יומני הערפד – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה חזותית עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שחזור לגרסה 30384674 מ־12:35, 15 בינואר 2021 מאת Mod צר לי, אך מדובר בפירוט יתר לא פרופורציונלי. הערך כך לא קריא ולא אנציקלופדי. פירוט כזה מתאים לאתר מעריצים (ואכן משפטים שלמים הועתקו [http://thevampirediaries45.blogspot.com/ מכאן])
שורה 20: שורה 20:


==רקע העלילה==
==רקע העלילה==
הסדרה מתרחשת בעיירה מיסטיק פולס שבווירג'יניה, עיירה בדיונית קטנה הנרדפת על ידי [[יצור]]ים [[על-טבעי]]ים. שם הסדרה: "יומני הערפד"-על שמו של סטפן סלבטור, הסדרה מנקודת מבטו והוא כותב את כל חוויותיו מאז הפך לערפד עד מותו. המוקד העיקרי של תחילת הסדרה הוא בין אליינה גילברט וסטפן סלבטור המתאהבים ברגע שהם נפגשים. אליינה דומה למראה של אהובתו של סטפן מהעבר - קת'רין פירס. במהלך הסדרה מתגלה כי אליינה היא למעשה הכפילה של קת'רין וששתיהן נצר לשושלת פטרובה המתחילה באמארה, טאטיה, קת'רין ומסתיימת באליינה. בהמשך הסדרה אליינה נהיית בת זוגו של דיימון סלבטור.
הסדרה מתרחשת בעיירה מיסטיק פולס שבווירג'יניה, עיירה בדיונית קטנה הנרדפת על ידי [[יצור]]ים [[על-טבעי]]ים. המוקד העיקרי של תחילת הסדרה הוא בין אלנה גילברט וסטפן סלבטור המתאהבים ברגע שהם נפגשים. אלנה דומה למראה של אהובתו של סטפן מהעבר - קתרין פירס. במהלך הסדרה מתגלה כי אלנה היא למעשה הכפילה של קתרין. בהמשך הסדרה אלנה נהיית בת זוגו של דיימון סלבטור.


==סקירת סדרה==
==סקירת סדרה==
שורה 60: שורה 60:
==עלילה==
==עלילה==
===עונה 1===
===עונה 1===
העונה עוקבת אחרי חייה של אליינה גילברט המתגוררת בעיירה מיסטיק פולס שבווירג'יניה עם אחיה ג'רמי ודודתם לאחר שהוריהם טבעו למוות. בחור צעיר מסתורי בשם סטפן מגיע לעיירה ונכנס לחייה של אליינה. אליינה וסטפן מתאהבים ואליינה מבינה שסטפן הוא ערפד מבוגר. דיימון, אחיו הגדול והמסוכן של סטפן מגיע אחריו למיסטיק פולס ומפר את השלווה בעיירה. בזמן העונה מגלים על העובדה שקתרין לא מתה אלא כלואה בקבר במיסטיק פולס יחד עם עוד ערפדים רבים והרצון של דיימון לשחרר אותה. בוני בנט, חברתה הטובה ביותר מגלה שהיא מכשפה ומשתלבת בעלילה.
העונה מתחילה אחרי מות הוריהם של אליינה וג'רמי גילברט. ג'רמי מתחיל להתבודד, לעשן ולקחת סמים ואליינה מתחילה לצאת עם נער בשם סטפן סלבטור. עד מהרה היא מגלה כי סטפן הוא ערפד ואחיו הבכור, דיימון, מופיע במיסטיק פולס (עיר מגורם של ג׳רמי ואליינה) והורג אנשים ברחבי העיירה.

במקביל, חברתה של אליינה, בוני בנט, מגלה שהיא נולדה לשושלת של מכשפות והיא מכשפה בעצמה. מתברר גם כי אליינה היא הכפילה של קת'רין פירס/קתרינה פטרובה, ערפדית שלפני מאות שנים פיתתה את האחים סלבטור ושינתה אותם לערפדים.

אחרי שהמורה להיסטוריה נרצח על ידי דיימון, מגיע מורה חדש לבית הספר בשם אלאריק סלצמן. בוני מתעוררת ליד קבר ובחלומה אמילי בנט, קרובת משפחתה רחוקה מלפני שנים רבות, מבקשת ממנה עזרה.

דיימון מנסה להחזיר לעצמו את השרשרת שנמצאת אצל בוני, אך הוא לא מצליח לשכנע אותה והיא לא מחזירה לו את השרשרת, אלא זורקת אותה, אולם השרשרת מופיעה שוב בתיקה. רוחה של אמילי המכשפה נכנסת בבוני. דיימון מוצא קבר, והוא כופה על בוני וסבתה לעזור לו לפתוח את הקבר שבו כלואה לכאורה אהובתו קת'רין פירס ועוד 26 ערפדים. במהלך החיפוש, מספר ערפדים בורחים. הערפדים מהקבר מונהגים על ידי ערפדית בשם פרל ובתה אנה. מתברר גם שקבוצה בשם "מועצת המייסדים" מעוניינת בהשמדת הערפדים. המועצה מונהגת על ידי אביו המתעלל של טיילר, ריצ'רד לוקווד, ואימה של קרוליין, שריף ליז פורבס. אנה מתחילה לצאת עם ג'רמי, ג'נה גם מתחילה לצאת עם גבר בשם לוגן, שבגד בה בעבר, ולאחר ששונה לערפד על ידי אנה ונהרג על ידי אלאריק, ג'נה מתחילה לצאת עם אלאריק. לפתע מופיע איש בשם ג'ון שמתגלה לקראת סוף העונה שהוא האבא הביולוגי של אליינה. מכיוון שהוא עובד עבור המועצה, המועצה רוצה להשתמש במכשיר שלו על מנת להרוג את כל הערפדים במיסטיק פולס. דיימון מנסה להרוג את ג'ון, אבל אינו מצליח. הוא מגלה כי ג'ון ואיזבל, אשתו הערפדית של אלאריק, הם ההורים הביולוגיים של אליינה שאומצה על ידי אחיו של ג'ון להגנתה. מתברר שהם גם עובדים עבור קת'רין פירס.

בשיא העונה, במהלך יום המייסדים, ריצ'רד וג'ון מבצעים את תוכניתם להרוג את הערפדים. השריף פורבס מנסה להתנגד לתוכניתם, אבל היא מנוטרלת על ידי ג'ון. המכשיר מופעל והערפדים המנוטרלים נלקחים להישרף במרתף, אבל טיילר עצמו מושפע מהמכשיר ומאוחר יותר מתגלה כי הוא אדם זאב. מכיוון שריצ'רד גם מושפע מהמכשיר, השוטרים חושבים שהוא ערפד וכולאים אותו במרתף, שם הוא נשרף חי. ג'ון הורג את אנה, וג'רמי, שאינו רוצה להתמודד עם הכאב, מנסה להפוך לערפד באמצעות הדם של אנה. אליינה מתעמתת עם ג'ון, בידיעה שהוא אביה, ובוני מצילה את האחים סלבטור, באזהרה שדיימון לא יהרוג אף אחד. שריף פורבס מוצאת את בתה הפגועה, והולכת לבית החולים, שם היא מתנחמת עם דיימון. ג'ון חוזר הביתה ומוצא את קת'רין, שמתחזה לאליינה . קת'רין פוגעת בג'ון ומשאירה אותו למות. כשקת'רין עוזבת, אליינה מגיעה ומוצאת את ג'ון הפצוע והמדמם.


===עונה 2===
===עונה 2===
העונה מספרת על קללת ירח מסתורית. קתרין פירס, כפילתה של אלנה גילברט, חוזרת למיסטיק פולס והופכת את קרוליין פורבס לערפדית על מנת שתרגל אחרי סטפן ואליינה. אנשי זאב מתגלים, טיילר לוקווד לומד על קללת הזאבים במשפחתו והופך לכזה. קלאוס ואלייז'ה, אחים ערפדים ממשפחת הערפדים הראשונה מגיעים למיסטיק פולס על מנת לשבור את קללת הירח שמגבילה את קלאוס, ולצורך השבירה שלה הוא זקוק לכפילת פטרובה כמו אליינה. בסוף העונה, סטפן מסכים לעבוד עבור קלאוס תמורה לתרופה לדיימון.
העונה מתמקדת בעיקרה על קת'רין פירס ועל הסיבות שבגינה חזרה למיסטיק פולס. בנוסף, העונה מציגה לראשונה אנשי זאב. דודו הזאב של טיילר, מייסון לוקווד, מספר לטיילר על "קללת לוקווד" שעוברת במשפחתם. קת'רין הופכת את קרוליין לערפדית, על מנת שתרגל אחרי סטפן ואליינה. בהמשך, מתברר כי הסיבה העיקרית של קת'רין לחזרתה היא מציאת אבן הירח, בעזרת מייסון, שנהרג על ידי דיימון. בינתיים, אליינה נחטפת מאוחר יותר על ידי צמד הערפדים, רוז וטרבור, שבורחים מהערפדים המקוריים, הערפדים הראשונים בעולם ומייסדי שושלות הערפדים. רוז מגלה לאליינה שהיא כפילת פטרובה ועליה להיות מוקרבת כדי לשבור את קללת השמש והירח. קת'רין גם היא כפילת פטרובה, שהשתמשה בטרבור ורוז כדי לברוח מהמקוריים.

קלאוס, אחד הערפדים המקוריים, מגיע למיסטיק פולס על מנת לצוד את אליינה. אחיו הבכור, אלייג’ה, עושה עסקה עם אליינה במטרה להשתמש בה כפיתיון כדי לפתות את קלאוס ולהרוג אותו. לוקה מגלה לבוני כי הוא ואביו עובדים עבור אלייג'ה מפני שקלאוס מחזיק באחותו גרטה. אלאריק נאבק באלייג'ה.

קלאוס נכנס לגוף של אלאריק, וכופה על קת'רין להישאר בדירתו של אלאריק. בוני וג'רמי מוצאים את האתר של טבח המכשפות ובוני שואבת אליה את כוחן. דיימון אומר לבוני לשים על אליינה כישוף הגנה ולגרום לקלאוס להאמין שהיא מתה. אליינה מושכת את הפגיון מתוך אלייג'ה. קללת השמש והירח מזויפת והקללה האמיתית היא על קלאוס, שמתגלה כבן כלאיים, וטקס הפולחן ישחרר את הצד הזאבי שבו. אלייג'ה אומר לאליינה שיש ברשותו סם שיכול להציל אותה ממוות. אליינה מאמינה לו, אבל דיימון מאמין שיש דרך אחרת להציל את חייה ומאכיל אותה בדמו. אליינה הנסערת מאמינה שהיא תהיה ערפדית בעל כרחה. מדוקס חוטף את טיילר וקרוליין, ודיימון משחרר אותם, אך הוא ננשך. לאחר מכן הוא הולך לקלאוס לומר לו שאין לו אדם זאב, ערפד ומכשפה, ובתגובה, קלאוס אומר לו שהוא דאג לגיבויים. אליינה רואה את ג'נה, במחשבה שהיא מתה, אבל גרטה מספרת לה שהיא עוברת את השינוי. דיימון שואל את קת'רין על הערפד, והיא בתגובה אומרת שג'נה היא הערפדית לגיבוי. לאחר מכן הוא בודק את הזרוע ורואה כי הוא ננשך על ידי טיילר. אליינה שורדת את הטקס ולא הופכת לערפדית בזכות ג׳ון אביה שנתן לה את נשמתו, בסוף העונה סטפן מסכים לעבוד עבור קלאוס תמורה לתרופה לדיימון, ודיימון נרפא.


=== עונה 3 ===
=== עונה 3 ===
העונה נפתחת ביום הולדת ה-18 של אלנה גילברט. עונה זו מספרת על "המקוריים", משפחת הערפדים הראשונה בעולם, ומתמקדת בסיפורו של הבן קלאוס ובקשריו המשפחתיים הארוכים עם אחיו ואחותו. בנוסף ההורים של משפחת הערפדים, מייקל ואסתר, קמים לתחייה ומגלים את הרצון שלהם להשמיד את כל בניהם ובנותיהם. בסוף העונה אליינה עוברת תאונה ומתה עם דם ערפדים בתוך גופה, מה שהופך אותה לערפדית.
העונה עוסקת בעיקרה בסיפורם של המקוריים, משפחת הערפדים הראשונה שממנה נוצרו כל שושלות הערפדים מסביב לעולם, וכן ביחסיהם עם הוריהם, צייד ערפדים בשם מייקל ומכשפה רבת עוצמה שאחראית להיווצרות הערפדים - אסתר. העונה מתחילה מספר חודשים לאחר סיום העונה הקודמת, כשאליינה, דיימון ואלאריק מתחקים אחר עקבותיהם של קלאוס וסטפן, שמתחקים בעצמם אחרי אנשי זאב שיוכלו לשנות ולהפוך לבני כלאיים כמו קלאוס. סטפן מבין שאליינה ודיימון עוקבים אחריו, והוא מזהיר את דיימון להפסיק עם זה. קלאוס מתוסכל, שכן הוא אינו מצליח ליצור בני כלאיים כמותו. בינתיים, טיילר לומד מאמו כי היא כלאה את קרוליין ומחזיקה אותה בשבי, שם היא מעונה על ידי אביה. בניסיון להצילה, טיילר חושף בפני אמו כי הוא אדם זאב. עד מהרה, קלאוס לומד כי אליינה עודנה חיה ופונה למיסטיק פולס, שם הוא כופה על אליינה למצוא פתרון לבעיה שלו - ולא, טיילר ימות כתוצאה משתיית דמו של קלאוס. לאחר עימות, קלאוס לומד כי דמה של אליינה מאפשר את יצירת בני הכלאיים. במקביל, סטפן מנסה לברר ממה קלאוס, ואחותו, רבקה, בורחים, ומגלה כי התשובה נעוצה במייקל, ערפד הצד ערפדים אחרים ולא אחר מאביהם. אליינה, המתוסכלת מחוסר אוניה, משכנעת את אלאריק ללמד אותה הגנה עצמית ואילו טיילר מגלה כי הוא נהפך לבן הכלאיים הראשון של קלאוס וכי הוא מוכרח באופן בלתי רצוני לציית לכל פקודותיו. בוני לומדת על כך שג'רמי רואה את רוחות הרפאים של אנה וויקי, ומנסה לגרש אותן, אך בטעות היא נותנת לכל רוחות הרפאים אחיזה בעולם הפיזי, דבר המאפשר למייסון להתגלות בפני דיימון ולהראות בפניו מערה סודית שמאפשרת לו, לאליינה ולאלאריק ללמוד את סיפורם של המקוריים, ושבעצם קלאוס היה זה שהרג את אמו ולא מייקל כפי שסיפר לרבקה. לאחר מכן, דיימון וסטפן מופתעים על ידי קת'רין, שמופיעה יחד עם מייקל ומציעה להם את עזרתם.

בינתיים, בוני חולמת חלום על הבית בו אירע טבח 100 במכשפות, שם היא מוצאת את ארונות הקבורה של המקוריים. היא פותחת ארון אחד ומוצאת שם את קלאוס עם שרשרת שמסתמנת כשרשרתה של המכשפה המקורית. לאחר מכן, סטפן מבקש את עזרתה של בוני בהסתרת הארונות, ובוני עוזרת לו באמצעות כוחן של 100 המכשפות. קלאוס, המעוניין למצוא בחזרה את הארונות, מציב לאליינה ודיימון [[אולטימטום]] למצוא את סטפן ולא - ג'רמי יהרג. אלאריק מציל את ג'רמי ונהרג במקומו, אך הוא חוזר לחיים באמצעות טבעת מכושפת, אף על פי שהוא עדיין צריך דם ערפדים על מנת להתרפא. בעודו פצוע, אלאריק פוגש את מרידית' פל, רופאה בבית החולים המסוקרנת מ"יכולות הריפוי המהירות" שלו. אליינה עושה עסקה עם קלאוס על מנת להציל את ג'רמי, תמורת גופתה של רבקה, ומגלה לו כי רבקה רוצה אותו מת מכיוון שהרג את אימם- אסתר, המכשפה המקורית. לאחר מכן, אליינה מבקשת מדיימון שיכפה על ג'רמי לעזוב את העיר, על מנת לשמור עליו מוגן, ובתגובה דיימון מנשק אותה. בינתיים, בוני מתאחדת עם אמה שאיתה לא יצרה קשר שנים, אבי. קלאוס מנהל משא ומתן עם סטפן בתמורה לארונותיהם של אחיו. בעזרת אבי, קלאוס משיג חזרה את ארונותיהם של אחיו, פרט לארונו של אלייג'ה וארון גדול ומסתורי שנמצאים ברשותו של דיימון, שמחיה את אלייג'ה. במקביל, אלאריק מתחיל לצאת עם מרידית', אך הוא מגלה כי מרידית' משתמשת בדם ערפדים על מטופליה על מנת לרפא אותם. אלייג'ה ודיימון שולפים את הפגיונות מחזיהם של אחיו של קלאוס: פין, קול ורבקה, דבר המחיה אותם, ובוני ואבי מצליחות לפתוח את הארון המסתורי ומגלות לתדהמתן כי גופתה של אסתר שוכבת שם.

לאחר שאסתר חוזרת לחיים ומתאחדת עם משפחתה, היא עורכת נשף ובו מזמינה את אליינה לדבר איתה באופן אישי. אליינה מגלה שאסתר שיקרה לילדיה (מלבד פין שמשתף איתה פעולה) והיא רוצה להרוג את ילדיה כפיצוי על כך ששינתה אותם מלכתחילה. היא נעזרת בכוחן של בוני ואבי, בתור אם ובת מכשפות ממשפחת בנט בשביל הלחש ובדמה של אליינה כדי לקשר את כל המקוריים אחד לשני, כך שאם תהרוג את פין, כולם ימותו. כאשר אלייג'ה מגלה על התוכנית של אמו, הוא נעזר ברבקה וחוטף את אליינה ומתנה את הצלתה אם יהרסו את התוכנית של אמו. לבסוף דיימון הופך את אבי לערפדית, ובכך שובר את הקשר של מכשפות בנט, מכיוון שאבי איננה מכשפה יותר. בהמשך הם גילו מה הייתה המשמעות האמיתית של התוכנית של אסתר- הם גילו שכאשר מקורי אחד מת (במקרה שלהם, פין), כל מי שהוא שינה אי פעם ומי שהם שינו וכן הלאה, ימות גם, ואם אסתר הייתה הורגת את כל המקוריים, היא הייתה משמידה את כל הערפדים בעולם.

ובינתיים דיימון וסטפן מתחילים לחקור ולראות מי המקורי ששינה אותם, ומקווים שזה אינו קלאוס כדי שיוכלו להרוג אותו. הם יודעים שקת'רין שונתה על ידי רוז, ולאחר שג'רמי מצליח לתקשר עם הרוח של רוז, הם מגלים שהיא שונתה על ידי ערפדית בשם מארי פורטר, אך שם הם מגיעים למבוי סתום, כאשר קול הקדים אותם והרג אותה.

בנוסף גילו שטבעת הגילברט שענד אלאריק ומצילה אותו ממוות, הפכה אותו לצייד חסר שליטה שהרג בין השאר את אביה של קרוליין ובן זוגה לשעבר של מרדית'. אסתר (בתוך גופה של רבקה), הופכת אותו לערפד מקורי משופר, ומשימתו היא להרוג את המקוריים במקומה. לאחר מכן התגלה שאסתר קשרה את חייו לחיים האנושיים של אליינה, ובגלל זה לא הרג אותה שהייתה לו ההזדמנות. בסוף העונה אלאריק הרג את גופו של קלאוס, אך בוני הצליחה להעביר בסודיות את נשמתו לגופו של טיילר. מכיוון שחשבו כולם שקלאוס נהרג, לאליינה הייתה את האפשרות או לנסוע לדיימון ולהיפרד ממנו, או לחזור למיסטיק פולס להיפרד מסטפן. היא החליטה לחזור, אך באמצע הדרך רבקה נעמדה עם הכביש ומאט חתך עם האוטו ושניהם טבעו מתחת לגשר וויקרי, כמו שאליינה כמעט טבעה עם ההורים שלה לפני העונה הראשונה וכמו אז, סטפן בא להציל אותה, אך היא התעקשה שיציל את מאט קודם, וכך הוא עושה, והיא מתה, אך לפני הנסיעה אליינה קיבלה מכה בראש ופונתה לבית החולים. מה שמרידית' לא סיפרה להם זה שזה היה דימום במוח ולא מכה פשוטה, והיא נתנה לה את הדם של דיימון כדי לרפא אותה, ומכיוון שהיא מתה עם דם ערפדים בגופה, בסצנה האחרונה רואים אותה מתעוררת בתור ערפדית.


