קופה ראשית - דמויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
כתבתי דברים חשובים
תגיות: שוחזרה עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מ שוחזר מעריכות של 2.52.68.109 (שיחה) לעריכה האחרונה של EldadHe
שורה 1: שורה 1:
'''[[קופה ראשית]]''' היא [[קומדיית מצבים]] [[סאטירה|סאטירית]] [[ישראל]]ית מ[[סוגה קולנועית|סוגת]] [[מוקומנטריה]], המתרחשת בסניף [[יבנה]] של רשת ה[[מרכול]]ים הפיקטיבית "שפע יששכר". במהלך עונות הסדרה משתתפות דמויות מגוונות המתארות את המתרחש בסופר, לצד הדמויות הראשיות של צוות העובדים ולקוחות יעל המלכה
'''[[קופה ראשית]]''' היא [[קומדיית מצבים]] [[סאטירה|סאטירית]] [[ישראל]]ית מ[[סוגה קולנועית|סוגת]] [[מוקומנטריה]], המתרחשת בסניף [[יבנה]] של רשת ה[[מרכול]]ים הפיקטיבית "שפע יששכר". במהלך עונות הסדרה משתתפות דמויות מגוונות המתארות את המתרחש בסופר, לצד הדמויות הראשיות של צוות העובדים ולקוחות קבועים.

==הדמויות==
==הדמויות==
===עובדי "שפע יששכר"===
===עובדי "שפע יששכר"===

גרסה מ־08:54, 17 בספטמבר 2021

קופה ראשית היא קומדיית מצבים סאטירית ישראלית מסוגת מוקומנטריה, המתרחשת בסניף יבנה של רשת המרכולים הפיקטיבית "שפע יששכר". במהלך עונות הסדרה משתתפות דמויות מגוונות המתארות את המתרחש בסופר, לצד הדמויות הראשיות של צוות העובדים ולקוחות קבועים.

הדמויות

עובדי "שפע יששכר"

תפקיד שם הדמות השחקן עונה 1 עונה 2 עונה 3
מנהלי הסניף שירה שטיינבוך נועה קולר ראשי
חווה גליה ישי אורח
אווה בר-און לודמילה חן אורח
יעקב כרמונה חיים זנאתי אורח
עובד כללי בכיר ראמזי עבד ראמזי אמיר שורוש ראשי
קופאים כוכבה שביט קרן מור ראשי
אסתי צגאי אביבה נגוסה ראשי
דוד טל טירנגל משני
כוכבה "היפה" יובל שרף אורח
קצבים ניסים שמעוני יניב סוויסה ראשי
אנטולי קירילנקו דניאל סטיופין ראשי
מאבטח הסניף מרדכי צ'יבוטרו יעקב בודו ראשי
מנהל הרשת אביחי גרציאן יגאל עדיקא ראשי
מנכ"ל הרשת יששכר שקדי (שקדיסלבסקי) רוני בליץ אורח
ירקנים חזי כהן אושיק לוי משני
נעמי לוי מיה לנדסמן משני
סמנכ"ל כוח אדם של הרשת אפי רפפורט אופיר וייל אורח
עובדים כללים דייזי נברסון מייקל קביה פורגוד אהרוני משני משני
אלעד פליישמן לישי זטלאוי משני
יעקב מלאסה דניאל טגאו משני
ישי פוטרוך דרור טייכנר אורח
סוהא עבד ראמזי לונא מנסור אורח
4 שחקני קבוצת "מכבי שעריים"[א] אורח
שליח גזר יובל שגב אורח
  1. ^ השתתפו בפרק אחד, "הדרבי הגדול", כדי לנצח את "אושר לוי" במשחק.

