בגוף אחד – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ החלפת פרמטר לשם פרמטר אחיד "אתר אינטרנט" (תג)
מ (דרך WP:JWB)
שורה 33: שורה 33:
== דמויות ==
== דמויות ==
* '''מוניקה סראנו''' ([[לאורה פלורס]]) מוניקה היא פסנתרנית עשירה, בעלת שם עולמי, ואם לשתי בנות מתבגרות. היא נשואה בשנית לגבר צעיר ממנה בשם חררדו, שבו היא מאוהבת, ואינה יודעת שלמעשה התחתן איתה רק בשל בצע כסף. מאחורי גבה, חררדו מנהל רומן עם אלנה, אחייניתה השאפתנית והמרושעת, שזוממת להרוג אותה. כשאלנה מוציאה את מזימתה לפועל, נפשה של מוניקה אינה יודעת מנוח והיא שבה ונולדת בגופה של אדריאנה. מוניקה תסרב לצאת מגופה של אדריאנה עד שהאמת תצא לאור.
* '''מוניקה סראנו''' ([[לאורה פלורס]]) מוניקה היא פסנתרנית עשירה, בעלת שם עולמי, ואם לשתי בנות מתבגרות. היא נשואה בשנית לגבר צעיר ממנה בשם חררדו, שבו היא מאוהבת, ואינה יודעת שלמעשה התחתן איתה רק בשל בצע כסף. מאחורי גבה, חררדו מנהל רומן עם אלנה, אחייניתה השאפתנית והמרושעת, שזוממת להרוג אותה. כשאלנה מוציאה את מזימתה לפועל, נפשה של מוניקה אינה יודעת מנוח והיא שבה ונולדת בגופה של אדריאנה. מוניקה תסרב לצאת מגופה של אדריאנה עד שהאמת תצא לאור.
* '''חררדו''' (חורחה לואיס פילה) חררדו הוא גבר מושך, גברי, עם כשרון טבעי לפיתוי נשים. חררדו התפרנס מעבודתו כג'יגולו עד שאלנה גילתה אותו. היא שכנעה אותו לנצל את כישוריו ולפתות את דודתה העשירה מוניקה כדי שיוכל ליהנות מחיים של מלך לשארית חייו. כאשר הוא מצליח להשיג זאת, אלנה לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את דודתה בזרועותיו והיא תעשה הכול כדי לזכות בו.
* '''חררדו''' (חורחה לואיס פילה) חררדו הוא גבר מושך, גברי, עם כישרון טבעי לפיתוי נשים. חררדו התפרנס מעבודתו כג'יגולו עד שאלנה גילתה אותו. היא שכנעה אותו לנצל את כישוריו ולפתות את דודתה העשירה מוניקה כדי שיוכל ליהנות מחיים של מלך לשארית חייו. כאשר הוא מצליח להשיג זאת, אלנה לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את דודתה בזרועותיו והיא תעשה הכול כדי לזכות בו.
* '''אלנה''' (ונסה ויילה) אלנה היא אחייניתה של מוניקה, שגידלה אותה מאז שהייתה קטנה. היא אישה קרה, מחושבת ושאפתנית, שמשתמשת ביופייה כדי להשיג כל מה שהיא רוצה. היא יודעת טוב מאוד איך להעמיד פנים בפני אחרים ולהסתיר את רגשותיה ומחשבותיה האמיתיים. כולם בטוחים שהיא אוהבת את מוניקה, אך למעשה אלנה מאשימה אותה בהפרדתה מאמה ונוטרת לה בשל כך טינה עמוקה.
* '''אלנה''' (ונסה ויילה) אלנה היא אחייניתה של מוניקה, שגידלה אותה מאז שהייתה קטנה. היא אישה קרה, מחושבת ושאפתנית, שמשתמשת ביופייה כדי להשיג כל מה שהיא רוצה. היא יודעת טוב מאוד איך להעמיד פנים בפני אחרים ולהסתיר את רגשותיה ומחשבותיה האמיתיים. כולם בטוחים שהיא אוהבת את מוניקה, אך למעשה אלנה מאשימה אותה בהפרדתה מאמה ונוטרת לה בשל כך טינה עמוקה.
* '''ולריה''' (אלכסנדרה פומאלס) ולריה היא נערה צעירה ושברירית ממשפחה צנועה. היא סובלת מטראומה מכיוון שנחטפה ונוצלה בעבר ולכן היא נבהלת בקלות ותלויה מאוד בחברתה הטובה אדריאנה.
* '''ולריה''' (אלכסנדרה פומאלס) ולריה היא נערה צעירה ושברירית ממשפחה צנועה. היא סובלת מטראומה מכיוון שנחטפה ונוצלה בעבר ולכן היא נבהלת בקלות ותלויה מאוד בחברתה הטובה אדריאנה.