=== עונה 4 ===
=== עונה 4 ===
העונה מתמקדת בהסתגלותה של אלנה לחייה החדשים כערפדית. מתגלה קיומה של תרופה לערפדות, ומספר דמויות מחפשות אותה. מתגלה שהתרופה מכילה מנה אחת בלבד. בנוסף מכירים את בן האלמוות הראשון, סילאס, שמנסה להשיג את התרופה כדי להתאחד עם אהבת האמת שלו, ותוך כדי זה יכול לשחרר המוני יצורים על טבעיים שיפגעו בעולם.
העונה מתמקדת ברובה בהסתגלותה של אליינה להפיכתה לערפדית. קו עלילה נוסף של העונה מתמקד בחיפושיהם של הקבוצה אחר התרופה, שנטען עליה כי היא מסוגלת לרפא ערפד אחד בלבד מן הערפדות. העונה נפתחת כשאליינה מתעוררת ומגלה שהיא מתה עם דמו של דיימון בגופה. אליינה לא בטוחה שהיא רוצה לעבור את השינוי וסטפן מבטיח לה שהוא ובוני יעשו את כל האפשר על מנת לעזור לה. דיימון, שכועס על סטפן שנתן לאליינה למות מלכתחילה מוציא את כעסו על מאט. בינתיים המועצה נגד הערפדים מחזיקה את סטפן, קרוליין, רבקה ואליינה בשבי. קלאוס מציל את קרוליין ומשאיר שם את רבקה שחשבה שהוא מת. במקביל, מתברר שבוני שמה את נשמתו של קלאוס בגופו של טיילר. סטפן ורבקה עוזרים לאליינה לעבור את השינוי ולהשתחרר מהכלא, ולאחר מכן, אליינה מנסה להסתגל לשינוי שלה לערפדית, כשסטפן עוזר לה ומלמד אותה כל מה שהיא צריכה לדעת על הערפדות. דיימון וסטפן רבים בזמן שהם מתווכחים מה הטוב ביותר עבור אליינה, ולאחר המריבה, דיימון מחליט לעזור לאליינה בדרכו שלו ומבקש ממנה לא לספר לסטפן. לאחר מכן מתברר שאליינה נתינה לדיימון, כלומר כל מה שהוא יגיד לה היא תעשה, והוא חושש שגם הרגשות שהיא גילתה אליו הם אינם אמיתיים אלא רק בגלל קשר זה. בינתיים, למיסטיק פולס מגיע זר בשם קונור, שצד את הערפדים בעיירה, ובמקביל מגיעה אפריל, חברת ילדות של אליינה וג'רמי. קונור, שמתגלה כצייד הערפדים המשתייך למסדר החמישה, מנסה לגייס את ג'רמי לאחר שהבין כי הוא היחיד שמסוגל לראות את הקעקוע שלו - דבר המסמן את ג'רמי כצייד פוטנציאלי. מרידית', דיימון וקלאוס שמבינים כי קונור הוא מסוכן, מנסים להיפטר ממנו ואליינה, שמנסה להמשיך בחייה כרגיל, אך ללא הצלחה, חושבת ששום דבר לא יישאר כפי שהיה, אך סטפן מראה לה שהיא עדיין מסוגלת להמשיך בחייה למרות היותה ערפדית. בשלב זה מגיע פרופסור שיין - אדם שחקר על יצורים על טבעיים ובמיוחד עם בן האלמוות הראשון בהיסטוריה - סיילאס. בינתיים, טיילר מופתע לגלות כי היילי, אדם זאב שעזרה לו להיפטר מקשר הנאמנות שלו לקלאוס, הגיעה למיסטיק פולס, ודיימון מנסה ללמד את אליינה איך לשתות דם אנושי. קלאוס ורבקה מזמינים את סטפן לארוחה, שם הם מספרים לו את סיפורם של מסדר החמישה - אחוות ציידים הכוללת חמישה חברים ושתפקידה לצוד את כל הערפדים בעולם, להגן על התרופה לערפדות ולשמור על סיילאס רדום.

קונור לוקח בשבי את ג'רמי מאט ואפריל כבני ערובה בגריל. קלאוס סטפן ודיימון מנסים לשחרר אותם אך כול אחד בדרכים אחרות. דיימון משוכנע שצריך להרוג את קונור, סטפן וקלאוס רוצים לתחקר את הצייד על הקעקוע שלו הכול מסתבך כשדיימון פועל בדרכים אחרות שבסופם אליינה הורגת את קונור ואת הדרך למציאת התרופה וכתוצאה מכך, היא מתחילה לסבול מחלומות והזיות חוזרות ונשנות שלו ושל קת'רין ושל אמה שרוצות לגרום לה להרוג את עצמה. התברר שזה נקרא "קללת הצייד", וכשערפד הורג צייד הוא סובל ממנו לתקופת זמן לא מוגדרת. בסוף מתגלה שהקללה נשברת כשצייד חדש מצטרף לאחווה במקום הצייד שמת. ג'רמי נהפך לצייד ובכך הקללה של אליינה נשברת. לאחר שקונור מת, הופיעה על ג'רמי תחילת הקעקוע, מה שאומר שהוא מכוון להיות הצייד, וככל שהוא הורג יותר ערפדים כך הקעקוע חושף את עצמו. הקעקוע הוא בעצם מפה למקום בו שוכן סיילאס והתרופה. ג'רמי הורג את קול, ובכך גם כל ערפד אשר שינה, וכך משלים את הקעקוע, ומגיעים לאי נובה סקוטיה, ומגלים שם את סיילאס והתרופה. ג'רמי ובוני הגיעו לקברו של סיילאס, אך מסתבר שגם קת'רין הגיעה לקבר שלו, חטפה את התרופה והאכילה את ג'רמי לסיילאס, וסיילאס הרג אותו. לאחר שאליינה מגלה שג'רמי אחיה מת, היא מכבה את האנושיות שלה בעצת דיימון, ושורפת את ביתה בטענה שכל האנשים שגרו בבית הזה מתו (הוריה, ג'נה, ג'ון, אלאריק וג'רמי). היא מתחילה להתחבר עם רבקה ולהרוג חפים מפשע. דיימון וסטפן מחפשים נואשות אחר קת'רין אשר מחזיקה בתרופה כדי לרפא את אליינה ובכך להחזיר לה את האנושיות לאחר שהתברר שקשר הנתינות בינה לבין דיימון נשבר כאשר כיבתה אותה, ובסוף מוצאים אותה בעיר שבה היא כפתה על כולם להיות נאמנים לה. גם אליינה ורבקה מצאו אותה, והתברר שקת'רין ואלייג'ה, אחיה של רבקה, מנהלים קשר רומנטי. הם אינם מוציאים את התרופה לאחר שקת'רין מעכבת אותם. היא מביאה את התרופה לאלייג'ה כהוכחה שהשתנתה ממי שהיא הייתה פעם במקום לנקום בקלאוס, והוא מקבל אותה. אלייג'ה מביא את התרופה לרבקה, אך בסוף הסתבר שזה היה בעצם סיילאס, ושהוא יכול לקרוא מחשבות ולשנות צורה למי שהוא רוצה. הוא דורש מבוני להשמיד את עולם הרוחות שיצרה המכשפה קצייה כדי שהוא ואהבת האמת שלו אמרה יוכלו להתאחד לאחר שיקח את התרופה וימות. בוני ניסתה בינתיים לשלוט בכישופי ההבעה לאחר שפרופסור שיין מת באי, אז סיילאס "לבש" את דמותו ועזר לה. דיימון וסטפן עינו את אליינה במטרה שתחזיר לעצמה את האנושיות ואפילו ניסו את קת׳רין ונכשלו. לבסוף דיימון הורג את מאט מול עיניה של אליינה והיא מחזירה את האנושיות לאחר מכן דיימון אומר לה שמאט ענד את טבעת גילברט מה שמחזיר אותו לחיים. בוני הורידה את המעטה של עולם הרוחות ודמויות שמתו בעבר כמו שילה, קול ולקסי מופיעות. אלאריק מביא לדיימון את התרופה שלקח מ״גופתו״ של סיילאס. בוני מנסה להחיות את ג׳רמי, מצליחה ומתה בעצמה. בפרק האחרון לעונה קול ושאר היצורים העל טבעיים שמתו מנסים להתנקם במי שהרג אותם, יום זה הוא גם יום סיום הלימודים של החבורה, קלאוס חוזר למיסטיק פולס ונותן לקרוליין מתנה לסיום הלימודים- טיילר רשאי לחזור למיסטיק פולס, החבורה לא ידעה שבוני מתה מאחר שהיא הייתה רוח וכשהיא הורידה את המעטה היא הייתה כמו כולם. במהלך עימות בין קת׳רין ואליינה, אליינה תוחבת את התרופה לגרונה של קת׳רין וקת׳רין הופכת לאנושית. לאחר שבוני החזירה את המעטה ג׳רמי ניסה להיפרד ממנה כראוי אך גילה שהוא חי והיא מתה. היא מבקשת ממנו לא לגלות לכולם כדי לא להעציב אותם והוא מספר שהיא נסעה לחופשה עם אמה. בוני חשבה שנטרלה את סיילאס אך הוא תמרן אותה וכשסטפן הלך לזרוק את גופתו לים היה שם רק שק אבנים. סיילאס התגלה אליו בפניו האמיתיות- פניו של סטפן, שמתגלה כמו אליינה ככפיל ובעצם סיילאס הוא בן האלמוות הראשון ואמרה היא בת האלמוות הראשונה שניסו לרמות את הטבע והטבע יצר איזון ויצר את שושלות הכפילים: טאטיה, קת׳רין, אליינה, סטפן וטום. בסוף העונה סיילאס כולא את סטפן בתוך קבר ומשליך אותו לים כפי שתכנן לעשות לו. בסצנה האחרונה רואים את סטפן טובע שוב ושוב ושוב.


=== עונה 5 ===
=== עונה 5 ===
העונה עוסקת בסיילאס, כפיל של סטפן המחפש את התרופה שבדמה של קתרין. נדיה, בתה של קתרין שנלקחה ממנה ומאוחר יותר הפכה לערפדית, מתאחדת עם אמה. בוני ממלאת תפקיד של "עוגן", ישות על טבעית בין עולם החיים לעולם המתים העל טבעיים. המשפחה של קתרין ונדיה מתגלה כ"נוסעים", ישות על טבעית שמסוגלת להיכנס לתוך גוף של אנשים אבל לא יכולים לגור במקום אחד בגלל כישוף עתיק. הנוסעים מגיעים בעקבות נדיה למיסטיק פולס ומנסים לשחרר את הכישוף שלהם באמצעות הכפילים, סטפן ואליינה. בסוף העונה בשביל להציל את כולם בוני ודיימון עוברים לעולם הכלא, למרות שכולם חושבים שהם מתים.
סטפן טובע במשך שלושה חודשים בתוך כספת נעולה שסיילאס זרק לאגם. הוא נאבק בהזיות שבהן הוא פוגש את דיימון המנסה לשכנע אותו להתנתק מרגשותיו כדי להפסיק לסבול. אליינה וקרוליין עוזבות לטובת המכללה. באופן מסתורי השותפה שלהן לחדר מתה ועליה סימני נשיכת ערפד. אבל מישהו מטייח את המקרה, והחקירה טוענת שהשותפה התאבדה. אליינה מוצאת בטלפון הנייד של השותפה המתה תמונה משותפת שלה עם אביה. בינתיים סיליאס מחפש את קת'רין ומשפיע השפעה מוחית על כל העיירה לחפש אותה. הוא הורג את אביה של בוני לפני קהל שלם אך משפיע עליהם לא לזכור דבר. רוחה של בוני נמצאת בקהל ועדה להירצחו של אביה. ג'רמי ומאט מבריחים את קת'רין. סיילאס מגיע למכללה בדמותו של סטפן ופוגש את אליינה הוא מנסה לבדוק אם היא יודעת היכן נמצאת קת'רין. דיימון מבקש מהשריף עזרה בחיפוש אחר סטפן באגם. השריף מוצאת כספת באגם אך בתוכה אדם אחר מת, וסימני נשיכה על צווארו.

קת'רין ואליינה חולמת חלום זהה ומאתרות את מיקומו של סטפן. קצייה המכשפה שסיילאס נטש בחתונתם לפני שנים רבות הוציאה את סטפן מתוך התיבה והצילה אותו. היא משתמשת בסטפן כדי להגיע למוחו של סיילאס, ובכישוף מצליחה לבטל את היכולת העל טבעית של סיילאס. קצייה אומרת לדיימון שבמשך אלפיים שנה ראתה את הכפילים של סטפן ואמארה (המקור של קת'רין ואליינה) מוצאים זה את זה ומתאהבים, וכי הגורל הועיד אותם זה לזה, ודיימון הוא רק מכשול. באותו הזמן מתגלה כי סיילאס חיפש את קת'רין מכיוון שרצה את התרופה שבדמה. קת'רין הפכה לבת אנוש במהלך קרב באליינה ומתוך הגנה עצמית אליינה שמה בדמה של קת'רין את התרופה. אליינה ודיימון מצילים את סטפן, הוא מתעורר בביתו אך אינו מזהה אותם. דיימון ואליינה מנסים להחזיר את זכרונותיו של סטפן. דיימון מספר לו על חייו הקודמים אך משמיט את סיפור היחסים בין סטפן ואליינה. אליינה מבלה עם סטפן ומנסה לשחזר את זכרונותיו, הוא מבין שבעבר היו זוג, אך אליינה אומרת לו שבחרה באחיו. סטפן נפגע ובוחר לשרוף את היומנים שכתב במשך השנים ולעזוב את אחיו ואת אליינה. הוא מאבד שליטה ונושך את ג'סי ידידה של קרוליין, היא מצילה את ג'סי באמצעות דמה ומשכיחה ממנו את האירוע. מאט מתעורר בביתו ומוצא סימני דם ומבין שמשהו אינו כשורה, הוא מציב מצלמות בביתו כדי לבדוק מה קורה בזמן שהוא מאבד את הכרתו. הוא מגלה ש"נוסע" נכנס לגופו ולמוחו, הנוסע מדבר אל המצלמה ואומר למאט שעליו לשמור את החרב בכל מחיר, אחרת ישלם בחייו. למרות התנגדותה של בוני הרוח, ג'רמי מספר לחבריו שהיא אינה בין החיים, והם עורכים לה טקס אשכבה ומשלימים עם מותה, היא מדברת איתם דרך ג'רמי ומרגיעה אותם.

סיילאס ודיימון עושים עסקה שבה סיילאס מוכן להחזיר את בוני לחיים, בתנאי שדיימון יהרוג את סטפן. קצייה הורגת את סיילאס ובכך מסכלת את העסקה. נדיה מגלה לקת'רין כי היא בתה וחיפשה אותה במשך שנים רבות. דיימון מערים את קת'רין, ונותן לסיילאס המת לשתות את דמה של קת'רין ומשיב אותו לחיים. סיילאס חוזר להיות מכשף. קרוליין נפרדת מטיילר. סיילאס יוצא לחפש את ה"עוגן" שבעזרתו ישמיד את הצד האחר. הוא מוצא את העוגן, ומגלה שהוא אינו חפץ אלא אהובתו אמרה. הוא מוצא אותה בתוך ארון במחסן נטוש ומחזיר אותה לחיים. אמרה פוצעת אותו ושותה את דמו. דמו של סיילאס הוא התרופה לאלמוות משום ששתה את דמה של קת'רין ואמרה הופכת להיות אנושית. קצייה מחזירה לסטפן את זכרונותיו.

קצייה מצליחה להעביר את העוגן מאמרה לבוני, בוני חוזרת לחיים ונמצאת בשני העולמות, היא מסוגלת לראות אנשים שמתו מעתה. אמרה מבקשת מסיילאס שיהרוג אותה, והוא ממלא אחר בקשתה. סטפן הורג את סיילאס. קת'רין מגלה שהיא מזדקנת, שערה מתחיל להאפיר ושיניה מתחילות לנשור, היא מבקשת מטסיה שתמצא לה תרופה. אבל טסה מתאבדת כדי להתאחד עם סיילאס.

ד"ר ווס הורג את ג'סי כשדמה של קרוליין בדמו, והופך אותו לערפד. הוא כולא אותו ועורך עליו ניסויים. ג'סי מצליח להשתחרר מכבליו, ומבקש מקרוליין שתעזור לו. דיימון מענה את ד"ר ווס ומגלה שהוא מנסה ליצור סוג חדש ומשופר של ערפד שלא ניזון מדם בני אדם אלא מדם של ערפדים. קת'רין עוזרת למאט ומסלקת את ה"נוסע" מגופו. סטפן חווה שוב ושוב את טביעתו במשך הקיץ. ג'סי תוקף את דיימון, ואליינה הורגת אותו. קת'רין עוזרת לסטפן להתגבר על הטראומה. היא מנסה להתאבד בקפיצה ממגדל השעון משום שהיא גוססת מזקנה, סטפן מגיע ומציל אותה. ד"ר ווס משתחרר כולא את דיימון ועורך עליו ניסויים. בשנת 1953 היה דיימון כלוא על ידי ד"ר ויטמור שעשה עליו ניסויים במשך חמש שנים. אליינה מחפשת את דיימון ומבקשת עזרה מארון, חבר שהכירה במכללה. היא מגיעה לביתו ושם ד"ר ווס לוכד גם אותה, וכולא אותה בתא ליד דיימון. סטפן עדיין חווה זכרונות פוסט טראומטיים מהטביעה בכספת, קרוליין מנסה לעזור לו. דיימון מספר לאליינה שבמשך השנים שהיה כלוא, אנזו, חברו הערפד הצליח לשמור על שפיותו ועל האנושיות שבו. הוא גם מספר לה איך בסופו של דבר הצליח לברוח לאחר חמש שנים כשהשאיר את חברו אנזו מאחור למות. ארון מוצא את דיימון ואליינה. דיימון מספר לו שמאז 1958 הוא נקם במשפחת ויטמור והרג את כל בני המשפחה, ובכל פעם השאיר נצר אחד למשפחת ויטמור עד שהרג את הצאצאים מחדש. ארון יורה בדיימון. קת'רין מצליחה לשחרר את סטפן מהזכרונות על הטביעה. דיימון מתעורר ומגלה שאליינה לא נמצאת בתא. היא מתעוררת בחדר הניסויים ולידה ערפד נוסף כבול בשם אנזו.

אליינה מגלה שהיא נמצאת במרפאה של אביה, ושאביה הרופא היה שותף בניסויים שנערכו על הערפדים. דיימון וסטפן לוקחים את ארון בן ערובה כדי שד"ר ווס ישחרר את אליינה. הוא משחרר את אנזו ושולח אותו להיפגש עם דיימון שהיה כלוא שבעים שנה. אנזו מנסה להרוג את דיימון כדי לקבל את הנוגדן שיציל אותו, אבל מת בזרועותיו של דיימון. סטפן מוצא את אליינה ומשחרר אותה. דיימון מזריק לאנזו נוגדנים במעבדה ואנזו מתעורר לחיים. דיימון עוזב את אליינה ואומר לה שהוא משחרר אותה, ושהוא לא טוב בעבורה. קת'רין לוקה בהתקף לב.

קת'רין על ערש דווי, חולמת על חייה בעבר. הנוסעים תופסים את סטפן ואליינה ועורכים טקס. לפני מותה קת'רין תופסת את ראשה של אליינה והופכת להיות נוסעת בתוך אליינה. אליינה מנסה להשתחרר, אבל הנוסעים משלימים את הכישוף. דיימון מנסה לחזור אל אליינה, אבל קת'רין שבתוך אליינה נפרדת ממנו. קת'רין בוחרת להישאר ולנסות להחזיר אליה את סטפן. דיימון פגוע והורג את ארון ויטמור. החברים מבינים שקת'רין שוכנת בגופה של אליינה ומערימים עליה. היא מגיעה לביתם של האחים סלבטור וסטפן נועץ בה סכין והורג אותה. דיימון נגוע בנגיף שהזריק לו ד"ר ווס שגורם לו לרצות לשתות דם ערפדים. קת'רין הזריקה לעצמה נגיף במעבדה של ד"ר ווס כדי להדביק את גופה של אליינה ברצון להרוג את חבריה הערפדים. דיימון ואליינה בהסגר, קרוליין מחפשת את הנוגדן לנגיף.

לעיירה הגיעו ה"נוסעים" הם מעוניינים בדמם של הכפילים סטפן ואליינה כדי ליצור מקום נקי מכשפים. הם חוטפים את סטפן ואליינה ומנקזים מהם דם. הנוסעים משתלטים על גופם של רבים מאנשי העיירה, ומצליחים לבטל את הכישוף של המכשפות, בראשם עומד מרקוס. השריף יוזמת מפגש לכל הנוסעים במסעדה, מאט ודיימון פותחים את צינור הגז, ודיימון מבצע משימות התאבדות ומתנגש במסעדה עם רכבו. אליינה אינה מניחה לו לבצע את המשימה לבדו ונכנסת איתו לרכב. כל הנוסעים מתים בהתפוצצות ועוברים דרך בוני אל הצד האחר. ליב המכשפה אומרת כישוף והמתים מהצד האחר יכולים לעבור דרך בוני אל החיים. אליינה אינה מוצאת את דיימון בצד האחר, אך בוני נוגעת בה ומכריחה אותה לעבור לעולם החיים. גם סטפן ואלאריק חוזרים. אך דיימון אינו מספיק לעבור, ובוני מתה במאמץ להעביר את כולם. בוני ודיימון נשארים בצד האחר, ואליינה מתאבלת על מותו של דיימון.


=== עונה 6 ===
=== עונה 6 ===
העונה עוסקת ב״מפגש ג'מיני", מפגש מכשפים השם דגש מיוחד על הקשר שבין תאומים. בנוסף, עלילת העונה עוסקת בין היתר בניסיונותיהן של הדמויות השונות להמשיך הלאה לאחר "מותם" של בוני ודיימון, ובמקביל, בניסיונותיהם של בוני ודיימון להימלט מעולם כלא מסתורי יחד עם מכשף מרושע ממפגש ג'מיני שנכלא שם בשם קאי.
העונה מספרת על "מפגש ג'מיני", מפגש מכשפים השם דגש מיוחד על הקשר שבין תאומים. בוני ודיימון מנסים להימלט מעולם כלא מסתורי יחד עם אסיר מכשף ממפגש ג'מיני שנכלא שם בשם קאי, שרוצה להרוג את משפחתו שחיה במיסטיק פולס. בנוסף מתגלה שאמם של סטפן ודיימון, לילי, לא באמת מתה והיא ערפדית שחיה בעולם כלא אחר. בסוף העונה אליינה נכנסת לתרדמת.

