ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תבנית:משתמש ארץ ישראל ליהודים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 110: שורה 110:
# חופש הביטוי זה דבר... אני אמנם לא מסכים עם זה במאת האחוזים אבל זו דעה לגיטימית שאינה גובלת בהסתה. '''[[משתמש:Ofek j|<span style="color:#32CD32;">אופק ג'רסי</span>]]''' ~ '''[[שיחת משתמש:Ofek j|<span style="color:#32CD32;">ליצירת קשר</span>]]''' 📞 11:18, 5 באפריל 2021 (IDT)
# חופש הביטוי זה דבר... אני אמנם לא מסכים עם זה במאת האחוזים אבל זו דעה לגיטימית שאינה גובלת בהסתה. '''[[משתמש:Ofek j|<span style="color:#32CD32;">אופק ג'רסי</span>]]''' ~ '''[[שיחת משתמש:Ofek j|<span style="color:#32CD32;">ליצירת קשר</span>]]''' 📞 11:18, 5 באפריל 2021 (IDT)
# כמו [[משתמש:צורייה בן הראש|צורייה בן הראש]]. [[משתמש:יאיר דב|יאיר דב]] • [[שיחת משתמש:יאיר דב|שיחה]] • כ"ג בניסן ה'תשפ"א • 11:35, 5 באפריל 2021 (IDT)
# כמו [[משתמש:צורייה בן הראש|צורייה בן הראש]]. [[משתמש:יאיר דב|יאיר דב]] • [[שיחת משתמש:יאיר דב|שיחה]] • כ"ג בניסן ה'תשפ"א • 11:35, 5 באפריל 2021 (IDT)
# לא אשתמש בתבנית הזו, אבל די לסתימת פיות בויקיפדיה מכל כיוון שהוא! [[משתמש:Eladkarmel|Eladkarmel]] - [[שיחת משתמש:Eladkarmel|שיחה]] 11:47, 5 באפריל 2021 (IDT)


=== נמנע ===
=== נמנע ===

גרסה מ־11:47, 5 באפריל 2021

<תבנית:משתמש ארץ ישראל ליהודים

  • תאריך תחילת ההצבעה: 17:11, 2 באפריל 2021 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 17:10, 9 באפריל 2021 (IST)

דיון

דיונים קודמים על הערך

דיון נוכחי

זאת תבנית עם ניחוח גזעני חזק. על דבר קיומה נודע לי מדיון במזנון שפתח משתמש:GHA, ראו ויקיפדיה:מזנון#תבנית משתמש בעייתית. אז למרות הציניות של דוד שי שכתב במזנון: ”זו תבנית חשובה, שמסייעת לזהות כותבים שתרומתם לוויקיפדיה חשודה בחוסר ניטרליות, ולכן מצריכה ניטור קפדני. תודה לכותבים על גילוי הלב שלהם, משום שגרועים מהם אלה הסבורים כמותם ומסתירים זאת. דוד שי - שיחה 05:41, 8 במרץ 2021 (IST), אני חושבת שהתבנית מאד לא מכבדת את הוויקיפדיה העברית, ועצם קיומה הוא מביש. אותם אלה שתמכו בהשארת התבנית ולא ראו בה כל בעיה, אני ממליצה שיפשפשו בליבם ויחשבו איך הם היו מרגישים אם בויקיפדיה הגרמנית הייתה נוצרת תבנית משתמש בשם תבנית:משתמש גרמניה רק לגרמנים אריים שתוכנה יהיה: משתמש זה סמוך ובטוח שהזכות על גרמניה שמורה ושייכת לגרמנים אריים בלבד. והוויקיפדים הגרמנים היו מצביעים בעד השארתה. הם היו זועקים מרה, וסיכוי סביר שזה היה מגיע לערוץ 20, ישראל היום ושמעון ריקלין שהיו עושים מהסיפור הזה מטעמים.

גם הטענה שכל אחד יכול ליצור תבנית כזאת עצמאית בדף המשתמש שלו אינה רלוונטית לדיון הזה. יש הבדל גדול בין תבנית פורמלית הנמצאת במרחב התבניות של הוויקיפדיה העברית, וד'פים מקושרים אליה, ואפשר לעקוב אחר השימוש שנעשה בה, לבין משהו שמישהו כתב בדף משתמש זניח, שאך אחד לא יודע על קיומו.

