המופלאה: הרפתקאות ליידי באג – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Potproke332 (שיחה | תרומות)
שורה 1,053: שורה 1,053:
|85
|85
|7
|7
| הרומסת
| סול-קראשר
|25 במאי 2021
|25 במאי 2021
|ברזיל{{דגל|ברזיל}} - Mundo Gloob
|ברזיל{{דגל|ברזיל}} - Mundo Gloob

גרסה מ־12:41, 12 ביוני 2021

המופלאה: הרפתקאות ליידי באג
Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Noir
סוגה אנימציה, קומדיה, אקשן
יוצרים תומאס אסטרוק
כותבים תומאס אסטרוק, סבסטיאן ת'יבאודאו
בימוי תומאס אסטרוק
מדבבים צרפתית: לו ז'אן, בנג'מין בולן,לני קים, אנטואן טומה, מארי נוננמאשר, טיארי קאזאזיאן, פאני בלוך, אלכסנדר נגואיה, מארי שבלו
מדבבים בעברית ספיר דרמון, מייה קדוש, גיא זיידמן, ערן מור, טליה ברקאי, תמי ברק, גדי לוי, דקלה הדר
ארץ מקור צרפתצרפתצרפת
שפות צרפתית תבנית:טקסט מוקטן
מספר עונות 4
מספר פרקים 104
הפקה
מפיק ג'רמי זאג, אטון סאומצ'ה, ג'קלין תורדג'מן, מאוריס מרציאנו
מפיקים בפועל ג'יירד וולפסון, פסקל באוטבאול, סבסטיאן ת'יבאודאו, אלכסנדרה ליפנס, כריסטופה גיוגנמנט, ג'ין-יבס פטאיי, סדריק פיילוט, הירויוקי קינושיטה, ריוג'י קוצ'י, פיירה בלטנטה, סוהון קים
חברת הפקה Zagtoon
Method Animation
Toei Animation
SAMG Animation
AB Droits Audiovisuels
SK Broadband
הפצה Zagtoon עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ג'רמי זאג, נועם קניאל
אורך פרק 22 דקות
שידור
רשת שידור קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתEBS
צרפתצרפתTF1
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
כאן חינוכית
נטפליקס (מתורגם)
תקופת שידור מקורית 1 בספטמבר 2015 – הווה (8 שנים ו־30 שבועות)
תקופת שידור בישראל 13 במרץ 2016[1] – רץ
קישורים חיצוניים
אתר ערוץ דיסני
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המופלאה: הרפתקאות ליידי באגצרפתית: Miraculous, les aventures de Ladybug et Chat Noir, באנגלית: Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Noir; מוכר גם בתור Miraculous Ladybug או רק Miraculous) היא סדרת טלוויזיה צרפתית בהנפשה ממוחשבת מסוגת אקשן והרפתקאות. הסדרה מתמקדת במרינט דופיין צ'אנג ואדריאן אגרסט, נערים מפריז היכולים לשנות צורה לחיפושית המופלאה ולחתול השחור, גיבורי על המגנים על עירם מנבלי על. הסדרה הופקה על ידי Zagtoon ו-Method Animation מצרפת, בשיתוף פעולה עם TF1, AB Droits Audiovisuels, The Walt Disney Company France, Gloob, SK Broadband ו-EBS.

הסדרה משודרת בכלמעלה מ50 מדינות שונות בעולם. היא שודרה לראשונה בערוץ EBS1 בקוריאה הדרומית החל מה-1 בספטמבר 2015, ומה-19 באוקטובר בערוץ TF1 בצרפת. בארצות הברית, שודרה הסדרה בערוץ ניקלודיאון ב-6 בדצמבר 2015, לאחר מכן שודרה בערוץ דיסני החל מה-8 באפריל 2019. בישראל, שודרה הסדרה החל מה-13 במרץ 2016 בערוץ דיסני.[1]

עלילת הסדרה

עלילת הסדרה מתרחשת בעיר פריז. מרינט (הדמות הראשית) היא נערה בכיתה ח'. היא נערה נחמדה אך קצת מגושמת. מרינט חיה חיים כפולים - כשהיא לא חולמת בהקיץ על אדריאן (נער הלומד בכיתה שלה), היא גיבורת העל 'החיפושית'. מרינט אינה יודעת זאת, אך גם לאדריאן יש זהות בדויה, 'חתול שחור'. הם קיבלו את כוחותיהם מאיש זקן בשם מאסטר פו לאחר שעזרו לו. הם לא יודעים, אך הקשיש שעזרו לו הוא השומר הגדול, שנתן להם את המופלאים: מופלא החיפושית ומופלא החתול השחור. כאשר הם אינם יודעים זה על זהותו של זה, החיפושית והחתול השחור, המאוהב בחיפושית, נלחמים ביחד ברשע. גם לעש-לילה יש מופלא, אך הוא מנצל את כוחו לרעה בכך שהוא יוצר נבלי על, באמצעות מתן אקומה לאנשים אשר חווים רגשות שליליים חזקים. החיפושית צריכה לשבור את החפץ שאליו הוחדר האקומה ובכך לשחרר את האדם עליו האקומה השתלט ולאחר מכן היא מטהרת את האקומה והופכת אותו לפרפר ולאחר מכן שולחת את הפרפר לחופשי וממשיכה בחייה הרגילים.

