ויקיפדיה:בירורים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Mia www Mia (שיחה | תרומות)
בשביל כבוד צריך לעבוד
Mia www Mia (שיחה | תרומות)
שורה 22: שורה 22:
:::::ראיתי את גבי מתנהג בתוקפנות לא פעם ולא פעמיים. זה לא מקובל, וראוי שיבהירו לו את זה. '''<span style="color:#1E90FF;">הארי</span>''' ([[משתמש:העיתונאי המנטר|'''<span style="color:#000080;">העיתונאי המנטר</span>''']] - [[שיחת משתמש:העיתונאי המנטר|'''<span style="color:#00FF00;">שיחה</span>''']]) 13:30, 14 במרץ 2021 (IST)
:::::ראיתי את גבי מתנהג בתוקפנות לא פעם ולא פעמיים. זה לא מקובל, וראוי שיבהירו לו את זה. '''<span style="color:#1E90FF;">הארי</span>''' ([[משתמש:העיתונאי המנטר|'''<span style="color:#000080;">העיתונאי המנטר</span>''']] - [[שיחת משתמש:העיתונאי המנטר|'''<span style="color:#00FF00;">שיחה</span>''']]) 13:30, 14 במרץ 2021 (IST)
:תודה לאופק על הצפת הבעיה החמורה והמתמשכת ותודה רבה לאלמוני על דבריו המדויקים עד כאב ועל התיוג. גבי נוהג בתוקפנות קיצונית ובנקמנות והורס לרבים וטובים את החשק לתרום. הוא מבטל עריכות שבוצעו בטריטוריה שנטל בעלות עליה ומתנקם בעורכים טובים בגלל אגו. אירוני שהוא דורש שכתובים, עם העילגות המביכה שלו שהרשאת בדוק העריכות שקיבל (איך?!) מסתירה מהמנטרים. ארכיב דף השיחה שלו עושה חשק למרוט שערות, דפוס חוזר: הוא תמיד הקורבן, כולם רק מחפשים אותו וכולם לא בסדר והוא לא יגיב כי לא דיברו בכבוד!!1 [[משתמשת:Mia www Mia|מיה]] - [[שיחת משתמשת:Mia www Mia|שיחה]] 13:35, 14 במרץ 2021 (IST)
:תודה לאופק על הצפת הבעיה החמורה והמתמשכת ותודה רבה לאלמוני על דבריו המדויקים עד כאב ועל התיוג. גבי נוהג בתוקפנות קיצונית ובנקמנות והורס לרבים וטובים את החשק לתרום. הוא מבטל עריכות שבוצעו בטריטוריה שנטל בעלות עליה ומתנקם בעורכים טובים בגלל אגו. אירוני שהוא דורש שכתובים, עם העילגות המביכה שלו שהרשאת בדוק העריכות שקיבל (איך?!) מסתירה מהמנטרים. ארכיב דף השיחה שלו עושה חשק למרוט שערות, דפוס חוזר: הוא תמיד הקורבן, כולם רק מחפשים אותו וכולם לא בסדר והוא לא יגיב כי לא דיברו בכבוד!!1 [[משתמשת:Mia www Mia|מיה]] - [[שיחת משתמשת:Mia www Mia|שיחה]] 13:35, 14 במרץ 2021 (IST)
::מוזמנים לבדוק את התרומות האחרונות שלי אחרי התגובה הנ"ל ולראות דוגמה טרייה וסמלית לאגו הגדול ולביטולים הנקמניים. [[משתמשת:Mia www Mia|מיה]] - [[שיחת משתמשת:Mia www Mia|שיחה]] 13:49, 14 במרץ 2021 (IST)

גרסה מ־14:49, 14 במרץ 2021


123456789101112131415161718192021222324252627282930313233

דף זה משמש את הקהילה וחבריה לשם בירור נוסף של אירועי עימות בין משתמשים בוויקיפדיה, מסוג: הפרות של כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה, מלחמות עריכה בניגוד לכללים, תקצירי עריכה פוגעניים, התבטאויות לא הולמות בדיונים ובדפי שיחה, התנהגות מאיימת, שימוש בלתי נאות בהרשאות מחיקה, שחזור מהיר, חסימה וכדומה. לטיפול במחלוקות מסוגים אחרים ראו ויקיפדיה:מנגנונים ליישוב מחלוקת.