בנוסף התבנית הזאת נוצרה על ידי עורך/ת שכל תרומתו/ה לוויקיפידיה היא יצירת תבניות משתמש מיותרות ראו תרומות של אחיה יאיר וודקה (שיחה | תרומות | מונה). וכן פניות תמוהות לעורכים. בנוסף יצר את משתמש:אחיה יאיר וודקה/monobook.css, מאד מוזר לעורך חדש. אני זוכרת שהציעו לי כעורכת חדשה ליצור את משתמשת:Hanay/monobook.js בכלל לא הבנתי מה רוצים ממני, ואז משתמש:Yanshoof החמוד יצר עבורי את התבנית, וכך גם את משתמשת:Hanay/common.js שיצרתי ב-7 במרץ 2011 כשנתיים לאחר שהתחלתי לערוך בוויקיפדיה, לאחר שעורך הסביר לי מה לעשות וממי להעתיק את הדף הזה. את הדף עם סיומת CSS מעולם לא יצרתי, ורק עכשיו גיליתי ששיש סיומת נוספת. מאחר והייתה תמיכה בדיון החשיבות בהשארת התבנית אני פותחת בהצבעת מחיקה שהדיון על התבנית הזאת יופיע בדף הרבה יותר מרכזי, מדף שיחה מאד זניח של תבנית שהיה טוב לו לא הייתה נוצרת.

ובהזדמנות זאת אני חוזרת על הצעתי שכתבתי במזנון: אני חושבת שיש למנוע מעורך חדש ליצור תבניות, ויש לאפשר זאת רק לבדוקי עריכות אוטומטית. ואם יש בעיה ליצור מגבלה טכנית, אפשר להחליט החלטה קהילתית על האיסור הזה, ואז אפשר יהיה למחוק את התבנית בקלות על ידי בקשה בבקשות ממפעילים. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 17:11, 2 באפריל 2021 (IDT)

אלדד, כנראה שלחנה פעם אחת לא מספיקה; תוכל בבקשה להסיר שוב את מסך החשדות שחנה טווה בעקביות כלפי המשתמש הזה? דגש - שיחה 18:01, 2 באפריל 2021 (IDT)
חנה, אני מבקש להרפות ממשתמש אחיה יאיר וודקה. הוא פעם כתב בוויקיפדיה, ולא עוד. הוא עזב, ולא מעוניין בשום קשר נוסף עם ויקיפדיה. אם צריך לבצע משהו עם התבנית, אז בבקשה, בלי להזכיר אותו (הוא לא נכנס לכאן עוד, ומטרידים אותו בכל פעם שמזכירים כאן את שמו). אלדדשיחה 18:08, 2 באפריל 2021 (IDT)
ורק כדי להפיג את חששותייך - את התבניות שנמצאות אצלו לא הוא יצר, הוא פשוט העתיק אותן ממשתמש אחר... הוא היה כאן במשך תקופה קצרה, ראה שזה לא מתאים, ועזב. אלדדשיחה 18:11, 2 באפריל 2021 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אלדד, איך כתב פעם אם אלה כל עריכותיו? אם ידוע לך שערך יותר מעריכות אלה, אז תחת איזה שם משתמש? אני חייבת לפי כללי הנימוס בוויקיפדיה לכתוב לו בדף שיחתו שפתחתי בהצבעת המחיקה. לא כמו שעשו לי כשפתחו בהצבעת מחיקה על ערך שכתבתי בשעה 07:10 בבוקר, ולא טרחו לכתוב לי ונודע לי על כך כי עורך אחר היפנה את תשומת ליבי בשעה 14:30 לערך. ועדיין טענתי נכונה. עורך חדש לא צריך ליצור תבניות. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 18:15, 2 באפריל 2021 (IDT)
חנה, את בהחלט פטורה מלכתוב בדף שיחתו. אם את מתעקשת, אז הנה השתלשלות העניינים: הנער הצעיר הזה נרשם לוויקיפדיה בשם המשתמש ברוך ה' (כן, זה היה שם המשתמש שלו). אז הסברתי לו שצריך להחליף שם משתמש, כי השם שבחר לא מקובל ולא יתאפשר. היו לנו התכתבויות לא מועטות בעניין, וסייעתי לו להיקלט במערכת ויקיפדיה, עם הסברים הן מעל דפי ויקיפדיה והן במיילים. הוא שינה שם, ערך כמה ימים, ואז ראה שלא מתאים, ופרש. הוא חזר פעם או פעמיים, ליום או יומיים, ובסופו של דבר ביקש להיחסם והבין שלא מתאים לו לתרום כאן (מסיבות שונות). כעת אין לו עוד קשר לוויקיפדיה. אלדדשיחה 18:20, 2 באפריל 2021 (IDT)
אלדד, כבר כתבתי. אתה רוצה למחוק את פנייתי בדף שיחתו? זה בסדר מבחינתי. לא היה יותר פשוט להסביר לי זאת כשביקשתי את בדיקתו? גם במשתמש ברוך ה' הוא ערך מעט מאד. אערוך את החלק לגבי זהותו בפתיח של הדיון חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 18:26, 2 באפריל 2021 (IDT)
כן, אמחק. אין בעיה (אם תבדקי, תראי שאכן הסברתי לך שם כשביקשת את בדיקתו...). אלדדשיחה 18:28, 2 באפריל 2021 (IDT)