גרסה מ־23:34, 18 בפברואר 2020

בגוף אחד
En otra piel
שיר הנושא על עור אחר" של לורה פלורס
סוגה רומנטיקה אופרת סבון
יוצרים לורה סוסה
כותבים מגדה חרציות
פליפה אספינט
לואיס מיגל מרטינז
לורה סוסה
שחקנים לאורה פלורס
דוד צ'וקארו
ונסה ויללה
חורחה לואיס פילה
מריה אליסה קמארגו
ארץ מקור ארצות הברית
שפות ספרדית
מספר עונות 1
מספר פרקים 154
הפקה
מפיק חיימה לומברדי אורטין
חברת הפקה טלמונדו
הפצה טלמונדו
אתר צילומים מיאמי עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 45 ד'ק
שידור
רשת שידור טלמונדו
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 18 בפברואר 2014 – 29 בספטמבר 2014
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
הרשמי/ דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בגוף אחדספרדית: En otra piel) היא טלנובלה מבית טלמונדו בכיכובם של השחקנים לאורה פלורס, דוד צ'וקארו, ונסה ויללה, חורחה לואיס פילה ומריה אליסה קמארגו.

עלילה

מוניקה סראנו היא פסנתרנית עשירה ומפורסמת, ואם לשתי בנות מתבגרות. היא נשואה בשנית לגבר צעיר ממנה בשם חררדו, שבו היא מאוהבת, ואינה יודעת שלמעשה התחתן איתה רק בשל בצע כסף. מאחורי גבה, חררדו מנהל רומן עם אלנה, אחייניתה השאפתנית והמרושעת של מוניקה, שזוממת להרוג אותה.

כשאלנה מוציאה את מזימתה לפועל והורגת את מוניקה, נפשה של זו אינה יודעת מנוח והיא שבה ונולדת בגוף אחר. גוף זה שייך לאדריאנה, אישה צעירה ויפה שהיה לה הכול – גבר אוהב, עתיד מבטיח וחלומות גדולים, שנגדעו בידיו של גנגסטר מסוכן, כעת, כשנשמתה בגופה של אדריאנה, מוניקה תעשה הכול כדי להגן על בנותיה ולהוציא את הצדק לאור, בעוד נשמתה של אדריאנה נודדת בעולם. אבל אדריאנה משתוקקת להחזיר לעצמה את חייה ואת אהובה דייגו, והיא מחליטה להשיב אליה את גופה בחזרה. אולם מוניקה תתנגד לכך ותסרב לצאת מגופה של אדריאנה עד שמשימתה בעולם הזה תושלם.