הדף מיועד לטיפול בתלונות ממוקדות העוסקות באירוע אחד או יותר מן העבר הקרוב. בדרך כלל, הדיון שיתקיים בעקבות התלונה אינו מהווה הצבעה, אלא בירור בשאלה מהי דעתם של משתמשים ומפעילים אחרים על הדרך שבה נשוא התלונה פעל/ה והדרך שבה יושמה מדיניות ויקיפדיה במקרה המדובר. אם הדעה בדיון תטה לטובת עמדתם של מגישי התלונה, ימצאו אלו שיהיו מוכנים לתקן את המעוות או להציע פשרה הוגנת לפתרון המחלוקת בדרכי נועם; ואם לא, ניתן יהיה לקבל הסברים נוספים שיקלו על מגישי התלונה בעריכות הבאות. יוצא דופן לכלל זה: הצבעה המתקיימת לאחר חסימה ארוכה של משתמשים ותיקים, שתתקיים על פי הנוהל המתאים, ולא זה המפורט כאן.


אנא קראו בעיון את הנהלים הבאים לפני שתשטחו את טענותיכם.


טוען את הלשוניות...
  • על פותח הדיון להודיע לנילון על הבירור בדף שיחתו.
  • את הבירור יכולים לפתוח כל אלה המרגישים (לרבות אנונימיים) שנעשה להם עוול על ידי משתמשים אחרים או מי מטעמם, לרבות מפעילי מערכת.
  • ככלל, יש לפתוח בירור רק לאחר שמוצו האפשרויות האחרות, ובפרט פנייה לנילון.
  • הדיון יפתח ב־==כותרת== קצרה שאינה כוללת את שם המשתמש/ת, שם המתלונן/ת או כל שם אחר.
  • הדיווח חייב לכלול הפניות לעריכות ולדיונים המדוברים, במתכונת [[שם הדף]], [[שיחה:שם הדף]], ואל המשתמשים הקשורים בנוסח {{משתמש|שם משתמש}}.
    • במקרה של דיווחים על שחזור או שינויים ספציפיים, נא להציג קישור להשוואת הגרסאות.
    • לטענות על מחיקה יש לצרף קישור לערך המחוק (למפעילים יש גישה לגרסאות שנמחקו).
    • לטענות על חסימה יש לצרף קישור אל שם המשתמש, בנוסח [[שיחת משתמש:שם המשתמש|שם המשתמש]].
  • אפשר לאגד כמה מקרים הקשורים באותו עניין בתלונה אחת.
  • על כל המשתתפים בדיון לחתום על תגובתם באמצעות הרצף ~~~~.
  • מן הראוי, שהמשתמשים שהתלונה מתייחסת אליהם יגיבו באופן מפורט וברור, ויסבירו (אם גם בקיצור) את שיקוליהם.
  • גם משתמש חסום רשאי להגיב בדיון הנערך בעניינו בדף הבירורים.
  • הדיון פתוח בפני המשתמשים הרשומים שלהם ותק של חודש ולפחות מאה עריכות בדפי התוכן.
  • הודעות שאינן חתומות, או שהחותם עליהן אינו עומד בתנאי הסעיף הקודם, יימחקו.
  • המגיבים מתבקשים למקד את התייחסותם אל המקרה המדובר, אלא אם נטען שהפעולה מוצדקת בגלל אירועים קודמים.
  • המגיבים כולם מתבקשים לקצר, ולא להפוך דף זה לבימת דיונים. בפרט, אם מסתמן רוב ברור לצד אחד, אין צורך להמשיך ולנאום בזכות אותה עמדה.
  • אם הדיון עוסק באופן משמעותי בתוכן הערך, רצוי להעביר אותו לדף השיחה המתאים (ולהשאיר כאן קישור).
  • משתמשים ומפעילים שהחליטו להפוך את הפעולה העומדת לדיון (לבטל מחיקה, לשחרר חסימה, וכולי), יתעדו מעשיהם אלה בדף הדיון.
  • כשנערך דיון בעניינו של משתמש, המשתמש יכול לעצור את הדיון על ידי הודעה על פרישה. במקרה כזה המשתמש ייחסם ללא הגבלת זמן, והדיון ייעצר ויאורכב מיד. אם ירצה (אחרי יומיים, שבועיים או שנתיים), יוכל המשתמש לבקש לחדש את הדיון, והמשך הדברים ייקבעו לפי תוצאות הדיון המחודש.
  • דיונים יאורכבו מיד לאחר סיום הדיון לפי הוראות הסיום הנ"ל.
  • דיונים יאורכבו לדף השיחה של נושאם (ערך, מדיניות וכו'). אחרת, לדפי הארכיונים שמשמאל.
  • יש להשאיר אזכור לארכוב בצורת כותרת + הפניה בארכיון האחרון בצד שמאל.