לקוחות "שפע יששכר"

שם הדמות השחקן עונה 1 עונה 2 עונה 3
אמנון טיטינסקי דב נבון ראשי
שוני סטרטינר (וייס) דורית לב-ארי ראשי
נתן פרנקו רודי סעדה ראשי
סוף סטרטינר ירין אורון משני
מוש וייס סטרטינר קלוגהפט משה פרסטר אורח
שירלי פרנקו נעמה אמית אורח
גב' פפרני רות פרחי משני
חפצי אלוני דליה מזור אורח
בוליסה ארביב לבנה פינקלשטיין אורח
ישראל אהרוני בתפקיד עצמו אורח
חיה ביסמנובסקי ענת ברזילי משני
גברת יצחקי ענת פטלסקי משני
סוניה טיטינסקי רבקה גור משני
סימה יעל עמית אורח
ד"ר זיידל רמי שטרן אורח
ברכה נויפלד פלורנס בלוך אורח

דמויות ראשיות - צוות "שפע יששכר"

שירה שטיינבוך

מגולמת על ידי: נועה קולר

מנהלת סניף הסופר "שפע יששכר" ביבנה. שירתה כקצינת שלישות בצה"ל. תמימה ועדינה, ולעיתים העובדים מנצלים תכונות אלה. שירה רואה כמודל לחיקוי את סטיב ג'ובס, ותמונתו תלויה במשרדה. למדה קואוצ'ינג ולימודי הגנה עצמית, נוהגת לפעול לחינוך צוות הסניף באמצעות הכשרותיה המקצועיות ואף מנסה לסייע על ידי שליחת הצוות להשתלמויות (אף אם אינן נחוצות או רצויות). בשנות השלושים לחייה.

על אף טוב ליבה, שירה היא אישה מתנשאת וגזענית, הרואה את עצמה נעלה על שאר עובדי הסופר המוחלשים לטענתה. שחצנותה גורמת לה לראות עצמה כמלאך הגואל שתפקידו לעזור לעובדים לחלץ עצמם מהמעמד הסוציואקונומי הנמוך. למשל, באחד הפרקים היא מעניקה לקופאית אתיופית מלגה לצורך השלמת בגרויות. אלא שאותה קופאית היא סטודנטית לקראת סוף התואר.

שירה מתגוררת עם החתול שלה ואינה נוחלת הצלחה רבה בתחום זוגיות, במהלך הסדרה יצאה עם נוכל אף על פי שידעה שהוא עבריין מבוקש. כמו כן, נוטה לנסות לפלרטט ללא הצלחה עם צלם הסדרה, ואף עם לקוחות שונים בסופר.

בעונה 2 נהגה להתעמת עם אורן קושתאי, מנהל הסופר השכן של הרשת המתחרה "אושר לוי".

ראמזי עבד ראמזי

מגולם על ידי: אמיר שורוש

עובד כללי בכיר בסופר, ערבי-ישראלי המתגורר בג'סר א-זרקא. למד בבית ספר מעורב בחיפה והתחיל לעבוד בסניף בגיל 13, ומאז הוא מקדיש לסופר את כל חייו ואף מגיל מוקדם יותר למד לשנן בעל פה תוויות של שמפו.[1] מדבר לרוב במשלב של לשון תקנית ובשפה גבוהה. מכנה את שירה "בוס גדול", או בקיצור "בוסגה", אוהב מאוד את שאר העובדים ונאמן לצמרת המנהלים של הרשת. מאוד קשור גם ללקוחות, מסביר פנים אליהם, ונוהג להיות בקיא בפרטים שהם חושפים בפניו. עוזר לעיתים קרובות ללקוחה גברת פפרני, שמנצלת אותו. אחותו, סוהא עבדה בסופר באחד מפרקי העונה השנייה.

