מייקל וורדלו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
וורדלו
Wardlow
לידה 19 בינואר 1988 (בן 36)
קליבלנד, אוהיו, ארצות הברית
שם במה מייקל וורדלו
וורדלו
משקל 121 ק"ג
גובה 1.91 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 2014–הווה (כ־10 שנים)
מאמנים American Revolution Wrestling
ליגות AEW
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מייקל וורדלואנגלית: Michael Wardlow; נולד ב-19 בינואר 1988) הידוע יותר בשם הבמה שלו, וורדלו הוא מתאבק אמריקאי, המופיע בארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW).

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייקל וורדלו נולד ב-19 בינואר 1988 בקליבלנד, אוהיו. יש לו רקע קודם באיגרוף ובג'ו ג'וטסו.[1]

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארגונים עצמאיים (2014–2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

וורדלו ערך את קרב הבכורה שלו ב-15 במרץ 2014 בארגון ההיאבקות המקומי מאוהיו American Revolution Wrestling, שבו הוא נוצח על ידי ניקי ולנטינו. במרוצת השנים, וורדלו הופיע בארגוני היאבקות עצמאיים מחוץ למדינת אוהיו, כולל International Wrestling Cartel‏ (IWC). בדצמבר 2016, הוא זכה באליפות הראשונה שלו בקריירה, כשניצח את RJ סיטי וכתוצאה מכך הפך לאלוף העולם במשקל כבד של IWC. לאחר מכן, הוא הוסיף שתי זכיות בתואר זה. נוסף לכך, במרץ 2019 הוא זכה באליפות סופר אינדי של IWC. לעומת זאת, הוא הפסיד את התואר בחודש אוגוסט של אותה השנה לג'וש אלכסנדר. כמו כן, הוא התאבק בארגון ההיאבקות Revenge Pro Wrestling מפנסילבניה, שם כיהן פעם אחת כאלוף העולם של Revenge Pro.

All Elite Wrestling‏ (2019–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שומר הראש של MJF וחבר בקבוצת The Pinnacle‏ (2019–2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

באירוע השלם וצפה All Out של ארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW), שנערך ב-31 באוגוסט 2019, שודר סרטון אשר נועד לקדם את הבכורה הקרובה של מתאבק בשם וורדלו. וורדלו ערך את הופעת הבכורה שלו ב-AEW ב-13 בנובמבר בפרק של התוכנית השבועית Dynamite, כשתקף את קודי. כעבור זמן מה, הוא הצטוות לשורות מקסוול ג'ייקוב פרידמן‏ (MJF), כשהפך לשומר הראש שלו. קרב הבכורה שלו הגיע ב-19 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, ובו הוא הפסיד לקודי במסגרת קרב כלוב. בחודש אוקטובר, וורדלו השתתף בטורניר אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות העולם של AEW, כשניצח את ג'ונגל בוי בסיבוב הראשון, אך לבסוף הודח מהטורניר על ידי אדם פייג' בשלב חצי הגמר. באירוע Full Gear, שנערך ב-7 בנובמבר, MJF גבר על כריס ג'ריקו וכתוצאה מכך הוא הצטרף ביחד עם וורדלו לקבוצת The Inner Circle. בלילה הראשון של הספיישל New Year's Smash, שנערך ב-6 בינואר 2021, וורדלו ניצח את חברו לקבוצה, ג'ייק הייגר. בסופו של דבר, וורדלו ו-MJF עזבו את קבוצת The Inner Circle בחודש מרץ על מנת להקים קבוצה מתחרה בשם The Pinnacle אשר כללה את שון ספירס ו-FTR (קאש וילר ודקס הרווד), צעד שהצית פיוד בין הקבוצות. באירוע Blood and Guts, שנערך ב-5 במאי, קבוצת The Pinnacle ניצחה את קבוצת The Inner Circle בקרב ה-Blood ang Guts הראשון בתולדות הארגון. באירוע Double or Nothing, שנערך בסוף אותו החודש, קבוצתם של וורדלו ו-MJF נחלו הפסד לקבוצת The Inner Circle במסגרת קרב הסטדיום סטמפיד. ב-18 ביוני, וורדלו הפסיד להייגר בקרב כלוב בסגנון חוקי MMA. ב-11 באוגוסט בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו נוצח על ידי כריס ג'ריקו. ב-8 בדצמבר בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו התחרה בקרב באטל רויאל, שבו הוא הודח על ידי MJF, מעשה שבישר על עתיד הפיוד שיתקיים בין השניים. במהלך השבועות שבאו לאחר מכן, המתיחות ביניהם גברה, כשוורדלו נקלע לעימות עם שון ספירס, MJF ושאר חברי קבוצת The Pinnacle, וב-2 במרץ בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו ספג סטירה מידו של MJF לאחר עימות טעון.