  • לפתיחת דיון חדש בדף זה, לחצו כאן



    תוקפנות והתגוננות

    King G.A, עורך בעיקר בנושא המוזיקה. קינג מרבה לכתוב ערכים בסיטונאות, רובם מלאים בבעיות ניסוחיות ובטעויות כתיב. ברגע שמעירים לקינג על פעולה שהוא מבצע, הוא מתחיל לגונן על עצמו תוך תוקפנות רבה וניסוח מתלהם כלפי המדיין עמו, תוך גלישה לפסים אישיים ושימוש בניסוחים נמוכים פעמים רבות. אין מדובר במקרה ספציפי, אלא בדפוס חוזר ונשנה של המשתמש. הנ"ל הבריח משתמשים מעריכה באתר בעבר בעקבות התוקפנות הרבה שלו כלפיהם וההתנגחויות שלו איתם. הבעיה הזאת לא יכולה להימשך וצריכה להיגדע מהשורש, אין מקום לתופעה כזו בקהילת עורכי ויקיפדיה העברית.

    המשך ערב טוב, אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 17:45, 13 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

    ראוי לציין כי לפני פתיחת דיון כאן צריך לקיים עוד 2 כללים פרוצדורלים שכתובים בראש הדף: 1. הדיווח חייב לכלול הפניות לעריכות ולדיונים המדוברים. 2 ככלל, יש לפתוח בירור רק לאחר שמוצו האפשרויות האחרות, ובפרט פנייה לנילון. אגסי - שיחההטיות יש לתקן 17:52, 13 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    אגסי עם קינג היו לי ולאחרים דיונים רבים ולאחר שכולם הסתיימו באותה הדרך, ומשום כך החלטתי לפנות לכאן. הנידון קיבל הודעה בדף שיחתו שמודיעה לו בהתאם לפרוטוקול כי דיון נפתח בעניינו. ודוגמאות? יש המון:
    1. כאן למשל הניח קינג תבנית שכתוב ללא סיבה נראית לעין בערך, וגם כששונו הניסוחים הוא החזיר אותה בתואנה כי לא התקיים דיון בדף השיחה.
    2. כאן, קינג תוקף משתמש שמנסה לשכתב ערך שהוא אוהב (מקרה של לקיחת בעלות על ערך). אין זה משנה שבסופו של דבר דעתו של קינג היא זו שהתקבלה - הדרך שבה הוא הדיין והתנהל היא פסולה.
    3. כאן, קינג תוקף משתמשת שהעזה להעיר לו "ברוב חוצפתה" על ניסוחים קלוקלים בערך שכתב.