למרות המרחק מביתו לסופרמרקט שביבנה, ראמזי נוסע מדי יום לעבודה באוטובוס, בקו 958, והוא אינו לוקח ימי חופש בגלל אהבתו לעבודה.[2]

כוכבה שביט

מגולמת על ידי: קרן מור

קופאית עצלנית ולעיתים צינית הנוטה לריב עם הלקוחות, ובמיוחד עם הלקוח אמנון טיטינסקי. חברה טובה של ניסים ואנטולי ואוהבת למתוח יחד איתם את צוות העובדים בסופר. נוטה לנצל לעיתים תכופות את תמימותה של שירה אותה היא מכנה "פצלוחה".

כוכבה היא גרושה ואם לארבעה, שניים מהם ילדה עוד במהלך לימודי התיכון. במהלך הסדרה, נחשפו שמותיהם של שלושה מילדיה: ג'סיקה, אוצר וקו-סיטל. במהלך העונה השלישית הפגינה הומופוביה כנגד בנה אוצר, אולם לבסוף קיבלה בלית ברירה את בחירתו להינשא לגבר.

עברה לסופר המתחרה "אושר לוי" בפרק הלפני אחרון של העונה השנייה וחזרה אל "שפע יששכר" בפרק הסיום של העונה השנייה. מתגוררת ביבנה.

שביט היא מעין אנטיתזה לדמותה של לובה הקופאית מ"ארץ נהדרת".[3]

ניסים שמעוני

מגולם על ידי: יניב סוויסה

עובד כקצב בקצבייה של הסניף יחד עם חברו הטוב אנטולי. מזרחי ודתי חוזר בתשובה. נשוי למלי. אוהב למתוח את עובדי הסופר ביחד עם כוכבה ואנטולי. מזכיר את סבתו כנעם במספר הזדמנויות וטוען שהיא עולה לו בחלומות ומגלה לו עתידות.

בעברו היה שחקן כדורגל, ואף כצעיר נבחן בקבוצת ארסנל האנגלית.[4]

אנטולי קירילנקו

מגולם על ידי: דניאל סטיופין

אנטולי הוא עולה חדש ממולדובה. עובד כקצב בקצבייה של הסופר ביחד עם חברו הטוב ניסים, יחדיו הם מבצעים מעשי קונדס ונוהגים לבזבז את זמן העבודה. נוטה להתעצבן בקלות ולהתערב בענייניהם של אנשים אחרים. נשוי למאשה אך יחסיהם רעועים עקב כך שהוא מרבה להסתכל על נשים אחרות ומאשה מעיפה אותו מביתם פעמים רבות. מתגורר ביבנה.

אסתי צגאי

מגולמת על ידי: אביבה נגוסה

קופאית ממוצא אתיופי. צינית, שנונה וחכמה. לומדת תואר ראשון ועובדת בסופר כעבודה זמנית. ידידה של בנה של כוכבה, אוצר.

מנהל האזור, אביחי, רומז פעמים רבות כי מעוניין באסתי, אך היא אינה מעוניינת בו כלל. כמו כן, ראמזי ונעמי רבו על חיבתה של אסתי, אך לאסתי היה חבר באותה העת.

מרדכי צ'יבוטרו

מגולם על ידי: יעקב בודו

לרוב מכונה בשם משפחתו, צ'יבוטרו, הוא המאבטח של הסופרמרקט המועסק כעובד קבלן מטעם חברת "רעם ביטחון". מבוגר מאוד שמגיב באיטיות לאירועים הקורים בסופר, אף על פי שמחשיב את עצמו כמתאגרף מצטיין. היה לטענתו מאמן מבוקש באיגרוף, ומעריץ את סדרת הסרטים רוקי. בזמנו הפנוי הוא שחקן פעיל בתיאטרון יידישפיל.

אביחי גרציאן

מגולם על ידי: יגאל עדיקא

מנהל אזורי ברשת "שפע יששכר". אדם חם מזג, עממי ורודף פרסום. לא מחבב את שירה, טועה רבות בשמה הפרטי ומכנה אותה "ריקי", ונוטה לקחת קרדיט על רעיונות שהיא יזמה. מאוהב באסתי צגאי. נשוי לעופרה.