ויקיפדים אחדים הצביעו בעד השארת התבנית בנימוק של חופש הביטוי, ולכך יש לי שתי הערות:

  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, לא במה למימוש חופש הביטוי. יש די והותר במות למימוש חופש הביטוי, כאן התכנסנו כדי לכתוב אנציקלופדיה.
  • גם לחופש הביטוי יש גבולות, ולכן אסורים, למשל, הסתה לגזענות והסתה לאלימות. דוד שי - שיחה 20:04, 2 באפריל 2021 (IDT)
הנה רעיון של הגנה לביריוני תג מחיר. בשם חופש הביטוי מותר לנו לקשקש כתבי שנאה וגזענות על קירות של בתים ערבים. איך הם לא חשבו על הטיעון הזה? חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 20:36, 2 באפריל 2021 (IDT)
שאלה שלא קיבלתי תשובה אליה עדיין:יש לי שאלה לכל מי שמתנגד להשארת התבנית האם לפי הגישה שלכם צריך למחוק גם את תבנית:משתמש יהודי דתי הרי לפי התנ״ך ארץ ישראל שייכת ליהודים בלבד (חשוב להבדיל בין הזכות: ארץ ישאל שייכת ליהודים בלבד לבין: רק יהודים יכולים לגור בארץ ישראל) האם זה אומר שלפי הגישה שלכם צריך למחוק גם את התבנית הזו? הרי ידוע שיהודים דתיים צריכים להאמין בתנך שהוא ספר החוקים של היהדות. ואם לפי הגישה שלכם זה גזעני לחשוב שארץ ישראל שייכת ליהודים אז זה גם גזעני להיות יהודי דתי...
תגובה לדוד שי: התבנית לא מסיתה לאלימות היא בסך הכל אומרת שהזכות על ארץ ישראל שייכת ליהודים היא גם לא אומרת שצריך להעיף את כל הערבים מכאן ולבצע טרנספר או חס וחלילה רצח עם אין שום בעיה בתבנית.
תגובה לחנה: אף אחד לא הגן על פעילי תג המחיר רק חשוב לי לציין שהתקשורת הישראלית מתעלמת לגמרי מעשרות אירועי זריקות אבנים, גנבות רכוש והשחתות רכוש של יהודים שפלסטינים מבצעים מדי יום בשטחי יהודה ושומרון ומבליטה כל אירוע תג מחיר מסכן שנערי גבעות משועממים מבצעים... חוץ מזה שבתגובה שלך השתמשת במילים האלו ”בשם חופש הביטוי מותר לנו לקשקש כתבי שנאה וגזענות על קירות של בתים ערבים” מי זה בדיוק לנו??? את חושבת שכל הימין תומך בפעולות התג מחיר??? כי אם את אכן חושבת כך צר לי להגיד לך שאת בכלל לא מכירה את הימין הישראלי וגם את הנוער ביהודה ושומרון. בתור נער שגר בשומרון נפגעתי מההכללה הזאת. הנוער ביהודה ושומרון הוא נוער נפלא שמבצע המון פעילויות למען הקהילה (אני יכול להעיד שרבים מחברי מתנדבים בעמותות כגון עזר מציון ואיל"ן) ולהגיד שאנחנו מרססים כתובות שנאה (רק בגלל מספר מצומצם מאוד של נערי גבעות) זאת פשוט הכללה שאינה במקומה. banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 23:19, 2 באפריל 2021 (IDT)
תגובה ל-123banba
  1. אתה שואל שאלות המבוססות על ההנחות שלך בלבד ורוצה שיסבירו לך את המחשבות שלך? אני מקווה שאתה מודע לכך שלמקרא יש מפרשים רבים, וזה שאתה בוחר לך רב מסוגם של יגאל לוינשטיין ודומיו, לא אומר שזה מה שמגדיר יהודי דתי. אני מקווה שאתה מודע לכך שיש דתיים רבים להט"בים. במקרא כתוב גם שלהחזיק עבדים זה בסדר, וגם יש חוקי סקילה. אתה מנסה ליצור בשאלתך זאת פרובוקציה מיותרת לחלוטין. כשתענה לי האם אתה בעד החזרת חוקי סקילה וחוקי עבדות, אני אענה לך על השאלה המיותרת שלך: האם צריך למחוק את תבנית:משתמש יהודי דתי.