    הרשימה עוד ארוכה, אין טעם לקשר לכל דיון ודיון, די להסתכל בארכיון דף שיחתו של הנידון כדי להבין במה מדובר. בטח שלא בדף השיחה עצמו, כי הוא מארכב כל מה שרע לו בעין. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 18:02, 13 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

    זו פעם שניה מזה חודש שאני חווה התנגשות חזיתית עם גבי a.k.a קינג. בפעם הראשונה הוא תפס בעלות על ערך (בריטני ספירס) והחליט לבטל עריכות שלי משום שהשינויים שהצעתי היו לא לרוחו. כעת החליט להציב תבנית עריכה בשל ״ניסוחים בעייתיים״ על ערך שלו (סוני ושר), שאני שכתבתי והרחבתי מ0 והוא נמצא בשלבי שיפוט בתחרות ״מקצרמר למובחר״. ציינתי בפניו שהערך נמצא בשלבי שיפוט ולא מקובל להתערב בשלב זה ולהציב תבניות. מכאן התפתח דיון ארוך ומיותר בו המשתמש הנ״ל מחפש שלל דרכים להוכיח שהערך לא ראוי ובעייתי, על אף שרבים הביעו את שביעות רצונם מהניסוחים. לצערי הכל מגיע עם המשתמש הזה לריבים מכוערים ולא נעימים. פרט לשני המאורעות הללו, גבי מרבה לארוב לי ולמשתמשים רבים אחרים על ערכים שהוא חושב שיש לו בעלות עליהם. לעיתים קרובות מאוד אני פשוט מוותר כי אין לי את הרצון לריב. בטוח שאחרים עושים כמוני. ההתנהלות שלו לא ברורה לי והיא בוודאי שלא מונעת ממניעים מקצועיים אלא מתוך מלחמות אגו קטנוניות ולא נעימות. הצטרפתי לויקיפדיה לפני 12 שנים. ב2011 בערך הצטרף הנ״ל והחל לשים מקלות בגלגלים שלי ושל משתמשים רבים אחרים. מאז החלטתי לעזוב היות ותמו כוחותיי להיאבק בו ובהתנהלות שלו. עשור לאחר מכן, החלטתי לחזור וגיליתי שההתנהלות שלו לא הפכה טובה יותר אלא רק החמירה. קריאה קלה בדף השיחה (המאורכב) של המשתמש מציגה עשרות ויכוחים שלו עם כמעט כל משתמש שקיים באתר. פרט אליי, ראיתי כמה וכמה משתמשים שעזבו בגללו. זה מאוד מצער שאנשים שיש להם מה לתרום ומה לתת עוזבים בשל התנהלות של אדם אחד ששם לעצמו מטרה לחלוש על כל תחום המוזיקה הפופולארית ולהיות האוטוריטה בעניין. גבי מרבה להעיר הערות לא ברורות ולא נכונות, להתנהל בניגוד לנהלים עליהם מתיימר להגן, ובעיקר מתנהל בצורה לא חברית ולא נעימה במיזם שאמור להיות שיתופי ולהיבנות דרך עבודה קבוצתית. נראה לעיתים שגבי מעדיף כמות על איכות, הוא מרבה לפתוח ערכים ולתת בהם מידע כללי ודל בלבד או ניסוחים שסובלים מתרגמת. כאשר מישהו מנסה להעיר לו או לחילופין לתקן את הערך (כפי שאני עשיתי) הוא מקבל זאת כנראה בתור פגיעה אישית ופותח מלחמה. אין בי את היכולת הנפשית או העניין לריב איתו על כל ערך שהוא החליט שנמצא בבעלותו, והערכים הללו רבים. אין לי עניין בכל פעם להגרר לויכוחים רק משום שהוא לא יודע להתנהל מול משתמשים אחרים. אשמח אם ניתן יהיה לקרוא את המשתמש לסדר, על מנת שנוכל כולנו יחד כקהילה להרים את ויקיפדיה ולא להרוס אותה בידי אדם אחד. אני מצטער שהרבתי במילים, אך תמו כוחותיי ואני אשמח שנוכל להתמקד בעשייה חיובית במקום בריבים, על כן יש לטפל בגורם לריבים הללו. דניאל - שיחה 18:50, 13 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    התלבטתי אם להגיב אך לבסוף החלטתי שאכתוב את דעתי. אתחיל ואומר שאני וגבי נפגשנו רבות במהלך השנתיים בהם אני רשום. אני מאוד מעריך את גבי בתור עורך. גבי נוהג לכתוב מיד על כל סינגל ואלבום שיוצא, והוא מהווה לנכס בתחום המוזיקה בויקיפדיה העברית. עם זאת, גבי נוטה לפנות ולהגיב למשתמשים בצורה לא מקובלת ולא עניינית. הפעם הראשונה בה נתקלתי בתוקפנות של גבי קרתה בשיחה:Mood Ring#מלחמת עריכה נוספת, בה הוא מתבטא בצורה לא תקינה אליי ואל אופק. לפני כחודש, מספר משתמשים פנו אל גבי בנוגע לניסוחים של הערך שאינני זוכר את שמו (שיחת משתמש:King G.A/ארכיון 3#ניסוחים וכללי התנהגות). גבי גער באותם משתמשים בטענה שתקפו אותו והלבינו את פניו. לאחר הדיון המייגע, גבי עשה בדיוק אותו הדבר לדניאל. ההתנהגות הזו לא מקובלת בכלל בקהילה שלנו כעורכים. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 19:14, 13 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