בתחילת העונה מוזכר כי הערפדים אינם יכולים להיכנס למיסטיק פולס עקב כישוף מיוחד המנקז את כל הקסם מהעיר שהנוסעים הטילו בעונה הקודמת. אליינה ממשיכה את שנתה השנייה בקולג' ויטמור ובעקבות אירועי סוף העונה הקודמת, היא מבקשת מלוק שיביא לה צמחים שבעזרתם היא תוכל להזות את דיימון וכך לראות אותו, אך במקביל צמחים אלו גורמים לה להיות צמאה לדם והיא מתחילה ליזון מאנשים, מתברר שקרוליין נשרה מהקולג' במטרה לפנות יותר זמן בחיפוש אחר דרך להיכנס למיסטיק פולס, ג'רמי מתאבל באמצעות שתייה לשוכרה וחיפוש אחר סטוצים, מאט נמצא במערכת להכשרת שוטרים, שהמדריך שלהם הוא בן לאחת המשפחות המייסדות, טריפ פל ובמקביל, מתברר שסטפן ברח לסוואנה שבג'ורג'יה, שם הוא עובד בתור מוסכניק ויש לו חברה חדשה בשם אייבי.

בתחילת העונה, אליינה מבקשת מאלאריק שיכפה עליה לשכוח כל רגש אל דיימון. בינתיים, לאחר שהצד השני התמוטט, דיימון ובוני, הלכאורה מתים, מוצאים את עצמם תקועים בעולם כלא המשחזר כל יום מחדש את אותו היום, 10 במאי 1994. לאחר שעוברים הימים בעולם הכלא, בוני מתחילה להאמין כי יש מישהו נוסף החולק איתם את עולם הכלא. לאחר שגילתה כי סטפן שיקר לה, קרוליין מכריחה את אנזו לבוא איתה לסוואנה, שם הם מתפרצים לארוחת הערב של אייבי וסטפן, ולאחר מכן אנזו שובר לאייבי את המפרקת והיא מתה. בעולם הכלא בוני ודיימון מתעמתים עם הזר, שמזדהה בשם קאי. קאי מסביר לבוני ודיימון שכדי לצאת מעולם הכלא צריך את "המייסד", מכשיר קטן הנראה כמו גלגל שיניים, דם בנט, לחש קסם ואירוע חוזר ונשנה, שבמקרה שלהם היה זה ליקוי החמה. קאי עוזר לבוני ודיימון למצוא את המרכיבים, וכן גם עוזר לבוני לקבל בחזרה את כוחות הכישוף שלה, אך שבלא בידיעתו, בוני ודיימון מתכוונים להשתמש בידע ולהותיר אותו בעולם הכלא, שכן הם גילו בינתיים כי קאי הוא סוציופת שרצח את בני משפחתו. כשקאי מגלה זאת, הוא מתעמת מול השניים, אך בוני מעכבת אותו מספיק זמן כדי להחזיר את דיימון אל העולם האמיתי לבדו ולהעביר את כל הקסם שבה אל בובת דובי ככלי קיבול, דבר המשאיר אותה לכודה יחד עם קאי בעולם הכלא. סטפן, שבינתיים חזר אל מיסטיק פולס, מתאחד שוב עם דיימון. בינתיים, מאט מגלה שטריפ הוא צייד ערפדים שמחזיק את אנזו והוא עוזר לאנזו להשתחרר, אך ללא ידיעת האחרים, אנזו משנה את טריפ לערפד, כך שהוא מת בחציית הגבול של מיסטיק פולס. במקביל, דיימון מנסה להדליק בחזרה את רגשותיה של אליינה כלפיו, אך ללא הצלחה ואילו אלאריק מתאהב בג'ו, רופאה המעבירה את קורס הרפואה של אליינה. אלאריק מבקש מאליינה לברר על ג'ו, וזו האחרונה מגלה כי ג'ו היא למעשה מכשפה וכי היא יודעת שהיא ואלאריק ערפדים. במהלך קרנבל הסתיו, אלאריק נגרר למיסטיק פולס ומת בגלל היותו ערפד, אך ג'ו, שנוכחת באירוע, מצליחה להחזירו לחיים בתור אנושי והשניים מתחילים לצאת.

בחג ההודיה, אליינה מחפשת אחר דרכים לספר לליאם, בחור עליו נדלקה, על היותה ערפדית, אך ללא הצלחה ובמקביל, דיימון ואלאריק נוסעים לפורטלנד, במטרה לאתר אחר מפגש ג'מיני שיורו להם אחר דרך לשחרר את בוני מעולם הכלא. לאחר שרשרת של אירועים ופלאשבאקים, מתגלה כי קאי הוא למעשה אחיה התאום של ג'ו וכי שניהם אחיהם הבכורים של לוק וליב. בנוסף, מתברר כי הסיבה לכך שקאי רצח חלק מבני משפחתו וניסה לרצוח את ג'ו, לוק וליב הייתה לקבל את השליטה כמנהיג על מפגש ג'מיני. במקביל, בעולם הכלא, קאי ובוני מגיעים אל הבית שלו בפורטלנד, שם הוא שואב את הקסם של ג'ו שהחביאה בתוך פגיון ולאחר מכן הוא נוטש אותה ובורח מעולם הכלא. דיימון ואליינה משכנעים את ליב להעביר אותם באופן זמני לעולם הכלא על מנת למצוא את בוני, אך השלושה נכשלים בכך ונאלצים לחזור למיסטיק פולס בלעדיה. לאחר שסיים להתאבל על בוני, ג'רמי מחליט לעזוב את מיסטיק פולס לטוב ולרע ולצוד אחר ערפדים במקומות אחרים. לאחר מכן, קאי חוזר למיסטיק פולס, שואב את הכישוף של הנוסעים וכופה על ג'ו לקבל בחזרה את הקסם שלה ואז להתמזג איתו בכך שמאיים להרוג את ליב, וג'ו מסכימה לתנאיו. לאחר מכן, קאי חוטף את אליינה ומחזיק אותה כבת ערובה ב"מיסטיק גריל" ודיימון משכנע את ג'ו להשתמש בכישוף הסוואה על מנת להציל אותה. ג'ו מצליחה, אך נחלשת מאוד כתוצאה מכך. בינתיים, לאחר שג'ו מודיעה לאלאריק שהיא בהיריון ממנו, השניים מתארסים. במקביל, מתברר שלאליזבת, אמה של קרוליין יש גידול במוח והיא נופלת למשכב. קרוליין מנסה לרפא אותה באמצעות דמה, אך בטעות רק מזרזת את המחלה וגורמת למותה. לוק מחליט להתעמת עם קאי במקומה של ג'ו, והשניים עוברים את המיזוג, אך בעקבות כך לוק מת וקאי גוסס מכך שהתמזג עם התאום הלא נכון. בעולם הכלא, בוני, שמקבלת את המסר של דיימון ובאמצעותו גם את הקסם שלה בחזרה, מצליחה לברוח מעולם הכלא, אך לא לפני שמתעדת באמצעות מסרטה שמצאה בבית סלבטור אישה מסתורית. במיסטיק פולס, בוני מתאחדת עם דיימון ומספרת לו על האישה המסתורית שפגשה, וזה האחרון מבין כי מדובר בלילי, אמו שלו ושל סטפן. מתאבלת על מותה של אמה, קרוליין מחליטה לכבות את האנושיות שלה, ופותחת במעשים הרסניים, החל בכפייתו של סטפן לכבות את האנושיות שלו. בוני וקאי לוקחים את דיימון ואליינה אל עולם הכלא של שנת 1903 במטרה למצוא את לילי; הם מוצאים את לילי, אך בוני נוטשת את קאי בעולם הכלא.

בחזרה למיסטיק פולס, בוני סולחת לדיימון ונותנת לו את התרופה לערפדות שגנבה מהקבר של סיילאס שבעולם הכלא, על מנת שיוכל לחיות את חייו כאנושי יחד עם אליינה, שבינתיים קיבלה בחזרה את רגשותיה אליו. דיימון מתכנן תוכנית להשיג בחזרה את אנושיותם של סטפן וקרוליין על ידי לילי, אך בתמורה, לילי דורשת מדיימון שיעזור לה להחזיר את משפחת ה"כופרים" שלה מעולם הכלא. דיימון מסכים, ותוכניתו מצליחה כשבעזרת לילי הוא מצליח להדליק את האנושיות של סטפן שבתורו מדליק את האנושיות של קרוליין. עד מהרה, דיימון לומד מג'ו כי הכופרים הם מכשפים ומכשפות בעלי יכולת לשאוב קסם, כמו קאי, אלא שגם לאחר שנהפכו לערפדים, הם עדיין מצליחים לשמור על יכולות הכישוף שלהם, ולכן הם נכלאו בעולם הכלא. בדיון ביניהם, אליינה מביעה כלפי דיימון את רצונה לחזור להיות אנושית ולהקים משפחה, ולאחר שלילי חושפת בפניה בכפייה את העובדה שדיימון מחזיק בתרופה, הוא אומר לה שהוא ייטול את התרופה יחד איתה. במסיבת הרווקות של ג'ו ב"מיסטיק גריל", לילי חושפת בפניה כי היא נושאת תאומים בבטנה. בחתונה של ג'ו ואלאריק, קאי מופיע, הורג את ג'ו וגורם לכאוס המוני בעודו טובח בכל מפגש ג'מיני. אליינה, שכעת כבר נטלה את התרופה ונהפכה לאנושית, מתעלפת, ודיימון ובוני לומדים כי קאי הטיל כישוף המקשר בין בוני ואליינה- כל עוד בוני חיה, אליינה תישאר בתרדמת. בזעמו, דיימון עורף את ראשו של קאי. במזח, אנזו ולילי מגלים כי קאי הביא את הכופרים יחד איתו מעולם הכלא. העונה מסתיימת בסצנה עתידית המראה את מאט, כעת לבוש בבגדי השריף, מפטרל ברחובות מיסטיק פולס, הנטושה וההרוסה כעת, בעוד דיימון עומד על ראש מגדל השעון ומשקיף על העיר.


=== עונה 7 ===
=== עונה 7 ===
העונה מספרת על משפחת "הכופרים", יצורים על טבעיים שואבי קסם שהפכו לערפדים. "אם" המשפחה היא לילי, אמם של דיימון וסטפן, ואחת הבנות היא ואלרי, אהובתו של סטפן האנושי. מגלים על ציידת ערפדים מיוחדת, ריינה, שלה יש מספר חיים וברגע שהיא מסמנת מישהו עם חרבה היא עוקבת אחריו לכל העולם בלי שום יכולת לסגת. ריינה דוקרת את סטפן ומובילה אותו למרדף ארוך של שנים ארוכות, ביניהם סטפן גם מתאחד עם קלאוס בניו אורלינס.
בעונה השביעית מתגלים יצורים על טבעיים חדשים הנקראים "כופרים" הם שואבי קסם שנהפכו לערפדים שנלקחו תחת חסותה של לילי אמא של סטפן ודיימון סאלבטור. סטפן וקרוליין זוממים להרוג את הכופרים, הם מניחים פצצה בביתם ומפוצצים את הבית עם הכופרים בפנים. אבל הכופרים שורדים ונוקמים בעיירה. בזמן טקס הסיום של השוטרים של מאט הם טובחים בכל האורחים בטקס כולל בכל כיתת השוטרים. סטפן וקרוליין מבינים שאין ברירה וכי הכופרים חזקים יותר, סטפן מנצל את העובדה שדיימון בחו"ל עם אלאריק ועם בוני וסוגר עסקה עם לילי. הם מפעילים שליטה מוחית על אנשי מיסטיק פולס ומפנים את כל העיירה כדי למנוע הרג נוסף ומשאירים לכופרים את העיירה. כל אדם שיעז להיכנס לעיירה דמו בראשו. העיירה מתרוקנת מאנשים, וסטפן אף מקריב את ביתו ללילי ולכופרים. דיימון ובוני חוזרים מאמסטרדם ומחליטים להילחם, הם מצליחים להרוג את אחד הכופרים בלי ידיעתם של קרוליין וסטפן. אנזו מגיע לביתה של קרוליין ומסמם אותה. הוא נשאר נאמן ללילי. בסוף הפרק הראשון ובתחילתו סטפן מעיר את דיימון מתוך ארון קבורה משום שהוא זקוק לעזרתו. הכופרים נוקמים את מותו של אחד מחבריהם שדיימון הרג, אנזו משתף איתם פעולה ומוסר להם את קרוליין. דיימון מנסה לשכנע את לילי להתחלף עם קרוליין, היא מסרבת. הוא מגלה שאינו יכול להיכנס לביתו הקודם. מסתבר שלילי העבירה את הבעלות למאט ומחקה את זיכרונו. מאט מסכים למות לכמה שניות כדי לשחרר את הבית מכישוף המפתן, וכדי לאפשר לסטפן ודיימון לחלץ את קרוליין. אבל החילוץ נכשל. לילי פותחת את אחוזת הקבר ומחזיקה בגופתה של אליינה, ומאלצת את דיימון לעזוב את מיסטיק פולס. אלאריק מוצא את אבן הפיניקס, הוא נותן אותה לבוני והיא מזהה כוחות רוע באבן, ומבקשת ממנו להשמיד אותה. אך הוא אינו עושה כן. במהלך הפרק נראית קרוליין בעוד שלוש שנים כשהיא מפיקה תוכנית בטלוויזיה, ומישהו יורה בה חץ. בעוד שלוש שנים סטפן במנוסה הוא מטשטש את עקבותיו ומפוצץ את מכוניתו. בהווה דיימון בוני וריק מנסים למצוא כופר נוסף ששוחרר מעולם הכלא, הם מגיעים לאוסקר ומבקשים ממנו לקחת מבוני את החזיונות שיש לה מאז שנגעה באבן. אוסקר מנסה לקחת את החזיונות ומגלה שאבן הפיניקס אצל ריק. הוא מהמם את כולם וגונב את האבן. דיימון וריק משתלטים עליו ולוקחים את האבן בחזרה. קרוליין קוראת ביומנו של סטפן מלפני מאה וחמישים שנה ומגלה שאחת הכופרות, ואלרי, הייתה אהובתו הראשונה של סטפן. מתברר שלילי שלחה בעבר את ואלרי לבדוק את מצבו של סטפן, וואלרי התאהבה בו. אך נאלצה לעזוב במצוות לילי. ואולם מתברר שואלרי הייתה בהיריון מסטפן, ואלרי קבעה להיפגש עם סטפן, אבל ג’וליאן, מאהבה של לילי, מצא אותה, גילה על ההיריון והכה אותה עד שאיבדה את העובר. קרוליין מראה ללילי את היומן של סטפן, ועד כמה אהב אותה. לילי מתרככת ומשחררת אותה. דיימון לוכד את אוסקר אחד הכופרים, ומבקש מלילי את אליינה תמורתו. ואלרי מוצאת את אוסקר, שמסתבר שיצא לחפש את ג’וליאן במצוותה של לילי, היא הורגת אותו כדי שלא ימסור מידע על מיקומו של ג’וליאן. בוני מצליחה להחזיר את אוסקר לחיים בעזרת אבן הפיניקס. לילי מחזירה לדיימון את אליינה. ובוני עוזרת לריק ומחזירה לחיים את ג’ו אשתו המתה בעזרת אבן הפיניקס. ואלרי מספרת לבוני שבאבן הפיניקס נמצאים נשמות של ערפדים. בוני מבינה שהכניסה נשמות אחרות של ערפדים לגופם של אוסקר וג׳ו. דיימון וסטפן מתלווים לואלרי בדרכה לשרוף את גופתו של ג’וליאן. כאשר היא עומדת לשרוף את גופתה מגיעות שתי הכופרות שעקבו אחריה ולילי אחריהן. ואלרי מתחננת לפני לילי לא להחזיר את ג’וליאן לחיים, ומספרת לדיימון שרעיון התרדמת של אליינה הוא רעיון שלילי הציעה לקאי. אנזו מבקש מלילי לבחור בינו לבין ג’וליאן והיא בוחרת בג’וליאן. הכופרים מחזירים את נשמתו של ג’וליאן לגופו. סטפן מנסה להרוג את ג’וליאן במסיבה ונכשל. הערפדית שנכנסה לגופה של ג’ו מתה. ואלרי צופה בסרט החתונה של ריק ומבינה שקהילת ג’מיני הצילה את התאומים שהיו ברחמה של ג'ו. בעזרת כישוף היא מגלה שהתאומים נמצאים ברחמה של קרוליין. בבדיקת היריון קרוליין לא מקבלת אישור לאבחנה הזו. מאט מוצא 24 אנשים יושבים בבית הספר התיכון ללא תנועה. סטפן מספר לאמו שגוליאן הרג את נכדה. היא אינה מאמינה. אנזו מוצא חרב שהייתה חשובה לג’וליאן, הוא מנסה להרוג אותו, דיימון מגיע ברגע האחרון ועוזר לו.אך הם לא מצליחים להרוג את ג’וליאן. ואלרי מבטלת את כישוף ההסוואה והתאומים ברחמה של קרוליין נגלים. סטפן ודיימון מנסים להסביר לילי שג'וליאן פסיכופת כמו אביהם, לאחר הדו-קרב בין ג’וליאן לאנזו היא משתכנעת ומחליטה לשתף פעולה עם בניה. הם לוכדים את ג’וליאן אבל מרי לואיז משחררת אותו והוא שובה את דיימון ואת ואלרי ומכריח אותה לבחור אחד מהם שיישאר בחיים. היא מתאבדת, אך אינה יודעת שמרי לואיז כבר ניתקה את הקשר ביניהם. ג’וליאן בורח. דיימון וסטפן מוצאים אותו, והוא דוקר את דיימון בחרב המכושפת ולוכד את נשמתו באבן הפניקס. נורה מגיעה במפתיע ודוקרת גם את סטפן בחרב. בוני מחלצת את סטפן בקלות מתוך האבן אך מתקשה לחלץ את דיימון. הוא חווה שוב ושוב את אותו היום שבו התבקש ללכוד עריקים במלחמת האזרחים, והרג את כולם. דיימון חוזר מהגיהנום וכמעט הורג את חבריו. בזמן שנעדר השתלט ג’וליאן על מיסטיק פולס. דיימון הוזה לאחר שנשמתו יצאה מהאבן. וכדי להיפטר מהדמות בהזיותיו הוא מבקש מטיילר שיוביל אותו לגופתו של אליינה. הוא שורף את הגופה, והורג את טיילר.

קרוליין מתעלפת ונלקחת לבית החולים, היא מגלה שהיא מתייבשת. ואלרי נחלצת לעזרתה ומגלה שהתאומים שבתוכה שואבי כשפים והם שואבים ממנה את כישוף הערפדות ולכן היא נחלשת. ואלרי נותנת לקרוליין צמיד מכושף כדי שהתאומים ישאבו ממנו את הכישוף ולא מקרוליין. בעקבות שריפת גופתה של אליינה לדיימון יש משאלת מוות, הוא מתגרה בג’וליאן והורג את אחד מאנשיו, ונכנס לזירה להיאבק עד מוות בערפדיו של ג’וליאן. סטפן מנסה לעצור את דיימון מלהיכנס לזירה עם ג’וליאן אבל לא מצליח לעצור בעדו. סטפן מגיע שניות לפני שג’וליאן תולש את ליבו של דיימון ומציל אותו בסיועה של ואלרי. דיימון מגלה לסטפן שהרג את אליינה. אנזו מוצא את ריינה ציידת הערפדים בבית חולים והורג אותה. הוא שורף את גופתה ובמקומה מופיעה נערה צעירה. הנערה הצעירה היא ריינה ציידת הערפדים מזה כמה מאות. סטפן נחלץ לעזרתו של דיימון והיא דוקרת אותו בחרבה וכך מסמנת אותו. קרוליין יולדת את התאומות. אנזו מספר לדיימון שהוא לא שרף את גופתה של אליינה, ושטיילר והוא החביאו ארון ריק, ושארונה של אליינה מוגן בניו יורק. סטפן במנוסה מריינה ציידת הערפדים. דיימון מחליט להתייבש לצד ארונה של אליינה ונשאר רדום בארון לצדה במשך שלוש שנים. סטפן מעיר אותו לאחר שלוש שנים כדי שיסייע לו להימלט מריינה הציידת. קרוליין לא מצטרפת למנוסתו של סטפן ומעדיפה להישאר ולגדל את בנותיו של אלאריק. ואלרי מצטרפת אל סטפן בבריחתו מריינה. בוני ואנזו מתקרבים, היא נכנסת לבית חולים כסמויה כדי למצוא את קרובת משפחתה של מנהלת ה"נשקייה". בוני חולה בגלל כדורים שבלעה שנועדו להסתיר אותה מאנשי הנשקייה. אלכס, בעלת הנשקייה, אומרת לאנזו שהיא זקוקה לבוני כדי לפתוח את הכספת שבה כלואה אחותה. בוני פוגשת את וירג’יניה אחותה של אלכס במחלקה הפסיכיאטרית כדי לברר מה נמצא בכספת. וירג’יניה מספרת לה שמה שנמצא שם מחסל את החמלה והופך אנשים לאכזריים. היא מבקשת מבוני לא לשחרר את מה שנמצא בכספת. דיימון מבטיח לאלכס למסור לידה את בוני בתמורה לעזרה בהרג כל הערפדים שברשימה של ריינה. יחידת הנשקייה הורגים את כל הערפדים שהשתחררו אבל חוטפים את קרוליין ואלאריק. בוני פותחת את הכספת. אלכס ואנשי היחידה נכנסים פנימה. היא מוצאת גם את גופת אחותה. בוני נועלת את הנשקייה בכישוף ולא מאפשרת לאף אחד לצאת החוצה. ריינה נותנת את שארית חייה לבוני, אבל בטקס ההצלה של בוני היא הופכת אותה לציידת במקומה. בוני בוחרת לא להתעורר וניסיונות חבריה להיכנס לתת המודע שלה אינם נושאים פרי. דיימון מצליח להעיר אותה כשהוא מתאכזר אליה בתת-המודע שלה. בוני מתעוררת ויוצא למסע ציד אחרי חבריה הערפדים דיימון מצליח להיכנס לכספת להרוג את השמאן האחרון ולהחזיר את בוני למצבה הנורמלי. הוא לא יוצא משם אנזו נכנס להוציא אותו ושניהם נשארים שם כשאלאריק מצליח סוף סוף לפתוח את דלת הכספת הם מגלים שהכספת ריקה אנזו ודיימון נעלמו לאחר שלושה חודשים מתחילות להגיע שמועות על אנשים שנעלמו דיימון ואנזו במסע רציחות.