  2. לגבי תג מחיר, ראשית אתה מתבקש לא לפרשן את דברי. אם יש לך שאלות שאל, אבל אל תניח הנחות ותניח שמה שאתה כתבת הוא נכון, ואחר כך תכתוב צר לי וכו'. יש לי חברים טובים בימין שמגנים את המעשים האלה והיו אומרים גם הם שהתבנית הזאת גזענית וראויה למחיקה. יש מספיק כאלה שמגינים על מעשי בריוני תג מחיר, אז חופש הביטוי לא חל שם? ולגבי התקשורת הישראלית שלא מספרת, אתה משעשע. התקשורת הישראלית לא מספרת על כל ההשחתות של מטעים של ערבים על ידי בריוני יצהר ותג מחיר. אני ממליצה לך לעקוב אחר דף הפייסבוק ופרסומי תג מאיר, שתלמד מה באמת קורה בשטחים. בתחילת מגיפת הקורונה הלכו בריונים והיכו 2 ערבים וערבייה באזור ים המלח ושרפו את הרכב שלהם ונעלמו בחיקה החם של ההתיישבות ביהודה ושומרון שהחביאו אותם. לאחר הפרסום הראשוני ניסיתי למצוא מה קרה לאותם נערים בריונים, ולא הצלחתי למצוא מידע. נוער נפלא יש בכל מקום, ונוער רע יש בכל מקום. ונוער מתנדב קיים בקהילות רבות והנה הפתעה גם אצל נערי השמאל והמרכז. ואיך כל זה קשור לתבנית הגזענית הזאת שראויה למחיקה?
חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 05:04, 3 באפריל 2021 (IDT)
חנה את צודקת טעות שלי באמת לא היייתי צריך לפרשן את דברייך אבל את לא היית צריכה להמליץ לפעילי התג מחיר מה הם צריכים להגיד במשפטם. חוץ מזה שסיימת את דבריך "ואיך כל זה קשור לדיון החשיבות" תזכרי שאת בכלל התחלת לדבר פה על פעילי התג מחיר. לגבי הלהט"בים הדתיים אני אישית לא חושב שהם כאלה רבים אני חושב שמספרם מועט משום שרבים מהלהט"בים הדתיים פשוט יוצאים בשאלה משום שזה סותר את הדת שלהם. אני חושב שהקבוצה שאת מכנה הלהט"בים הדתיים הם קבוצה קטנה שעושה המון רעש... אני אישית לא חושב שצריך להחיל את חוקי התנ"ך עכשיו ולסקול את כל מי שלא מציית אליהם. אני אוסיף ואומר שכבר לא אכפת לי אם התבנית תמחק ואני רק נלחם בניסיון לגדיר את כל מי שחושב שהזכות על ארץ ישראל שייכת ליהודים בלבד כגזעני ( אני אחזור על זה עוד פעם זה ממש מזכיר לי את החלטה 3379 של העצרת הכללית של האו"ם אף על פי שיש הבדלים כלשהם בין שני הדברים האלו) אני לא חושב שזה גזעני לחשוב את זה כמו שאני לא חושב שזה גזעני לחשוב שגרמניה שייכת רק לגרמנים (השגיאה שלכם היא שאתם לא מבינים את ההבדל בין הזכות לבעלות היסטורית על מקום לבין הזכות להתגורר בו). כבר אמרתי בדיון החשיבות שאני לא אתנגד לקייומה של תבנית מקבילה שתטען שהזכות על ארץ ישראל שייכת לערבים בלבד מה שאומר שאני לא גזעני בכלל אלא רק מאמין בזכות ההיסטורית שיש לעם ישראל על ארץ ישראל. banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 21:05, 3 באפריל 2021 (IDT)
חנה לגבי ההערה הערת על כך שההיתישבות מסתירה פעילי תג מחיר (אומנם אני מגנה את מה שהם עשו אבל תזכרי שהם לא רצחו אף אחד) את צריכה לזכור שהפלסטינים מריצים מחבלים עם דם על הידים בבחירות לרשות הפלסטינית...banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 22:02, 3 באפריל 2021 (IDT)
123banba לא הבנתי את טענת ההצדקה להסתרת פעילות תגי מחיר על ידי מתיישבי יהודה ושומרון בטענה שהפלסטינים מריצים מחבלים עם דם על הידיים. אני מגנה את שני הדברים. אני מגנה שהמחבלים מקבלים שכר מהרשות הפלסטינית, ואני מגנה את אנשי תג מחיר ואני מגנה את אותם תושבי יהודה ושומרון שמסתירים את הביריונים האלה בקרבם, ואני מגנה את אותם מתיישבי יהודה ושומרון שיושבים בשקט ולא יוצאים כנגד מעשיהם אם מפחד ואם מתוך הזדהות. זה שאף אחד לא נרצח באותו אירוע שבו שרפו מכוניות והיכו את הערבים זה מזל, אז זאת הצדקה להחביא אנשים? ההתיישבות צריכה להקיא את הביריונים האלה מתוכם. ולא לסייע להם. כבר היו מעשי רצח על ידי אנשי תג מחיר. שכחת את הרצח בדומא? ועצה נוספת: תפסיק עם טיעוני ווטאבאוטיזם, זה לא משכנע. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 04:53, 4 באפריל 2021 (IDT)