לקוחות קבועים - דמויות ראשיות

אמנון טיטינסקי

מגולם על ידי: דב נבון

רווק מזדקן הגר בבית אמו. פרופסור להיסטוריה בטכניון. קמצן, ממורמר, אגואיסט ועקשן. מנסה לא לשלם על כלום ומרבה להתעמת עם כוכבה הקופאית. נוהג להגיע מדי יום לסופר על מנת לקנות לבן או מיץ עגבניות, כאשר הוא משלם במטבעות אותם מוציא משקית ששם בתוך פאוץ' שאיתו הולך תמיד. חש ברע כאשר לא מקבל דברים בחינם.

טיטנסקי יצא עם חפצי אלוני, אותה החשיב לאהבת נעוריו. אחת התכונות שאהב בה ביותר זה שהיא פמיניסטית ולא מוכנה שישלמו עליה. כאשר פגש בה בסופר לאחר שנים רבות, נראה שהתרגש מאוד לראותה, אך יחסיהם לא הבשילו עקב כך שדרש לקבל בחזרה את מקומו בתור לקצביה. כמו כן, ניהל רומן קצר עם כוכבה הקופאית כאשר זו חשבה שזכה בלוטו.

טיטינסקי בעל מכונית ירוקה מסוג סובארו ג'אסטי, המופיעה גם בעונה 2 (פרק "חמישים מיליון") וגם בעונה 3 (פרק "15 דקות").

שוני סטרטינר (וייס)

מגולמת על ידי: דורית לב-ארי

קואוצ'רית אמידה ומתנשאת הנוטה להתערב בכל דבר הקורה בסופר, ואוהבת לעשות שיימינג לאנשים, מצלמת בסמארטפון כל מיני דברים שלא לרוחה ומאיימת להביא את עיתונאית הצרכנות נגה ניר נאמן. מדברת רבות עם חברתה המכונה "פצק'לה" במהלך ביקוריה בסופר.

נשואה בשנית למוש ואמא לסוף וגומא.

שומרת באדיקות על תזונה בריאה ולא מכניסה לביתה דברי מתיקה מעובדים. כמו כן, מנסה לשמור על קיימות (לא תמיד בהצלחה) ואף מטיפה לכך, מתנגדת לחיסונים והפלות[5] ומאמינה בתאוריות קשר שונות עליהן אף כתבה מספר ספרים.

שם משפחתה, סטרטינר, הוא מחווה לשם משפחתו של עורך הסדרה עמית סטרטינר.

נתן פרנקו

מגולם על ידי: רודי סעדה

ערמומי ותחמן אך מאוד חברותי. נשוי לשירלי. לעיתים קרובות מנסה לרצות את אשתו ובמקביל לסיים את הקניות כמה שיותר מהר, כדי לשחק כדורגל עם חבריו ולבלות איתם. בעונה הראשונה בפרק 16 הוא שובר את הקיר הרביעי באומרו בטלפון שהוא צופה בטלוויזיה בסדרה על רשת סופרים שקוראים לה "קופה ראשית" ובאותו הרגע הוא קורץ למצלמה.

דמויות משניות

עובדים נוספים ב"שפע יששכר"