    ראשית אציין שאני פועל לפי הנהלים הכתובים בראש הדף, שבהם כתוב שמותר לאנונימי לפתוח דיון שקשור אליו (קל וחומר להשתתף). אציין רק דברים שקשורים אלי. אני מצרף הוכחות לנקמנות, האגרסיביות והנכונות של המשתמש הזה לפגוע בערכים בשם האגו שלו.
    ההיכרות שלי עם משתמש:King G. A החלה בערך "(I'm Gonna) Love Me Again", עם ביטול טעות גסה שהכניס בערך. מרגע זה, ומרגע שביטל את הביטול והחזיר לגרסה שלו – ומדובר באדם שכל העריכות שלו בערכים שקשורים לאלטון ג'ון הסתכמו עד אז בשתי עריכות בודדות בערך הנ"ל – הוא פתח במסע נקמה, שכלל השחתות ממש בערכים שקשורים לג'ון, ובערך של ג'ון עצמו. שימו לב לתאריכים בבקשה. כידוע לכל מי שמעט מכיר את ג'ון, הוא עובד עם הפזמונאי ברני טופין מראשית הקריירה שלו. טופין אולי עסק פה ושם בעוד דברים, אבל המקצוע שבו הוא מוכר לעולם הוא פזמונאי, ובעיקר – הפזמונאי של אלטון ג'ון. בעריכה הזאת מ־30 במרץ 2020, king g.a כינה את טופין "זמר בריטי". שימו לב בבקשה גם לסוף העריכה, איך הוא משנה מקף עברי למקף אנגלי. מקפים עבריים הם לא מחייבים, אך אם כבר השתמשו בהם – למה לשנות? ב־6 באפריל (ושישה ימים זה לא גרסה יציבה) ביטלתי באופן מנומק את הגרסה שלו (נא שימו לב שמחיתי בתקציר גם על השינוי ממקף עברי למקף אנגלי. זה חשוב להמשך ). התחילה מלחמת עריכה, כשהוא מנמק את עצמו באחד התקצירים יש לך התנגדות פתח דיון בדף שיחה ,כאשר מכניס השינוי אמור לפתוח את הדיון, והוא משתמש ותיק שיודע את זה. אני חוזר על התאריכים: שתי העריכות המקוריות שלו היו ב־30 במרץ, אני הגבתי ב־6 באפריל. עד 30 במרץ, וכן בכל הימים שבין שני התאריכים האלה, האיש לא ערך בשום ערך שקשור לאלטון ג'ון. מהרגע שביטלתי לו את הגרסה ב־6 באפריל, הוא ביטל בחזרה בשעה 12:07, ומאז, בתוך דקות (!), החל מסע נקמה מצידו שכלל כמה עריכות לעומתיות בערכי שירים של ג'ון, למשל בערך Candle in the Wind: באותו יום – 6 באפריל – בשעה 12:10. אפשר לראות את המשך המלחמה בהיסטוריית הגרסאות. מכאן הוא עבר לערך אלטון ג'ון, ובשעה 12:11 ביטל גרסה שלי מ־2 באפריל, עריכה פעוטה של קישור לערך שיר. ביטול לעומתי, פשוט כדי לבטל. אז הוא החל להכניס סידרה של שינויים (שלחלקם התנגדתי, ולחלקם לא התנגדתי, למשל להתאמת התבנית לערך האנגלי, אלא שמכיוון שאין לי יכולת לשחזר, אלא רק לבטל, והוא עשה סדרה של עריכות, התחלתי לבטל כדי למשוך תשומת לב של מפעיל במטרה שיקבע גרסה יציבה. כלומר הביטולים כוונו לאו דווקא לגרסאות המסוימות שביטלתי). כשראה שאני מתנגד, שם תבנית "בעבודה" וכתב לי את התקציר החצוף הזה. מפעיל התערב וקרא לפתיחת דיון בדף שיחה. ראו איך הוא משקר בדף השיחה: "*לאחר מכן* הוא החל גם לבטל עריכות שלי נוספות בערכים שונים ולהתעקש על דברים שלא נראו לו במקום" (הביטולים והשינויים ב"בערכים שונים" היו כאמור שלו, בתגובה נקמנית לביטול הראשון שלי לעיל). על אף שבדיעבד ראיתי ששני משתמשים בדף השיחה היו קשובים: עמרי ומיה, מכיוון שהייתי עסוק מאוד באותו זמן בעיסוקים אחרים, והעיסוק הזה גזל ממני זמן ומאמץ שבאותו זמן פשוט לא הייתי יכול להשקיע, עזבתי, ויתרתי ולא המשכתי בדיון.

