אנג'לס
5 Señas Tuyas אמיליה אטיאס וניקולס ואסקס
6 Nena פיטר לנסאני
7 Puedo Ser לאלי אספוסיטו ואאוחניה סוארס
8 Río de Besos אמיליה אטיאס וניקולס ואסקס
9 El Espejo גסטון דלמהאו
10 No Más Goodbye טין אנג'לס
11 De Cabeza פבלו מרטינס
12 Alguien ניקולס ואסקס
13 Estoy Listo טין אנג'לס

פסקול העונה השלישית

הדיסק יצא ב-7 באפריל 2009, לאחר תחילת העונה השלישית בארגנטינה. עם יציאתו הגיע למקום הראשון במצעד. בשבוע הראשון ליציאתו הגיע לאלבום זהב, ולאחר חודש לאלבום פלטינה עם 40,000 עותקים. האלבום השני הנמכר ביותר של הלהקה, והדיסק השלישי הנמכר ביותר של שנת 2009.

הסינגל הראשון היה הלהיט Que nos volvamos a ver, אשר הושווה פעמים רבות לסינגל המצליח A ver si pueden. הסינגל השני היה Vuelvo a casa, אבל שיר זה צבר פחות פופולריות.

מס' שם השיר מבצעים
1 Que Nos Volvamos a Ver טין אנג'לס
2 Quién טין אנג'לס
3 Te Perdí אאוחניה סוארס
4 Cuál טין אנג'לס ואמיליה אטיאס
5 Una Vez Más פיטר לנסאני
6 Hoy טין אנג'לס
7 Vuelvo a Casa טין אנג'לס
8 Pensando en Vos גסטון דלמהאו
9 Un Día Mas Man
10 Cuando Llegue Tu Amor אמיליה אטיאס ומריאנו טורה
11 Salvar la Paz טין אנג'לס ואמיליה אטיאס
12 Siento לאלי אספוסיטו
13 Por el Sí טין אנג'לס
14 Casi un Sueño פבלו מרטינס
15 Cada vez que sale el sol טין אנג’לס

פסקול העונה הרביעית

יצא ב-31 במרץ 2010, והוכתר כאלבום זהב, וזמן קצר לאחר מכן כאלבום פלטינה. בשנה זו היה הדיסק החמישי הנמכר ביותר בארגנטינה בשנת 2010 עם 40,000 עותקים.

הסינגל הראשון היה Vos ya sabes, שהוגדר כלהיט. השני היה Miedo a perderte, אשר לא היה רק הסינגל הנמכר ביותר מהדיסק, אלה גם הכי מצליח בארגנטינה. Bravo por la tierra היה סינגל אשר הושק רק בספרד.

מס' שם השיר מבצעים
1 Vos Ya Sabés טין אנג'לס
2 Donde Estás פיטר לנסאני
3 Quiero Salir del Paraíso לאלי אספוסיטו ואאוחניה סוארס
4 Me Voy לאלי אספוסיטו
5 Estoy Aquí Otra Vez טין אנג'לס
6 Cambiar de Aire אאוחניה סוארס ובנחמין אמדאו
7 Hoy Te Ví טין אנג'לס
8 Abre Tus Ojos גסטון דלמהאו ורוסיו איגרסבל
9 Sólo Amigos רוסיו איגרסבל, קנדלה וטראנו ומריה דל סרו
10 Resiste טין אנג'לס
11 Por Eso Estoy Preso טין אנג'לס
12 Miedo a Perderte טין אנג'לס
13 Bravo por la Tierra טין אנג'לס

האלבום החמישי

יצא ב-5 ביולי 2011. היה האלבום הראשון אשר חסר קשר לכמעט מלאכים. הוכתר כאלבום זהב. הסיגל הראשון היה Que llegue tu voz, אשר היה להיט, אחריו הגיעו Mirame Mirate, וLoco.

מס' שם השיר מבצעים
1 Que Llegue Tu Voz טין אנג'לס
2 Y Si Alguna Vez טין אנג'לס
3 Mírame, Mirate טין אנג'לס
4 Loco טין אנג'לס
5 Mi Corazón טין אנג'לס
6 La Vida Es Mejor Cantando טין אנג'לס
7 Dime Por Qué לאלי אספוסיטו
8 Me Envenena טין אנג'לס
9 Demasiadas Veces טין אנג'לס
10 Pensando en Vos טין אנג'לס
11 Que Llegue Tu Voz (גרסה חיה) טין אנג'לס

האלבום השישי: הפרידה

יצא ב-17 באפריל 2012 (כחמש שנים לאחר יציאת האלבום הראשון). אלבום זה איגד את הלהיטים הגדולים ביותר של הלהקה, יחד עם שלושה שירים חדשים. הסינגל הראשון היה של הבלדה Baja el telón והשני, הלהיט Llega en forma de amor.

מס' שם השיר מבצעים
1 Baja el telón טין אנג'לס
2 Llega en Forma de Amor טין אנג'לס
3 Estoy Aquí Otra Vez טין אנג'לס
4 Integridad Perfecta ניקולאס ריירה ורוסיו איגרסבל
5 Quién טין אנג'לס
6 Vos ya Sabes טין אנג'לס
7 Resiste טין אנג'לס
8 A Decir que Si טין אנג'לס
9 Vuelvo a Casa טין אנג'לס
10 Bravo por la Tierra טין אנג'לס
11 Hoy טין אנג'לס
12 Que Nos Volvamos a Ver טין אנג'לס

אלבומים שונים

  • TeenAngels Edición España: דיסק אשר יצא ב-2009 בספרד, לפני יציאת פסקול העונה הרביעית וכלל 3 שירים מהעונה הרביעית אשר הושמעו לראשונה שם. בנוסף,נכללו גם גרסאות מחודשות לשירים Escaparé, Voy Por Más וNo Te Rindas בביצוע הלהקה.
  • Teen Angels: Quase Anjos: דיסק אשר יצא בברזיל ב-2010. כולל 3 שירים בגרסה פורטוגזית, וגרסה מחודשת לשיר Tan Alegre El Corazón בגרסת רגאטון.

קליפים

שנה שם השיר אלבום מבצעים
2007 Voy por más העונה הראשונה טין אנג'לס ואמיליה אטיאס
Dos ojos אמיליה אטיאס וניקולס ואסקס
Casi Ángeles אמיליה אטיאס
Escaparé לאלי אספוסיטו
Reina Gitana אאוחניה סוארס
Nenes bien טין אנג'לס
2008 A ver si pueden העונה השנייה
A decir que sí
Señas Tuyas אמיליה אטיאס וניקולס ואסקס
Nena פיטר לנסאני
Hay un lugar לאלי אספוסיטו
Un Paso טין אנג'לס
2009 Hoy quiero קוקה קולה
Que nos volvamos a ver העונה השלישית
Vuelvo a casa
Pensando en vos גסטון דלמהאו
El lugar real ישראל טין אנג'לס
Casi un sueño העונה השלישית פבלו מרטינס
Cada vez que sale el Sol קוקה קולה טין אנג'לס
Navidad
2010 Vos ya sabés העונה הרביעית
Miedo a perderte
Bravo por la Tierra
Estoy aquí otra vez
2011 Que llegue tu voz האלבום החמישי
2011 Mírame, mírate
2011 Loco
2012 Baja el telón הפרידה

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא טין אנג'לס בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי מוזיקאים