דמויות

דמויות ראשיות

  • מרינט דופיין צ'אנג / החיפושית המופלאה / מולטי-עכברה/ החתולה השחורה / חיפושית-דרקון (ספיר דרמון): נערה צעירה בכיתה ח' (בת 13 ובהמשך בת 14) המתגוררת מעל מאפייה בבעלות הוריה בפריז. מגושמת מאוד, אך אופטימית ובעלת הרבה רצון טוב לעזור. מאוהבת באדריאן. מחזיקה במופלא החיפושית, מופלא בעל כוחות יצירה. בהמשך הופכת לשומרת המופלאים.
  • אדריאן אגרסט / חתול שחור / הנחש השחור / החיפושון / חתול לבן / אספיק (גיא זיידמן): חבר לכיתה של מרינט, הנער הכי נערץ ואהוב בבית הספר. אדריאן הוא נער מחונן, מנגן על פסנתר, לוחם בסייף, ודובר סינית. יש לו יחסים מורכבים עם אביו, גבריאל אגרסט. מחזיק במופלא של החתול השחור, ובכוחות ההרס. אדריאן מאוהב בחיפושית.
  • אליה סאזר / רינה רוז' / ליידי ווי-פיי / רינה רוגז / המשכיחן (מיה קדוש): חברתה הטובה ביותר של מרינט. היא יודעת על אהבתה של מרינט לאדריאן ומנסה לעזור לה תמיד. אליה היא מעריצה גדולה של החיפושית וכן מנהלת בלוג המוקדש לה בשם "בלוג החיפושית", היא חברתה הטובה ביותר מרינט. השאילה את מופלא השועל מספר פעמים בכדי להפוך לרינה רוז', וכוח העל שלה הוא יצירת אשליות.
  • קלואי בורז'ואה / מלכת הדבורים / אנטי-באג / מלכת הצרעות / מלכת המופלאים / מלכת הבננות (טליה ברקאי): חברת ילדות של אדריאן, האויבת המושבעת של מרינט, רוצה לקחת את אדריאן לעצמה. נערה אגואיסטית, נצלנית ומפונקת ולא אכפת לא מאיש חוץ מעצמה. חברתה היחידה מלבד אדריאן היא סברינה, שלמעשה שפוטה של קלואי. השאילה את מופלא הדבורה מספר פעמים בכדי להפוך למלכת הדבורים, ולעזור להציל את פריז. כוח העל שלה הוא עקיצה, שמשתקת את הקורבן. בסוף עונה 3 כשהיא "מלכת המופלאים" מגלה את כל זהויות הגיבורים מלבד החיפושית והחתול השחור.
  • נינו לה היף / בר-שריון / הלם-הצב / יוצר הבועות / המשכיחן (ערן מור): חברו הטוב ביותר של אדריאן. חולם להיות במאי בהשראת סטיבן שפילברג. נער חברותי ונחמד. דיג'יי חובב. השאיל את מופלא הצב מספר פעמים, והפך לבר שריון. כוח העל שלו הוא יצירת בועת מגן סביבו וסביב הסובבים אותו. המגן שלו משמש גם כנשק שלו.
  • גבריאל אגרסט / עש לילה / עש ארגמן / האספן / עש הצל (ערן מור): הנבל הראשי בסדרה. אביו של אדריאן (חתול שחור), אך אדריאן אינו יודע על היותו נבל, והוא אינו יודע על זה שאדריאן הוא חתול שחור. גבריאל מחזיק בנורו, הקוואמי של הפרפר שבאמצעותו הוא הופך לעש לילה, והכוחות המופלאים שלו הם הפיכת אנשים בעזרת עשים הנקראים אקומות לתומכים הנאמנים שלו, ולתת להם כוחות על. אך עש לילה משתמש בכוח זה בכדי ליצור נבלי על, ולנסות לקחת את המופלאים של החיפושית והחתול השחור.
  • נטלי סנקואור / מאיורה / קטליסט (תמי ברק): העוזרת האישית של גבריאל אגרסט, יד ימינו, לפי איך שזה נראה היא ממלאת את המקום של אמא של אדריאן מאז שהיא נעלמה, היא דואגת לסדר וארגון בחייו של אדריאן, כי גבריאל לא מראה את אהבתו לאדריאן, פועלת לרוב לפי הוראותיו של גבריאל אגרסט, ורק לעיתים נדירות מפירה את הוראותיו, בדרך כלל בכדי לעזור לו. מחזיקה במופלא הטווס, שמאפשר לה להפוך למאיורה. כוח העל של מאיורה הוא ליצור אמוק, נוצת טווס בעל כוח יצירה שיכול ליצור חפצים שיכולים להגן על אנשים מרגשות שליליים, או להפך: לעזור לאנשים שהשתלט עליהם אקומה, ולשמש כנשק או כלי עזר בידם. מופלא הטווס פגום, וכל שימוש בו פוגע בנטלי, וגורם לה לחלות. אלא שבסוף עונה 3 עש לילה מוצא דרך לתקנו. הופכת לנבלת העל קאטליסט בעונה 2 וגם בעונה 3 שהיא מקרבת את עש לילה לניצחון.
  • קגאמי טסורוגי / ריפוסט / אוני-צ'אן / ריוקו / שקרים (תמי ברק) (החל מעונה 2): קאגאמי היא בת למשפחת סייפים מפורסמת, ממוצא יפני. שותפה ויריבה של אדריאן בסייף. מאוהבת באדריאן. קאגמי נהיית חברה טובה של מרינט בהמשך הסדרה. בנוסף בפרק "איקארי גוזן" מקבלת את מופלא הדרקון אשר משתמשת בו כדי להציל את אמא שלה וגם בפרק "צייד האהבה" מקבלת את המופלא שנית כדי להציל את בני הזוג בורזואה.
  • לוקה קופאין / ויפריון / משתיקן / אמת (סער בדישי) (החל מהעונה 2): אחיה הגדול של ג'ולקה. מנגן על גיטרה, ואוהב מוזיקת רוק, במיוחד את ג'אגד סטון. מאוהב במרינט ויודע על אהבתה לאדריאן. מקבל את מופלא הנחש בפרק " דספרדה ", בפרק " הורס המסיבות " ולאחר מכן בפרק האחרון לעונה 3 כאשר הוא בשליטתה של מלכת המופלאים בעונה הרביעית מתגלה שהוא הבן של ג׳אגד סטון.

דמויות משנה

משפחת דופן-צ'אנג (המשפחה של מרינט)

  • סבין צ'אנג: אמא של מרינט ואשתו של טום, ויחד איתו מנהלת את המאפיה הטובה בפריז.
  • טום דופן / אב זאב (גדי לוי): אביה של מרינט ובעלה של סבין, ויחד איתה מנהל את המאפיה הטובה בפריז. צרפתי. קיבל אקומה בעונה השלישית והפך ל״אב זאב״ לאחר שחשב שחתול שחור שבר למרינט את הלב.
  • צ'אנג סיפו / קונג פוד (סער בדישי): דודה של סבין ושף סיני מפורסם. הופיע בפרק "קונג פוד" בו הוא קיבל אקומה.
  • ג'ינה דופן / בפנה: אמו האיטלקיה של טום וסבתה של מרינט, מופיעה בפרק "בפנה" בו היא מקבלת אקומה, כיוון שמרינט לא אהבה את מתנות יום ההולדת שהיא נתנה לה, כיוון שבפעם האחרונה שג'ינה ראתה את מרינט, היא הייתה תינוקת.
  • רונאלד דופן / בייקריקס (אמנון וולף): אבא של טום וסבא של מרינט. שמרן מאוד ונאמן למסורת, לא יוצא מביתו כבר 20 שנה ושונא את כל החידושים, מופיע בפרק "בייקריקס" בו מקבל אקומה, כי כועס על מרינט על ששיקרה לו, ועשתה דברים באופן לא מסורתי.