אתם גולשים למקומות שלא צריך לגלוש אליהם. חנה היקרה, את יודעת כמה אני מכבד אותך, וחשוב לי להגיד בתור אדם שנולד וגדל בעיר אריאל, שאנחנו מגנים כל פעילות אלימה כלשהי בין אם פלסטיני עשה זאת, ובין אם אזרח ישראל עשה זאת. אני יכול להעיד באופן אישי על משהו שאתם לא יכולים להתווכח איתי, כי אני גר בסביבה הזו. בניגוד אליכם, שרובכם גרים מעבר לקו הירוק, אנחנו גרים ביחד עם הפלסטינים, קונים מאותם מקומות אוכל ומתקנים את המכוניות שלנו אצל המוסכים שלהם. אני לא מתכחש לקומץ האלים (בשני המגזרים) ואני וכל התושבים בעיר שאני חי בה מגנים את האלימות. הקומץ הזה ממש לא מייצג את אוכלוסית יו"ש. הדבר היחידי שאני מנסה להסביר בהודעה הארוכה הזו הוא שתפסיקו להכליל את כל תושבי השומרון כאנשי תג מחיר, כי בתור מישהו שגר וחי באזור, זה ממש לא כפי שאתם מתארים. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 18:54, 4 באפריל 2021 (IDT)
ברק, הקפדתי מאד לא לכלול את כל תושבי יהודה ושומרון, קרא בתשומת לב את הניסוחים שלי,כתבתי על אותם אנשים. יש לי גם משפחה בשומרון. אין לי ספק שמדובר בקומץ, הבעיה היא שלא יוצאים בקול ענות גבורה כנגד אלה שעושים זאת וגם לא כנגד אלה שמסייעים לאותם בריונים. הנה ידיעה טרייה, המשטרה עצרה אתמול את הביריון בן ה-19 שתקף שלשום עם סלע ערבי בן 50 מג'אלוד, והיא מחפשת את יתר המשתתפים בתקיפה. ואני שואלת: למה האנשים שמכירים את אותו בן ה-19 ומכירים את חבריו הביריונים לא מסגירים אותם? למה המשטרה צריכה להשקיע עכשיו מאמצים רבים למצוא אותם? כי יש כאלה שמסתירים אותם. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 05:26, 5 באפריל 2021 (IDT)
ברק היא צודקת כשהתיחסתי לראשונה לתגובה שלה (שאותה קראתי במהירות) על התג מחיר לא שמתי לב שחנה התייחסה לפעילי (בריוני התג מחיר כפי שהיא מכנה אותם) ולא למשתתפי הדיון שתומכים הבשארת התבנית ועניתי לה לפי מה שחשבתי בשוגג לפני שהבנתי שהיא התייחסה לפעילי התג מחיר . חנה לפי דעתי אלה שמכירים את מי שמבצע את פעולות התג מחיר לא מסגירים את פעילי התג מחיר הסיבה היא שבדרך כלל אלו שעושים את פעולות התג מחיר מגיעם מישובים שהם כולם מכירים את כולם ולכן אף אחד לא רוצה "להיות האחד שהשתנקר על הבן של השכן שהרביץ לערבי" הכוונה שלי במידה ומישהו אכן ידווח על מקום מוצאו של פעיל תג מחיר ומישהו מהישוב שלו יגלה את זה המדווח יסבול אחרי זה ואנשי היישוב ישנאו אותו (אני גם חושב שאם המשטרה או הצבא היו באמת רוצים למצוא אותם הם היו מוצאים אותם אבל כנראה יש להם דברים יותר חשובים לעשות כמו לסכל פיגועים או שהם פשוט מעדיפים להעלים עין). באמת ברק אתה צודק הדיון הזה סטה מהנושא העיקרי שהוא דיון המחיקה וזאת גם הסיבה שבגללה לא הגבתי לתגובה האחרונה של חנה אבל בגלל שהיא שאלה שאלה הרגשתי צורך לענות לה את התשובה שלי. לגבי הפיגוע בדומא אני אכן זוכר אותו תאמיני לי יש לי זיכרון מצוין אולם עדיין רוב אלו שמבצעים את פעולות התג מחיר לא מעונינים לרצוח אף ערבי כי הם יודעים שזה יעלה להם במאסר ארוך וממושך. תאמיני לי הם שונאים ערבים אבל הם יותר אוהבים את החיים של עצמם הם לא רוצים לעביר את השנים הכי חשובות שלהם שונת העשרה-שנות השלושים (שבהם הם מעונינים להקים משפחה ולהביא ילדים עולם) לחייהם בכלא ולכן הם לא מעונינים לבצע רצח גם אם הם נוהגים באלימות הם בדרך כלל לא ינסו לרצוח. banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 05:50, 5 באפריל 2021 (IDT)
חנה, אענה לך על השאלה הזו במייל (אם תרצי, מוזמנת לשלוח לי הודעה כדי שאענה לך). אינני רוצה לענות על זה מול הקהילה, שכן מישהו יכול להבין את הדברים שלי לא נכון. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 08:40, 5 באפריל 2021 (IDT)