דמויות

  • מוניקה סראנו (לאורה פלורס) מוניקה היא פסנתרנית עשירה, בעלת שם עולמי, ואם לשתי בנות מתבגרות. היא נשואה בשנית לגבר צעיר ממנה בשם חררדו, שבו היא מאוהבת, ואינה יודעת שלמעשה התחתן איתה רק בשל בצע כסף. מאחורי גבה, חררדו מנהל רומן עם אלנה, אחייניתה השאפתנית והמרושעת, שזוממת להרוג אותה. כשאלנה מוציאה את מזימתה לפועל, נפשה של מוניקה אינה יודעת מנוח והיא שבה ונולדת בגופה של אדריאנה. מוניקה תסרב לצאת מגופה של אדריאנה עד שהאמת תצא לאור.
  • חררדו (חורחה לואיס פילה) חררדו הוא גבר מושך, גברי, עם כישרון טבעי לפיתוי נשים. חררדו התפרנס מעבודתו כג'יגולו עד שאלנה גילתה אותו. היא שכנעה אותו לנצל את כישוריו ולפתות את דודתה העשירה מוניקה כדי שיוכל ליהנות מחיים של מלך לשארית חייו. כאשר הוא מצליח להשיג זאת, אלנה לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את דודתה בזרועותיו והיא תעשה הכול כדי לזכות בו.
  • אלנה (ונסה ויילה) אלנה היא אחייניתה של מוניקה, שגידלה אותה מאז שהייתה קטנה. היא אישה קרה, מחושבת ושאפתנית, שמשתמשת ביופייה כדי להשיג כל מה שהיא רוצה. היא יודעת טוב מאוד איך להעמיד פנים בפני אחרים ולהסתיר את רגשותיה ומחשבותיה האמיתיים. כולם בטוחים שהיא אוהבת את מוניקה, אך למעשה אלנה מאשימה אותה בהפרדתה מאמה ונוטרת לה בשל כך טינה עמוקה.
  • ולריה (אלכסנדרה פומאלס) ולריה היא נערה צעירה ושברירית ממשפחה צנועה. היא סובלת מטראומה מכיוון שנחטפה ונוצלה בעבר ולכן היא נבהלת בקלות ותלויה מאוד בחברתה הטובה אדריאנה.
  • אמיאלנה (גאלה מונטס) אמיליאנה היא בתה הצעירה של מוניקה. היא ילדה מתוקה, בעלת ערכים טובים ואינטליגנטית מאוד. היא מעריצה את אמה ואחותה והמוות של אמה ישבור אותה. כאשר מוניקה תחזור בגופה של אדריאנה ותתחיל לעבוד בתור האומנת שלה, היא תמצא בה נחמה גדולה לעצב שלה.
  • קמילה (קנדרה סנטקרוז) קמילה היא בתם הבכורה של מוניקה וחוליאן. היא צעירה יפה עם לב אציל וגם אימפולסיבית במקצת. בשל ההיעדרות הממושכת של אמה בילדותה, קמילה מעולם לא הרגישה קרובה אליה, למרות מאמציה של מוניקה לפצות אותה. לעומת זאת, כלפי אביה היא הרגישה מסירות גדולה ומאז שהיא ילדה היא רוצה להמשיך בדרכו כמייצר יינות. היה לה רומן עם אנטוניו, הבן של עוזרת הבית, אבל לאחר שאביה נפטר, היא עברה לגור בחו"ל והקשר עם אנטוניו נותק. 5 שנים לאחר מכן היא תחזור לבית הוריה ותכיר את ארנסטו. היא תתקשה לבחור בין התשוקה שהיא חשה כלפיו לבין אהבה שמתחילה לפרוח שוב בינה לבין אנטוניו.
  • דייגו (דוד צ'וקארו) דייגו הוא גבר צעיר ויפה שגדל לבדו. כאשר היה ילד, אביו התעלל בו והוא ברח מביתו. הוא התחיל לשטוף מכוניות למחייתו והיה חשוף לסכנות רבות מכיוון שגר ברחוב. כך הוא למד לשרוד ולהגן על עצמו. דייגו, שלא כמו בחורים צעירים בגילו, הוא רומנטיקן אמיתי. הוא אוהב מוזיקה ושירה והוא מאותם הגברים שיכולים לאהוב אישה אחת כל חייהם. דייגו אוהב את אדריאנה אהבת נפש ובשבילה הוא יהיה מוכן לעשות הכל.
  • קרלוס (פלוטרקו הסה) קרלוס הוא גבר מסוכן, קשוח ואכזרי שעשה את הונו בעסקים בלתי חוקיים. הוא עומד בראש קבוצה שעוסקת בסחר בנשים. קרלוס הוא הבעלים של הבר בו אדריאנה עובדת, ויש לו אובססיה כלפיה. הוא לא מוכן לקבל את העובדה שהיא דוחה אותו ולכן הורג אותה
  • חוליאן\חורחה (חוויאר גומז) חוליאן הוא בעלה המנוח של מוניקה ואביהן של קמילה ואמיליאנה. הוא היה גבר טוב ואהב מאוד את אשתו. עם זאת, ההיעדרויות המתמשכות של אשתו מהבית בשל עבודתה גרמו לו למצוא מקלט ברומנים מזדמנים. אחיו התאום חורחה הוא גבר בוגר ואטרקטיבי. הוא יזם, בעל אישיות חזקה ומסירות גדולה לעבודתו. חורחה הוא גבר של נשים והיה במספר מערכות יחסים אבל מעולם לא התחתן. זאת משום שבצעירותו הוא התאהב במוניקה, אך אחיו זכה בה והוא מעולם לא הצליח למצוא אישה אחרת שתכבוש את ליבו כך.