משפחת אגרסט (המשפחה של אדריאן)

  • אמילי אגרסט: אמו של אדריאן, בפרקים האחרונים של העונה השנייה, היא הייתה בתוך ארון זכוכית (ככל הנראה היא בתרדמת), והסיבה שגבריאל הפך לעש לילה (ובעונה 4 איחד את מופלאי הפרפר והטווס והפך לעש הצל), היא שהמשאלה שלו היא להחזיר אותה אליהם.
  • שומר הראש של אדריאן / גורילה / גוריזילה (סער בדישי) : שומר הראש של אדריאן (השם גורילה הוא השם שאדריאן נתן לו משום שהוא לא מדבר וגופו בגודל עצום, כמו גורילה), הוא הנהג, השומר, המלווה, ובערך מי שנמצא הכי קרוב לאדריאן 24/7 ביממה.

משפחת סזאר (המשפחה של אליה)

  • נורה סזאר / אננסי: אחותן הגדולה של אליה והתאומות אטה ואלה, מתאגרפת חזקה, אחות גדולה אחראית עם ביטחון עצמי מופרז, דאגנית בצורה מוגזמת ולעיתים קרובות מונעת מאליה לצאת למקומות מכיוון שהיא מפחדת שאליה תכנס למצב מסוכן בגלל נבל על.
  • אטה ואלה סזאר / סאפוטיס: תאומות ואחיותיהן הקטנות של אליה ונורה, ילדות שובבות שאליה עושה עליהן בייביסיטר בדרך כלל, הן קיבלו אקומה משותפת והפכו לסאפוטיס וכל פעם שהן אכלו משהו הן השתכפלו.
  • מרלנה סזאר: אמן של נורה, אליה, אטה ואלה, והשפית הראשית של מלון גראנד פרי.
  • אוטיס סזאר / איש חיה: אביהן של נורה, אליה, אטה ואלה, ושומר גן החיות של פריז.

משפחת בורז'ואה (המשפחה של קלואי)

  • אנדרי בורז'ואה / דיקטטורוע / צייד האהבה : אביה של קלואי וראש העיר, לערב אותו זה התירוץ של בתו כאשר היא רוצה משהו. אוהב את בתו ומשתדל בכל מאודו שלא לאכזב אותה. בנוסף בעונה 3 פרק 25 "צייד האהבה" מקבל שוב אקומה.
  • אודרי בורז'ואה / מלכת הסטייל / צייד האהבה: אמה האופנתית והקפדנית של קלואי. אישה קרה ואכזרית לא פחות מבתה. האקומה שלה היה מלכת הסטייל, וכוחותיה היו להקפיא אנשים בעזרת אבקת נצנצים. בנוסף בעונה 3 פרק 25 "צייד האהבה" מקבלת שוב אקומה.
  • ז'אן באטלר / דוב היאוש (סער בדישי): המשרת של קלואי, העונה לכל בקשותיה, אף על פי שקלואי אף פעם לו קוראת לו בשמו האמיתי.
  • זואי לי / וספריה / סול קראשר: בתה של אודרי ואחותה למחצה של קלואי. קיבלה אקומה בפרק 7 והפכה לסול קראשר, מקבלת את מופלא הדבורה בפרק מלכת הבננות.

משפחת לה היף (המשפחה של נינו)

  • כריס לה היף / כריס מאסטר / טיים טאגר : האח הקטן של נינו. הופך לנבל על הראשון שבוחר שהוא רוצה לחזור להיות בן אדם רגיל. בהמשך עונה 3 הופך לטיים טאגר כאשר הוא בא מהעתיד להווה כדי להביא את המופלאים לעתיד.

ילדים מבית הספר

  • סברינה / הנעלמת / המפליאה (דקלה הדר): השפוטה שמצייתת לכל פקודה של קלואי. אין לה החלטות משלה, והיא תמיד תגן על קלואי. בעלת שער ג׳ינג׳י ומשקפיים.
  • מקס קאנטה / פגסוס / גיימר (ערן מור): הגיימר של הכיתה, גאון מחשבים שבנה את הרובוט החכם בעולם, מרקוב, הוא חובב משחקי וידאו וטוב בזה ממש, טוב לב וחושב על אחרים.
  • רוז / נסיכת הניחוחות / פיגלה: מהחברות הטובות של מרינט, ילדה חייכנית, חמודה ורומנטית מאוד, לפי איך שהיא מתלבשת הצבע האהוב עלייה הוא ורוד. בעונה 4 קיבלה את מופלא החזיר והפכה לפיגלה.
  • ג'ולקה קופאין / ריפלקטה / נמרה סגולה (דקלה הדר): אחותו של לוקה, מהחברות הטובות של מרינט, ילדה ביישנית, נהנית לעזור ולא מדברת הרבה, לפי הלבוש שלה הצבע האהוב עליה הוא סגול. תשתמש במופלא הנמר בעונה 4
  • אליקס קובדל / טיים ברייקר / באניקס (דקלה הדר): הספורטאית של הכיתה, מהחברות הטובות ביותר של מרינט, ברוב שעות היום רוכבת על רולר בליידס, מצחיקה, שנונה, ילדותית וטום בוי. בעתיד תקבל את מופלא הארנב ותהפוך לבאניקס.
  • מילן הפראל / מפלצת פחד / מולטי מאוס : מהחברות הטובות ביותר של מרינט, ילדה חמודה וחייכנית שתמיד נהנת לעזור לכולם, בת הזוג של איוון, אבא של מילן הוא פנטומימאי מפורסם, מילן ילדה צבעונית מאוד, יש לה המון צדדים חיוביים.
  • נתניאל / ציירשע (ערן מור): הצייר של הכיתה, ידיד טוב של מרינט, מצייר קומיקס בהשראת החיפושית, מאוהב בה משום שהצילה אותו מאקומה.
  • קים / מלך הקופים / קופידון אפל (ערן מור): הספורטאי של הכיתה, היה מאוהב בקלואי. הוא לא חכם במיוחד ואוהב להתגרות באחרים
  • איוון / לב אבן: חבר מהכיתה של מרינט, יש לו פיוז קצר, מקבל דברים קשה אבל עם הזמן הוא מוצא דרך אחרת להתמודד עם קשיים, בן הזוג של מילן, והראשון שקיבל אקומה. האקומה שלו היה לב אבן.
  • לילה רוסי / וולפינה / זיקית: הילדה הכי שקרנית בכיתה. רק מרינט ואדריאן יודעים על שקריה. היא ידועה בשנאתה לחיפושית. מאוהבת באדריאן ומשקרת לכולם, אפילו לאמא שלה.
  • מארק / נהפוכו: ילד ביישן מבית הספר, כותב ספרים והוא כתב ספר שנקרא "יומנה של החיפושית", מרינט ניסתה לעזור למארק לעשות קומיקס עם נתניאל, אך זה השתבש, נתניאל העליב את מארק משום שרצה לשחק ברגשות שלו ומארק קיבל אקומה לאחר מכן הוא השלים עם נתינאל ושניהם כתבו קומיקס על ליידי באג