תראו מה מצאתי - הצבעה על תבנית משתמש משנת 2014

תיכנסו לדף ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תבנית:משתמש דג, מאד משעשע בניגוד להצבעה זאת. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 05:26, 5 באפריל 2021 (IDT)

הצבעה

על פי מדיניות המחיקה רק משתמשים רשומים בעלי ותק של 30 ימים ו־100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) הם בעלי זכות הצבעה. כמו כן, ההצבעה אסורה על עורך בתשלום. למחיקת תבנית נדרש רוב רגיל. נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה.

למחוק

  1. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 17:11, 2 באפריל 2021 (IDT)
  2. ובהזדמנות זו גם את קטגוריה:יהודים הגזענית וכל בנותיה. עמית - שיחה 19:03, 2 באפריל 2021 (IDT)
    סרקזם ? גיא - פתרון למחיקה 13:55, 3 באפריל 2021 (IDT)
    לא. הוא באמת התכוון לכך. כבר היו 2 הצבעות בעבר. גם אני הצעתי מחיקה דומה על הקטגוריה בנקאים יהודים. יאצקין52 - שיחה 17:24, 3 באפריל 2021 (IDT)
  3. Danny-w - שיחה 19:18, 2 באפריל 2021 (IDT)
  4. דוד שי - שיחה 19:21, 2 באפריל 2021 (IDT)
  5. אלדדשיחה 19:29, 2 באפריל 2021 (IDT)
  6. כל מילה מיותרת. שיחת משתמש:Haparsi הפרסי 19:34, 2 באפריל 2021 (IDT)
  7. BAswim - שיחה 20:35, 2 באפריל 2021 (IDT)
  8. אלעדב. - שיחה 20:44, 2 באפריל 2021 (IDT)
  9. יואב ר. - שיחה - נופי חלונות 10 21:01, 2 באפריל 2021 (IDT)
  10. --היידן 21:05, 2 באפריל 2021 (IDT)
  11. בן ג. (שיחה) תרומת כוח-חישוב 00:01, 3 באפריל 2021 (IDT)
  12. פרובוקציה מיותרת. ניב - שיחה 03:07, 3 באפריל 2021 (IDT)
  13. Ronavni - שיחה 11:36, 3 באפריל 2021 (IDT)
  14. ויקיפדיה היא לא במה פוליטית. גיא - פתרון למחיקה 13:57, 3 באפריל 2021 (IDT)
  15. אני בעד חופש ביטוי אבל פה נחצה גבול. כשאין גבולות אז נגיע מן הסתם גם לתבניות מסוג של "יש לסמן שמאלנים בוגדים", "בעד גירוש ערבים" וכו'. Danny Gershoni - שיחה 16:10, 3 באפריל 2021 (IDT)
  16. לרוב לא מצביעה למחוק. חרגתי ממנהגי. Laliv g - שיחה 20:25, 3 באפריל 2021 (IDT)
  17. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 21:08, 3 באפריל 2021 (IDT)
  18. --Midrashah - שיחה 00:57, 4 באפריל 2021 (IDT)
  19. נעם דובב - שיחה 08:25, 4 באפריל 2021 (IDT)
  20. כובש המלפפוניםשיחה 13:35, 4 באפריל 2021 (IDT)
  21. האמת שאני סבור שתוכן גזעני מהסוג הזה ראוי גם לנטר בדפי המשתמש עצמם ניצן צבי כהן - שיחה 13:39, 4 באפריל 2021 (IDT)
  22. אי אפשר לאסור אמונות נגד ציבור מאד מוגדר, אבל אפשר לאסור ביטוי שלהן - La Nave Partirà שיחה 18:15, 4 באפריל 2021 (IDT)
  23. בארה"ב לימדו אותי ש- Driving is a Privilege, Not a Right. לדעתי זה תקף גם לתבניות משתמש בויקיפדיה. H. sapiens - שיחה 22:35, 4 באפריל 2021 (IDT)
  24. סטודנט של החיים - שיחה 11:10, 5 באפריל 2021 (IDT)