  • מרתה (גלוריה פרלטה) מרתה היא אימם של ריקרדו וגבריאל. היא אישה חזקה, אוהבת ומסורה. מרתה הגיעה לארצות הברית לפני 25 שנה עם בעלה רודריגו, שחולם על תהילה ועושר. כשחלומו של בעלה קורס, היא נאלצת לצאת לעבוד ומאז היא מועסקת בתור עוזרת הבית באחוזה של מוניקה. בניגוד לשאר העובדים באחוזה, מרתה מאוד מתורבתת ומשכילה ולכן יש לה מערכת יחסים טובה וחברית עם מוניקה.
  • לורנה (קארן סנטיס) לורנה היא אחותה של מוניקה ונחשבת ל"משוגעת" של המשפחה בשל גישתה חסרת האחריות. האישיות שלה קלילה וחביבה והמוטו שלה בחיים הוא שצריך ליהנות מההווה מבלי להתחשב בהשלכות. בימי צעירותה הפרועים היא נכנסה להיריון והביאה לעולם את אלנה. היא שמרה על אלנה עד שהייתה בת 7 ובשל שרפה שפרצה באשמתה וכמעט הביאה למותן, לורנה הבינה שסגנון חייה מסכן את בתה. היא מסרה אותה לאחותה מוניקה ועברה לגור בקיבוץ בישראל, שם היא רצתה להשיג שלווה ויציבות רגשית שמעולם לא היו לה. לאחר שהשיגה זאת, היא חוזרת לארצות הברית נחושה להחזיר את בתה
  • ויקטוריה (ביאטריס מונרוי)ויקטוריה היא העוזרת הוותיקה ביותר באחוזה של מוניקה וחברתה הטובה של מרתה. היא מכירה סודות רבים מהעבר של משפחת סראנו, במיוחד את הסוד הגדול של אלנה. לכן אלנה מאיימת עליה וויקטוריה נכנסת לפאניקה בכל פעם שהיא בסביבה.
  • גבריאל (ג'ונתן פרודמן) גבריאל הוא בחור צעיר, תוסס ורומנטי עם חוש הומור נהדר. כמו רודריגו אביו, הוא אמן וחולם להיות צייר קומיקס מצליח. הוא חושב שבגלל מעמדו החברתי, סיכוייו להתקדם בחיים הם נמוכים. זאת הסיבה לכך שהוא מסרב לקבל את הצעתה של מוניקה למימון לימודים באוניברסיטה ומעדיף לעבוד כגנן באחוזתה. גבריאל יהיה מעורב בסיפור אהבה עם ג'ניפר, שעומד לסבך אותו מאוד
  • ג'ניפר (מריה אלנה דאבילה) ג'ניפר היא בחורה צעירה ויפה. היא פוגשת את גבריאל ומתאהבת באישיות העליזה והמצחיקה שלו. הם הופכים לזוג, אך ג'ניפר נמצאת בחברה רעה, שתסכן את סיפור האהבה שלהם.
  • ארנסטו (אדריאן קרבחל) ארנסטו הוא אחיו של חררדו, ובחור בעל מוסר מפוקפק. הוא יהפוך לשותפה של אלנה בכל מזימותיה ויהיה מעורב במשולש אהבה עם קמילה וריקרדו.
  • סלמה (מרסלה גונזלס) סלמה היא עיתונאית מפורסמת, שמנחה תוכנית טלוויזיה העוסקת בתופעות על טבעיות. למרות שהיא לא מאמינה בעל טבעי, ניתן להבחין כי יש לה תשוקה לעבודה שלה. סלמה ומוניקה היו חברות בצעירותן וכאשר מוניקה תחזור לחיים בגופה של אדריאנה, היא תחפש את סלמה ותעמיד למבחן את אמונותיה. סלמה תהיה אחת מהאנשים היחידים שיידעו על חזרתה של מוניקה לחיים ותהפוך לאשת סודה.
  • ריקרדו (מרטין ברבה) ריקרדו הוא הבן הבכור של מרתה ורודריגו. הוא גר באחוזה של משפחת סראנו מאז שהיה קטן בגלל שאמו עובדת שם. הוא בחור טוב אך קצת ביישן. הוא לא מסתדר טוב עם אביו, וחושב שהוא מאוד לא אחראי. בגיל הנעורים היה לו רומן עם קמילה ומעולם הוא לא שכח אותה.
  • חסינטו (אוסקר פרייגו) חסינטו הוא אחיה הצעיר של אדריאנה, הוא בחור אינטליגנטי עם הרבה חלומות, שאחד מהם הוא להיות רופא מצליח. העובדה שאדריאנה אחותו מקדישה את חייה כדי שיגשים את חלומו, ובכך דוחה את הגשמת חלומותיה, מקשה עליו מאוד. לכן הוא מחפש דרך לגייס כסף כדי לעזור לה, אבל בוחר בדרך הקלה ביותר: הימורים. בשל כך הוא נופל למלכודת של קרלוס, שגורם לו לאבד כסף ומבקש לגבות את החוב מאחותו אדריאנה בדרך הנוראה ביותר.
  • אסטבן ( עומאר חרמנוס) אסטבן הוא פסיכלוג עם ידע רב בתופעות על טבעיות. הוא גבר מושך ואינטליגנטי, והוא ניהל מערכת יחסים עם סלמה מספר שנים. כרגע הם ידידים עם הטבות ואין להם מחויבות זה לזה.
  • מאיטה (סלבינה אריאס) מאיטה היא צעירה חביבה מאוד, פטפטנית, לוחמנית וחכמה. היא אישה צנועה, שגדלה בשכונה קשה מאוד ועולם הכנופיות אינה זר לה. יחד עם נשים נוספות, היא הופכת לקורבן של קרלוס.