צוות בית הספר

  • גברת בוסטייר / זומביזו (טליה ברקאי): מחנכת הכיתה של מרינט, והמורה האהובה על התלמידים. קיבלה אקומה פעם אחת, וכוח העל שלה היה להפוך אנשים לזומבים בעזרת נשיקות, וגם נגועים יכלו להדביק אנשים אחרים באמצעות נשיקות.
  • גברת מנדלייב / קוואמיבאסטר (טליה ברקאי): המורה למדעים של בית הספר, והמורה המשלימה של הכיתה של מרינט. בעונה 3 הופכת ל"קוואמיבאסטר" מפני שרוצה להוכיח שקוואמים קיימים.
  • מר דמוקליס / ינשוף אפל: מנהל בית הספר של מרינט, קיבל אקומה בפרק "ינשוף אפל" מכיוון שרצה להוכיח שהוא גיבור העל "הינשוף" ולא הצליח.

אנשים אחרים

  • מאסטר פו / צב הג'ייד / פו העצבני (סער בדישי): שומר המופלאים. מחזיק במופלא הצב וכיוון שהוא זה שהעניק למרינט את מופלא החיפושית ולאדריאן את מופלא החתול השחור, הוא היחיד שיודע על הזהויות הסודיות שלהם. השאיל את המופלא שלו מספר פעמים לנינו, שהפך לבר שריון. בפרק האחרון של העונה ההשלישית איבד את זכרונו, ומשום כך קופסת המופלאים הועברה לחיפושית. בעונה הרביעית הוא חוזר בפרק השישי לפריז לביקור והוא הופך לפו העצבני .
  • נדיה שמאק / פריים קווין (דקלה הדר): מגישת הטלוויזיה המפורסמת ביותר בפריז, אמא של מנון, מרינט נוהגת לעשות בייביסיטר על ביתה בשעות הצורך, קיבלה אקומה בפרק פריים קווין משום מהחיפושית והחתול השחור קטעו את הרעיון שלהם איתה וכתוצאה מכך כל הרייטינג של תוכניתה ירד והיא בוטלה. כוחותיה היו לעבור דרך מסכים.
  • מנון / הבובנאית : הבת של נדיה, ילדה קטנה, מרינט נוהגת לשמור עליה, קיבלה אקומה בפרק "הבובנאית" כי מרינט לא נתנה לה לקחת את אחת הבובות ששיחקו בהן. כוחותיה היו להחזיר מחדש אנשים שקיבלו אקומות לנבלים. בעונה 3 פעם נוספת מקבלת אקומה והנבלית חוזרת במוזיאון ומעירה פסלי שעווה.
  • ג׳אגד סטון / גיטר ווילן (סער בדישי): זמר ורוקר מפורסם, הזמר האהוב על מרינט, אדריאן ולוקה. מרינט עיצבה את המשקפיים שלו, ועטיפה של אלבום חדש שהוציא. בעל תנין מחמד בשם פנג. קיבל אקומה לאחר שסירב לעשות דואט עם כוכב פופ בשם מיסטר איקס ווי וחברת ההקלטות שלו פיטרה אותו. בתור גיטר ווילן יכול היה לשלוט באנשים בעזרת מוזיקת רוק, להפוך אותם למשרתיו ולעלף אותם לפי רצונו. בעונה הרביעית מתגלה שהוא אבא של לוקה קופאין.
  • פנג: תנין המחמד של ג'אגד סטון. כשג'אגד סטון הפך לגיטר ווילן, גם פנג הושפע מהאקומה ונהפך לדרקון.
  • פני / צרה צרורה: העוזרת האישית של ג'אגד סטון, נהפכה לנבלית "צרה צרורה" בעונה השנייה. הכוחות שלה היו להיעלם ולהופיע מחדש.
  • אונדין / סירנה: חברתו של קים. היא מאוד אוהבת לשחות ובנוסף מאוהבת בקים, היא הופכת לסירנה בעונה 2 מפני שהיא ניסתה להגיד לקים שהיא מאוהבת בו והוא לא הקשיב והכוחות שלה היו להציף את כל העיר במים.
  • פיליפ / קפואון: מאמן החלקה על הקרח. נהפך לקפואון בעונה 2 כי עמדו לסגור את מרכז ההחלקה על הקרח שלו וכוחותיו היו להקפיא את כל העיר.
  • קלרה ניינטינגייל / אימתינגייל: זמרת מחו"ל שהתחילה להופיע בצרפת ומעריצה את החיפושית והחתול השחור, הפכה לאימתינגייל כי מנעו ממנה מלצלם את הקליפ שלה בפריז והנשק שלה היא שוט קסום שכשהיא פוגעת איתו באנשים הם חייבים לרקוד ולחרוז ואם הם לא עושים את זה הם קופאים.
  • תומאס אסטרוק / אנימאסטרו (יוצר הסדרה): במאי לסדרת האנימה "החיפושית והחתול השחור", הופיע בעונה 3.
  • מריאן לאנור / המשיבה (עונות 3 - 4) : אהובתו של מאסטר פו.
  • ננאקי קופאין / קפטן הארדרוק: אמם של ג'ולקה ולוקה, היא לא אוהבת שמגבילים ממנה מוזיקה.
  • מר רמייר / מר יונה : מאכיל את היונים, השתלט עליו אקומה 72 פעמים עד כה וכוחותיו היו לשלוט ביונים.
  • ג'סיקה קיינס/כנף דרור/כנף נץ:הבת של הינשוף האפל. מקבלת את מופלא הנשר והופכת לכנף נץ (מופיעה בספיישל ניו יורק).