    עכשיו אתייחס לבקשת ה"שימו לב" שלי המודגשת לעיל, מהביטול שלי שהתחיל את הכל בערך "(I'm Gonna) Love Me Again". התגובה שלו להערה שלי על ביטול המקף העברי הייתה זאת.

    המשך הסיפור. רקע קצר: אני העליתי את כל ערכי אלבומי אלטון ג'ון שקיימים כרגע, למעט שני הראשונים (כשאת השני, "Elton John (אלבום), הרחבתי באופן משמעותי) ו־Goodbye Yellow Brick Road. אלא שמאז אותו סיפור מאפריל עם המשתמש, אני חושב שמונה פעמים לפני שאני שוקל לערוך ערך שהוא עורך, במקרה הזה כאמור אלטון ג'ון. הבעיה היא שצריך לקשר מהערך של הזמר לערכי האלבומים. אז ב־11 בנובמבר הוספתי קישורים לכל שמות האלבומים בערך שלו, מתוך רצון ונכונות לכתוב ערכים, לפי הזמן והיכולת שברשותי. גם את העריכה האלמנטרית הזאת הוא ביטל. בוק:במ הוא טען שברור שבשנה הקרובה לא ייכתבו ערכים של אלבומים של ג'ון, אז בשביל מה לקשר. מפעיל (HiyoriX) ומנטר (Gilgamesh) הבהירו לו שם שקישורים אדומים הם דבר מקובל, שמעודד קוראים לכתוב ערכים. טוב, מאז שהמשתמש כתב בביטחון ש"בשנה הקרובה לא ייכתבו ערכי אלבומים של אלטון ג'ון", אני כתבתי עוד חמישה ערכי אלבומים שלו. התגובה? בדצמבר 2020 הוא החל להטיל תבניות שכתוב למיניהן על רוב ערכי אלבומי ג'ון שכתבתי, אפשר לראות חלק מתקציר הדברים בשיחה:Honky Château#העברה מבקשות חסימה. לאחר שמפעיל, שהוא גם בירוקרט, קרא לו לנמק את עצמו, הוא נסוג. ברור שערכים שכותב כל מי שאין לו הרשאת "בדוק עריכות אוטומטית" (וזה כולל, כמובן, אנונימיים) נבדקים ע"י מנטרים. מנטרים רבים, סביר להניח עשרות מהם, ראו כל אחד מהערכים שכתבתי. לרוב הורץ צ'קטי, לעיתים יותר נדירות היו תיקונים קלים, מעולם אף אחד לא מצא לנכון להטיל תבנית שכתוב. רק אותו משתמש עם רמת העברית החלשה שלו. אציין שבזמנו רציתי להוסיף חומר ביוגרפי משמעותי שחסר בערך של ג'ון, וכן, בגלל ה"חגיגה" נמנעתי מכך.