=== עונה 8 ===
=== עונה 8 ===
העונה מתארת את מאמצי הערפדים הראשיים לכפר על חטאיהם ואת המאבק בקייד שליט הגיהנום שאליו הם עתידים להגיע העונה עוסקת בעיקרה בגאולתם של הדמויות הראשיות מהמעשים הרעים שביצעו במהלך חייהם. רוב העלילה עוסקת במאבקם של הדמויות נגד קייד השטן ומשרתותיו הסירנות שני הפרקים האחרונים של הסדרה עוסקים במאבקם מול קת׳רין נישואיהם של סטפן וקרוליין וחזרתה של אליינה.
העונה מתארת את מאמצי הערפדים הראשיים לכפר על חטאיהם, ואת המאבק בקייד, שליט הגיהנום שאליו מגיע להם להגיע, וב[[סירנה|סירנות]] העובדות עבור קייד. דיימון ואנזו כיבו את האנושיות שלהם וכעת עובדים עבור הסירנות כמשרתים של קייד.

לאחר שנלקחו ע״י דמות מסתורית אנו מגלים בפתיחת העונה כי אנזו ודיימון משרתים כעת את הסירנה סיביל בעלת יכולות טלפתיה חזקות ועצומות מאוד בעוד דיימון משרת את סיביל ללא בעיות אנזו נאבק בה באמצעות היאחזותו בזיכרונותיו מאהובתו בוני, דבר המתסכל את סיביל כי אינה מצליחה לפרוץ למוחו. מתגלה כי סיביל היא משרתת של השטן, במקביל קרוליין ואלאריק שוכרים את סלין, אישה נאה ומסתורית ההופכת לשמרטפית של התאומות ליזי וג׳וזי. וירג׳יניה סנט ג׳ון ששמעה על כך שבוני וחבריה לא שמעו לאזהרותיה נמלטת מהמוסד לחולי נפש ופורצת לביתה של קרוליין, במטרה להתעמת עם סלין, קרוליין מגיעה מצילה את סלין והורגת את וירג׳יניה. סיביל לומדת דרך קריאת רסיסים ממוחו של אנזו כי לדיימון וסטפן יש קרובת משפחה חיה בשם שרה סלבטור, ושולחת את דיימון לצוד אותה. סטפן קרוליין ובוני, שבינתיים למדו על סיביל ותוכניותיה, מגיעים לדירה של שרה, שם מתפתח מאבק בין הקבוצות ולבסוף סיביל הורגת את שרה. כתוצאה מהמאבק בדירה, סיביל לומדת כי דיימון עדיין קשור לזיכרונותיו מאליונה ומחליטה לשנות את זיכרונותיו כך שלא יהא דבר העומד בפני ציותו המוחלט אליה. בבית סלבטור, סטפן מציע לקרוליין נישואין, וזאת האחרונה מסכימה. לאחר מכן, סיביל כופה על דיימון ואנזו להילחם עד למוות, וכופה על בוני לבחור בין שני הגברים. כשנראה כי ידו של דיימון על העליונה, בוני מופיעה ובוחרת באנזו, רק כדי לגלות שסיביל כופה עליו לכבות את האנושיות שלו ושולחת את דיימון להרוג אותה. בוני מחליטה לקחת את אנזו אל הבקתה המשותפת שלהם ושם להחזיר אותו לאנושיות שלו. לאחר שתפסו את סיביל, סטפן מבקר אותה בתאה, שם הוא לומד על ההיסטוריה שלה: לפני יותר מאלפיים שנה, חי אדם בשם ארקדיוס, שכונה בשם קייד. לקייד היו יכולות על חושיות ויוצאות דופן, ובשל כך הוא נידון להישרף על המוקד, אך ברגע נשימתו האחרונה, קייד יצר פיצוץ רוחני שהתהווה למה שבני האנוש מכירים בשם כיום כגיהנום. שנים לאחר מכן, בעודה נערה צעירה, סיביל גורשה מכפרה בשל היותה בעלת יכולות טלפתיות יוצאות דופן אל אי מבודד ורחוק, שם היא פגשה עוד נערה בעלת יכולות דומות, והשתיים נהפכו ל"אחיות". דרך סיפורה, סטפן לומד כי הסירנה השנייה המסתובבת במיסטיק פולס, היא סלין, הבייביסיטר של ליזי וג'וזי.

דיימון, בציוויה של סיביל, הולך להרוג את פיטר מקסוול, זר לכאורה, המתגלה כאביו של מאט. מאט מציל את אביו מדיימון, ומספר לו על קיומם של ערפדים. לאחר שחוזר להכרה, דיימון מספר למאט שהוא הרג בינתיים את טיילר. מאט ההמום לומד כי לפני מותו, טיילר חקר יחד עם וירג'יניה על סלין, הסירנה השנייה. במקביל, סלין לוקחת את התאומות לקרנבל למרות היום החופשי שלה, שם היא מספרת להן על קייד. סטפן וקרוליין מגיעים לקרנבל, שם הם מתעמתים מול דיימון. קרוליין מעלפת את דיימון, אך סיביל, שבינתיים ברחה מתאה, מחזירה אותו. במקביל, בוני מצליחה להחזיר את האנושיות של אנזו לאחר שהשתמשה בנר קסום, ומאט נפגש עם קרוליין ומראה לה תמונה של הסירנה השנייה, שקרוליין מזהה כסלין. אלאריק וקרוליין חוזרים אל ביתם רק כדי לגלות שסלין והתאומות נעלמו והותירו אחריהן ציור המתאר את התאומות יחד עם סלין וקייד. כחלק מעסקה שעשה עם קייד, סטפן מחליף את נשמתו שלו ושל דיימון בתמורה לנשמותיהן של התאומות, אך בעוד קייד משוכנע שסטפן ייכנע למרטש שבו, סטפן נחוש לשמור על ראש צלול למרות אנושיותו הכבויה, דבר שנכשל לאחר שהתפתה לדם של מבקרת בבית חולים ואז הוא חוזר להיות המרטש שהיה לפני מאות שנים. סטפן המרטש מגלה כי דיימון שומר את השרשרת של אלנה שקיבל מקרוליין וכופה עליו לזרוק את השרשרת, אך דיימון חוזר ומוצא את השרשרת בחזרה בשדה. בינתיים, קרוליין חוזרת לביקור בתיכון מיסטיק פולס, רק כדי לגלות כי סיביל מלמדת שם באמצעות הכפייה הטלפתית שלה. סיביל לוקחת את קרוליין והכיתה אל אתר הטבח של מאה המכשפות, שם סיביל כופה על קרוליין למצוא עבורה פעמון עתיק. קרוליין יוצרת קשר עם מאט, שמגלה מאביו כי משפחתו היא זו שלמעשה ייסדה את מיסטיק פולס וכי הוא השליך את הפעמון מגשר ויקרי בשנת 2009, וכי הפעמון התגלה באותו הלילה שאלנה והוריה נקלעו לתאונה על הגשר. כשקרוליין וסיביל מגיעות למחסן שם מוחזק הפעמון, הן מגלות כי סלין כבר גנבה את הפעמון. סיביל עוזבת, אך לא לפני שהיא זורעת בליבה של קרוליין ספק כי גם אם סטפן יוכל להתחמק מהחוזה עם קייד מבלי להיות מרטש, הוא יוכל לחזור לסורו בכל עת ויהיה עליה להתמודד עם הבלגן שייצור.

סטפן ודיימון חוזרים למיסטיק פולס לאירוע "נערת מיסטיק פולס", שם לאחר שסטפן זורע כאוס ומשנה את אחת הנערות לערפדה, קרוליין נפרדת ממנו ומבטלת את אירוסיהם. דיימון כובל את סיביל במרתף בית סלבטור, שם היא משתמשת ביכולותיה על מנת להחזיר לו את האנושיות שלו, דבר המחזיר לו את רגשות האשמה על כל מה שעשה ושם אותו במצב קטטוני. כדי לקבל את דיימון בחזרה, בוני וקרוליין נכנסות אל תוך התת-מודע שלו על מנת להוציאו משם. בינתיים, סטפן הורג את ויולט, הנערה אותה שינה לערפדה. במגדל השעון, סטפן, סלין, מאט ואביו נפגשים, שם סטפן כופה על מאט לצלצל בפעמון 12 פעם על מנת לשחרר את אש הגיהנום ולהחריב את מיסטיק פולס עבור קייד, אך דיימון מגיע בזמן לעצור את מאט לפני הצלצול ה-12. אף על פי שמנע מאש הגיהנום לשרוף את מיסטיק פולס, מתברר ש-11 צלצולים הספיקו על מנת לפתוח פתח זעיר בין הגיהנום ומיסטיק פולס, מה שאיפשר לכמה נשמות סוררות ובראשם קייד, לצאת מהגיהנום. קייד נפגש עם סיביל וסלין ולאחר מכן, מעלה אותן באש. קרוליין שובה את סטפן ואומרת לו שהיא תעשה כל מה שצריך על מנת להחזיר לו את האנושיות שלו, אך קייד משחרר אותו מהשבי ונותן לו אולטימטום: להרוג מאה אנשים או לחלופין, את אלנה. לאחר שהסכים לחזור להיות אנושי עבור בוני, בוני ואנזו מגיעים אל בית מוגן שבוני קנתה והסתירה שם את אלנה על מנת להגן עליה, שם בוני שואבת קצת מדמה של אלנה על מנת להחזיר את אנזו לאנושי, אך סטפן מגיע ועוקר את ליבו של אנזו לנגד עיניה. בוני זועמת, בוני משתמשת בדמה של אלנה על סטפן ויוצרת פיצוץ רוחני. עד מהרה, מתגלה כי בעקבות חזרתו של סטפן לאנושי, כל הכפיות שכפה על בני אנוש כערפד, הולכים ומתפוגגים, וקרוליין ומאט נאלצים לעבור יום בכפייה מחדש על כל האנשים במיסטיק פולס שסטפן כפה עליהם וכן בהשמדת כל הראיות למעשי הרצח שסטפן היה אחראי עליהם. בפלאשבקים שמאט חווה, מתברר כי אחד מאבות אבותיו, אית'ן, שייסד את מיסטיק פולס וריתך את הפעמון, נכפה על ידי סיביל וסלין לשנות את הפעמון כך שבצלצול ה-12 הוא ישלח אש גיהנום על מיסטיק פולס, אך ביאטריס, אחת מאמותיה הקדמוניות של בוני, הזהירה את 100 המכשפות שהקריבו את עצמן על מנת למנוע מאש הגיהנום להתפשט. אז, ביאטריס כלאה את סיביל וסלין בכספת ואית'ן כתב ביומנו את הדרך להשמיד את קייד. בעודם מתכננים להשמיד את קייד באמצעות פגיון מיוחד, דיימון ואלאריק מקבלים ביקור מפתיע מקאי, שחושף שיש לו דרך יותר טובה להרוג את קייד.

בבית החולים, לאחר שנפצע אנוש בתקרית נקם, סטפן מספר לקרוליין כי בכוונתו לעזוב את מיסטיק פולס ונפרד ממנה בחושבו כי לא מגיע לה כל הייסורים שיעבור בדרך אל הגאולה. במקביל, בוני לומדת מקייד כי גם לה יש כוחות טלפתיה חזקים כמו לו ולסירנות, וכי במותו של אנזו היא יצרה עולם רוחני, בדומה לעולמו של קייד, ושם היא שיכנה את נשמתו של אנזו. אלאריק מביא את התאומות לראות את קרוליין ומספר לה כי התאומות מתחילות לאבד שליטה על היכולות שלהן. דיימון מביא את קאי אל ארונה של אלנה, ואומר לו כי הוא יוכל לזכות בגאולה אם יחזיר את אלנה, אך זה האחרון שואב את דיימון ונעלם עם ארונה של אלנה. לאחר מאבק ממושך, סטפן מצליח לדקור את קייד עם הפגיון ולהשמידו, אך קאי, שבינתיים נכלא שוב בעולם כלא על ידי בוני, חושף בפניה כי השמדתו של קייד לא השמידה את הגיהנום, אלא רק העבירה אותה לידיה של קת'רין. סטפן, שהבין את טעותו, חוזר אל הנשקייה, שם הוא מתנצל בפני קרוליין ומציע לה שוב נישואין. דיימון מתכנן לפתות את קת'רין על ידי ארגון נישואיהם של סטפן וקרוליין. הנישואין מתנהלים כרגיל, וסטפן וקרוליין נישאים, אך קלי, אמו של מאט שחזרה גם היא מהגיהנום וכעת היא משרתת את קת'רין, חושפת כי גרמה לדליפת גז בבית לוקווד, שם נמצאות בוני והתאומות. קרוליין וסטפן מגיעים באיחור, בדיוק ברגע בו הבית מתפוצץ, אך התאומות שואבות מבוני את כח הקסם שלה ומשתמשות בכך על מנת להציל את שלושתן. קלי חושפת בפני הקבוצה כי שרפת הבית הייתה פעולת הסחה שנועדה להסיח את דעתם ממגדל השעון, שם ויקי מתחילה לצלצל את 12 הצלצולים. מאט ופיטר מגיעים אל מגדל השעון במטרה להניא את ויקי מכך. בעודה במצב לימבו, בוני פוגשת את אלנה ואנזו, שמשכנעים אותה כי עדיין לא הגיע זמנה. בבית סלבטור, קת'רין חושפת את עצמה בפני האחים. סטפן דוקר את קת'רין עם הפגיון העשוי מעצמותיה, אך זאת האחרונה חוזרת וחושפת בפני דיימון כי היא יכולה לחזור מהגיהנום מתי שתרצה וכי קייד היה בשליטתה מאז מתה. בינתיים, מאט והמשטרה מנהלים נוהל פינוי המוני מן העיר, ובוני מגלה כי ביכולתה לנצל את כל הקסם שלה על מנת להפנות את אש הגיהנום בחזרה לגיהנום ולהשמידו באופן סופי. דיימון מתכוון להקריב את עצמו על מנת לוודא שקת'רין תישאר בגיהנום כשבוני תעשה זאת, אך סטפן מגיע, נותן לדיימון מדמו כדי שיוכל לחיות את חייו האנושיים יחד עם אלנה, ואז מקריב את עצמו ומת יחד עם קת'רין. סטפן מבקר את אלנה במצב הלימבו, שם הוא מספר לאלנה את כל מה שעבר ואז מעביר באמצעותה מסר אל קרוליין. בעודו מוצא שלווה, סטפן מתאחד עם לקסי בעולם הבא. לאחר שבוני מצליחה לשבור את הכישוף של קאי, אלנה מתעוררת ומתאחדת עם בוני, קרוליין, אלאריק ודיימון. באפילוג של הסדרה, בית סלבטור מוסב אל בית ספר לילדים על טבעיים על שמו של סטפן, בו נראה ג'רמי יחד עם חבריו, אלנה חוזרת ללימודי הרפואה שלה, ויקי, טיילר, ליז, ג'ו משקיפים על חייהם של אהוביהם בעודם מוצאים את שלוותם בעולם הבא. לאחר שהזדקנו יחד וחיו את חייהם, אלנה ודיימון עוברים לעולם הבא, שם אלנה מתאחדת עם הוריה המאמצים, אביה הביולוגי ודודתה, ג'נה, ואילו דיימון מתאחד עם סטפן.


==דמויות==
==דמויות==
שורה 157: שורה 103:
|- align="center"
|- align="center"
| [[נינה דוברב]]
| [[נינה דוברב]]
| אליינה גילברט סלבטור
| אליינה גילברט
| colspan = "6" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "6" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan="2" style="background: #ADD8E6" align="center" | '''אורח'''
| colspan="2" style="background: #ADD8E6" align="center" | '''אורח'''
|-
|-
| colspan="10" |הדמות הראשית היא אליינה גילברט אחותו של ג'רמי גילברט בהמשך מתגלים כבני דודים. חברתן הטובה ביותר של קרוליין ובוני. חברת ילדות של מאט והייתה בת זוגו. לאליינה יש יומן שקיבלה מאמה המאמצת שרצתה שתהיה סופרת אליינה מתעדת בו את כל החוויות שלה. בהמשך הסדרה מתגלה כשאליינה מגלה על היותה מאומצת היא מגלה בנוסף על היותה הנצר האחרון לשושלת פטרובה, ושהיא צאצאית של אמרה, טאטיה וקת'רין. אמה הביולוגית, איזבל, ילדה אותה בגיל 16 יחד עם ג'ון גילברט, והם מסרו אותה לאחיו של ג'ון לאימוץ. מגלה שסטפן הציל אותה כשעשתה תאונה עם הוריה המאמצים בגשר ויקרי בעקבות כך הם מתים ואליינה מרגישה אשמה כי אם הם לא היו באים לאסוף אותה זה לא היה קורה. אליינה וסטפן נפגשים ומתאהבים. בתור כפילת פטרובה היא צריכה להיות מוקרבת כדי לשבור את הקללה של קלאוס, דמה מאפשר את יצירת בני הכלאיים.
| colspan="10" |הדמות הראשית היא אלנה גילברט. בהמשך הסדרה מתגלה כי אלנה היא נצר לשושלת פטרובה, צאצאית של אמרה, טאטיה ושל קתרין. אמה הביולוגית, איזבל, ילדה אותה בגיל 16 יחד עם ג'ון גילברט, והם מסרו אותה לאחיו של ג'ון לאימוץ. אלנה הופכת לערפדית בעונה 4 לאחר שמתה עם הדם של דיימון בגופה ץ בעונה 4 אלנה נפרדת מסטפן מכיוון שהיא מאוהבת בדיימון, אלנה ודיימון נהפכו לזוג. בסוף עונה 6 אלנה נכנסת לתרדמת מכושפת על ידי קאי פרקר. בעונה 8 אלנה קמה לתחייה לאחר שבוני שוברת את הכישוף שהוטל עליה. והיא ממשיכה לחייות את חייה בתור בן אדם כאלנה סאלבטור
לאחר שסטפן עבד עם קלאוס כמעט הרג אותה שהיה בשליטתו של קלאוס וגם כשרצה לנקום בקלאוס אך אליינה לא מוותרת עליו והם נשארים זוג. בסוף עונה 3 אליינה מתה עם דם ערפדים במערכת בעקבות כך שמאט נהג ורבקה גורמת להם לסטות מין הגשר ליפול, וכמו אז סטפן מוצא אותם ולפי בקשתה של אליינה הוא מציל את מאט קודם, וכאשר סטפן חזר לקחת את אליינה היא כבר הייתה ללא רוח חיים אך מתה עם דמו של דיימון מה שהופך אותה לערפדית. עונה 4 מתחילה בכך שאליינה מנסה להסתגל להיותה ערפדית ונתקלת במכשולים רבים בנוסף לכך מכיוון שאליינה מתה עם דם הערפדים של דיימון במערכת רגשותיה מוגברים כלפיו והיא "משועבדת" אליו, ניתקה את רגשותיה בגלל מותו של ג'רמי והתחברה לרבקה. לאחר כמה זמן דיימון מצליח להסב את תשומת ליבה של אליינה והורג את מאט מה שגורם לאליינה לפרוץ בבכי והיא מחזירה את האנושיות מתברר כי מאט ענד את טבעת גילברט אשר מנעה ממנו למות על ידי על טבעי והוא חוזר לחיים. ההתנתקות של אליינה מרגשותיה מסיימת את קשר השעבוד שלה לדיימון, וכתוצאה מכך אליינה ודיימון מבינים שיש ביניהם אהבת אמת היא נפרדת מסטפן והיא ודיימון נהיים זוג.

עונה 5- אליינה ביחד עם קרוליין עוברות לקולג' היא ודיימון מנהלים קשר מרחוק.

בעונה 6 אליינה מתקשה לקבל את המוות של דיימון ולוקחת "שיקוי" שלוק מכין לה ובכך היא הוזה את דיימון מה שמגיע עם תופעת לווי של רעב אליינה מבינה שהיא חייבת להתגבר על דיימון אבל לא מצליחה ומבקשת מאלאריק שימחוק את הזיכרונות הטובים שלה ושל דיימון, כשדיימון חוזר לחיים אליינה זוכרת אותו בתור האח המרושע של סטפן אך בהמשך היא מתאהבת בו שוב.