  • נעמי לוי (מיה לנדסמן): עובדת מחסן וירקנית בסופרמרקט; מכונה "בוצ'ה". לסבית שהתחרתה על ליבה של אסתי כנגד ראמזי בעונה הראשונה. בעונה השנייה, היא עוזרת לאסתי וכוכבה בקרב על המזגן. אוהדת שרופה של מועדון הכדורגל ברצלונה ובמיוחד של ליונל מסי.
  • חזי כהן (אושיק לוי) (עונה 1): ירקן. בשנות ה-60 לחייו. מכור לעישון, שבשל כך גם צרוד. לקראת סוף העונה התפטר ויצא לפנסיה, בעקבות ניתוח מוצלח של תרומת כליה. בן דוד של אמנון טיטינסקי, שתרם לו את כלייתו.
  • דייזי נברסון (מייקל קביה פורגוד אהרוני) (עונות 1 ו-3): עובד סודאני שעבד בסופר במשך מספר פרקים. התגלה כגנב הטלפונים של עובדי הסופר. לטענתו גם ככה יחשבו שהוא גנב, אז לפחות יהיו לו פלאפונים.
  • דוד (טל טירנגל) (עונה 2): קופאי העובד לצד אסתי וכוכבה.
  • אלעד פליישמן (לישי זטלאוי) (עונה 3): עובד מחסן בסופר. נוהג לבצע חיקויים של עובדי הסופר.
  • יעקב מלאסה (דניאל טגאו) (עונה 3): מחסנאי ומלגזן ממוצא אתיופי, מיודד עם אסתי. התפטר בפרק השני של העונה השלישית לאחר שכינה את שירה גזענית. סטודנט לפסיכולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

לקוחות נוספים בסופר

  • גב' פפרני (רות פרחי) (עונות 1–2): לקוחה מבוגרת והמועדפת ביותר על ראמזי, על אף שהיא לא שומרת לו אמונים - בנוסף לסופר "שפע יששכר" קונה גם בסופר המתחרה "אושר לוי" ואף מנצלת אותו על מנת שיעזור לו בסחיבת המצרכים.
  • חיה ביסמנובסקי (ענת ברזילי) (עונה 1): לקוחה עשירה-לשעבר, "בת שלושים פלוס" להגדרתה. בעלה שאול נמצא בכלא בגלל הרצת מניות וגניבת כספי פנסיה מהעובדים.
  • גברת יצחקי (ענת פטלסקי): לקוחה קבועה וממורמרת בסופר. נוהגת להגיד "גועל נפש" על אירועים רבים הקורים בסופרמרקט, ובפרט בקופה. בנה (גור עדן) הופיע בעונה 3, אז עזר לה להתבטא כאשר איבדה את הקול.
  • סוניה טיטינסקי (רבקה גור): אימו של אמנון טיטינסקי. מאלצת את אמנון לערוך את הקניות עבורה.

דמויות אורחות

עונה 1

  • ישי פוטרוך (דרור טייכנר): עובד חדש בסופר שנקלט ביום שבו התרחש פיגוע בעיר, אך התגלה כמי שהיה אחראי לרצח אחר ונתפס על ידי המשטרה.
  • חווה (גליה ישי): באה להחליף את שירה כמנהלת הסופר לאחר חמישה מנהלים שונים. דומה באופייה לכוכבה, מה שגרם לכוכבה לחבב אותה תחילה, אבל לשנוא אותה בהמשך.
  • תומר (סער שרון): מנהיג חבורת נערים המנסה לשכנע את אמנון לקנות להם סיגריות.
  • ישראל אהרוני: מופיע בתפקיד עצמו כלקוח שהגיע ליום קניות רגיל בשפע יששכר. אביחי, מנהל הרשת, דורש משירה לדאוג ששהותו בסניף תתפרסם, על מנת שתהווה פרסומת לרשת.
  • סימה (יעל עמית): לקוחה רווקה, רוצה לקנות רק את הבושם לאישה מתוך מארז זוגי ומאחדת כוחות עם אמנון שרוצה רק את הבושם לגבר.
  • יששכר שקדי (שקדיסלבסקי) (רוני בליץ): מנכ"ל רשת הסופרמרקטים "שפע יששכר". מקפיד על ניקיון בסניפיו.
  • ד"ר זיידל (רמי שטרן): ד"ר לפילוסופיה, לקוח בסופר.
  • אוצר שביט (עידו ברטל): בנה של כוכבה, ידוע וברור לעין שהוא הבן המועדף עליה, יש להם קשר טוב ביחד. כוכבה רצתה לקרוא לו "נסיך" אך עקב כך שהייתה טחינה בשם זה, בחרה בשם "אוצר". כוכבה הסתייגה מכך שכביכול התחיל עם אסתי אך לבסוף מגלה מאסתי שהוא בעצם הומוסקסואל. בפרק 6 בעונה 3 מתגלה כי הוא ביסקסואל. מאורס לגון (המכונה "סרוח"), אך נפרד ממנו עקב לחץ שהפעילה עליו אימו, כוכבה, ויוצא לתקופה קצרה עם מאור שטיינבוך. לבסוף, חוזר לאירוסיו עם גון.
  • גבריאל משולם (ארז דריגס): עורך דין המייצג את אמנון טיטינסקי כאשר הוא מאיים לתבוע את רשת שפע יששכר.
  • מאשה קירילנקו: אשתו של אנטולי.