    בימים האחרונים הוא הטיל תבנית שכתוב בערך פרינס. הנימוקים היו "ניסוחים לא ברורים וחוסר מקורות". הוא נתן דוגמאות בדף השיחה. התייחסתי לכל טענותיו אחת לאחת. צירפתי את המקורות שביקש. לא רציתי למשוך זמן בדיונים קטנוניים על ניסוחים – תיקנתי את הניסוחים שעליהם העיר, לפי רצונו, במטרה להסיר את תבנית השכתוב. הנקודה היחידה שעליה לא הושגה הסכמה היא הכללת שמות הבמה בפתיח – על זה אפשר לדון בדף השיחה, לא צריך תבנית שכתוב. לאחר שתיקנתי את כל הדברים עליהם העיר, ביקשתי להסיר את התבנית. הוא הסכים? התשובה ברורה. לאחר שראה שהתייחסתי לטענותיו, הוא מצא עוד נימוק הזוי בדף השיחה, מה שרק מוכיח שהוא לא בא מתוך מגמה עניינית, אלא מקנטרת. יש להעיר שמשתמש נוסף (גילגמש) תמך, או ליתר דיוק לא התנגד, לתבנית שכתוב, אבל מנימוקים שונים לגמרי. לא מנימוקי ניסוחים או מקורות. אבל זו התבנית שמונחת בערך עד לרגע זה. מדובר באדם בעל התנהגות שתלטנית וקנטרנית באופן קיצוני, ובדוגמאות שנתתי ניתן גם לראות את הנזק הממשי שהוא גורם לווקיפדיה. אף פעם לא הבנתי למה מאפשרים לו להתנהג כך. אני מקווה שזה ישתנה. המשך שבוע טוב וחודש טוב 2.53.148.74 12:50, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

    ראיתי את גבי מתנהג בתוקפנות לא פעם ולא פעמיים. זה לא מקובל, וראוי שיבהירו לו את זה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 13:30, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    תודה לאופק על הצפת הבעיה החמורה והמתמשכת ותודה רבה לאלמוני על דבריו המדויקים עד כאב ועל התיוג. גבי נוהג בתוקפנות קיצונית ובנקמנות והורס לרבים וטובים את החשק לתרום. הוא מבטל עריכות שבוצעו בטריטוריה שנטל בעלות עליה ומתנקם בעורכים טובים בגלל אגו. אירוני שהוא דורש שכתובים, עם העילגות המביכה שלו שהרשאת בדוק העריכות שקיבל (איך?!) מסתירה מהמנטרים. ארכיב דף השיחה שלו עושה חשק למרוט שערות, דפוס חוזר: הוא תמיד הקורבן, כולם רק מחפשים אותו וכולם לא בסדר והוא לא יגיב כי לא דיברו בכבוד!!1 מיה - שיחה 13:35, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    מוזמנים לבדוק את התרומות האחרונות שלי אחרי התגובה הנ"ל ולראות דוגמה טרייה וסמלית לאגו הגדול ולביטולים הנקמניים. מיה - שיחה 13:49, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]