הפניות

  1. Jump up^  מאחזר 2013-12-19 .

  1. Jump up^ (בספרדית).  מאחזר 11 באוגוסט 2014 .
  2. ^ Jump up to:ב ג ד  voices.huffingtonpost.com.  מאחזר 11 באוגוסט 2014 .
  3. Jump up^   תאריך לידה 2013-12-08 .
  4. Jump up^  "לורה פלורס צולל" אן אוטרה פיל " (בספרדית). חוות הדעת מאוחזר ב -30 ביולי 2014 .

  1. Jump up^  -.  מאחזר 11 באוגוסט 2014 .
  2. ^ Jump up to:a ב  11 בספטמבר 2014 .
  3. Jump up^  כוכבים באינטרנט.24 באוגוסט 2014 .
  4. Jump up^  המיוחדים.  מאוחסן ב -16 ביולי 2014 .
  5. Jump up^  "רשימת מועמדים עבור טו Mundo פרסים 2014" (בספרדית). נוטימקס מאוחסן ב -16 ביולי 2014 .

  1. ^ Jump up to:a b c d e f g h i j k   14 באוגוסט 2014 .
  2. ^ Jump up to:א ב ג ג ד ה ו ז ח אני j k  (בספרדית).  תאריך לידה: 22 באוגוסט 2014 .
  3. ^ Jump up to:a b c d f f   מאחזר 14 במרץ 2015 .

קישורים חיצוניים

  • "בגוף אחד", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "בגוף אחד", במסד הנתונים הקולנועיים KinoPoisk (ברוסית)