קוואמים

הקוואמים הם ישויות קסומות המעניקות לבעלי המופלאים כוחות על. כל קוואמי מייצג קונספט מופשט שקיים בעולם, והוא מבוסס על חיה כלשהי.

קוואמים אינם יכולים למות, אולם הם כן יכולים לחלות. בנוסף הקוואמים יכולים לרחף, להפוך ללא מוחשיים, לסחוב דברים שיותר כבדים ממשקלם, ואי אפשר לראות או לשמוע אותם דרך אלקטרוניקה.

הקוואמים יכולים להשתמש בכוח העל שלהם גם ללא עונד מופלא, אך הם לא נוטים להשתמש בו לבד מכיוון שהם לא יכולים לשלוט על כוחם כראוי, מה שיכול לגרום לאסון.

לקוואמים אין מין, אולם הם כן בעלי כינוי גוף של זכר או נקבה בסדרה. מפני שלקוואמים אין באמת מגדר, בחלק מהמדינות היוצרים והמתרגמים של הסדרה באותה הארץ החליטו לשנות לחלק מהקוואמים את המגדר המקורי שלהם. לדוגמה טריקס ודוסו, שבמקור בדיבוב הצרפתי מיוחסים לא כנקבה, אלא כזכר.

הקוואמים יכולים להשתדרג בעזרת שתיית שיקויים מיוחדים, או אכילת מאכל שמכיל את השיקוי. לאחר שהקוואמי בלע את השיקוי, עונד המופלא יקבל כוחות חדשים לאחר שהוא ישתנה, תלוי בסוג השיקוי שהקוואמי קיבל.

לאחר שמחזיק המופלא משתנה בחזרה, הקוואמי צריך לתדלק את עצמו עם אוכל בשביל שינוי נוסף. כל אוכל יעבוד, אך חלק מהקוואמים נוטים להעדיף מאכלים ספציפיים.

קופסת המופלאים הסינית - קופסת האם (מוחזקת כרגע אצל מרינט)

  • טיקי (תמי ברק): קוואמי היצירה (Creation) אשר מחובר למופלא החיפושית. אחת משני הקוואמים החזקים ביותר. המופלא שלה הוא עגילים וכרגע מרינט מחזיקה בו. מעניקה למרינט את היכולת להשתנות לחיפושית. האוכל האהוב עליה הוא עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות מקרון. מילת הקסם שלה היא נקודות, ובשביל להשתנות בחזרה מילת הקסם היא נקודות הורד.
  • פלאג (ערן מור): קוואמי ההשמדה (Destruction) אשר מחובר למופלא החתול השחור. אחד משני הקוואמים החזקים ביותר. המופלא שלו הוא טבעת וכרגע אדריאן מחזיק בו. מעניק לאדריאן את הכח להפוך לחתול שחור. פלאג אוהב מאוד גבינת קממבר וחפצים נוצצים. מילת הקסם שלו היא ציפורניים, ובשביל להשתנות בחזרה מילת הקסם היא ציפורניים הכנס.
  • נורו (דקלה הדר): קוואמי ההפצה/העברה (Transmission) אשר מחובר למופלא הפרפר. המופלא שלה הוא סיכה סגולה והיא כרגע מוחזקת על ידי גבריאל. מעניקה את הכוח לגבריאל להפוך לעש לילה. מילת הקסם שלה היא כנפיים אפלות, ובשביל להשתנות בחזרה מילת הקסם היא כנפיים אפלות הורד.
  • ווייז: קוואמי ההגנה (protection) אשר מחובר למופלא הצב. המופלא שלו הוא צמיד בצורת שריון צב. שימש את נינו מספר פעמים בשביל להשתנות לבר שריון. מילת הקסם שלו היא שריון.
  • טריקס: קוואמי האשליות (Illusion) אשר מחובר למופלא השועל. המופלא שלה היא שרשרת בצורת זנב שועל וכרגע אליה מחזיקה בה. מילת הקסם שלה היא לנתר.
  • פולן (מיה קדוש): קוואמי ההכנעה (Subjection) אשר מחובר למופלא הדבורה. המופלא שלה הוא סיכת מסרק בצורת דבורה. הושאלה מספר פעמים לקלואי בכדי לאפשר לה להפוך למלכת הדבורים, עונדת מופלא הדבורה החדשה היא זואי, אחותה למחצה של קלואי. ושמה בתור גיבורת על הוא וספריה. מילת הקסם שלה היא זמזום.
  • דוסו (עינת אזולאי): קוואמי הרגשות (Emotion) אשר מחובר למופלא הטווס. המופלא שלה נמצא בכספת של גבריאל אגרסט עקב היותו "פגום". המופלא של נטלי, ומשמש אותה כדי להפוך למאיורה. בסוף העונה השלישית גבריאל תיקן את המופלא.
  • לונג: קוואמי השלמות (Perfection) אשר מחובר למופלא הדרקון. המופלא של לונג הוא צ'וקר והוא נמצא בקופסת המופלאים של מרינט. הושאל מספר פעמים לקאגמי ולמרינט. כדי להשתנות עם המופלא צריך לומר לונג-הבא את הסופה.
  • סאאס: קוואמי האינטואיציה (Intuition) אשר מחובר למופלא הנחש. המופלא שלו הוא צמיד נחש (Ouroboros Bracelet) אדריאן ולוקה השתמשו במופלא מספר פעמים. כדי לשנות איתו צורה צריך לומר: 'סאאס - חשוף קשקש'.
  • ז'ופו: קוואמי הלגלוג (Derision) אשר מחובר למופלא הקוף. המופלא שלו הוא עטרה והוא שימש את קים כדי להפוך למלך הקופים. מילת הקסם שלו היא זמן להופיע.
  • מולו: קוואמי ההשתכפלות (Multiplication) אשר מחובר למופלא העכבר. המופלא שלה הוא שרשרת תליון. מרינט השתמשה בו פעם אחת כדי להפוך למולטי-עכברה. מילן עתידה להשתמש בו בעונה 4. מילת הקסם שלה היא לצייץ.
  • קאלקי: קוואמי ההשתגרות (Teleportation) אשר מחובר למופלא הסוס. המופלא שלה הוא משקפיים והוא נמצא בקופסת המופלאים של מרינט, מקס השתמש במופלא כדי להפוך לפגסוס. כדי לשנות איתו צורה צריך לומר: 'קאלקי - לדהור'.
  • בארק: קוואמי אשר מחובר למופלא הכלב. המופלא שלה הוא קולר.
  • דייזי: קוואמי השמחה (Jubilation) אשר מחובר למופלא החזיר. המופלא הוא צמיד פנינים לרגל. רוז השתמשה במופלא כדי להפוך לפיגלה, על מנת לשנות צורה צריך לומר 'דייזי - לשמוח'.
  • פלאפ: קוואמי האבולוציה (Evolution) אשר מחובר למופלא הארנב. המופלא שלו הוא שעון כיס והוא נמצא בקופסת המופלאים של מרינט ואצל אליקס מהעתיד. בעתיד אליקס השתמשה במופלא כדי להפוך לבאניקס, כדי לשנות צורה צריך לומר 'פלאפ - בכיוון השעון'.
  • אוריקו: קוואמי אשר מחובר למופלא התרנגול. המופלא שלו הוא טבעת-אגודל.
  • רואר: קוואמי אשר מחובר למופלא הנמר. המופלא שלו הוא שרשרת עבדים. ג'ולקה תשתמש בו בעונה 4 כדי להפוך לנמרה סגולה.
  • זיגי: קוואמי אשר מחובר למופלא העז. המופלא שלו הם שתי סיכות שיער.
  • סטומפ: קוואמי אשר מחובר למופלא השור. המופלא שלו הוא ספטום.

