כריס וולסטנהולם – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
עריכה וקטגוריות
שורה 1: שורה 1:
[[קובץ:MuseToronto2004-1.JPG|שמאל|ממוזער|250px|כריס בהופעה]]
[[קובץ:MuseToronto2004-1.JPG|שמאל|ממוזער|250px|כריס בהופעה]]
'''כריסטופר טוני וולטסנהולם''' ('''Christopher Tony Wolstenholme''') נולד בשנת ב2 בדצמבר 1978 ברות'רהאם, דרום [[יורקשייר]], [[אנגליה]]. ידוע ככריס וולטסנהולם, הוא [[מוזיקאי]] [[בריטי]] וחבר בלהקת הרוק הבריטית [[מיוז]]. הוא מנגן בבס ושר את קולות הרקע, לעיתים הוא גם מנגן בגיטרה וקלידים במקום בס, אך לרוב בהופעות חיות בקלידים מנגן [[מורגן ניקולס]].
'''כריסטופר טוני וולטסנהולם''' ('''Christopher Tony Wolstenholme'''; נולד ב-[[2 בדצמבר]] [[1978]] ברות'רהאם, דרום [[יורקשייר]], [[אנגליה]]) ידוע ככריס וולטסנהולם, הוא [[מוזיקאי]] [[בריטי]] וחבר ב[[להקה (מוזיקה)|להקת]] ה[[רוק]] ה[[בריטניה|בריטית]] "[[מיוז]]". וולסטנהולם מנגן ב[[גיטרה בס|בס]] ושר את קולות הרקע, לעיתים הוא גם מנגן ב[[גיטרה]] ו[[קלידים]] במקום בס, אך לרוב בהופעות חיות מנגן בקלידים [[מורגן ניקולס]].


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==
כשהיה בן 11 עבר וולסטנהולם ל[[טינמות']], דבון. הוא ניגן ב[[תופים]] בלהקה בזמן ש[[דומיניק האוורד]] ו[[מת'יו בלאמי]] ניגנו בלהקה אחרת. לאחר שנתיים של בסיסטים כושלים בלהקתם של האוורד ובלאמי, וולטסנהולם נטש את התופים והחל לנגן בבס, הוא הצטרף אליהם ויחד הם יצרו את "The Rocket Baby Dolls" שלאחר מכן שינו את שמם ל[[מיוז]].

כשהיה בן 11 עבר ל[[טינמות']], דבון. הוא ניגן בתופים בלהקה בזמן ש[[דומיניק האוורד]] ו[[מת'יו בלאמי]] ניגנו בלהקה אחרת. לאחר שנתיים של בסיסטים כושלים בלהקתם של האוורד ובלאמי וולטסנהולם נטש את התופים, החל לנגן בבס והצטרף אליהם ויצרו את The Rocket Baby Dolls שלאחר מכן שינו את שמם ל[[מיוז]].
וולטסנהולם ידעו כחבר השקט ביותר בלהקה, הוא משאיר את הדיבור להאוורד ובלאמי.
וולטסנהולם ידעו כחבר השקט ביותר בלהקה, הוא משאיר את הדיבור להאוורד ובלאמי.
וולטסנהולם נישא בשנת 1997, בגיל 19 ונולד לו בנו הראשון אלפי בשנת 1999 בגיל 21.
וולטסנהולם נישא בשנת [[1997]], בגיל 19 ונולד לו בנו הראשון אלפי בשנת [[1999]] בגיל 21.


כיום הוא גר בטינמות', דבון עם אשתו קלי וארבעת ילדיהם, אלפי, פרנקי, אווה – ג'ו, וארני.
כיום הוא גר בטינמות', דבון עם אשתו קלי וארבעת ילדיהם, אלפי, פרנקי, אווה – ג'ו, וארני.


ב2008 קיבל יחד עם שאר חברי הלהקה מאוניברסיטת פלימות' תואר דוקטורט של כבוד באמנות, על תרומתו למוזיקה
ב-[[2008]] קיבל יחד עם שאר חברי הלהקה מ[[אוניברסיטת פלימות']] תואר [[דוקטורט]] של כבוד ב[[אמנות]], על תרומתו למוזיקה

{{מיון רגיל:וולסטנהולם, כריס}}
[[קטגוריה:גיטריסטים בריטים]]
[[קטגוריה:בסיסטים]]
[[קטגוריה:מתופפים בריטים]]

גרסה מ־20:50, 13 בינואר 2010

כריס בהופעה

כריסטופר טוני וולטסנהולם (Christopher Tony Wolstenholme; נולד ב-2 בדצמבר 1978 ברות'רהאם, דרום יורקשייר, אנגליה) ידוע ככריס וולטסנהולם, הוא מוזיקאי בריטי וחבר בלהקת הרוק הבריטית "מיוז". וולסטנהולם מנגן בבס ושר את קולות הרקע, לעיתים הוא גם מנגן בגיטרה וקלידים במקום בס, אך לרוב בהופעות חיות מנגן בקלידים מורגן ניקולס.

ביוגרפיה

כשהיה בן 11 עבר וולסטנהולם לטינמות', דבון. הוא ניגן בתופים בלהקה בזמן שדומיניק האוורד ומת'יו בלאמי ניגנו בלהקה אחרת. לאחר שנתיים של בסיסטים כושלים בלהקתם של האוורד ובלאמי, וולטסנהולם נטש את התופים והחל לנגן בבס, הוא הצטרף אליהם ויחד הם יצרו את "The Rocket Baby Dolls" שלאחר מכן שינו את שמם למיוז.

וולטסנהולם ידעו כחבר השקט ביותר בלהקה, הוא משאיר את הדיבור להאוורד ובלאמי. וולטסנהולם נישא בשנת 1997, בגיל 19 ונולד לו בנו הראשון אלפי בשנת 1999 בגיל 21.

כיום הוא גר בטינמות', דבון עם אשתו קלי וארבעת ילדיהם, אלפי, פרנקי, אווה – ג'ו, וארני.

ב-2008 קיבל יחד עם שאר חברי הלהקה מאוניברסיטת פלימות' תואר דוקטורט של כבוד באמנות, על תרומתו למוזיקה