Love You To – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ויקינתונים
אין תקציר עריכה
שורה 15: שורה 15:
}}
}}


'''Love You To''' הוא [[שירה|שיר]] של [[הביטלס]] מהאלבום "[[Revolver (אלבום של הביטלס)|Revolver]]" של 1966. את השיר כתב ושר [[ג'ורג' האריסון]], והוא כולל כלי נגינה הודיים כמו ה[[סיטאר]] וה[[טאבלה]]. אחרי שג'ורג' האריסון הציג את הסיטאר בשיר [[Norwegian Wood (This Bird Has Flown)]] ב-1965, זה היה השיר הראשון של הביטלס שהציג במלואו את ההשפעה של מוזיקה הודית על הלהקה. ההקלטה נעשתה עם השתתפות מינימאלית של שאר חברי הלהקה; במקום, האריסון הקליט את השיר יחד עם נגן הטאבלה אניל באגוואט ומוזיקאים הודים אחרים מלונדון. האריסון הושפע מכך שלמד בהודו אצל [[ראווי שנקר]] ובכך התחיל לשלב זאת עם הביטלס. ב-[[Revolver (אלבום של הביטלס)|Revolver]] האריסון חווה פריצה ככותב ומלחין, והוא תרם לאלבום גם את השירים "[[I Want to Tell You]]" ואת "[[Taxman]]".
'''Love You To''' הוא [[שירה|שיר]] של [[הביטלס]] שנכתב על ידי [[ג'ורג' האריסון]] באלבום "[[Revolver (אלבום של הביטלס)|Revolver]]".
השיר עצמו ב[[מוזיקה הודית|סגנון הודי]] (יחד עם Within You Without You ו-Tomorrow Never Knows של [[ג'ון לנון]]). ג'ורג' האריסון הושפע מכך שלמד בהודו אצל [[ראווי שנקר]] ובכך התחיל לשלב זאת עם הביטלס. ב-[[Revolver (אלבום של הביטלס)|Revolver]] הייתה זו פריצה של האריסון ככותב ומלחין, האריסון תרם לאלבום גם את השירים: "[[I Want to Tell You]]" ואת "[[Taxman]]".


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־18:53, 1 בדצמבר 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:סינגל

פרמטרים [ תאריך סינגל אחרי, תאריך סינגל לפני, סינגל לפני, תאריך סינגל, סינגל אחרי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

"Love You To"
שיר בביצוע הביטלס
מתוך האלבום Revolver
יצא לאור 5 באוגוסט 1966
הוקלט 11 באפריל, 1966
סוגה ראגה רוק
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 3:01
כתיבה ג'ורג' האריסון עריכת הנתון בוויקינתונים
לחן ג'ורג' האריסון עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה ג'ורג' מרטין
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Love You To הוא שיר של הביטלס מהאלבום "Revolver" של 1966. את השיר כתב ושר ג'ורג' האריסון, והוא כולל כלי נגינה הודיים כמו הסיטאר והטאבלה. אחרי שג'ורג' האריסון הציג את הסיטאר בשיר Norwegian Wood (This Bird Has Flown) ב-1965, זה היה השיר הראשון של הביטלס שהציג במלואו את ההשפעה של מוזיקה הודית על הלהקה. ההקלטה נעשתה עם השתתפות מינימאלית של שאר חברי הלהקה; במקום, האריסון הקליט את השיר יחד עם נגן הטאבלה אניל באגוואט ומוזיקאים הודים אחרים מלונדון. האריסון הושפע מכך שלמד בהודו אצל ראווי שנקר ובכך התחיל לשלב זאת עם הביטלס. ב-Revolver האריסון חווה פריצה ככותב ומלחין, והוא תרם לאלבום גם את השירים "I Want to Tell You" ואת "Taxman".

קישורים חיצוניים


ערך זה הוא קצרמר בנושא מוזיקה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.