קופסת המופלאים האינדיאנית (נמצאת כרגע בניו יורק)

  • לירי: קוואמי החופש (Freedom) אשר מחובר למופלא הנשר. המופלא הוא שרשרת עם טופר של נשר, כדי לשנות איתו צורה צריך לומר 'לירי-כנפי החופש' (הופיע בספיישל ניו-יורק).

סקירה כללית של הסדרה

עונה מס' פרקים תקופת שידור מקורית תקופת שידור מקורית בצרפתצרפתצרפת תקופת שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
פרקי הסדרה
1 26 1 בספטמבר 2015 19 במרץ 2016 19 באוקטובר 2015 30 באוקטובר 2016 13 במרץ 2016 14 ביולי 2016
2 26 11 בדצמבר 2016 3 בנובמבר 2018 11 בדצמבר 2016 18 בנובמבר 2018 4 בפברואר 2018 2 באוגוסט 2019
3 26 1 בדצמבר 2018 13 בנובמבר 2019 14 באפריל 2019 8 בדצמבר 2019 1 בספטמבר 2019 8 ביולי 2020
4 26 23 במרץ 2021 יפורסם בהמשך 11 באפריל 2021 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
5 26 קיץ 2022[2] יפורסם בהמשך קיץ 2022 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
6 26 2023[2] יפורסם בהמשך 2023 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
7 26 2024[2] יפורסם בהמשך 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
ספיישלים רץ 1 במרץ 2016 הווה 30 באוקטובר 2016 הווה 10 ביולי 2016 הווה
סרטים רץ סוף 2021 הווה יפורסם בהמשך הווה יפורסם בהמשך הווה
סודות רץ 2 במרץ 2017 הווה 5 באוקטובר 2016 הווה 8 באפריל 2018 הווה
הרפתקאות בפריז 5 30 בינואר 2019 3 בפברואר 2019 30 בינואר 2019 3 בפברואר 2019
צ'יבי רץ 31 באוגוסט 2018

פרקים

עונה 1

מס' הפרק
(בסדרה)
מס' הפרק
(בעונה)
שם הפרק שידור מקורי תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בישראל(ערוץ דיסני)ישראלישראל תאריך שידור בישראל(כאן חינוכית)ישראלישראל
תאריך השידור ערוץ השידור
1 1 סופת הקרח 1 בספטמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 19 באוקטובר 2015 13 במרץ 2016 1 ביולי 2019
2 2 יוצר הבועות 8 בספטמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 20 באוקטובר 2015 14 במרץ 2016 1 ביולי 2019
3 3 חתול חקיין 15 בספטמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 28 באוקטובר 2015 15 במרץ 2016 1 ביולי 2019
4 4 טיים ברייקר 22 בספטמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 23 באוקטובר 2015 16 במרץ 2016 2 ביולי 2019
5 5 ליידי וויפי 29 בספטמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 22 באוקטובר 2015 18 במרץ 2016 2 ביולי 2019
6 6 מר יונה 6 באוקטובר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 23 באוקטובר 2015 13 באפריל 2016 3 ביולי 2019
7 7 פרעה 13 באוקטובר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 21 באוקטובר 2015 17 במרץ 2016 3 ביולי 2019
8 8 ציירשע 26 באוקטובר 2015 צרפתצרפתצרפת - TFOU 26 באוקטובר 2015 14 באפריל 2016 7 ביולי 2019
9 9 רוג'ר-קופ 20 באוקטובר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 27 באוקטובר 2015 15 באפריל 2016 7 ביולי 2019
10 10 מפלצת-פחד 30 באוקטובר 2015 צרפתצרפתצרפת - TFOU 30 באוקטובר 2015 18 באפריל 2016 8 ביולי 2019
11 11 קופידון אפל 29 באוקטובר 2015 צרפתצרפתצרפת - TFOU 29 באוקטובר 2015 17 באפריל 2016 8 ביולי 2019
12 12 שחור חרב 17 בנובמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 6 בדצמבר 2015 20 באפריל 2016 9 ביולי 2019
13 13 הפנטומימאי 24 בנובמבר 2015 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 13 בדצמבר 2015 19 באפריל 2016 9 ביולי 2019
14 14 קונג פוד 10 בינואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 10 בינואר 2016 21 באפריל 2016 10 ביולי 2019
15 15 גיימר 17 בינואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 17 בינואר 2016 22 באפריל 2016 10 ביולי 2019
16 16 איש-חיה 24 בינואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 24 בינואר 2016 7 ביולי 2016 16 ביולי 2019
17 17 אנטי-באג 31 בינואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 31 בינואר 2016 8 ביולי 2016 16 ביולי 2019
18 18 הבובנאית 7 בפברואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 7 בפברואר 2016 12 ביולי 2016 21 ביולי 2019
19 19 ריפלקטה 21 בפברואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 21 בפברואר 2016 13 ביולי 2016 21 ביולי 2019
20 20 גיטר-וילן 28 בפברואר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 28 בפברואר 2016 4 ביולי 2016 14 ביולי 2019
21 21 פיקסלייטר 3 במרץ 2016 קנדהקנדהקנדה - Télé Québec 13 במרץ 2016 3 ביולי 2016 14 ביולי 2019
22 22 נסיכת הניחוחות 6 במרץ 2016 קנדהקנדהקנדה - Télé Québec 20 במרץ 2016 5 ביולי 2016 15 ביולי 2019
23 23 סיימון אומר 13 במרץ 2016 קנדהקנדהקנדה Télé-Québec 27 במרץ 2016 6 ביולי 2016 15 ביולי 2019
24 24 ההתחלה - חלק ראשון 1 במרץ 2016 קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית - EBS1 30 באוקטובר 2016 10 ביולי 2016 17 ביולי 2019
25 25 ההתחלה - חלק שני 2 במרץ 2016 שווייץשווייץשווייץ - RTS 2 30 באוקטובר 2016 11 ביולי 2016 17 ביולי 2019
26 26 וולפינה 19 במרץ 2016 קנדהקנדהקנדה -Télé Québec 3 באפריל 2016 14 ביולי 2016 21 ביולי 2019