עונה 2

  • סוהא עבד ראמזי (לונא מנסור): אחות של ראמזי. עובדת בסופר למשך זמן מסוים, ומתאהבת בעובד של הרשת המתחרה, "אושר לוי".
  • חגי וייס/שי רשף (ירון ברובינסקי): בן זוגה של שירה לזמן קצר, על אף שהיא יודעת שהוא נוכל ומתחזה המשתמש בשם בדוי.
  • מוש וייס סטרטינר (קלוגהפט) (משה פרסטר): בעלה הכנוע של שוני סטרטינר. אדם רגיש וביישן. שם משפחתו המקורי היה קלוגהפט אך עם נישואיו לשוני החליף אותו בשם משפחתה ושם המשפחה של הגרוש שלה. הופיע גם בעונה 3.
  • חפצי אלוני (דליה מזור): לקוחה מנומסת. אהבת נעוריו של אמנון טיטינסקי, נפגשת איתו בתור לקצבייה.
  • בוליסה ארביב (לבנה פינקלשטיין): הייתה המחנכת של כוכבה.
  • אורן קושתאי (רמי הויברגר): מנהל הסניף השכן של הרשת המתחרה "אושר לוי". אדם לא נעים, כהגדרתה של שירה שטיינבוך, שמחפש לריב איתה ולצחוק עליה. מכנה את שירה בהתנשאות 'סוכרזית'. מנסה להעביר את כוכבה ל"אושר לוי" ומצליח לתקופה מסוימת. איש מאוד אמיד, הנוהג ברכב יוקרה מסוג מרצדס-בנץ GLE (אנ'). מופיע גם בעונה 3.
  • עופרה גרציאן (הילה סורג'ון פישר): אשתו המוזנחת של אביחי, כאשר הוא נפרד ממנה היא מתחילה לטפח את עצמה. הופיעה בתפקיד ראשי בפרק "סלסלות" בעונה 3.
  • קו-סיטל שביט (לידור אדרי): הבת של כוכבה.
  • ברכה נויפלד (פלורנס בלוך): דתיה. מנכ"לית ארגון הקואוצ'ינג היהודי, לקוחה בסופר - חברה של שוני.
  • שירלי פרנקו (נעמה אמית): אשתו של נתן פרנקו. באחד הפרקים היא "מעבידה" את משפחתה בזמן שהיא קונה דברים לפסח. הופיעה גם בעונה 3.
  • יוני (דודו ארז): מציג את עצמו כעורך דין של הרשת כמתיחה של שירה נגד ניסים. בפועל הוא עובד בחנות הצעצועים שממול לסופר.
  • מיכאל עשת בלום (עמית רגב) ודן-דן פזיאלי (אייל אפטר): צמד אושיות רשת ששירה שטיינבוך שוכרת כדי שיערכו קמפיין לרשת ״שפע יששכר״. בעונה 3 נודע שדן-דן פזיאלי נכנס לכלא.
  • גזר (יובל שגב): עובד חדש בסופר, ששירה מעסקיה אותו בשביל ההובלות ובחרה בו לפי השיטה של סטיב ג'ובס, אך מתגלה כגנב.
  • דליה אביטל (נועה יהודאי): מתרימה למען ארגוני צדקה בסופר, המכירה את שוני וגורמת לה להתחרות עמה. הופיעה גם בעונה 3 כתומכת קיצונית באיכות הסביבה, הגורמת לשוני להתחרות איתה שוב.
  • מנחם (איצ'ו אביטל): היה שיפוצניק של אמנון טיטינסקי. טיטינסקי מחדש איתו קשר כדי לנצל אותו לבחירת ירקות בסופר, אך כשהוא מגיע מתברר שאיבד את שתי זרועותיו בתאונה.
  • גיל קופטש ונדב פרישמן (אחד מיוצרי הסדרה) משחקים לקוחות הדומים לאמנון טיטינסקי, "המתרבים" בסופר בעת היעדרותה של כוכבה.
  • סוף סטרטינר (ירין אורון): הילד המעצבן של שוני. הופיע גם בעונה 3.