להשאיר

  1. ספסףספספוני בספסופיכם 17:14, 2 באפריל 2021 (IDT)
  2. הרי גם ככה אפשר "ליצור" אותה מחדש באמצעות התבנית {{תיבת משתמש}} בדף המשתמש. יאירשיחה 18:10, 2 באפריל 2021 (IDT)
    אם תקרא את מה שכתבתי תבין שיש הבדל בין תבנית פורמלית לביו משהו שאף אחד לא יודע על קיומו. רוצה לתמוך בתבנית? בבקשה. אבל הטיעון שלך לא ענייני. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 18:20, 2 באפריל 2021 (IDT)
  3. מחיקה של התבנית תהווה פגיעה בחופש הביטוי כבר נמקתי את הסיבות שבגללן אני מתנגד למחיקת התבנית בדיון החשיבות. בנוסף אני בכלל חשבתי שתבנית החשיבות הוסרה... חבל שנגררנו להצבעת מחיקה על תיבת משתמש.banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 18:16, 2 באפריל 2021 (IDT)
  4. פגיעה בוטה בחופש הביטוי. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 18:40, 2 באפריל 2021 (IDT)
    גם לחופש ביטוי יש גבול. לא מותר להגיד הכל, ממש לא! BAswim - שיחה 20:37, 2 באפריל 2021 (IDT)
  5. Wikiped201820 - שיחה 19:13, 2 באפריל 2021 (IDT)
  6. מחיקת התבנית לא משנה את הדעות של אנשים ולא פותרת בעיה. דוד א. - שיחה 09:21, 3 באפריל 2021 (IDT)
    דוד, ממתי תפקידה של תבנית משתמש לשנות דעתם של אנשים? תפקידה לייצג אותם ואת עמדתם. אתה חושב שתבנית זאת משקפת את דעתך? אז תעמוד בעד השארתה בראש מורם, ולא בטיעונים לא קשורים. הנה תבנית שאני עומדת מאחוריה: תבנית:משתמשת זאת נדהמת מאנשים שמעלים בדיונים טיעונים לא קשורים. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 16:25, 3 באפריל 2021 (IDT)
  7. אני מסכים לחלוטין שזאת תבנית עם ניחוח גזעני חזק. ואם בכל זאת יש מישהו שמעוניין להצהיר קבל עם ועדה שהוא גזען - אז למה שנעמוד בדרכו? אדרבא, שיניח את התבנית ונדע אנחנו להיזהר. יוניון ג'ק - שיחה 18:23, 3 באפריל 2021 (IDT)
  8. דרדקשיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"א • 20:53, 3 באפריל 2021 (IDT)
  9. סך הכל תבנית משתמש! עזבו אותה בשקט! תבנית משתמש לא אמורה לפתוח דיון במזנון, לאחר מכן לקיים דיון חשיבות ארוך ואז גם לפתוח הצבעת מחיקה מיותרת, די! גופיקו (שיחה | תרומות) פסח שמח! 21:44, 3 באפריל 2021 (IDT)
  10. דומני שזו הצבעת תקדים על דף מחוץ למרחב הערכים/קטגוריות, אני מאוד מסופק אם זה אפשרי בכלל. קיץ בריא שמיה רבהשיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"א • 23:26, 3 באפריל 2021 (IDT)
    דווקא הייתה הצבעה על תבנית משתמש – כזו שהייתה קשורה לפרשייה רחבה שהתרחשה בוויקיפדיה, אבל היא באמת לא הנושא כאן... דגש - שיחה 23:28, 3 באפריל 2021 (IDT)
  11. "גזענות" מומצאת. אם תתקבל העמדה שהתבנית הזו גזענית, מן הנמנע יהיה שלא להוסיף את מגילת העצמאות לקטגוריה:גזענות בישראל. דגש - שיחה 23:29, 3 באפריל 2021 (IDT)
    דגש, התבנית אומרת שהזכות על ארץ ישראל שמורה ושייכת ליהודים בלבד, ומגילת העצמאות אומרת שמדינת ישראל "תְּקַיֵּם שִׁוְיוֹן זְכֻיּוֹת חֶבְרָתִי וּמְדִינִי גָּמוּר לְכָל אֶזְרָחֶיהָ בְּלִי הֶבְדֵּל דָּת, גֶּזַע וּמִין; תַּבְטִיחַ חֹפֶשׁ דָּת, מַצְפּוּן, לָשׁוֹן, חִנּוּךְ וְתַרְבּוּת; תִּשְׁמֹר עַל הַמְּקוֹמוֹת הַקְּדוֹשִׁים שֶׁל כָּל הַדָּתוֹת". איפה אתה רואה גזענות במגילה? תמיהה ניב - שיחה 23:34, 3 באפריל 2021 (IDT)
    מה שכתוב במגילה: "הזכות על ארץ ישראל היא ליהודים" (קרא את המגילה), אך כל מי שדר בה זכאי לשוויון זכויות מלא. התבנית טוענת לזכות ההיסטורית של היהודים על הארץ, ואם זו גזענות – המגילה גזענית. דגש - שיחה 23:38, 3 באפריל 2021 (IDT)