עונה 2

מס' הפרק
(בסדרה)
מס' הפרק
(בעונה)
שם הפרק שידור מקורי תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בישראל (ערוץ דיסני)ישראלישראל
תאריך השידור ערוץ השידור
27 1 האספן 21 באוקטובר 2017 ספרדספרדספרד - Disney Channel 26 באוקטובר 2017 4 בפברואר 2018
28 2 דב היאוש 21 באוקטובר 2017 ספרדספרדספרד - Disney Channel 27 באוקטובר 2017 5 בפברואר 2018
29 3 פריים קווין 25 באוקטובר 2017 פורטוגלפורטוגלפורטוגל - Disney Channel 29 באוקטובר 2017 7 בפברואר 2018
30 4 בפנה 30 באוקטובר 2017 צרפתצרפתצרפת - TFOU 30 באוקטובר 2017 6 בפברואר 2018
31 5 ריפוסט 1 בנובמבר 2017 צרפתצרפתצרפת - TFOU 1 בנובמבר 2017 1 באפריל 2018
32 6 רובוסטוס 3 בנובמבר 2017 צרפתצרפתצרפת - TFOU 3 בנובמבר 2017 8 בפברואר 2018
33 7 ג'יגאנטיטאן 26 בנובמבר 2017 צרפתצרפתצרפת - TFOU 26 בנובמבר 2017 9 בספטמבר 2018
34 8 ינשוף אפל 5 בדצמבר 2017 ספרדספרדספרד - Disney Channel 10 בדצמבר 2017 13 באוגוסט 2018
35 9 גלאסיאטור 14 בינואר 2018 צרפתצרפתצרפת - TFOU 14 בינואר 2018 7 באוקטובר 2018
36 10 סאפוטיות 21 בינואר 2018 צרפתצרפתצרפת - TFOU 21 בינואר 2018 8 באוקטובר 2018
37 11 גוריזילה 21 במאי 2018 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 13 במאי 2018 9 באוקטובר 2018
38 12 קפטן הארדרוק 30 במרץ 2018 ארצות הבריתארצות הבריתארצות הברית - Netflix 20 במאי 2018 11 באוקטובר 2018
39 13 זומביזו 13 באפריל 2018 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 27 במאי 2018 10 באוקטובר 2018
40 14 סירנה 5 במאי 2018 ספרדספרדספרד - Disney Channel 3 ביוני 2018 3 בפברואר 2019
41 15 אימתינגייל 12 במאי 2018 ספרדספרדספרד - Disney Channel 10 ביוני 2018 4 בפברואר 2019
42 16 צרה צרורה 16 ביוני 2018 ספרדספרדספרד - Disney Channel 17 ביוני 2018 3 במרץ 2019
43 17 נהפוכו 23 ביולי 2018 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 7 באוקטובר 2018 4 במרץ 2019
44 18 אננסי 10 בספטמבר 2018 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 23 בספטמבר 2018 5 במרץ 2019
45 19 סנדבוי 24 בספטמבר 2018 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 30 בספטמבר 2018 7 במרץ 2019
46 20 קרב המלכה - חלק ראשון מלכת הסטייל 6 באוקטובר 2018 ספרדספרדספרד - Disney Channel 21 באוקטובר 2018 6 בפברואר 2019
47 21 קרב המלכה - חלק שני מלכת הצרעות 6 באוקטובר 2018 ספרדספרדספרד - Disney Channel 21 באוקטובר 2018 7 בפברואר 2019
48 22 דיקטטורוע 12 באוקטובר 2018 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 28 באוקטובר 2018 6 במרץ 2019
49 23 קפואון 12 באוקטובר 2018 ברזילברזילברזיל - Mundo Gloob 14 באוקטובר 2018 5 בפברואר 2019
50 24 יום הגיבורים - חלק ראשון 21 באוקטובר 2018 שווייץשווייץשווייץ - RTS 2 18 בנובמבר 2018 19 באפריל 2019
51 25 יום הגיבורים - חלק שני 3 בנובמבר 2018 שווייץשווייץשווייץ - RTS 2 18 בנובמבר 2018 2 באוגוסט 2019
52 26 סנטה קלוז 11 בדצמבר 2016 צרפתצרפתצרפת - TFOU 11 בדצמבר 2016 2 באוגוסט 2019

