הממשלה האוטונומית של דרום צ'האר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: שחזור ידני עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 8: שורה 8:
ב-27 באוגוסט 1937 כבש [[צבא קוואנטונג]] את בירת מחוז צ'האר של ה[[הרפובליקה הסינית (1912–1949)|רפובליקה הסינית]], ב-4 בספטמבר הוקמה הממשלה האוטונומית בדרום צ'האר. [[ג'אנגג'יאקואו]] נבחרה להיות עיר הבירה.
ב-27 באוגוסט 1937 כבש [[צבא קוואנטונג]] את בירת מחוז צ'האר של ה[[הרפובליקה הסינית (1912–1949)|רפובליקה הסינית]], ב-4 בספטמבר הוקמה הממשלה האוטונומית בדרום צ'האר. [[ג'אנגג'יאקואו]] נבחרה להיות עיר הבירה.


בנוסף להממשלה האוטונומית של דרום צ'האר, הוקמו במקביל מדינות בובות נוספות ב[[סין (אזור)|אזור סין]], בהם [[הממשלה האוטונומית המאוחדת של המונגולים]], [[מנגג'יאנג]] ו[[הממשלה האוטונומית של צפון שאנשי]]. שלושת הממשלות האלו, הקימו את "ועד האיחוד המונגולי" על מנת להקל אחת על השנייה, אך בפועל וועדה זו לא תפקדה כראוי.
בנוסף להממשלה האוטונומית של דרום צ'האר, הוקמו במקביל מדינות בובות נוספות ב[[סין (אזור)|אזור סין]], בהם [[הממשלה האוטונומית המאוחדת של המונגולים]], [[מנגג'יאנג]] ו[[הממשלה האוטונומית של צפון שאנשי]]. שלוש הממשלות האלו, הקימו את "ועד האיחוד המונגולי" על מנת להקל אחת על השנייה, אך בפועל וועדה זו לא תפקדה כראוי.


בספטמבר 1939 אוחדו שלושת הממשלות למדינת [[מנגג'יאנג]]. במקביל, הממשלה האוטונומית של דרום צ'האר אוחדה אף היא ואנשיה שולבו בממשל החדש.
בספטמבר 1939 אוחדו שלוש הממשלות למדינת [[מנגג'יאנג]]. במקביל, הממשלה האוטונומית של דרום צ'האר אוחדה אף היא ואנשיה שולבו בממשל החדש.


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־12:49, 21 בספטמבר 2021

דגל הממשלה האוטונומית של דרום צ'האר

הממשלה האוטונומית של דרום צ'הארסינית מפושטת: 察南自治政府) הייתה מדינת בובות של האימפריה היפנית.

לאחר הפלישה היפנית לסין במסגרת מלחמת סין–יפן השנייה ביולי 1937, הוקמו ממשלות בובות מקומיות בשטחים שנכבשו על ידי היפנים.

היסטוריה

כרזת תעמולה של הממשלה האוטונומית של דרום צ'האר

ב-27 באוגוסט 1937 כבש צבא קוואנטונג את בירת מחוז צ'האר של הרפובליקה הסינית, ב-4 בספטמבר הוקמה הממשלה האוטונומית בדרום צ'האר. ג'אנגג'יאקואו נבחרה להיות עיר הבירה.

בנוסף להממשלה האוטונומית של דרום צ'האר, הוקמו במקביל מדינות בובות נוספות באזור סין, בהם הממשלה האוטונומית המאוחדת של המונגולים, מנגג'יאנג והממשלה האוטונומית של צפון שאנשי. שלוש הממשלות האלו, הקימו את "ועד האיחוד המונגולי" על מנת להקל אחת על השנייה, אך בפועל וועדה זו לא תפקדה כראוי.

בספטמבר 1939 אוחדו שלוש הממשלות למדינת מנגג'יאנג. במקביל, הממשלה האוטונומית של דרום צ'האר אוחדה אף היא ואנשיה שולבו בממשל החדש.

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא יפן ובנושא סין. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.