  12. אם כבר מחפשים לעשות סדר במרחב התבניות שאינן מיועדות לערכים, יש מקום לדון על תיבות משתמש שמציגות טענה שנויה במחלוקת כעובדה. למשל תבנית:משתמש אבולוציה. אין סיבה להיטפל לתיבת משתמש שמשמשת לסיווג המשתמש בלבד, כמי שמחזיק בעמדה נפוצה ובעלת חשיבות. בשביל זה יש תיבות משתמש. כמובן שהייתי מצביע אותו דבר גם על תבנית:משתמש גרמניה לארים. בברכה, גנדלף - 23:31, 03/04/21
  13. מושך בשבט - שיחה 00:15, 4 באפריל 2021 (IDT)
  14. Yywilk - שיחה 00:28, 4 באפריל 2021 (IDT)
  15. למה למחוק? עידו כהן 🍷 דברו איתי 🍷 פסח כשר שמח! 🍷 כ"ב בניסן ה'תשפ"א 🍷 01:11, 4 באפריל 2021 (IDT)
  16. מסכים עם יוניון ג'ק. אם מישהו גזען והוא מצהיר על עצמו ככזה, אין זה אות קלון לוויקיפדיה העברית, אלא אם כן יפעל להפיץ את משנתו במרחב הערכים והדברים לא ימחקו. Ldorfmanשיחה 01:47, 4 באפריל 2021 (IDT)
  17. לא מבין בכלל מה גזעני בתבנית. בסך הכל אומרת שהזכויות על הארץ שייכות ליהודים כלומר רק היהודים יכולים להקים מדינה, אבל לא כתוב בתבנית מה יהיה במדינה הזאת. יכולה להיות מדינת לאום יהודית עם זכיות אדם לערבים אבל המדינה היא מדינה יהודית. לפחות אני הבנתי שהתבנית אומרת שהמשתמש מתנגד למדינת כל אזרחיה ולשתי מדינות לשני עמים ולא שהמשתמש מתכננן לזרוק את כל הערבים לים. צורייה בן הראששיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"א • 12:16, 4 באפריל 2021 (IDT)
  18. בנישיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"א • 13:44, 4 באפריל 2021 (IDT)
  19. ויקי4800 - שיחה 14:04, 4 באפריל 2021 (IDT)
  20. אני אהיה בעד מחיקת התבנית אם תמחק גם התבנית: "משתמש זה סמוך ובטוח שהזכות על הבית ברחוב דיזנגוף 15 שמורה ושייכת למשפחת כהן בלבד." זו תהיה ההוכחה המוחצת לכך שויקיפדיה סותמת פיות לכולם ולא רק לימנים וכהניסטים חשוכים. עמדשיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"א • 16:02, 4 באפריל 2021 (IDT)
  21. הצבעה הזויה, אבל – בעקבות הדיון בתבנית התוודעתי לקיומה, ובשמחה רבה הוספתיה לדף המשתמש שלי. בן עדריאלשיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"א 22:37, 4 באפריל 2021 (IDT)
  22. גם אני מסכים עם משתמש:יוניון ג'ק - התבנית עוזרת לנו לדעת מי אלו הגזענים. דזרטשיחה 22:50, 4 באפריל 2021 (IDT)
  23. כל עוד לא התקבלה החלטה שאסור לכתוב דברים אלו בדף משתמש, אז לגיטימי ליצור תבנית כזו. לפי המדיניות הכתובה, אם רק מספר זניח של משתמשים מעוניינים בה יש ליצור אותה במרחב משתמש אישי, אך אם יש כמה וכמה המעוניינים בה אז אפשר ליצור אותה במרחב התבניות. Dovno - שיחה 01:43, 5 באפריל 2021 (IDT)
  24. גם אני מסכים עם משתמש:יוניון ג'ק - התבנית עוזרת לנו לדעת מי אלו הגזענים. אני גם נגד הגבלת יצירת תיבות משתמש. ס.ג'יבלי - שיחה - הצטרפו למיזם סין 08:57, 5 באפריל 2021 (IDT)
  25. חופש הביטוי זה דבר... אני אמנם לא מסכים עם זה במאת האחוזים אבל זו דעה לגיטימית שאינה גובלת בהסתה. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר 📞 11:18, 5 באפריל 2021 (IDT)
  26. כמו צורייה בן הראש. יאיר דבשיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"א • 11:35, 5 באפריל 2021 (IDT)
  27. לא אשתמש בתבנית הזו, אבל די לסתימת פיות בויקיפדיה מכל כיוון שהוא! Eladkarmel - שיחה 11:47, 5 באפריל 2021 (IDT)

נמנע

  1. כמו בתבנית המשתמש הקודמת שהיה בה דיון היסטרי, אני אמנע PRIDE! - שיחה 14:41, 4 באפריל 2021 (IDT)

תוצאות ההצבעה

תפורסמנה בתום ההצבעה