ג'ורג'ה פוקס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 5: שורה 5:


== ביוגרפיה ==
== ביוגרפיה ==
פוקס נולדה ב[[ניו יורק]], וגדלה ב[[פלורידה]]. אחרי שסיימה את לימודי התיכון, היא החלה לדגמן וללמוד משחק. פוקס היא [[צמחוני]]ת. היא נבחרה מספר פעמים לאחת הנשים היפות בעולם{{מקור}}.
פוקס נולדה ב[[ניו יורק]], וגדלה ב[[פלורידה]]. אחרי שסיימה את לימודי התיכון, היא החלה לדגמן וללמוד משחק. היא נבחרה מספר פעמים לאחת הנשים היפות בעולם{{מקור}}.


== קריירה ==
== קריירה ==

גרסה מ־22:29, 29 באוקטובר 2020

ג'ורג'ה פוקס
לידה 7 ביולי 1968 (בת 55)
ניו יורק, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1989 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים
http://www.jorjafox.org/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
פוקס בצילומי הסדרה "CSI"

ג'ורג'ה פוקסאנגלית: Jorja Fox; נולדה ב-7 ביולי 1968) היא שחקנית אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה בתור שרה סיידל בסדרה "CSI". היא גם השתתפה במספר סדרות מצליחות כמו "ER" ו"הבית הלבן".

ביוגרפיה

פוקס נולדה בניו יורק, וגדלה בפלורידה. אחרי שסיימה את לימודי התיכון, היא החלה לדגמן וללמוד משחק. היא נבחרה מספר פעמים לאחת הנשים היפות בעולם[דרוש מקור].

קריירה

בשנת 1993 קיבלה את התפקיד של קוני, שוטרת במחלק הנעדרים בסדרת הדרמת פשע "נעדרים" ששודרה ברשת הטלוויזיה ABC. הסדרה בוטלה לאחר עונה אחת. עוד בשנה זו התארחה בסדרה "סיפורי חיים: משפחות במשבר" ב-HBO.

בשנת 1998 שיחקה בסרט הקומדיה העצמאי "ריגושים אלקטרוניים" (אנ'), לצידם של קליאה דובאל, איימי סמארט וגבריאל מאן.

צמחונות ופעילות למען בעלי חיים

פוקס היא צמחונית ופועלת בזכויות בעלי חיים. בין השאר השתתפה בקמפיין לעידוד תזונה מהצומח של ארגון זכויות בעלי החיים PETA,שגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:הערה) תוכן כפול: Michelle Sherrow, CSI Star Investigates Vegetarianism, PETA, November 8, 2011 וגם שמאל=כן. וכמו כן השתתפה בהפקת סרט התעודה "How I Became an Elephant", העוסק בפעילות של ילדה בת 14 להצלת פילים.שגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:הערה) תוכן כפול: Rachel Dowd, Jorja on Our Mind: Q&A with Jorja Fox, Vegetarian Times, December 6, 2011 וגם שמאל=כן.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'ורג'ה פוקס בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים

ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.