לאחר שבוני הביאה מן העבר את התרופה לערפדות אליינה נוטלת אותה וחוזרת להיות אנושית. בסוף עונה 6, קאי מכניס את אליינה לתרדמת ומקשר בין חייה לחיי בוני. בעונה 8, בוני שוברת את הלחש שגרם לאליינה להיות בתרדמת ואליינה קמה. נראה כי היא חיה את חייה האנושיים לצד דיימון וחבריה וכשהיא מתה השלווה שלה הייתה המשפחה המנוחה שלה. בתור אליינה סלבטור.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 189: שורה 128:
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" |אחיו של דיימון, סטפן הוא [[ערפד]] טוב לב ומראה, בהתחלה הוא מוצג כערפד אשר שותה רק דם חיות, אך בהמשך מתגלה כי בעברו הוא היה "המרטש". סטפן מתייסר על עברו כמרטש ונמנע מדם אדם מחשש שרצונו הבלתי נשלט לדם יחזור וישתלט עליו. בעונה 1 מתחיל לצאת עם אלנה, בעונה 3 מאבד את האנושיות שלו, בעונה 4 אלנה נפרדת ממנו. בסוף העונה הרביעית סיילאס מכניס אותו לתיבה וזורק אותו לאגם למשך 3 חודשיים. בעונה 5 מת וחוזר לחיים. בעונה 8 הופף לאנושי לאחר שבוני הזריקה לו את התרופה. סטפן מתחתן עם קרוליין. בסוף העונה השמינית מציל את מיסטיק פולס ומת בזמן הצלתה
| colspan="10" |אחיו של דיימון, סטפן הוא ערפד טוב לב ומראה, בהתחלה הוא מוצג כערפד אשר שותה רק דם חיות, אך בהמשך מתגלה כי בעברו הוא היה "המרטש". חברה הטוב ביותר של לקסי גם אחרי מותה. לסטפן יומן בו הוא מתעד את כל החוויות שעבר בחייו מאז הפיכתו לערפד. הסדרה מבוססת עליו ונקראת: ״יומני הערפד״- הכוונה לסטפן. יצא עם קת׳רין שפיתתה אותו ואת אחיו והפכה אותם לערפדים וסיכסכה ביניהם. אהובתו הראשונה כשהיה בן אדם היא ואלרי איתה קיים יחסי מין בפעם הראשונה. הציל את אליינה כאשר עשתה תאונה עם הוריה בגשר ויקרי. סטפן מתייסר על עברו כמרטש ונמנע מדם אדם מחשש שרצונו הבלתי נשלט לדם יחזור וישתלט עליו. בתחילת הסדרה יוצא עם אליינה, בסוף עונה 2 עזב עם קלאוס כדי לרפא את אחיו דיימון שגסס כתוצאה מנשיכתו של טיילר לוקווד. בעונה 3 גילה שהוא וקלאוס היו חברים ויצא עם אחותו רבקה, לא זכר זאת כי קלאוס כפה עליו לשכוח, הוא וקלאוס במרדף אחרי אנשי זאב שיוכלו להפוך לבני כלאיים, הציל את קלאוס ממוות שהיה תחת שליטתו ואף כיבה את אנושיותו וכמעט הרג את אליינה וקלאוס משחרר אותו מהשליטה המוחית ובעקבות כך סטפן היה נחוש בדעתו להרוג את קלאוס ולקח את משפחתו וכמעט הרג את אליינה כדי שקלאוס יענה בחיוב לדרישותיו. בסוף עונה 3 אליינה ומאט עושים תאונה בגשר ויקרי וכמו אז סטפן בא להציל אותם אך אליינה דורשת שיציל את מאט והוא מקשיב לה וכשחזר להציל אותה היא הייתה ללא רוח חיים אך היא מתה עם דמו של דיימון והפכה לערפדית. הם נפרדים בעונה 4 כי בעקבות השינוי של אליינה לערפדית היא התאהבה בדיימון אחיו ואף הייתה נתינה לו, בסוף עונה 4 סיילאס זורק אותו לים כפי שתכנן לעשות לו גילה שהוא כפיל של סיילאס וטום וסיילאס ואמרה הם הכפילים המקוריים שלו של אליינה של קת׳רין טאטיה וטום. בעונה 5 מאבד את זיכרונותיו ע״י קצייה ומגלה שאליינה ודיימון ביחד שורף את יומניו ונפגע עד עמקי נשמתו, ומתקרב לקרוליין שהופכת לחברתו הטובה ביותר. בהמשך מבין שאליינה משפיעה לטובה על אחיו דיימון ושהם מתאימים ומשחרר מאליינה. הוא ודיימון משלימים ונהיים אחים טובים כמו פעם. מקבל את זיכרונותיו בחזרה. נמצא בטראומה מהטביעה שלו וקת׳רין עוזרת לו והוא מציל אותה מניסיון ההתאבדות שלה בעקבות גסיסתה כשהפכה לאנושית ע״י אליינה והם שוכבים. הורג את קת׳רין שהשתלטה על גופה של אליינה. בעונה 6 מתנשק עם קרוליין (החברה הטובה ביותר שלו) ואמר לה בסוף העונה שהוא יחכה לה לאחר שנפרדה ממנו. בעונה 7 הם חוזרים להיות ביחד. לאחר שסומן על ידי חרב הפיניקס, הוא בורח עם ולארי, לאחר שקרוליין רצתה לעבור עם אלאריק לדאלאס לאחר לידת התאומות שלו. בזמן הבריחה ולארי וסטפן חוזרים להיות ביחד, לאחר שהיו ביחד בימי הביניים. בסוף העונה חוזר לקרוליין. בעונה 8 מציע נישואין לקרוליין, אך הנישואים לא צלחו כיוון שסטפן מכר את נשמתו לשטן בשביל לעזור לאחיו וכיבה את רגשותיו, והפך ל"מרטש". סטפן הרג את אנזו בעת שעבד בשביל קייד כמרטש והוא אף איים להרוג את בוני, אך בוני נלחמה והזריקה לו את התרופה לערפדות, וכתוצאה מכך הפך סטפן לבן אדם. הוא הציע לקרוליין פעם נוספת ואז הם התחתנו. סטפן מת בסוף עונה 8 לאחר שהציל את מיסטיק פולס בעזרת אש הגיהנום והרג את קת׳רין פעם נוספת שהפכה לשליטת הגיהינום. סטפן נתן לאחיו דיימון מדמו כדי שיחיה את חייו האנושיים לצד אליינה, מצא שלווה לצד חברתו הטובה לקסי, מתאחד עם אחיו דיימון לאחר שמת כשחי את חייו האנושיים לצד אליינה. בסוף העונה קרוליין ואלאריק פותחים בית ספר על שמו לילדים על טבעיים הנקרא בית ספר: ״סלבטור״.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 210: שורה 149:
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" | אחיו של סטפן, שמוצג בהתחלה כערפד נאה ומרושע. בהמשך מגלים את האופי המורכב של דיימון ואת כל הצדדים באישיות שלו. היה מאוהב בקתרין בעברו ונותר מאוהב במשך 150 שנה. לאחר שהתגבר על קתרין דיימון מתאהב באלנה, בעונה הרביעית אלנה ודיימון הפכו להיות זוג, דיימון מת בסוף העונה החמישית, אך חזר בעונה השישית, לאחר שחזר לחיים הוא גילה שאלנה מחקה את הכל הזכרונות שלה ממנו בעונה השישית הוא מנסה להחזיר אותה אליו. בסוף העונה 8 מתאבל על אחיו סטפן שמת ומקבל את אלנה בחזרה אחרי שהיא קמה לתחייה מהתרדמת.
| colspan="10" | אחיו של סטפן בהתחלה מוצג כערפד חסר רחמים שכיבה את הרגשות שלו אך בהמשך מתגלה כמורכב יותר וכטוב לב ורגיש. הרג את לקסי חברתו הטובה ביותר של סטפן, ניהל עם לקסי רומן שניסתה להחזיר את האנושיות שלו ועבד עליה. היה מאוהב בקת'רין בעברו וכועס על אחיו סטפן שפעם היה הבן אדם הקרוב לו ביותר מכיוון שקת׳רין אהבה את סטפן ולא אותו והוא לא קיבל את זה. קת׳רין פיתתה אותו ואת סטפן ושינתה אותם לערפדים. מגלה שקת׳רין שיקרה לו ולא הייתה בקבר והוא משחרר ממנה אחרי יותר מ-140 שנה בהם היה אובססיבי כלפיה והבין שרק סיכסכה בינו לבין אחיו סטפן. מתאהב באליינה עוד כשהייתה זוגתו של סטפן. בעונה 4 מתחיל לצאת עם אליינה. משלים עם אחיו והם חוזרים להיות כמו פעם. בעונה 6 הופך לחברה הטוב ביותר של בוני. בעונה 6 אמו חוזרת מעולם הכלא, והוא כעס עליה אשר זייפה את מותה. כשהיא מתה בעונה 7 היה שמח מכך. לאחר שריינה קרוז דקרה אותו באבן הפיניקס, נגרם שהוא חזר בו ורצה להציל את אמו, אף על פי שמתה כבר, מה שגרם לו להשתגע כאשר הוציאו אותו מאבן הפיניקס, שכמעט שרף את גופתה של אליינה, בת זוגו שבתרדמת. לאחר שבוני הפכה לציידת, תפקידו היה להיכנס לכספת בנשקייה, שבה שוכן ה"רוע", ולשרוף את השמאן האחרון כדי לקטוע את הקשר שלו לבוני, והצליח, אך הרוע תפס אותו ובהמשך גם את אנזו ושניהם נעלמו מהכספת. בעונה 8 הורג את טיילר לוקווד בעקבות שטיפת המוח של הסירנה. בפרק האחרון דיימון הופך לאנושי לאחר שסטפן הזריק לו מדמו, וחיי את שארית חייו עם אליינה לאחר יקיצתה מהתרדמת ששרתה בה. כאשר חי את חייו האנושיים עם אליינה ומת התאחד עם אחיו סטפן.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 231: שורה 170:
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" |אחת מחברותיה הטובות ביותר של אלנה, שהיא גם [[מכשפה]] לנצר שושלת בנט, ידועה כמכשפות חזקות במיוחד. בוני הצילה את כל הדמויות הראשיות פעמים רבות. בוני מתה מספר פעמיים במשך העונות ובסופו של דבר חזרה לחיים כל פעם.
| colspan="10" |חברתן הטובה ביותר של אליינה וקרוליין, שהיא גם מכשפה בסוף עונה 4 מתה בעקבות כישוף שניסתה לעשות בשביל להחזיר את ג’רמי החבר שלה לחיים (והיא אף הצליחה ) ועד אמצע עונה 5 ביקשה מג’רמי שלא יספר לאף אחד שהיא מתה, ובאמצע עונה 5 הופכת לעוגן של הצד השני ובכך היא יכולה שוב להרגיש וחבריה יכולים לראותה שוב ( היא חיה בשני הצדדים ויכולה לראות דמויות מהצד השני ). כל ישות שמתה ועוברת לצד השני עוברת דרכה - כל ישות שעוברת דרכה נוגעת בה ובכך מכאיבה לבוני מאוד ואז הישות עוברת לצד השני. חברתו הטובה ביותר של דיימון. בתחילת עונה 7, היא מייעצת לאלאריק לא להשתמש באבן הפיניקס שגנב, אך הוא מסרב. לאחר שדיימון ייבש את עצמו, בוני יורדת למחתרת כדי להסתתר מהנשקייה, ומתאשפזת בבית חולים פסיכיאטרי. שם היא פוגשת את וירג'יניה סט-ג'ון, שמספרת לה שהנשקייה מחפשת אותה מכיוון שהם רוצים לפתוח את הכספת האטומה שנמצאת שם, שרק מכשפת בנט יכולה לפתוח. היא לוקחת כדורים שאנזו, בן זוגה, נתן לה, אשר מסתירים אותה, ללא הידיעה שהכדורים רעילים לה. שהיא מתחילה לגסוס, החבורה מצליחים לשכנע את ריינה קרוז לתת לבוני את חייה האחרונים. שהיא התעוררה, הם גילו שהיא ממשיכה את ריינה כציידת ערפדים, וסימנה את אנזו, קרוליין ודיימון. החבורה מצליחה להציל אותה מגורלה כציידת, אך חברה הטוב דיימון ובן זוגה אנזו נעלמים לאחר ששהו בכספת. בעונה 8, בן זוגה, אנזו נהרג על יד סטפן, והעצב והאבל גרמו לה ליצור מימד חדש לגמרי, פיצוץ רוחני בעקבות זעקתה, שם אנזו נוכח. היא מזריקה לסטפן מדמה של אליינה לאחר שהוא הרג את אנזו, ובכך הוא הופך לבן אדם. בסוף עונה 8 בוני מטיילת בעולם כאשר אנזו, אשר נמצא במימד שהיא יצרה צופה בה.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 249: שורה 188:
|- align="center"
|- align="center"
|[[קנדיס אקולה]]
|[[קנדיס אקולה]]
| קרוליין פורבס סלבטור
| קרוליין פורבס
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" |חברה טובה של אלנה. הופכת לערפדית בתחילת עונה 2 על ידי קתרין פירס. קרוליין ידועה בשליטת תאבון הדם שלה כערפדית.
| colspan="10" |חברתן הטובה ביותר של אליינה ובוני. יצאה בעבר עם מאט וטיילר, ניהלה רומן עם קלאוס. אחרי שעברה [[תאונת דרכים]], דיימון נתן לה מדמו כדי שתחלים. קת'רין הגיעה לחדרה של קרוליין בבית החולים כשהייתה מחוסרת הכרה והרגה אותה. על ידי כך שינתה אותה לערפדית כדי להעביר מסר לסטפן ולדיימון. קרוליין ידועה כערפדית בעלת שליטה בתיאבון שלה לדם ובהמשך הסדרה עוזרת גם לסטפן לשלוט ביצרו, עוזרת לסטפן כשאליינה התאהבה באחיו ושאיבד את זכרונותיו והם מתקרבים זה לזה והופכים לחברים הטובים ביותר. כשסטפן מת ע״י הנוסע קרוליין התחילה להתאהב בו. וכשחזר לחיים ואז עזב כשדיימון מת נפגעה ממנו. אמה חלתה בסרטן בעונה 6. בהמשך העונה סטפן והיא משלימים והם מתנשקים ואז אמה מתה והיא כיבתה את האנושיות שלה והכריחה את סטפן לכבות את שלו. סטפן נכנס לה לראש ומראה לה את השיחה שלו עם אמה לפני שנפטרה, לאחר מכן היא מחזירה חזרה את האנושיות שלה. כאשר מבינה מה עשתה אומרת לסטפן שהיא כרגע צריכה זמן לעצמה. בעונה 7 חזרו להיות ביחד. היא נכנסה להריון בדרך קוסמית עם התאומות של אלאריק וג'ו, והופכת לאימן הפונדקאית. לאחר שסטפן סומן על ידי ריינה, הוא החליט לברוח עם ולארי, בזמן שקרוליין עברה לדאלאס עם אלאריק לטפל בתאומות. במהלך שהותם היא ואלאריק התארסו, אך לבסוף, בהמלצת אלאריק, חזרה לסטפן. בעונה 8 סטפן מציע לה נישואין והיא עונה בחיוב הם מתחתנים וסטפן מת כשמציל את מיסטיק פולס והופכת לאלמנתו של סטפן. בסוף עונה 8 היא ואלאריק פותחים בית ספר לילדים על טבעיים על שמו של סטפן הנקרא בית ספר: "סלבטור". בו לומדות הבנות של אלאריק וג׳ו (שמתה) שהן גם בנותיה החורגות.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 273: שורה 212:
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "8" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" |חבר ילדות של אלנה, וכן בן זוגה לשעבר. יצא בעבר עם קרוליין. החבר הטוב ביותר של ג'רמי ושל טיילר.
| colspan="10" |חבר ילדות של אליינה, וכן בן זוגה לשעבר. יצא בעבר עם קרוליין. החבר הכי טוב של ג'רמי ושל טיילר. בעונה 7 מתארס לפני, שוטרת שאיתה שמר שערפדים לא יתקרבו למיסטיק פולס, אך גילה שבמהלך שמירה רצח אותה בטעות. בסוף העונה הוא עוזב למקום הרחק ממיסטיק פולס, להתחיל חיים חדשים. בעונה 8 מחדש את הקשר עם אביו לאחר שדיימון מנסה להרוג אותו. הוא צלצל בפעמון 11 פעמים וכמעט שרף את מיסטיק פולס, אך הוא שחרר כמה דמויות מהגיהנום כמו קת'רין, ויקי, קאי ועוד. בסוף העונה מאט מתמנה לשריף של מיסטיק פולס.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
!rowspan="2" width="18%" scope="col"| שחקן
!rowspan="2" width="18%" scope="col"| שחקן
שורה 296: שורה 235:
| colspan="1" style="background: #ADD8E6" align="center" | '''אורח'''
| colspan="1" style="background: #ADD8E6" align="center" | '''אורח'''
|-
|-
| colspan="10" |אחיה הצעיר של אלנה. מסוגל לראות רוחות. בעונה הראשונה יצא עם אנה, ומאוחר יותר עם בוני. בעונה 4 הפך לצייד ערפדים. ג'רמי עזב במהלך העונה השישית את הסדרה.
| colspan="10" |אחיה הצעיר של אליינה בהמשך אליינה מתגלה כמאומצת ובתם הביולוגית של דודו ג׳ון ואיזבל מה שאומר שג׳רמי ואליינה בני דודים. בעקבות מות הוריו משתכר ולוקח סמים ויוצא עם ויקי אחותו המסוממת של מאט חברו הטוב ביותר ומסתכסך עם טיילר עליה אך בסוף נהיים חברים טובים כשוויקי מתה. בהמשך מתאהב באנה, ולאחר שמגלה כי היא ערפדית מבקש שתהפוך אותו. אנה מתה בידי ג׳ון גילברט (הדוד של ג'רמי ואביה של בת דודתו אליינה) אנה חוזרת בתור רוח ג'רמי מנשק את אנה ואליינה מגלה זאת והוא ובוני נפרדים כי בגד בה. אך בעונה 4 חוזרים. התגלה כצייד ערפדים, והקעקוע שלו הוביל אל הקבר של סילאס, אשר הרג אותו,ובעקבות זאת אליינה מכבה את אנושיותה ובהמשך מחזירה אותה. חזר לחיים לקראת סוף עונה 4 על ידי בוני, בת זוגתו שהקריבה את עצמה למענו. יצא לצוד ערפדים במקום אחר בעונה 6 והוא ובוני נפרדו בעקבות זאת. בסוף עונה 8 נראה ג'רמי בבית הספר של קרוליין ואלאריק לילדים על טבעיים על שמו של סטפן הנקרא בית ספר: ״סלבטור״.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 318: שורה 257:
| colspan="2" style="background: #ADD8E6" align="center" | '''אורח'''
| colspan="2" style="background: #ADD8E6" align="center" | '''אורח'''
|-
|-
| colspan="10" |[[אדם זאב]] ובהמשך גם [[ערפד]] ובכך בן כלאיים, מהשושלת של קלאוס. בנו של [[ראש עירייה|ראש עיריית]] מיסטיק פולס. יצא בעבר עם קרוליין וליב.
| colspan="10" |[[אדם זאב]] ובהמשך גם [[ערפד]] ובכך בן כלאיים, מהשושלת של קלאוס. בנו של [[ראש עירייה|ראש עיריית]] מיסטיק פולס. יצא בעבר עם קרוליין. יצא עם ויקי והסתכסך עם ג׳רמי אך בסוף נהפך לחברו הטוב ביותר וגם חברו הטוב ביותר של מאט. לאחר שהנוסע שהיה בתוכו חצה את גבול מיסטיק פולס בגלל מרקוס מנהיג הנוסעים טיילר חוזר להיות במצב שהיה לפני שהפל לערפד- כלומר איש זאב אך עדיין נחשב אנושי כי לא הדליק את גן איש הזאב שלו מחדש- )לא הרג אף אחד.) בעונה 6 עשה תאונה ודרס ילד מה שכמעט גרם לו להפעיל שוב את גן איש הזאב שלו אך ליב הורגת אותו ומצילה את טיילר מהקללה והוא מבטיח לה שזה לא יקרה שוב, בהמשך ליב וטיילר מתאהבים והופכים לזוג, כשקאי חירב את החתונה של אלאריק וג׳ו, טיילר נותר במצב קשה וכדי להחלים ליב אומרת לו להדליק את גן איש הזאב שלו ולהרוג אותה כי היא כבר גוססת כי קאי מת ובלעדיו הקהילה שלה והיא לא יכולים להתקיים, טיילר מהסס ובסוף הורג את ליב ומחלים ונהיה שוב איש זאב. במהלך עונה 8 מת ע״י דיימון שהיה תחת השפעתה של הסירנה.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 342: שורה 281:
| colspan = "3" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "3" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" |מורה להיסטוריה בבית ספר שמתגלה כצייד ערפדים שהיה נשוי לאמה הביולוגית של אליינה. הוא ודיימון חברים טובים מאוד. במהלך הסדרה יצא עם ג'נה, דודתם של אליינה וג'רמי, מרדית' פל וג'ו לאפלין שאף יש לו שתי בנות ממנה שאותן הוא מגדל עם קרוליין.
| colspan="10" |מורה להיסטוריה בבית הספר מתגלה כצייד ערפדים, וחבר של ג'נה. לאחר מכן נהיה ערפד מקורי ונועד להרוג את המקוריים. לבסוף מת ואחר כך חזר לחיים. ובהמשך נגרם שחזר להיות בן אנוש. חברתו ג'ו נכנסה להריון והם התחתנו. בחתונה היא מתה והוא הופך לאלמנה של ג’ו. בתחילת עונה 7, הוא גנב את אבן הפיניקס ורצה להחזיר את אשתו המתה לחיים, אך נכשל בהבנה שהאבן שותלת רק נשמות של אנשים שנכלאו באבן. התינוקות של אשתו המנוחה עוברים בצורה קוסמית ע״י הקהילה שלה אל קרוליין, שעברה איתו לדאלאס כדי לטפל בהן, ושניהם התארסו, אך לבסוף נפרדו כאשר קרוליין חזרה לסטפן בעצתו כשהבין שנועדו זה לזה. הוא וקרוליין פתחו לסטפן בית ספר על שמו לילדים על טבעיים הנקרא בית ספר: ״סלבטור״. בו לומדות גם הבנות שלו ושל אשתו המנוחה ג׳ו שהן גם בנותיה החורגות של קרוליין, אימן הפונדקאית.
|- style="color:black"
|- style="color:black"
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
! rowspan="2" width="18%" scope="col" | שחקן
שורה 365: שורה 304:
| colspan = "3" {{כן | '''ראשי'''}}
| colspan = "3" {{כן | '''ראשי'''}}
|-
|-
| colspan="10" |ערפד שהיה אסיר למשך 50 שנה במסדר אוגוסטין יחד עם דיימון. יש לו אופי מורכב ולפעמים לא ברור לאיזה צד הוא עוזר. בעונה 7 מתחיל לצאת עם בוני.
| colspan="10" |שמו המלא הוא לורנזו ידוע בקיצור אנזו. ערפד שהיה נתון בעבר למרות מסדר אוגוסטין יחד עם דיימון. סטפן הורג אותו במהלך עונה 5, אך בסופה הוא קם לתחייה. בתחילת עונה 7 הוא חובר ללילי ומשפחתה, עקב אהבתו ללילי. לאחר שהיא מתה הוא חובר לנשקייה, באמירה שיש להם מידע על משפחתו. מסתבר שאלכס, הבוסית שלו, היא בעצם קרובת משפחה שלו. לאחר כמעט שלוש שנים בוני מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית כאשר מוחבאת מהנשקייה, במטרה לסחוט מידע מבת משפחת סנט ג'ון-קרובת משפחתו של אנזו. במשך שהותה אנזו מביא לה כדורים בשביל להגן עליה מפני הנשקייה, כאשר אינו יודע שכדורים אלה מרעילים אותה. כאשר מגלה זאת מחליט לשתף את בוני ומבקש עזרה מדיימון. לבסוף ריינה מעבירה את חייה האחרונים לבוני, לאחר מסע הרג לו שותפים גם סטפן, אלאריק, מאט והנשקייה בוני מקבלת את חייה האחרונים של ריינה אך הופכת לציידת ומסמנת אותו. לאחר שהצילו אותה, הלך אנזו לדיימון והוא נכנס לתוך הכספת בה שוכן ה"רוע", אך הרוע תופס אותו והוא ודיימון נעלמים מהכספת.
|-
לאחר שהסירנה מגלה על רגשותיו של אנזו לבוני מבקשת מדיימון להרוג אותה. לאחר שלא מצליחה כופה על דיימון ואנזו לריב קרב עד המוות, ונותנת לבוני זכות בחירה או לתת להם להכריע או להחליט ביניהם מי ימות ומי יחיה. בוני בוחרת באנזו כאשר רואה אותו גוסס, אך הסירנה החליטה שאנזו לא ראוי והציבה לו תנאי או שדיימון יהרוג את בוני או שאנזו יכבה את האנושיות שלו - אנזו מכבה את האנושיות שלו, אך אחרי שבוני מציתה את הבקתה באש כאשר היא ואנזו בתוכה מדליק את האנושיות שלו כשרואה אותה מעולפת. אנזו נהרג על ידי סטפן כאשר נהפך ל"מרטש". נמצא במימד שאהובתו בוני יצרה וצופה בה.
!'''שחקן'''
!'''דמות'''
!'''1'''
!'''2'''
!'''3'''
!'''4'''
!'''5'''
!'''6'''
!'''7'''
!'''8'''
|-
! colspan="10" |
|-
| colspan="10" style="background: lightgreen;" |
|- align="center"
![[ג'וזף מורגן]]
!ניקלאוס "קלאוס" מייקלסון