עונה 3

  • אפי רפפורט (אופיר וייל): סמנכ"ל כוח אדם בשפע יששכר.
  • ערן ירון (ידידיה אדמסה): עיתונאי, כתב המקומון "קול יבנה" שנשלח לסקר את הגזענות בסניף.
  • כוכבה שריג (יובל שרף): עובדת חדשה בסופר אותה מכנים העובדים "כוכבה היפה" למורת רוחה של כוכבה שביט.
  • כוכבה גורדון (קנדי אבלסון): עובדת חדשה בסופר אותה מכנים העובדים "כוכבה המצחיקה" למורת רוחה של כוכבה שביט.
  • שאול פוצרשמיט (מיכאל כורש): התאלמן מאשתו טובה לאחר ניתוח שעברה אשר מומן על-ידי אביחי גרציאן. מותקף על-ידי אביחי לאחר ששם לב שקנה שעון יד יוקרתי מתוצרת רולקס, לכאורה על חשבון תרומתו.
  • פביאן (אורי יניב): מנכ"ל ארגון "לתת בחסד" לעזרה לנזקקים.
  • גון (בן יוסיפוביץ'): בן זוגו וארוסו של אוצר, בנה של כוכבה. קוסמטיקאי, מטפל בכוכבה באופן קבוע בחינם. מכונה "סרוח".
  • מאור שטיינבוך (כרמל נצר): בת דודתה מדרגה שנייה של שירה שטיינבוך, מנהלת הסניף. מאור ניהלה מערכת יחסים קצרה עם אוצר לאחר שעזב את ארוסו, גון, עבורה עקב לחץ שהפעילה עליו אימו, כוכבה. בעצתה של שירה, מאור נפרדה מאוצר ואוצר חזר לזוגיות עם גון.
  • ליעוז (אלעד צפני): גמד אשר תופס לנתן פרנקו את מקום החנייה, אף על פי שהיה יכול לחנות בחניית נכים צמודה. בנוסף, הוא גם אחראי על פקחי החנייה שגוררים את הרכב של נתן פרנקו.

קשרים משפחתיים

בסדרה ישנם מספר קשרים של משפחות אשר מופיעים בתוכנית:

  • אמנון טיטיסנקי הוא רווק, אשר מתגורר עם אמו סוניה.
    • חזי כהן הוא בן דודו של אמנון.
  • כוכבה שביט היא אם לארבעה ילדים: קו-סיטל, אוצר, ג'סיקה ועוד אחד עם שם שלא הוזכר במהלך הסדרה.
  • נתן פרנקו נשוי לשירלי, ואב לילד בשם נאור וילדה בשם מאיה.
  • אביחי גרציאן נשוי לעופרה.
  • שירה היא בת-דוד של מאור, חברתו של אוצר (בנה של כוכבה).
משפחתה של שוני סטרטינר
(שם פרטי לא ידוע) וייס
 
