ליאורה עופר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Oferinvest (שיחה | תרומות)
מאין תקציר עריכה
מ הוספת שורת קישורים חיצוניים ותחתיה {{תב|ויקישיתוף בשורה}} במידה וחסר (תג)
שורה 17: שורה 17:
עופר מלווה לאורך השנים את הרב יצחק גרוסמן ותורמת לפעילותו בפנימיות שהקים, "מגדלור " ו "כפר זוהרים".
עופר מלווה לאורך השנים את הרב יצחק גרוסמן ותורמת לפעילותו בפנימיות שהקים, "מגדלור " ו "כפר זוהרים".
בשנים האחרונות עופר מכהנת גם כחברת דירקטוריון של המרכז הבינתחומי הרצליה וממשיכה לקיים את המסורת רבת השנים של תמיכת המשפחה במוסד.
בשנים האחרונות עופר מכהנת גם כחברת דירקטוריון של המרכז הבינתחומי הרצליה וממשיכה לקיים את המסורת רבת השנים של תמיכת המשפחה במוסד.

==קישורים חיצוניים==
{{ויקישיתוף בשורה}}


== הערות שוליים ==
== הערות שוליים ==

גרסה מ־02:29, 11 ביוני 2020

ליאורה עופר
לידה 22 בדצמבר 1953 (בת 70)
חיפה, מדינת ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה בית הספר הריאלי העברי בחיפה עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
ליאורה עופר יחד עם רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין, נשיא המדינה ראובן ריבלין ויעקב ליצמן, אוקטובר 2017

ליאורה עופר (נולדה ב-22 בדצמבר 1953) היא אשת עסקים ישראלית, בעלת השליטה ויו"ר החברות עופר השקעות ומליסרון - מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, הנסחרת בבורסה בתל אביב וחברה במדד תא35. עופר היתה הראשונה לקבל את אות "אישה פורצת דרך", שמעניקה חברת דן אנד ברדסטריט , לנשים המשפיעות בישראל - כהוקרה על פעילותה העסקית והחברתית יוצאת הדופן ועל הישגיה הרבים לאורך השנים. עופר מדורגת כאחת הנשים החזקות והעשירות ביותר במשק הישראלי.[1]

ביוגרפיה

ליאורה עופר נולדה בחיפה היא בתם של איש העסקים המנוח יולי יולי עופר ומירית עופר ולמדה ב בית הספר הריאלי בחיפה. בגיל 20 החלה עופר לעבוד בחברה המשפחתית עופר השקעות אותה ייסד אביה ביחד עם אחיו סמי עופר בשנת 1957. עופר כיהנה לאורך השנים במגוון תפקידים ולאחר 30 שנות פעילות בחברה מונתה לתפקיד בכיר. בין השנים 1995 ל-2005 כיהנה עופר כמנכ"לית חברת המלונות חוף האלמוג אילת. בשנת 2007 מונתה לדירקטורית וסגן יו"ר מליסרון. בדצמבר 2008 מונתה ליושבת ראש הדירקטוריון בחברה. כמו כן, כיהנה עופר גם כדירקטורית בבנק מזרחי טפחות בע"מ.

קבוצת עופר השקעות

עופר השקעות (לשעבר האחים עופר) נוסדה בשנת 1957 על ידי האחים יולי עופר וסמי עופר ובשנות פעילותה הראשונות פעלה בענף הספנות. בחלוף השנים, הפכה קבוצת עופר השקעות לאחת מהקבוצות העסקיות החזקות והמובילות בישראל, שבין אחזקותיה נמנו עסקי נדל"ן, בנקאות ופיננסים, מלונאות והשקעות. כיום, עופר השקעות המנוהלת על ידי הגב' ליאורה עופר (בעלת השליטה בחברה) היא אחת מקבוצות ההשקעה הפרטיות המובילות בישראל המחזיקה בבעלותה נכסי נדל"ן בהיקפים גדולים (כ- 19 מיליארד ש"ח). הקבוצה מתמחה ברכישה, ייזום, פיתוח וניהול של נכסי נדל"ן למגורים, נכסי נדל"ן עסקי (משרדים, מרכזי קניות ומסחר ומלונאות), קבוצת עופר השקעות היא בעלת השליטה בחברת הנדל"ן הציבורית מליסרון, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (חברה במדד תל אביב 35). מליסרון היא אחת משתי חברות הנדל"ן הגדולות בישראל המתמחה במרכזי קניות, בנייני משרדים ופארקי תעשיה והייטק. בעבר קבוצת עופר השקעות החזיקה במניות השליטה בבנק מזרחי טפחות, הבנק הרביעי בגודלו בישראל.

פילנטרופיה

לצד פעילותה העסקית העניפה, מקפידה ליאורה עופר לאורך השנים לקיים פעילות התנדבותית ברוח המסורת המשפחתית וברוח דרכו של אביה המנוח ותורמת לצמצום הפערים בחברה הישראלית ולקידום מפעלי תרבות. עופר היתה במשך 15 שנים יו"ר אגודת הידידים של התיאטרון הקאמרי והיא בין התורמים לבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בלב שכונת התקווה בתל אביב, המקדם פעילויות ופרויקטים משותפים בין בית הספר לבין תושבי השכונה. כמו כן, תומכת עופר בתיאטרון "אלמינא" שביפו המעודד שיח משותף בין ילדים ונוער ערבי ויהודי ובעבר שימשה ביו"ר אגודת אל-סם והיתה ממקימי "הפילהרמונית בג'ינס" - מפעל תרבות מצליח שקירב נוער למוסיקה קלאסית. עופר מלווה לאורך השנים את הרב יצחק גרוסמן ותורמת לפעילותו בפנימיות שהקים, "מגדלור " ו "כפר זוהרים". בשנים האחרונות עופר מכהנת גם כחברת דירקטוריון של המרכז הבינתחומי הרצליה וממשיכה לקיים את המסורת רבת השנים של תמיכת המשפחה במוסד.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ליאורה עופר בוויקישיתוף

הערות שוליים