| colspan="1" style="background: #ffdddd" align="center" |
| colspan = "3" {{כן | '''ראשי'''}}
!
!
!אורח
!
|-
|-
| colspan="10" |קלאוס הוא ערפד מהמשפחה המקורית, נולד בשנת 1000 בתוך איש זאב בעקבות רומן של אמו עם איש זאב אחר. הגן הזאבי בו לא הופעל עד כמה שנים מאוחרות יותר, בהם כבר הפך לערפד.
| colspan="10" |
|-
|-
|}
|}


=== דמויות משנה ===
=== דמויות משנה ===
*[[נינה דוברב]] - '''קתרין פירס / קתרינה פטרובה''' (1-5 משני, 8 אורח) - קתרין היא הערפדית שהפכה את דיימון וסטפן סלבטור לערפדים. חוזרת למיסטיק פולס לאחר שנים רבות. היא הכפילה של אלנה ומתחזה אליה פעמים רבות.
*[[נינה דוברב]] - '''קתרין פירס / קתרינה פטרובה''' (1-5 משני, 8 אורח) - קת'רין היא ערפדית אשר לפני מאות שנים פיתתה את האחים סלבטור והפכה אותם לערפדים. היא הכפילה של אמרה, טאטיה ואליינה. היא חוזרת למיסטיק פולס לאחר שנים רבות, לאחר שמצאה את אבן הירח. היא מתחזה לאליינה והורגת את ג'ון, דודם השנוא של אליינה וג'רמי. בעונה 2 הופכת קת'רין את קרוליין לערפדית, על מנת שתרגל אחרי סטפן ואליינה. מתגלה שברחה 500 שנה מקלאוס כדי לא להיות מוקרבת בטקס שבירת הקללה ביניהם שונתה לערפדית ע"י רוז וכנקמה קלאוס טבח במשפחתה. בעונה 4, לאחר עימות פיזי עם אליינה, קת'רין נאלצת לקחת את התרופה לערפדות. בעונה 5, היא נאבקת עם השינוי הפתאומי שלה לבת אנוש, לראשונה מאז 500 שנים. היא מגלה שבתה שנלקחה ממנה בכוח על ידי אביה גדלה בחיפושים אחריה, במחשבה שננטשה. בתה נדיה, הפכה את עצמה לערפדית וחיה איתה במיסטיק פולס. לאחר שסיילאס מנקז את דמה מגופה וממנה יצר תרופה, היא חוזרת לחיים, אבל, 500 השנים בהן הייתה ערפדית "משלימות פערים" והיא מזדקנת בקצב מהיר. היא משתמשת בשורשיה בתור נוסעת (Traveler) ומעבירה את נשמתה לגופה של אליינה, כאשר גופה שלה מת. היא משיגה שליטה מלאה על גופה של אליינה. היא מנסה להשיג את תשומת לבו של סטפן. תמיד אהבה את סטפן ולא את דיימון. קרוליין וסטפן מבינים שזוהי לא אליינה אלא קת'רין. פרק לאחר מכן, גופה של אליינה נדקר על ידי "סכין הנוסעים" ונשמתה של קת'רין יוצאת מגופה. כ"מתנה" אחרונה לאליינה, היא הזריקה לגופן המשותף את "סירום המרטש". היא עשתה זאת כדי להפוך את אליינה לערפדית הניזונה מערפדים אחרים. היא הוסיפה לסירום גם ארס של אדם זאב. לאחר שהיא מתה, כוח בלתי ידוע מנע את מעברה לצד השני והיא נשאבת אל תוך הגיהנום. בסוף עונה 8 הופכת לראש הגיהנום. בפרק האחרון היא מתה על ידי סטפן, שהקריב את עצמו כדי להרוג אותה ולהציל את מיסטיק פולס.
*[[מרגרט מקינטאייר]] - '''אליזבת' ליז פורבס''' (1–6 משני, 8 אורח) - ליז היא אמה של קרוליין והשריף של מיסטיק פולס. בתחילת הסדרה מוצגת מערכת יחסים מחוספסת בין קרוליין לליז, אך בהמשך הם מגלות המון הדדיות ואהבה ביניהם. הורגת בטעות את ג'רמי כאשר ניסתה לירות בדיימון ופיספסה אותו, בהמשך היא מתיידדת עם דיימון והם הופכים לחברים טובים. ליז מתה ממחלת הסרטן בעונה 6 וכתוצאה מכך קרוליין כיבתה את רגשותיה.
*[[מרגרט מקינטאייר]] - '''אליזבת' ליז פורבס''' (1–6 משני, 8 אורח) - ליז היא אמה של קרוליין והשריף של מיסטיק פולס. בתחילת הסדרה מוצגת מערכת יחסים מחוספסת בין קרוליין לליז, אך בהמשך הם מגלות המון הדדיות ואהבה ביניהם. הורגת בטעות את ג'רמי כאשר ניסתה לירות בדיימון ופיספסה אותו, בהמשך היא מתיידדת עם דיימון והם הופכים לחברים טובים. ליז מתה ממחלת הסרטן בעונה 6 וכתוצאה מכך קרוליין כיבתה את רגשותיה.
*[[ג'וזף מורגן]] - '''ניקלאוס ״קלאוס״ מייקלסון''' (2 משני, 3-4 ראשי, 5 ו - 7 אורח) - קלאוס הוא ערפד בן יותר מאלף שנים שהוא גם אדם זאב, שחזר למיסטיק פולס בעקבות קת'רין, והיה צריך להרוג את אליינה על מנת לשחרר את קללת הזאב שלו שמנעה ממנו להפוך לבן כלאיים, ולהקים זן חדש של בני כלאיים לאחר מכן(בינהם טיילר לוקווד). בהתחלה היה אמור להקקיב את קת'רין שברחה ממנו במשך 500 שנים וכנקמה טבח במשפחתה. קלאוס הוא אחד ממשפחת הערפדים הראשונה - המקוריים. שנהפכו לערפדים בעזרת כישוף של אימם וכך נוצר זן הערפדים בעולם. בנעוריו, אביו של ניקולאוס נהג להתאכזר בעיקר אליו וכתוצאה מכך קלאוס נהפך לחסר רחמים ואכזרי. מתאהב בקרוליין במהלך שהותו במיסטיק פולס. אביו הביולוגי היה אדם זאב ולכן קלאוס הוא בן כלאיים מקורי- חצי ערפד וחצי אדם זאב. היה חברו הטוב של סטפן בשנות ה-20. בעונה 3 מוותר על הכל למען אחיו. בעונה ה-4 מקיים יחסים אינטימיים מתוך שכרות עם אשת הזאב היילי שבאה למיסטיק פולס במטרה למצוא את משפחתה, היילי נכנסת להיריון שבעקבותיו נאלץ קלאוס לעזוב את מיסטיק פולס ולחזור לניו אורלינס- עיר הולדתו שהקים לפני מאות שנים יחד עם משפחתו. בעונה 5 חוזר עם רבקה והם מצילים את מאט והוא בא לקרוליין כדי לבדוק את רגשותיה אליו והם שוכבים. מופיע שוב בעונה ה-7 ועוזר לסטפן שבורח מריינה הציידת ומשלים פערים עם קרוליין. בסוף עונה 8 שולח לקרוליין מכתב ומוסר לה סכום כסף רב. עלילתו נמשכת בסדרה: ״המקוריים״.
*[[ג'וזף מורגן]] - '''ניקלאוס ״קלאוס״ מייקלסון''' (2 משני, 3-4 ראשי, 5 ו - 7 אורח) - קלאוס הוא ערפד בן יותר מאלף שנים שהוא גם אדם זאב, שחזר למיסטיק פולס בעקבות קתרין, והיה צריך להרוג את אליינה על מנת לשחרר את קללת הזאב שלו שמנעה ממנו להפוך לבן כלאיים, ולהקים זן חדש של בני כלאיים לאחר מכן (ביניהם טיילור לקווד). קלאוס הוא אחד ממשפחת הערפדים הראשונה - המקוריים. שנהפכו להערפדים בעזרת כישוף של אימם וכך נוצר זן הערפדים בעולם. בנעוריו, אביו התאכזר אליו. עלילתו נמשכת בסדרה "המקוריים".
*[[קיילה אוול]] - '''ויקי דונובן''' - האחות המכורה לסמים של מאט. היא יוצאת עם טיילר אף על פי שהיא יותר מעוניינת בג'רמי. היא נהפכת לערפדית על ידי דיימון ונהרגת על ידי סטפן זמן קצר לאחר מכן. הופיעה גם בעונות אחרות כ[[פלשבק]]. בעונה 3 רצתה לחזור לחיים ונעזרה במאט אך מאט לא ידע שבשביל שוויקי תחייה אליינה תמות ולכן הוא לא הסכים. עם פתיחת הדלת לגיהנום שמאט פתח תחת כפייה בעונה 8, חזרה ויקי ואמה קלי כעוזרות של קת'רין ואיימו להשמיד את מיסטיק פולס עד ליסוד.
*[[קיילה אוול]] - '''ויקי דונובן''' - האחות המכורה לסמים של מאט. היא יוצאת עם טיילר אף על פי שהיא יותר מעוניינת בג'רמי. היא נהפכת לערפדה על ידי דיימון ונהרגת על ידי סטפן זמן קצר לאחר מכן. אף על פי שעזבה אוול את הסדרה בעונה 1 הופיעה גם בעונות אחרות כ[[פלשבק]]. בעונה 3 רצתה לחזור לחיים ונעזרה במאט אך מאט לא ידע שבשביל שוויקי תחייה אלנה תמות ולכן הוא לא הסכים. עם פתיחת הדלת לגיהנום שמאט פתח תחת כפייה בעונה 8, חזרה ויקי ואמה קלי כעוזרות של קתרין ואיימו להשמיד את מיסטיק פולס עד ליסוד.
*[[שרה קנינג]] - '''ג'נה סומרס''' - דודתם של ג'רמי ואלנה והאפוטרופוסית שלהם מאז מותם של הוריהם.
*[[שרה קנינג]] - '''ג'נה סומרס''' - דודתם של ג'רמי ואלנה והאפוטרופוסית שלהם מאז מותם של הוריהם.
*[[דייוויד אנדרוס]] - '''ג'ונתן "ג'ון" גילברט''' (1–2 משני, 5 ו-8 אורח) - ג'ון הוא דודו של ג'רמי ומתגלה שהוא גם האבא הביולוגי של אליינה. חבר במועצת המייסדים של מיסטיק פולס וזומם להרוג את הערפדים במיסטיק פולס בעזרת מכשיור גילברט, והורג את רוב ערפדי הקבר. בעונה 2 מקריב את חייו כדי שאליינה תוכל לחזור לחיים לאחר ההקרבה מבלי להפוך לערפדית. בעונה 8 נמצא בפנטזיית השלווה של אליינה יחד עם כל המשפחה.
*[[דייוויד אנדרוס]] - '''ג'ונתן "ג'ון" גילברט''' (1–2 משני, 5 ו-8 אורח) - ג'ון הוא דודו של ג'רמי ומתגלה שהוא גם האבא הביולוגי של אלנה. חבר במועצת המייסדים של מיסטיק פולס וזומם להרוג את הערפדים במיסטיק פולס בעזרת מכשיור גילברט, והורג את רוב ערפדי הקבר. בעונה 2 מקריב את חייו כדי שאלנה תוכל לחזור לחיים לאחר ההקרבה מבלי להפוך לערפדה. בעונה 8 נמצא בפנטזיית השלווה של אלנה יחד עם כל המשפחה.
*[[:en:Malese_Jow|מאלסה יוב]] - '''אנאבל "אנה"''' (1–3 משני) - ערפדית. אמה פרל היא אחת מערפדי הקבר. היא מתחילה להתיידד עם ג'רמי, ובהמשך הופכים לזוג והיא אף נותנת לו את דמה כדי שיוכל להפוך לערפד. מתה על ידי ג'ון גילברט בסוף עונה 1, אך חוזרת בתור רוח יחד עם ויקי ושוב מתראה עם ג'רמי. בעונה 3 חוזרת לחיים לפרק אחד ובוני, בת זוגו הנוכחית של ג'רמי, תופסת אותה ואת ג'רמי מתנשקים ונפרדת ממנו. בסוף הפרק חוזרת להיות רוח ופוגשת את אמה לאחר זמן רב שלא התראו.
*[[:en:Malese_Jow|מאלסה יוב]] - '''אנאבל "אנה"''' (1–3 משני) - ערפדית. אמה פרל היא אחת מערפדי הקבר. היא מתחילה להתיידד עם ג'רמי, ובהמשך הופכים לזוג והיא אף נותנת לו את דמה כדי שיוכל להפוך לערפד. מתה על ידי ג'ון גילברט בסוף עונה 1, אך חוזרת בתור רוח יחד עם ויקי ושוב מתראה עם ג'רמי. בעונה 3 חוזרת לחיים לפרק אחד ובוני, בת זוגתו הנוכחית של ג'רמי, תופסת אותה ואת ג'רמי מתנשקים ונפרדת ממנו. בסוף הפרק חוזרת להיות רוח ופוגשת את אמה לאחר זמן רב שלא התראו.
* [[כריס ווד (שחקן)|כריס ווד]] - '''מלקאי "קאי" פרקר''' - (6 ראשי, 8 אורח) - מכשף חסר רחמים התקוע בעולם הכלא של 1994, האח התאום של ג'ו. קאי הוא סוציופת שרצח את משפחתו. בעל הומור וחיבה לחפצים, מדבר ואוכל המון. נשלח לעולם הכלא ע"י הקהילה שלו. נתקע עם בוני בעולם הכלא כאשר שלחה את דיימון לעולם האמיתי יחד עם המייסד. נטש את בוני לבדה בעולם הכלא. קאי התמזג עם אחיו הצעיר לוק וגרם למותו. שאב את תכונותיו הטובות של אחיו לוק. ננטש בעולם הכלא של 1903 ע"י בוני כנקמה על שנטש אותה בעולם הכלא של 1994, פוגש שם את הכופרים בורח מעולם הכלא ומביא איתו את הכופרים. טבח בקהילתו והרג את אחותו התאומה ג'ו ביום חתונתה עם אלאריק. קאי הוא האחראי לתרדמת של אליינה, שממנה תקום רק כאשר בוני תמות, הרעיון לתרדמת היה של לילי אימם של סטפן ודיימון. הפך לערפד בעזרת הדם של לילי וכך הפך לכופר. מת ע"י דיימון שערף את ראשו כנקמה על כך שאליינה נכנסה לתרדמת. הוא נשלח לגיהנום, אך בעונה 8 כשדלת הגיהנום נפתחה קאי חזר ושוב הטיל טרור על מיסטיק פולס. בסוף העונה נלכד על ידי בוני בעולם כלא חדש. דמותו נראית שוב בסדרה: "מורשות"- ספין אוף למקוריים- שהיא ספין אוף ליומני הערפד.
* [[כריס ווד (שחקן)|כריס ווד]] - '''מלקאי "קאי" פרקר''' - (6 ראשי, 8 אורח) - מכשף חסר רחמים התקוע בעולם הכלא של 1994, האח התאום של ג'ו. נתקע עם בוני בעולם הכלא כאשר שלחה את דיימון לעולם האמיתי יחד עם המייסד. קאי התמזג עם אחיו הצעיר לוק וגרם למותו. קאי הוא האחראי לתרדמת של אלנה, שממנה תקום רק כאשר בוני תמות. הוא נשלח לגיהנום, אך בעונה 8 כשדלת הגיהנום נפתחה קאי חזר שוב הטיל טרור על מיסטיק פולס. בסוף העונה נלכד על ידי בוני בעולם כלא חדש.
* [[פול וסלי]] - '''סיילאס''' (4–5 משני) - בן האלמוות הראשון וכפילו של סטפן. בגד בארוסתו קצייה (טסה) עם המשרתת של אמרה (הכפילה של אלנה) ובעקבות כך יצרה את התרופה לערפדות ואת עולם הרוחות כדי שכאשר הוא ימות הוא יתקע איתה לעולם שם. בעונה 4 הוא לא מגלה לאף אחד מה פרצופו האמיתי ומתחזה לשאר החברים, ובסוף העונה הוא מראה לסטפן שאלו פניו האמיתיות ושהוא הכפיל שלו, וכולא אותו בקבר וזורק אותו לאגם, ומתחזה לסטפן בפרק הראשון של עונה 5. הוא לוקח את התרופה מדמה של קתרין וחוזר להיות מכשף. סטפן הורג אותו.
* [[פול וסלי]] - '''סיילאס''' (4–5 משני) - בן האלמוות הראשון וכפילו של סטפן. בגד בארוסתו קצייה (טסה) עם המשרתת של אמרה (הכפילה של אלנה) ובעקבות כך יצרה את התרופה לערפדות ואת עולם הרוחות כדי שכאשר הוא ימות הוא יתקע איתה לעולם שם. בעונה 4 הוא לא מגלה לאף אחד מה פרצופו האמיתי ומתחזה לשאר החברים, ובסוף העונה הוא מראה לסטפן שאלו פניו האמיתיות ושהוא הכפיל שלו, וכולא אותו בקבר וזורק אותו לאגם, ומתחזה לסטפן בפרק הראשון של עונה 5. הוא לוקח את התרופה מדמה של קתרין וחוזר להיות מכשף. סטפן הורג אותו.
*[[נינה דוברב]]-'''אמרה''' (עונה 5 משני)- אהובתו של סייאלס, חשבו שהיא מתה על ידי קצייה אבל למעשה קצייה הפכה אותה לעוגן של הצד השני.
*[[נינה דוברב]]-'''אמרה''' (עונה 5 משני)- אהובתו של סייאלס, חשבו שהיא מתה על ידי קצייה אבל למעשה קצייה הפכה אותה לעוגן של הצד השני
* [[ג'נינה גוונקאר]] - '''קצייה "טסה"''' (עונה 5 משני) - מכשפה רבת עוצמה אשר הייתה מאורסת לסיילאס. היא יצרה את כשף האלמותיות בשבילה ובשביל סיילאס אך מגלה שהוא בוגד בה עם המשרתת שלה אמרה. לאחר שראתה אותם היא הכינה לסיילאס את התרופה וביקשה ממנו ליטול אותה ולאחר שסירב, הפכה את גופו לאבן וקברה אותו יחד עם התרופה. לאחר מכן היא זו שיצרה את עולם הרוחות כדי שכאשר סיילאס ימות הוא יתקע איתה שם לנצח ולא יוכל לפגוש את אהובתו. חוזרת לחיים בזמן שבוני הסירה את המעטה של עולם הרוחות בסוף עונה 4. היא זו שמצילה את סטפן ולאחר מכן משתמשת בו כדי לחסל את סיילאס. משנה את שמה מקצייה לטסה מפני שחשבה שקצייה זה שם "שובר שיניים" ועתיק. היא החזירה את בוני לחיים בתור העוגן לעולם הרוחות והתאבדה לאחר שהשיגה את מבוקשה - סיילאס מת והיא תחכה לו.
* [[ג'נינה גוונקאר]] - '''קצייה "טסה"''' (עונה 5 משני) - מכשפה רבת עוצמה אשר הייתה מאורסת לסיילאס. היא יצרה את כשף האלמותיות בשבילה ובשביל סיילאס אך מגלה שהוא בוגד בה עם המשרתת שלה אמרה. לאחר שראתה אותם היא הכינה לסיילאס את התרופה וביקשה ממנו ליטול אותה ולאחר שסירב, הפכה את גופו לאבן וקברה אותו יחד עם התרופה. לאחר מכן היא זו שיצרה את עולם הרוחות כדי שכאשר סיילאס ימות הוא יתקע איתה שם לנצח ולא יוכל לפגוש את אהובתו. חוזרת לחיים בזמן שבוני הסירה את המעטה של עולם הרוחות בסוף עונה 4. היא זו שמצילה את סטפן ולאחר מכן משתמשת בו כדי לחסל את סיילאס. משנה את שמה מקצייה לטסה מפני שחשבה שקצייה זה שם "שובר שיניים" ועתיק. היא החזירה את בוני לחיים בתור העוגן לעולם הרוחות והתאבדה לאחר שהשיגה את מבוקשה - סיילאס מת והיא תחכה לו.
* [[אולגה פונדה]] - '''נדיה פטרובה''' (עונה 5 משני) - בתה האבודה של קתרין, שנלקחה ממנה בלידה. היא נפגשה עם מאט ורבקה במהלך טיולם בפראג, ומגיעה למיסטיק פולס בעקבות חיפושיה אחרי אמה. כאשר מוצאת אותה ומבינה שהיא גוססת היא מלמדת אותה לחש שאיתו היא יכולה להעביר את עצמה לגוף אחר, והיא אכן עושה זאת. טיילר נשך אותה והיא מתה לאחר שהבינה שאמא שלה לא הייתה שקרנית ואגואיסטית.
* [[אולגה פונדה]] - '''נדיה פטרובה''' (עונה 5 משני) - בתה האבודה של קתרין, שנלקחה ממנה בלידה. היא נפגשה עם מאט ורבקה במהלך טיולם בפראג, ומגיעה למיסטיק פולס בעקבות חיפושיה אחרי אמה. כאשר מוצאת אותה ומבינה שהיא גוססת היא מלמדת אותה לחש שאיתו היא יכולה להעביר את עצמה לגוף אחר, והיא אכן עושה זאת. טיילר נשך אותה והיא מתה לאחר שהבינה שאמא שלה לא הייתה שקרנית ואגואיסטית.
* [[טוד ויליאמס]] - '''קונור ג'ורדן''' (4 משני) - צייד שמגיע למיסטיק פולס ומגלה שג'רמי הוא צייד פוטנציאלי, מכיוון שהוא יכול לראות הקעקוע שלו. אלנה הרגה אותו ולאחר מכן רדף אותה בתור רוח מפני שהפעילה את "קללת הצייד" ומנסה לגרום לאלנה להתאבד, אך היא מתגברת עליו. בסוף עונה 4 חוזר יחד עם עוד ציידים כאשר בוני הורידה את המעטה של עולם הרוחות אך נעלם לאחר שהחזירה אותו.
* [[טוד ויליאמס]] - '''קונור ג'ורדן''' (4 משני) - צייד שמגיע למיסטיק פולס ומגלה שג'רמי הוא צייד פוטנציאלי, מכיוון שהוא יכול לראות הקעקוע שלו. אלנה הרגה אותו ולאחר מכן רדף אותה בתור רוח מפני שהפעילה את "קללת הצייד" ומנסה לגרום לאלנה להתאבד, אך היא מתגברת עליו. בסוף עונה 4 חוזר יחד עם עוד ציידים כאשר בוני הורידה את המעטה של עולם הרוחות אך נעלם לאחר שהחזירה אותו.
* [[מיה קירשנר]] - '''איזבל פלמינג''' (1–2 משני) - אמה הביולוגית של אליינה ובת זוגו לשעבר של ג'ון. מאוחר יותר בת זוגו של אלאריק סולצמן עד להפיכתה לערפדית על ידי דיימון.
* [[מיה קירשנר]] - '''איזבל פלמינג''' (1–2 משני) - אמא הביולוגית של אלנה ובת זוגו לשעבר של ג'ון. מאוחר יותר בת זוגו של אלאריק סולצמן עד להפיכתה לערפד על ידי דיימון
* [[טיילור קיני]] - '''מייסון לוקווד''' - (2 משני, 3 אורח) - דודו של טיילר לוקווד, שהוא גם אדם זאב. מייסון בא העירה כדי להזהיר את טיילר מפני קללת הזאב אשר תגרום לו להפוך לאדם זאב אם הוא יהרוג מישהו, לא משנה אם בזדון או בשוגג. מייסון מאוהב בקתרין ואף רצה לתת לה את אבן הירח. נהרג על ידי דיימון, אך בעונה 3 חזר עקב השיבושים שבוני עשתה בסגירת המעטה של עולם הרוחות ועזר לדיימון.
* [[טיילור קיני]] - '''מייסון לוקווד''' - (2 משני, 3 אורח) - דודו של טיילר לוקווד, שהוא גם אדם זאב. מייסון בא העירה כדי להזהיר את טיילר מפני קללת הזאב אשר תגרום לו להפוך לאדם זאב אם הוא יהרוג מישהו, לא משנה אם בזדון או בשוגג. מייסון מאוהב בקתרין ואף רצה לתת לה את אבן הירח. נהרג על ידי דיימון, אך בעונה 3 חזר עקב השיבושים שבוני עשתה בסגירת המעטה של עולם הרוחות ועזר לדיימון.
* [[קלייר הולט]] - '''רבקה מייקלסון''' (3–4 משני, 5 אורח) - האחות הצעירה ביותר במשפחת המקוריים. מאוד פגיעה ממילותיו של אחיה קלאוס, היא אוהבת אותו ומקריבה המון למענו אך זה לא הדדי. ניהלה מערכת יחסים קצרה עם מאט. רבקה רצתה ליטול את התרופה לערפדות אך ללא הצלחה. עלילתה נמשכת בסדרה "המקוריים".
* [[קלייר הולט]] - '''רבקה מייקלסון''' (3–4 משני, 5 אורח) - האחות הצעירה ביותר במשפחת המקוריים. מאוד פגיעה ממילותיו של אחיה קלאוס, היא אוהבת אותו ומקריבה המון למענו אך זה לא הדדי. ניהלה מערכת יחסים קצרה עם מאט. רבקה רצתה ליטול את התרופה לערפדות אך ללא הצלחה. עלילתה נמשכת בסדרה "המקוריים".
שורה 392: שורה 355:
* [[סוזן וולטרס]] - '''קרול לוקווד''' - (1–4 משני) - אמו של טיילר לוקווד, אשת ראש העיר עד שבעלה נפטר והפכה לראש עיר בעצמה. בשל כישלונותיו של קלאוס, הטביע את קרול במזרקה שבכיכר העיר, והשאיר את טיילר יתום.
* [[סוזן וולטרס]] - '''קרול לוקווד''' - (1–4 משני) - אמו של טיילר לוקווד, אשת ראש העיר עד שבעלה נפטר והפכה לראש עיר בעצמה. בשל כישלונותיו של קלאוס, הטביע את קרול במזרקה שבכיכר העיר, והשאיר את טיילר יתום.
* [[ג'סמין גאי]] - '''שילה בנט''' - (1 משני, 3–5, 8 אורח) - סבתא של בוני, והמדריכה שלה בנושא היותה מכשפה. היא מתה כאשר אטמה את הקבר של הערפדים בעונה 1 עקב שימוש מוגבר בקסם. היא הופיעה כרוח בעונות 3–5, ובעונה 8 עזרה לבוני יחד עם מכשפות בנט לעצור את אש הגיהנום מלהשמיד את מיסטיק פולס.
* [[ג'סמין גאי]] - '''שילה בנט''' - (1 משני, 3–5, 8 אורח) - סבתא של בוני, והמדריכה שלה בנושא היותה מכשפה. היא מתה כאשר אטמה את הקבר של הערפדים בעונה 1 עקב שימוש מוגבר בקסם. היא הופיעה כרוח בעונות 3–5, ובעונה 8 עזרה לבוני יחד עם מכשפות בנט לעצור את אש הגיהנום מלהשמיד את מיסטיק פולס.
* [[טורי דה ויטו]] - '''מרידית' פל''' - (3 משני, 4 אורח) - רופאה במיסטיק פולס וחברה במועצת המייסדים של העיירה. היא משתמשת בדמם של ערפדים כדי לרפא את מטופליה, ובגללה דמו של דיימון היה בתוך מערכת הדם של אליינה, ובעקבות כך הפכה לערפדית.
* [[טורי דה ויטו]] - '''מרידית' פל''' - (3 משני, 4 אורח) - רופאה במיסטיק פולס וחברה במועצת המייסדים של העיירה. היא משתמשת בדמם של ערפדים כדי לרפא את מטופליה, ובגללה דמו של דיימון היה בתוך מערכת הדם של אלנה, ובעקבות כך הפכה לערפדה.
* [[פיבי טונקין]] - '''היילי מארשל''' (4 משני) - ידידתו של טיילר לוקווד והיא אדם זאב. ציפתה לעתיד משותף לצידו של טיילר אך לא יכלה בגלל קרוליין. עובדת עם שיין ועוזרת לו עם הקרבת 12 בני כלאיים כי יש לו מידע על משפחתה. קיימה יחסים אינטימיים עם קלאוס ונכנסה ממנו להיריון, אף על פי שערפדים לא יכולים להעביר צאצאים. מגיעה לניו אורלינס כדי למצוא את משפחתה ונחטפת ע"י ג'יי אן דברו שמקריבה את חייה כדי לקשר בין היילי ותינוקה לאחותה. עלילתה נמשכת בסדרה "המקוריים".
* [[פיבי טונקין]] - '''היילי מארשל''' (4 משני) - ידידתו של טיילר לוקווד והיא אדם זאב. ציפתה לעתיד משותף לצידו של טיילר אך לא יכלה בגלל קרוליין. קיימה יחסים אינטימיים עם קלאוס ונכנסה ממנו להיריון, אף על פי שערפדים לא יכולים להעביר צאצאים. עלילתה נמשכת בסדרה "המקוריים".
*[[ג'ודי לין או'קיף]] - '''ג'ו לאפלין זלצמן''' (6 משני) - האחות התאומה של קאי. האחות הגדולה של ליב ולוק. רופאה בבית החולים ויטמור. מתחתנת עם אלאריק ונכנסת ממנו להריון אך בחתונה היא מתה, על ידי קאי, והתאומים עוברים על ידי הקהילה שלה לקרוליין.
*[[ג'ודי לין או'קיף]] - '''ג'ו לאפלין זלצמן''' (6 משני) - האחות התאומה של קאי. האחות הגדולה של ליב ולוק. רופאה בבית החולים ויטמור. מתחתנת עם אלאריק ונכנסת ממנו להריון אך בחתונה היא מתה, על ידי קאי, והתאומים עוברים על ידי הקהילה שלה לקרוליין.
*[[פנלופה מיטשל]] - '''אוליביה "ליב" פרקר''' (5-6 משני) - האחות התאומה של לוק ואחותם הקטנה של קאי וג'ו. מכשפת ג'מיני. לומדת במכללה יחד עם בוני, אליינה, טיילר וקרוליין. בעונה 6 מתאהבת בטיילר והם נהיים יחד אך נפרדים כשהיא רצתה להרוג את קאי וטיילר התנגד. מתה בחתונה של אלאריק וג'ו, כאשר היא מבקשת מטיילר להרוג אותה כדי להעיר את קללת איש הזאב שלו וכך להתרפא.
*[[פנלופה מיטשל]] - '''אוליביה "ליב" פרקר''' (5-6 משני) - האחות התאומה של לוק ואחותם הקטנה של קאי וג'ו. מכשפת ג'מיניי. לומדת במכללה יחד עם בוני, אלנה, טיילר וקרוליין. בעונה 6 מתאהבת בטיילר והם נהיים יחד אך נפרדים כשהיא רצתה להרוג את קאי וטיילר התנגד. מתה בחתונה של אלאריק וג'ו, כאשר היא מבקשת מטיילר להרוג אותה כדי להעיר את קללת איש הזאב שלו וכך להתרפא.
*[[טריסטין מייס]] - '''שרה סלבטור / שרה נלסון''' - אחיינית של סטפן ודיימון. דיימון הרג את הוריה בזמן שאמה הייתה בהריון איתה. דיימון לא ידע על קיומה עד עונה שמונה בה היא מתה על ידי סיביל וסלין.
*[[טריסטין מייס]] - '''שרה סלבטור / שרה נלסון''' - אחיינית של סטפן ודיימון. דיימון הרג את הוריה בזמן שאמה הייתה בהריון איתה. דיימון לא ידע על קיומה עד עונה שמונה בה היא מתה על ידי סיביל וסלין.