שוני סטרטינר (וייס)
 
מוש וייס סטרטינר (קלוגהפט)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סוף
 
גומא
משפחת עבד ראמזי

(המודגשים הופיעו בסדרה

 
 
 
סבא(שם לא ידוע, היה רועה צאן[6])
 
חרירה[7]
 
מוג'דה[7]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אבא (שם לא ידוע[8])
 
אמא(שם לא ידוע[9])
 
 
דוד שלא הוזכר בתוכנית
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ראמזי
 
 
לונה
 
בן דוד בלי עין[10]
 
נאזים[11]
 
בן דוד נוסף:
בשארה עבד-ראמזי[12]
 
 
 
ג'מאל
 
 
פארוק
 
 
 
תאופיק
 
 
סלים
 
 
 
קוסאי
 
 
מונאס
 
 
 
ואליד
 
 
סוהא
 

כמו כן, הוזכרו בסדרה קרובי משפחתו שלא ידוע קשר המשפחתי המדויק לראמזי: איסמעיל וג׳יהאד.[13]

דמויות שאינן אנשים

בסדרה היו פעמים מספר שנעשתה האנשה לחפצים ויחסו להם תכונות אופי:

  • מלכה (עונה 2): עגלת קניות שנגנבה בזמן שראמזי הופקד לשמור על העגלות. לטענת ראמזי, היא הכי שובבה ויש לה בדיוק את הזווית של ה-15 מעלות.
  • פורטונה (עונה 2): מכונית ישנה מאוד מתוצרת מרצדס לכאורה שכוכבה רוכשת לעצמה. לאחר מכן מסתבר לה שזה בכלל מתוצרת פיאט.
  • מנואל (עונה 3): שפריצר של ראמזי שמוסגר כתמונה על הקיר לאחר שנים של עבודה מפרכת.
  • יולנדה: מכונה לשטיפת רצפות נהוגה בדרך כלל על ידי ראמזי שליוותה את הסדרה מתחילתה. בעונה 3 נפרדים ממנה בפרק על שמה, בו ראמזי מתקשה להיפרד ממנה חרף הרעש בהפעלתה, נזילת שמן ובעיות בטיחות שונות.
  • סטייסי (עונה 3): המכונה החדשה, שהגיעה כמכונה זמנית לניסיון, מחליפה את יולנדה.
  • גילה (עונה 3, פרק 8. "סלסלות"): קולורבי שראמזי מצא וטיפח, ניסה "לשדך" אותה ללקוחות. בסוף הבין שהוא ה"חתן", אכל ואושפז בגלל הרעלת מזון.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ פרק "אחות של ראמזי", פרק 2, עונה 2.
  2. ^ פרק 2 בעונה 3.
  3. ^ ניר וולף, "קופה ראשית": קרן מור בשיא תפארתה, באתר ישראל היום, 27 ביולי 2021
  4. ^ עונה 2, פרק 5: "הדרבי הגדול".
  5. ^ לפי עונה 3, פרק 7: "הפצוע המולדבי"
  6. ^ הוזכר בפרק "ראמזי יוצא לחופש"; פרק 9 עונה 1, וכן בפרק "ראמזי ושודדי העגלות", פרק 17 עונה 2.
  7. ^ 1 2 הוזכרה בפרק "קוקו וקוקו", פרק 2 עונה 3.
  8. ^ הוזכר בפרק "סיפורי-סבתא", פרק 7 עונה 2.
  9. ^ הופיעה בפרק "אחות של ראמזי", פרק 2, עונה 2.
  10. ^ הוזכר בפרק "נס בקצבייה", פרק 2 עונה 1.
  11. ^ הוזכר בפרק "סופר-פוד", פרק 4 עונה 2.
  12. ^ הוזכר בפרק "המרצדס", פרק 9 עונה 2.
  13. ^ הוזכרו בפרק "בוקר של פיגוע", פרק 3 עונה 1.