עזיבת קבוצת The Pinnacle‏ (2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-16 בפברואר בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו ניצח את מקס קאסטר והעפיל לקרב סולם פני המהפכה של האירוע Revolution. באירוע זה, שנערך ב-6 במרץ, וורדלו ניצח בקרב סולם פני המהפכה את כריסטיאן קייג', קית' לי, אורנג' קאסידי, פאוורהאוס הובס ואלוף ה-FTW, ריקי סטארקס וכתוצאה מכך השיג לעצמו קרב עתידי על אליפות TNT של AEW. מאוחר יותר באותו האירוע, וורדלו עזר ל-CM פאנק לנצח את MJF במהלך קרב קולר כלבים שהתקיים ביניהם לאחר שהעניק לו את טבעת היהלום של דינאמייט, צעד שרמז על מעבר דמותו לדמות חביב הקהל. בפרק העוקב של התוכנית Dynamite, וורדלו ביסס את דמותו כדמות הטובה לאחר שהצהיר שהוא לא ישמש יותר כשומר הראש של MJF ולא יהיה חלק מקבוצת The Pinnacle. ב-16 במרץ בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו הפסיד לסקורפיו סקיי בקרב שהובטח לו על אליפות TNT זאת לאחר הפרעה מצידם של MJF ושון ספירס. כחלק מהעלילה, וורדלו נחשב כמתאבק שלא תחת חוזה רשמי בארגון. ב-25 במאי במסגרת פרק הספיישל Year Anniversary ‏3 של התוכנית Dynamite, וורדלו גבר על שון ספירס בקרב כלוב, שבו MJF שימש כשופט המיוחד. באירוע Double or Nothing, שנערך ב-29 במאי, וורדלו ניצח את MJF לאחר שביצע עליו עשרה מהלכי פאוורבומב רצופים וכתוצאה מכך הוא שוחרר מהחוזה שלו תחת MJF והוענק לו חוזה חדש לפי העלילה שבה הוא מתאבק רשמי בארגון AEW.

אלוף TNT‏ (2022–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-6 ביולי בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו ניצח את סקורפיו סקיי בקרב רחוב וכתוצאה מכך זכה באליפות TNT. הגנתו הראשונה על התואר הייתה מול אורנג' קאסידי שבוע לאחר מכן, כאשר וורדלו גבר על אותו קאסידי. ב-29 ביולי בפרק של התוכנית Rampage, וורדלו נחלץ לעזרת קאסידי מתקיפה בידי ג'יי לית'ל. בפרק העוקב של התוכנית Dynamite, המנג'ר של לית'ל, סנג'יי דאט, איתגר את וורדלו לקרב על אליפות TNT בשם הלקוח שלו. וורדלו נענה בחיוב לאתגר זה ואף הגן על תוארו בהצלחה ב-6 באוגוסט במסגרת הספיישל Battle of the Belts. ב-5 באוקטובר בפרק של התוכנית Dynamite, וורדלו שמר על תוארו מול בריאן קייג'.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות All Elite Wrestling – AEW
  • הישגים בארגון ההיאבקות International Wrestling Cartel – IWC
    • אליפות סופר אינדי של IWC (פעם אחת)
    • אליפות העולם במשקל כבד של IWC‏ (3 פעמים)
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated – PWI
    • PWI דירג אותו במקום ה-397 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2020
  • הישגים בארגון ההיאבקות Revenge Pro Wrestling
    • אליפות העולם של Revenge Pro (פעם אחת)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מייקל וורדלו בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]