גרסה מ־19:12, 19 בינואר 2021

תבנית:שכתוב

יומני הערפד
The Vampire Diaries
יומני הערפד
יומני הערפד
מבוסס על יומני הערפד עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דרמה על טבעית
פנטזיה
רומנטיקה
אימה
יוצרים ג'ולי פלק, קווין ויליאמסון עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים ליסה ג'יין סמית (ספרים)
בימוי מרקוס סייגה
שחקנים נינה דוברב
פול וסלי
איאן סומרהולדר
סטיבן ר. מקווין
שרה קנינג
קתרינה גרהאם
קנדיס אקולה
זאק רוריג
קיילה אוול
מייקל טרבינו
מת'יו דייוויס
ג'וזף מורגן
מיכאל מלרקיי
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 8 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 171 עריכת הנתון בוויקינתונים
תוכנית המשך המקוריים, מורשות עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיקים בפועל לסלי מורגנשטיין
בוב לוי
קווין ויליאמסון
ג'ולי פלק
קרוליין דריס
חברת הפקה Outerbanks Entertainment
Alloy Entertainment
CBS Television Studios
Warner Bros. Television
הפצה האחים וורנר טלוויזיה, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים ג'ורג'יה
אטלנטה
קובינגטון, ג'ורג'יה
ונקובר
קולומביה הבריטית
מוזיקה מייקל סובי עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 41–44 דקות
שידור
רשת שידור The CW עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל HOT3
תקופת שידור מקורית 10 בספטמבר 200910 במרץ 2017
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יומני הערפדאנגלית: The Vampire Diaries) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת דרמה על-טבעית שנוצרה על ידי קווין ויליאמסון וג'ולי פלק, המבוססת על סדרת ספרים באותו שם מאת ליסה ג'יין סמית. הסדרה זכתה בפרסים רבים בטקס פרסי בחירת הקהל וטקס פרסי בחירת הנוער.

רקע העלילה

הסדרה מתרחשת בעיירה מיסטיק פולס שבווירג'יניה, עיירה בדיונית קטנה הנרדפת על ידי יצורים על-טבעיים. המוקד העיקרי של תחילת הסדרה הוא בין אלנה גילברט וסטפן סלבטור המתאהבים ברגע שהם נפגשים. אלנה דומה למראה של אהובתו של סטפן מהעבר - קתרין פירס. במהלך הסדרה מתגלה כי אלנה היא למעשה הכפילה של קתרין. בהמשך הסדרה אלנה נהיית בת זוגו של דיימון סלבטור.

סקירת סדרה

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
12210 בספטמבר 200913 במאי 2010
2229 בספטמבר 201012 במאי 2011
32215 בספטמבר 201110 במאי 2012
42311 באוקטובר 201216 במאי 2013
5223 באוקטובר 201315 במאי 2014
6222 באוקטובר 201414 במאי 2015
7228 באוקטובר 201513 במאי 2016
81621 באוקטובר 201610 במרץ 2017

עלילה

עונה 1

העונה עוקבת אחרי חייה של אליינה גילברט המתגוררת בעיירה מיסטיק פולס שבווירג'יניה עם אחיה ג'רמי ודודתם לאחר שהוריהם טבעו למוות. בחור צעיר מסתורי בשם סטפן מגיע לעיירה ונכנס לחייה של אליינה. אליינה וסטפן מתאהבים ואליינה מבינה שסטפן הוא ערפד מבוגר. דיימון, אחיו הגדול והמסוכן של סטפן מגיע אחריו למיסטיק פולס ומפר את השלווה בעיירה. בזמן העונה מגלים על העובדה שקתרין לא מתה אלא כלואה בקבר במיסטיק פולס יחד עם עוד ערפדים רבים והרצון של דיימון לשחרר אותה. בוני בנט, חברתה הטובה ביותר מגלה שהיא מכשפה ומשתלבת בעלילה.

עונה 2

העונה מספרת על קללת ירח מסתורית. קתרין פירס, כפילתה של אלנה גילברט, חוזרת למיסטיק פולס והופכת את קרוליין פורבס לערפדית על מנת שתרגל אחרי סטפן ואליינה. אנשי זאב מתגלים, טיילר לוקווד לומד על קללת הזאבים במשפחתו והופך לכזה. קלאוס ואלייז'ה, אחים ערפדים ממשפחת הערפדים הראשונה מגיעים למיסטיק פולס על מנת לשבור את קללת הירח שמגבילה את קלאוס, ולצורך השבירה שלה הוא זקוק לכפילת פטרובה כמו אליינה. בסוף העונה, סטפן מסכים לעבוד עבור קלאוס תמורה לתרופה לדיימון.

עונה 3

העונה נפתחת ביום הולדת ה-18 של אלנה גילברט. עונה זו מספרת על "המקוריים", משפחת הערפדים הראשונה בעולם, ומתמקדת בסיפורו של הבן קלאוס ובקשריו המשפחתיים הארוכים עם אחיו ואחותו. בנוסף ההורים של משפחת הערפדים, מייקל ואסתר, קמים לתחייה ומגלים את הרצון שלהם להשמיד את כל בניהם ובנותיהם. בסוף העונה אליינה עוברת תאונה ומתה עם דם ערפדים בתוך גופה, מה שהופך אותה לערפדית.

עונה 4

העונה מתמקדת בהסתגלותה של אלנה לחייה החדשים כערפדית. מתגלה קיומה של תרופה לערפדות, ומספר דמויות מחפשות אותה. מתגלה שהתרופה מכילה מנה אחת בלבד. בנוסף מכירים את בן האלמוות הראשון, סילאס, שמנסה להשיג את התרופה כדי להתאחד עם אהבת האמת שלו, ותוך כדי זה יכול לשחרר המוני יצורים על טבעיים שיפגעו בעולם.

עונה 5

העונה עוסקת בסיילאס, כפיל של סטפן המחפש את התרופה שבדמה של קתרין. נדיה, בתה של קתרין שנלקחה ממנה ומאוחר יותר הפכה לערפדית, מתאחדת עם אמה. בוני ממלאת תפקיד של "עוגן", ישות על טבעית בין עולם החיים לעולם המתים העל טבעיים. המשפחה של קתרין ונדיה מתגלה כ"נוסעים", ישות על טבעית שמסוגלת להיכנס לתוך גוף של אנשים אבל לא יכולים לגור במקום אחד בגלל כישוף עתיק. הנוסעים מגיעים בעקבות נדיה למיסטיק פולס ומנסים לשחרר את הכישוף שלהם באמצעות הכפילים, סטפן ואליינה. בסוף העונה בשביל להציל את כולם בוני ודיימון עוברים לעולם הכלא, למרות שכולם חושבים שהם מתים.

עונה 6

העונה מספרת על "מפגש ג'מיני", מפגש מכשפים השם דגש מיוחד על הקשר שבין תאומים. בוני ודיימון מנסים להימלט מעולם כלא מסתורי יחד עם אסיר מכשף ממפגש ג'מיני שנכלא שם בשם קאי, שרוצה להרוג את משפחתו שחיה במיסטיק פולס. בנוסף מתגלה שאמם של סטפן ודיימון, לילי, לא באמת מתה והיא ערפדית שחיה בעולם כלא אחר. בסוף העונה אליינה נכנסת לתרדמת.

עונה 7

העונה מספרת על משפחת "הכופרים", יצורים על טבעיים שואבי קסם שהפכו לערפדים. "אם" המשפחה היא לילי, אמם של דיימון וסטפן, ואחת הבנות היא ואלרי, אהובתו של סטפן האנושי. מגלים על ציידת ערפדים מיוחדת, ריינה, שלה יש מספר חיים וברגע שהיא מסמנת מישהו עם חרבה היא עוקבת אחריו לכל העולם בלי שום יכולת לסגת. ריינה דוקרת את סטפן ומובילה אותו למרדף ארוך של שנים ארוכות, ביניהם סטפן גם מתאחד עם קלאוס בניו אורלינס.

עונה 8

העונה מתארת את מאמצי הערפדים הראשיים לכפר על חטאיהם, ואת המאבק בקייד, שליט הגיהנום שאליו מגיע להם להגיע, ובסירנות העובדות עבור קייד. דיימון ואנזו כיבו את האנושיות שלהם וכעת עובדים עבור הסירנות כמשרתים של קייד.