עונה 3

מס' הפרק
(בסדרה)
מס' הפרק
(בעונה)
שם הפרק שידור מקורי תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בישראלישראלישראל
תאריך השידור ערוץ השידור
53 1 זיקית 1 בדצמבר 2018 ספרדספרדספרד - Disney Channel 28 באפריל 2019 1 בספטמבר 2019
54 2 אב זאב 30 בדצמבר 2018 שווייץשווייץשווייץ - RTS Kids 21 באפריל 2019 3 בספטמבר 2019
55 3 כריס מאסטר 8 בפברואר 2019 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 1 בדצמבר 2019 5 בספטמבר 2019
56 4 המשיבה 12 בפברואר 2019 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 14 באפריל 2019 2 בספטמבר 2019
57 5 סופת קרח 2 14 בפברואר 2019 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 2 ביוני 2019 4 בספטמבר 2019
58 6 אנימאסטרו 12 במרץ 2019 אנגליההממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת & אירלנדאירלנדאירלנד - Disney Channel 5 במאי 2019 24 בדצמבר 2019
59 7 משכיחן 18 במרץ 2019 אנגליההממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת & אירלנדאירלנדאירלנד - Disney Channel 26 במאי 2019 25 בדצמבר 2019
60 8 משתיקן 7 באפריל 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 19 במאי 2019 29 בדצמבר 2019
61 9 אוני-צ'אן 4 במאי 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 21 באוקטובר 2019 30 בדצמבר 2019
62 10 בייקריקס 4 במאי 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 12 במאי 2019 26 בדצמבר 2019
63 11 המפליאה 15 במאי 2019 ספרדספרדספרד - Disney Channel 22 באוקטובר 2019 10 בפברואר 2020
64 12 טיים טאגר 18 במאי 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 30 באוקטובר 2019 13 בפברואר 2020
65 13 גיימר 2.0 15 ביוני 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Kids 3 בנובמבר 2019 12 בפברואר 2020
66 14 הורס המסיבות 6 ביולי 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 31 באוקטובר 2019 1 ביולי 2020
67 15 הבובנאית 2 13 ביולי 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 23 באוקטובר 2019 3 במאי 2020
68 16 איקארי גוזן 19 ביולי 2019 ארצות הבריתארצות הבריתארצות הברית - SDCC 2019 29 באוקטובר 2019 7 במאי 2020
69 17 ריפלקדול 3 בספטמבר 2019 אנגליההממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת & אירלנדאירלנדאירלנד - Disney Channel 21 באוקטובר 2019 9 בפברואר 2020
70 18 דספרדה 5 בספטמבר 2019 אנגליההממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת & אירלנדאירלנדאירלנד - Disney Channel 24 באוקטובר 2019 11 בפברואר 2020
71 19 החיפושית 10 בספטמבר 2019 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 24 בנובמבר 2019 6 ביולי 2020
72 20 סטארטריין 16 בספטמבר 2019 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 25 באוקטובר 2019 4 במאי 2020
73 21 סעודה 17 בספטמבר 2019 קנדהקנדהקנדה - Family Channel 28 באוקטובר 2019 6 במאי 2020
74 22 קוואמיבאסטר 12 באוקטובר 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 27 באוקטובר 2019 5 במאי 2020
75 23 קרב המופלאים-חלק ראשון 13 באוקטובר 2019 אוקראינהאוקראינהאוקראינה - PlusPlus 8 בדצמבר 2019 7 ביולי 2020
76 24 קרב המופלאים-חלק שני 15 באוקטובר 2019 אוקראינהאוקראינהאוקראינה - PlusPlus 8 בדצמבר 2019 8 ביולי 2020
77 25 חתול לבן 9 בנובמבר 2019 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 10 בנובמבר 2019 2 ביולי 2020
78 26 פליקס 13 בנובמבר 2019 אנגליההממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת & אירלנדאירלנדאירלנד - Disney Channel 17 בנובמבר 2019 5 ביולי 2020

עונה 4

מס' הפרק
(בסדרה)
מס' הפרק
(בעונה)
שם הפרק שידור מקורי תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בישראלישראלישראל
תאריך השידור ערוץ השידור
79 1 אמת 3 באפריל 2021 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 11 באפריל 2021 יפורסם בהמשך
80 2 שקרים 10 באפריל 2021 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 18 באפריל 2021 יפורסם בהמשך
81 3 כנופיית הסודות 17 באפריל 2021 שווייץשווייץשווייץ - RTS Un 25 באפריל 2021 יפורסם בהמשך
82 4 מר יונה 72 23 במאי 2021 צרפתצרפתצרפת - TF1 23 במאי 2021 יפורסם בהמשך
83 5 קומיקאי משוגע יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
84 6 פו העצבני 23 במרץ 2021 ברזילברזילברזיל - Mundo Gloob יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
85 7 הרומסת 25 במאי 2021 ברזילברזילברזיל - Mundo Gloob 6 ביוני 2021 יפורסם בהמשך
86 8 מלכת הבננות 28 במאי 2021 גרמניהגרמניהגרמניה - Disney Channel יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
87 9 גבריאל אגרסט יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
88 10 מגה ליץ' יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
89 11 רגשות אשמה 5 במאי 2021 ברזילברזילברזיל - Mundo Gloob יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
90 12 קרוקודול יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
91 13 אופטיגאמי 30 במאי 2021 גרמניהגרמניהגרמניה - Disney Channel יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
92 14 מפלצת יוצר הבועות 24 ביולי 2021 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך

ספיישלים

מס' העונה מס' הספיישל שם הספיישל תאריך שידור מקורי תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 1 ההתחלה 1 במרץ 2016 2 במרץ 2016 30 באוקטובר 2016 30 באוקטובר 2016 10 ביולי 2016 11 ביולי 2016
2 2 סנטה קלוז 11 בדצמבר 2016 11 בדצמבר 2016 2 באוגוסט 2019
3 קרב המלכה 6 באוקטובר 2018 6 באוקטובר 2018 21 באוקטובר 2018 21 באוקטובר 2018 6 באפריל 2019 7 באפריל 2019
4 יום הגיבורים 21 באוקטובר 2018 3 בנובמבר 2018 18 בנובמבר 2018 18 בנובמבר 2018 19 באפריל 2019 2 באוגוסט 2019
3 5 כריסמאסטר 8 בפברואר 2019 1 בדצמבר 2019 5 בספטמבר 2019
6 קרב המופלאים 13 באוקטובר 2019 15 באוקטובר 2019 8 בדצמבר 2019 8 בדצמבר 2019 7 ביולי 2020 8 ביולי 2020
המופלאה בעולם 1 ספיישל ניו-יורק 25 בספטמבר 2020 18 באוקטובר 2020 1 בינואר 2021
2 ספיישל שנגחאי 4 באפריל 2021 4 באפריל 2021 יפורסם בהמשך
3 ספיישל לונדון אביב 2022 />[3] יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
4 ספיישל אפריקה סתיו 2022 />[4] יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
5 ספיישל ריו דה ז׳נרו[5] אביב 2023 />[6] יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
6 ספיישל יפן יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
ספיישלים עצמאיים 1 מבצע כדורגל[7] יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך
סרטים 1 התעוררות חורף 2021 - 2022 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך

קישורים חיצוניים

הערות שוליים