כנס ביגור – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Yonidebot (שיחה | תרומות)
מ בוט החלפות: נשעית;
Trilandian (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''כנס ביגור''' הוא כנס רב-יומי בנושא [[משחקי תפקידים]] שמארגנת [[העמותה לקידום משחקי תפקידים|העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל]]. כנס ביגור נערך מדי [[פסח]] מאז שנת [[2000]] ומושך אליו מדי שנה מאות שחקני תפקידים חדשים וותיקים, מה שהופך אותו לכנס הגדול בארץ למשחקי תפקידים.
'''כנס ביגור''' הוא כנס תלת-יומי בנושא [[משחקי תפקידים]] שמארגנת [[העמותה לקידום משחקי תפקידים|העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל]]. כנס ביגור נערך מדי [[פסח]] מאז שנת [[2000]] ומושך אליו מדי שנה מאות שחקני תפקידים חדשים וותיקים, מה שהופך אותו לכנס הגדול בארץ למשחקי תפקידים.
ביגור התנהל בשמונת השנים האחרונות.כנס ביגור הנוחכי(שנת 2008)עוסק באינסוף,ההרשמה לכנס ביגור נעשית באתר העמותה לקידום משחקי תפקידים,חברי העמותה זוכים להרשמה מוקדמת,בשנים האחרונות הכנס מתקיימת בתיכון בראשית,בתל אביב.בכנס יש משחקי תפקידים חיים,סדנאות משחק ומשחקים אחרים.הכנס מתחלק ל3 סבבים,סבב בוקר,סבב צהריים,וסבב ערב.הכנס נמשך כמה ימים.בין השאר יש בכנס את "הפונדק" עמדת מנוחה,אכילה ומשחקים.
ביגור התנהל בשמונת השנים האחרונות.הנושא של כנס ביגור הנוחכי(שנת 2008) הוא האינסוף. ההרשמה לכנס ביגור נעשית באתר העמותה לקידום משחקי תפקידים, חברי העמותה זוכים להרשמה מוקדמת,בשנה הנוחכית הכנס מתקיים בתיכון בראשית בתל אביב. בכנס יש משחקי תפקידים חיים,סדנאות משחק ומשחקים אחרים. הכנס מתחלק ל-3 סבבים,סבב בוקר,סבב צהריים,וסבב ערב. בין השאר יש בכנס את "הפונדק", עמדת מנוחה, דוחני מזון ומשחקים.





גרסה מ־12:34, 10 באפריל 2008

כנס ביגור הוא כנס תלת-יומי בנושא משחקי תפקידים שמארגנת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כנס ביגור נערך מדי פסח מאז שנת 2000 ומושך אליו מדי שנה מאות שחקני תפקידים חדשים וותיקים, מה שהופך אותו לכנס הגדול בארץ למשחקי תפקידים. ביגור התנהל בשמונת השנים האחרונות.הנושא של כנס ביגור הנוחכי(שנת 2008) הוא האינסוף. ההרשמה לכנס ביגור נעשית באתר העמותה לקידום משחקי תפקידים, חברי העמותה זוכים להרשמה מוקדמת,בשנה הנוחכית הכנס מתקיים בתיכון בראשית בתל אביב. בכנס יש משחקי תפקידים חיים,סדנאות משחק ומשחקים אחרים. הכנס מתחלק ל-3 סבבים,סבב בוקר,סבב צהריים,וסבב ערב. בין השאר יש בכנס את "הפונדק", עמדת מנוחה, דוחני מזון ומשחקים.


ראו גם

קישורים חיצוניים

ערך זה הוא קצרמר בנושא ספורט. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.