דמויות

דמויות ראשיות

שחקן/שחקנית דמות עונות
1 2 3 4 5 6 7 8
נינה דוברב אליינה גילברט ראשי אורח
הדמות הראשית היא אלנה גילברט. בהמשך הסדרה מתגלה כי אלנה היא נצר לשושלת פטרובה, צאצאית של אמרה, טאטיה ושל קתרין. אמה הביולוגית, איזבל, ילדה אותה בגיל 16 יחד עם ג'ון גילברט, והם מסרו אותה לאחיו של ג'ון לאימוץ. אלנה הופכת לערפדית בעונה 4 לאחר שמתה עם הדם של דיימון בגופה ץ בעונה 4 אלנה נפרדת מסטפן מכיוון שהיא מאוהבת בדיימון, אלנה ודיימון נהפכו לזוג. בסוף עונה 6 אלנה נכנסת לתרדמת מכושפת על ידי קאי פרקר. בעונה 8 אלנה קמה לתחייה לאחר שבוני שוברת את הכישוף שהוטל עליה. והיא ממשיכה לחייות את חייה בתור בן אדם כאלנה סאלבטור
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
פול וסלי סטפן סלבטור ראשי
אחיו של דיימון, סטפן הוא ערפד טוב לב ומראה, בהתחלה הוא מוצג כערפד אשר שותה רק דם חיות, אך בהמשך מתגלה כי בעברו הוא היה "המרטש". סטפן מתייסר על עברו כמרטש ונמנע מדם אדם מחשש שרצונו הבלתי נשלט לדם יחזור וישתלט עליו. בעונה 1 מתחיל לצאת עם אלנה, בעונה 3 מאבד את האנושיות שלו, בעונה 4 אלנה נפרדת ממנו. בסוף העונה הרביעית סיילאס מכניס אותו לתיבה וזורק אותו לאגם למשך 3 חודשיים. בעונה 5 מת וחוזר לחיים. בעונה 8 הופף לאנושי לאחר שבוני הזריקה לו את התרופה. סטפן מתחתן עם קרוליין. בסוף העונה השמינית מציל את מיסטיק פולס ומת בזמן הצלתה
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
איאן סומרהולדר דיימון סלבטור ראשי
אחיו של סטפן, שמוצג בהתחלה כערפד נאה ומרושע. בהמשך מגלים את האופי המורכב של דיימון ואת כל הצדדים באישיות שלו. היה מאוהב בקתרין בעברו ונותר מאוהב במשך 150 שנה. לאחר שהתגבר על קתרין דיימון מתאהב באלנה, בעונה הרביעית אלנה ודיימון הפכו להיות זוג, דיימון מת בסוף העונה החמישית, אך חזר בעונה השישית, לאחר שחזר לחיים הוא גילה שאלנה מחקה את הכל הזכרונות שלה ממנו בעונה השישית הוא מנסה להחזיר אותה אליו. בסוף העונה 8 מתאבל על אחיו סטפן שמת ומקבל את אלנה בחזרה אחרי שהיא קמה לתחייה מהתרדמת.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
קתרינה גרהאם בוני בנט ראשי
אחת מחברותיה הטובות ביותר של אלנה, שהיא גם מכשפה לנצר שושלת בנט, ידועה כמכשפות חזקות במיוחד. בוני הצילה את כל הדמויות הראשיות פעמים רבות. בוני מתה מספר פעמיים במשך העונות ובסופו של דבר חזרה לחיים כל פעם.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
קנדיס אקולה קרוליין פורבס ראשי
חברה טובה של אלנה. הופכת לערפדית בתחילת עונה 2 על ידי קתרין פירס. קרוליין ידועה בשליטת תאבון הדם שלה כערפדית.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
זאק רוריג מאט דונובן ראשי
חבר ילדות של אלנה, וכן בן זוגה לשעבר. יצא בעבר עם קרוליין. החבר הטוב ביותר של ג'רמי ושל טיילר.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
סטיבן ר. מקווין ג'רמי גילברט ראשי אורח
אחיה הצעיר של אלנה. מסוגל לראות רוחות. בעונה הראשונה יצא עם אנה, ומאוחר יותר עם בוני. בעונה 4 הפך לצייד ערפדים. ג'רמי עזב במהלך העונה השישית את הסדרה.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
מייקל טרבינו טיילר לוקווד ראשי אורח
אדם זאב ובהמשך גם ערפד ובכך בן כלאיים, מהשושלת של קלאוס. בנו של ראש עיריית מיסטיק פולס. יצא בעבר עם קרוליין וליב.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
מת'יו דייוויס אלאריק זלצמן ראשי אורח אורח ראשי
מורה להיסטוריה בבית ספר שמתגלה כצייד ערפדים שהיה נשוי לאמה הביולוגית של אליינה. הוא ודיימון חברים טובים מאוד. במהלך הסדרה יצא עם ג'נה, דודתם של אליינה וג'רמי, מרדית' פל וג'ו לאפלין שאף יש לו שתי בנות ממנה שאותן הוא מגדל עם קרוליין.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6 7 8
מייקל מלרקי (אנ') לורנזו (אנזו) סנט ג'ון משני ראשי
ערפד שהיה אסיר למשך 50 שנה במסדר אוגוסטין יחד עם דיימון. יש לו אופי מורכב ולפעמים לא ברור לאיזה צד הוא עוזר. בעונה 7 מתחיל לצאת עם בוני.
שחקן דמות 1 2 3 4 5 6 7 8
ג'וזף מורגן ניקלאוס "קלאוס" מייקלסון ראשי אורח
קלאוס הוא ערפד מהמשפחה המקורית, נולד בשנת 1000 בתוך איש זאב בעקבות רומן של אמו עם איש זאב אחר. הגן הזאבי בו לא הופעל עד כמה שנים מאוחרות יותר, בהם כבר הפך לערפד.

דמויות משנה

  • נינה דוברב - קתרין פירס / קתרינה פטרובה (1-5 משני, 8 אורח) - קתרין היא הערפדית שהפכה את דיימון וסטפן סלבטור לערפדים. חוזרת למיסטיק פולס לאחר שנים רבות. היא הכפילה של אלנה ומתחזה אליה פעמים רבות.
  • מרגרט מקינטאייר - אליזבת' ליז פורבס (1–6 משני, 8 אורח) - ליז היא אמה של קרוליין והשריף של מיסטיק פולס. בתחילת הסדרה מוצגת מערכת יחסים מחוספסת בין קרוליין לליז, אך בהמשך הם מגלות המון הדדיות ואהבה ביניהם. הורגת בטעות את ג'רמי כאשר ניסתה לירות בדיימון ופיספסה אותו, בהמשך היא מתיידדת עם דיימון והם הופכים לחברים טובים. ליז מתה ממחלת הסרטן בעונה 6 וכתוצאה מכך קרוליין כיבתה את רגשותיה.
  • ג'וזף מורגן - ניקלאוס ״קלאוס״ מייקלסון (2 משני, 3-4 ראשי, 5 ו - 7 אורח) - קלאוס הוא ערפד בן יותר מאלף שנים שהוא גם אדם זאב, שחזר למיסטיק פולס בעקבות קתרין, והיה צריך להרוג את אליינה על מנת לשחרר את קללת הזאב שלו שמנעה ממנו להפוך לבן כלאיים, ולהקים זן חדש של בני כלאיים לאחר מכן (ביניהם טיילור לקווד). קלאוס הוא אחד ממשפחת הערפדים הראשונה - המקוריים. שנהפכו להערפדים בעזרת כישוף של אימם וכך נוצר זן הערפדים בעולם. בנעוריו, אביו התאכזר אליו. עלילתו נמשכת בסדרה "המקוריים".
  • קיילה אוול - ויקי דונובן - האחות המכורה לסמים של מאט. היא יוצאת עם טיילר אף על פי שהיא יותר מעוניינת בג'רמי. היא נהפכת לערפדה על ידי דיימון ונהרגת על ידי סטפן זמן קצר לאחר מכן. אף על פי שעזבה אוול את הסדרה בעונה 1 הופיעה גם בעונות אחרות כפלשבק. בעונה 3 רצתה לחזור לחיים ונעזרה במאט אך מאט לא ידע שבשביל שוויקי תחייה אלנה תמות ולכן הוא לא הסכים. עם פתיחת הדלת לגיהנום שמאט פתח תחת כפייה בעונה 8, חזרה ויקי ואמה קלי כעוזרות של קתרין ואיימו להשמיד את מיסטיק פולס עד ליסוד.
  • שרה קנינג - ג'נה סומרס - דודתם של ג'רמי ואלנה והאפוטרופוסית שלהם מאז מותם של הוריהם.
  • דייוויד אנדרוס - ג'ונתן "ג'ון" גילברט (1–2 משני, 5 ו-8 אורח) - ג'ון הוא דודו של ג'רמי ומתגלה שהוא גם האבא הביולוגי של אלנה. חבר במועצת המייסדים של מיסטיק פולס וזומם להרוג את הערפדים במיסטיק פולס בעזרת מכשיור גילברט, והורג את רוב ערפדי הקבר. בעונה 2 מקריב את חייו כדי שאלנה תוכל לחזור לחיים לאחר ההקרבה מבלי להפוך לערפדה. בעונה 8 נמצא בפנטזיית השלווה של אלנה יחד עם כל המשפחה.
  • מאלסה יוב - אנאבל "אנה" (1–3 משני) - ערפדית. אמה פרל היא אחת מערפדי הקבר. היא מתחילה להתיידד עם ג'רמי, ובהמשך הופכים לזוג והיא אף נותנת לו את דמה כדי שיוכל להפוך לערפד. מתה על ידי ג'ון גילברט בסוף עונה 1, אך חוזרת בתור רוח יחד עם ויקי ושוב מתראה עם ג'רמי. בעונה 3 חוזרת לחיים לפרק אחד ובוני, בת זוגתו הנוכחית של ג'רמי, תופסת אותה ואת ג'רמי מתנשקים ונפרדת ממנו. בסוף הפרק חוזרת להיות רוח ופוגשת את אמה לאחר זמן רב שלא התראו.
  • כריס ווד - מלקאי "קאי" פרקר - (6 ראשי, 8 אורח) - מכשף חסר רחמים התקוע בעולם הכלא של 1994, האח התאום של ג'ו. נתקע עם בוני בעולם הכלא כאשר שלחה את דיימון לעולם האמיתי יחד עם המייסד. קאי התמזג עם אחיו הצעיר לוק וגרם למותו. קאי הוא האחראי לתרדמת של אלנה, שממנה תקום רק כאשר בוני תמות. הוא נשלח לגיהנום, אך בעונה 8 כשדלת הגיהנום נפתחה קאי חזר שוב הטיל טרור על מיסטיק פולס. בסוף העונה נלכד על ידי בוני בעולם כלא חדש.
  • פול וסלי - סיילאס (4–5 משני) - בן האלמוות הראשון וכפילו של סטפן. בגד בארוסתו קצייה (טסה) עם המשרתת של אמרה (הכפילה של אלנה) ובעקבות כך יצרה את התרופה לערפדות ואת עולם הרוחות כדי שכאשר הוא ימות הוא יתקע איתה לעולם שם. בעונה 4 הוא לא מגלה לאף אחד מה פרצופו האמיתי ומתחזה לשאר החברים, ובסוף העונה הוא מראה לסטפן שאלו פניו האמיתיות ושהוא הכפיל שלו, וכולא אותו בקבר וזורק אותו לאגם, ומתחזה לסטפן בפרק הראשון של עונה 5. הוא לוקח את התרופה מדמה של קתרין וחוזר להיות מכשף. סטפן הורג אותו.
  • נינה דוברב-אמרה (עונה 5 משני)- אהובתו של סייאלס, חשבו שהיא מתה על ידי קצייה אבל למעשה קצייה הפכה אותה לעוגן של הצד השני
  • ג'נינה גוונקאר - קצייה "טסה" (עונה 5 משני) - מכשפה רבת עוצמה אשר הייתה מאורסת לסיילאס. היא יצרה את כשף האלמותיות בשבילה ובשביל סיילאס אך מגלה שהוא בוגד בה עם המשרתת שלה אמרה. לאחר שראתה אותם היא הכינה לסיילאס את התרופה וביקשה ממנו ליטול אותה ולאחר שסירב, הפכה את גופו לאבן וקברה אותו יחד עם התרופה. לאחר מכן היא זו שיצרה את עולם הרוחות כדי שכאשר סיילאס ימות הוא יתקע איתה שם לנצח ולא יוכל לפגוש את אהובתו. חוזרת לחיים בזמן שבוני הסירה את המעטה של עולם הרוחות בסוף עונה 4. היא זו שמצילה את סטפן ולאחר מכן משתמשת בו כדי לחסל את סיילאס. משנה את שמה מקצייה לטסה מפני שחשבה שקצייה זה שם "שובר שיניים" ועתיק. היא החזירה את בוני לחיים בתור העוגן לעולם הרוחות והתאבדה לאחר שהשיגה את מבוקשה - סיילאס מת והיא תחכה לו.
  • אולגה פונדה - נדיה פטרובה (עונה 5 משני) - בתה האבודה של קתרין, שנלקחה ממנה בלידה. היא נפגשה עם מאט ורבקה במהלך טיולם בפראג, ומגיעה למיסטיק פולס בעקבות חיפושיה אחרי אמה. כאשר מוצאת אותה ומבינה שהיא גוססת היא מלמדת אותה לחש שאיתו היא יכולה להעביר את עצמה לגוף אחר, והיא אכן עושה זאת. טיילר נשך אותה והיא מתה לאחר שהבינה שאמא שלה לא הייתה שקרנית ואגואיסטית.
  • טוד ויליאמס - קונור ג'ורדן (4 משני) - צייד שמגיע למיסטיק פולס ומגלה שג'רמי הוא צייד פוטנציאלי, מכיוון שהוא יכול לראות הקעקוע שלו. אלנה הרגה אותו ולאחר מכן רדף אותה בתור רוח מפני שהפעילה את "קללת הצייד" ומנסה לגרום לאלנה להתאבד, אך היא מתגברת עליו. בסוף עונה 4 חוזר יחד עם עוד ציידים כאשר בוני הורידה את המעטה של עולם הרוחות אך נעלם לאחר שהחזירה אותו.
  • מיה קירשנר - איזבל פלמינג (1–2 משני) - אמא הביולוגית של אלנה ובת זוגו לשעבר של ג'ון. מאוחר יותר בת זוגו של אלאריק סולצמן עד להפיכתה לערפד על ידי דיימון
  • טיילור קיני - מייסון לוקווד - (2 משני, 3 אורח) - דודו של טיילר לוקווד, שהוא גם אדם זאב. מייסון בא העירה כדי להזהיר את טיילר מפני קללת הזאב אשר תגרום לו להפוך לאדם זאב אם הוא יהרוג מישהו, לא משנה אם בזדון או בשוגג. מייסון מאוהב בקתרין ואף רצה לתת לה את אבן הירח. נהרג על ידי דיימון, אך בעונה 3 חזר עקב השיבושים שבוני עשתה בסגירת המעטה של עולם הרוחות ועזר לדיימון.
  • קלייר הולט - רבקה מייקלסון (3–4 משני, 5 אורח) - האחות הצעירה ביותר במשפחת המקוריים. מאוד פגיעה ממילותיו של אחיה קלאוס, היא אוהבת אותו ומקריבה המון למענו אך זה לא הדדי. ניהלה מערכת יחסים קצרה עם מאט. רבקה רצתה ליטול את התרופה לערפדות אך ללא הצלחה. עלילתה נמשכת בסדרה "המקוריים".
  • אריאל קבל - לקסי ברנסון (1 משני, 2–5, 8 אורח) - לקסי היא חברת ילדות של סטפן נהרגה על ידי דיימון בעונה 1. במהלך עונה 4, מתגלה כי היא עזרה לדיימון בשנות ה-70 כאשר רגשותיו היו מכובים. לקסי היא ערפדה בת יותר מ-350 שנה ונרצחה על ידי דיימון כדי לזכות באמון השריף. הופיעה בסוף עונה 8 כאשר סטפן מצא שלווה ואמר לה את המשפט שהיא אמרה לו פעם והוא גם שם הפרק האחרון: "I was feeling epic".
  • סוזן וולטרס - קרול לוקווד - (1–4 משני) - אמו של טיילר לוקווד, אשת ראש העיר עד שבעלה נפטר והפכה לראש עיר בעצמה. בשל כישלונותיו של קלאוס, הטביע את קרול במזרקה שבכיכר העיר, והשאיר את טיילר יתום.
  • ג'סמין גאי - שילה בנט - (1 משני, 3–5, 8 אורח) - סבתא של בוני, והמדריכה שלה בנושא היותה מכשפה. היא מתה כאשר אטמה את הקבר של הערפדים בעונה 1 עקב שימוש מוגבר בקסם. היא הופיעה כרוח בעונות 3–5, ובעונה 8 עזרה לבוני יחד עם מכשפות בנט לעצור את אש הגיהנום מלהשמיד את מיסטיק פולס.
  • טורי דה ויטו - מרידית' פל - (3 משני, 4 אורח) - רופאה במיסטיק פולס וחברה במועצת המייסדים של העיירה. היא משתמשת בדמם של ערפדים כדי לרפא את מטופליה, ובגללה דמו של דיימון היה בתוך מערכת הדם של אלנה, ובעקבות כך הפכה לערפדה.
  • פיבי טונקין - היילי מארשל (4 משני) - ידידתו של טיילר לוקווד והיא אדם זאב. ציפתה לעתיד משותף לצידו של טיילר אך לא יכלה בגלל קרוליין. קיימה יחסים אינטימיים עם קלאוס ונכנסה ממנו להיריון, אף על פי שערפדים לא יכולים להעביר צאצאים. עלילתה נמשכת בסדרה "המקוריים".
  • ג'ודי לין או'קיף - ג'ו לאפלין זלצמן (6 משני) - האחות התאומה של קאי. האחות הגדולה של ליב ולוק. רופאה בבית החולים ויטמור. מתחתנת עם אלאריק ונכנסת ממנו להריון אך בחתונה היא מתה, על ידי קאי, והתאומים עוברים על ידי הקהילה שלה לקרוליין.
  • פנלופה מיטשל - אוליביה "ליב" פרקר (5-6 משני) - האחות התאומה של לוק ואחותם הקטנה של קאי וג'ו. מכשפת ג'מיניי. לומדת במכללה יחד עם בוני, אלנה, טיילר וקרוליין. בעונה 6 מתאהבת בטיילר והם נהיים יחד אך נפרדים כשהיא רצתה להרוג את קאי וטיילר התנגד. מתה בחתונה של אלאריק וג'ו, כאשר היא מבקשת מטיילר להרוג אותה כדי להעיר את קללת איש הזאב שלו וכך להתרפא.
  • טריסטין מייס - שרה סלבטור / שרה נלסון - אחיינית של סטפן ודיימון. דיימון הרג את הוריה בזמן שאמה הייתה בהריון איתה. דיימון לא ידע על קיומה עד עונה שמונה בה היא מתה על ידי סיביל וסלין.

הפקה

בתחילה, היה לקווין ויליאמסון עניין מועט בפיתוח הסדרה. למרות זאת, בעידוד מצד ג'ולי פלק, הוא החל לקרוא את הספרים והחל להתעניין בסיפור: "התחלתי להבין שזה סיפור על עיירה קטנה, על הבטן הרכה של העיירה ועל מה שמסתתר מתחת לפני השטח."[1] ויליאמסון הצהיר שסיפור העיירה יהיה המוקד העיקרי של הסדרה, ולא התיכון.[2]

ב-6 בפברואר 2009 ורייאטי הודיע כי רשת The CW נתנה אישור לפיילוט של "יומני הערפד" עם ויליאמסון וג'ולי פלק ככותבים הראשיים ומפיקים בפועל.[3] ב-19 במאי 2009, הסדרה הוזמנה רשמית לשידור לעונת 2009–2010. פרק הפיילוט צולם בונקובר, קולומביה הבריטית, אבל שאר הפרקים צולמו בקובינגטון, ג'ורג'יה (שמשמש כעיירה הבדיונית מיסטיק פולס, וירג'יניה) וישובים שונים ברחבי מטרופולין אטלנטה.

רייטינג

פרק הפיילוט גרף את כמות הצופים הגדולה ביותר מאז 2006, השנה בה רשת הטלוויזיה The CW החלה לפעול.[4] ממוצע הצופים בעונה הראשונה היה 3.66 מיליון.

ספין אוף

ערך מורחב – המקוריים

המקוריים היא סדרת בת של "יומני הערפד", שעלתה לשידור ב-3 באוקטובר 2013, במקביל לעונתה החמישית של "יומני הערפד". הסדרה מתמקדת בעלילותיהם של משפחת הערפדים המקוריים, בשובו של קלאוס לניו אורלינס (העיר אשר היה בין מייסדיה והחשיב אותה כבית לפני שנים רבות) ובגידול והגנה על בתו, הופ מייקלסון, אשר נולדה לו מאשת הזאב היילי מרשל.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ שרה האגס, "יומני הערפד" - דם טרי לאוהבי ערפדים, באתר The Independent,‏ 5/2/2011
  2. ^ פרד טופל, ריאיון עם קווין ויליאמסון(הקישור אינו פעיל, 30.3.2020), באתר Syfy,‏ 4/8/2009
  3. ^ מייקל שניידר, THE CW נותן אישור לפרק הפיילוט של "יומני הערפד, באתר וראייטי, 5 בפברואר 2009
  4. ^ "'Vampire Diaries' star Nina Dobrev on Elena's look-alike dilemma and more". Los Angeles Times. 2010-01-21. נבדק ב-2010-02-08.