מלחמת המינים (תוכנית טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלחמת המינים
לוגו התוכנית
לוגו התוכנית
סוגה בידור, קומדיה סטנד-אפ
יוצרים שי בן עטר
ליטל שוורץ
ליאת שביט
ליאור פריד
שלום אסייג
יואב גרוס
כותבים יניב זוהר
מני אסייג
רשף שי
בימוי בני כרמלי
מנחים שלום אסייג
ליטל שוורץ
משתתפים קובי מימון
ארז שלם
מירב פלדמן
עדי שילון
טום באום
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 1
מספר פרקים 16
תוכנית מקור צחוק מעבודה
הפקה
חברת הפקה יואב גרוס הפקות
עורכים שלום אסייג
יואב גרוס
נדב פרישמן
אורך פרק 60 דקות
שידור
רשת שידור בישראל ערוץ 2 (רשת)
רשת 13 (ש.ח)
תקופת שידור מקורית 23 באפריל 20157 באוגוסט 2015 (60 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים

מלחמת המינים הייתה תוכנית בידור קומית ישראלית, בהנחייתם של שלום אסייג וליטל שוורץ ובהשתתפות קומיקאים נוספים. התוכנית עלתה לשידור ב-23 באפריל 2015 במסגרת זכיינית רשת ושודרה בימי שישי ב-21:30. העונה הראשונה והיחידה של התוכנית הסתיימה ב-7 באוגוסט 2015, ושבוע לאחר מכן שודר ספיישל מאחורי הקלעים.

פורמט התוכנית נולד משיתוף פעולה בין חברת קוויקליד לבין היוצרים ליאור פריד, שי בן עטר וליאת שביט, הסטנדאפיסטים שלום אסייג וליטל שוורץ ומפיק הטלוויזיה יואב גרוס. התוכנית מהווה תוכנית בת של צחוק מעבודה.

מבנה התוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית החלה ב-23 באפריל 2015 ביום חמישי, וכבר מהפרק השני עברו לשדר בימי שישי אחרי החדשות. כל תוכנית נפתחת בקטע סטנד-אפ קטן של המנחים ואז מזמינים את הכוח הגברי ואת הכוח הנשי, שהם מספרים על חיי האהבה והזוגיות שלהם בשבוע שחלף. בכל תוכנית שוורץ ואסייג יצאו לחפש זוג ישראלי שנתקל בבעיה וצריך שיפתרו לה אותה. לפני כל היכרות עם הזוג מופיע בקבוע קטע קצר של "דברים שכדאי לדעת" העוסק באיורים שמסבירים את נושא הפרנסה או העיסוק של הזוג ומסביר איך זה בישראל בנוסף, בכל פרק מופיע סטנדאפיסט אחר שמדבר על הנושא של הפרק, בין הסטנדאפיסטים שהתארחו בתוכנית היו: דודו ארז, אורי ברויר, בן בן ברוך, מני מלכה ושמואל ברו. בכל סיום פרק, מופיע טום באום בקטע סטנדאפ קצר.

פינות קבועות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דברים שכדאי לדעת - קטע איורי קצר לפני כל היכרות עם זוג המסביר את הנושא של הפרק, איך זה בישראל. הפינה לוותה בקריינות של גיל קופטש.
  • התרגומון - המשתתפים נותנים פרשנות חדשה למשפטים שנאמרים בזוגיות בדרך כלל.
  • בואו נפריד ביניהם - המשתתפים מנסים להפריד זוגות עם בעיות שונות.
  • מלחמת המינים ג'וניור - שיחה של המנחים עם ילדים על הנושא הכללי של הפרק. שלום נמצא עם הבנים וליטל עם הבנות.
  • טום באום עושה סדר - פינת הסטנד-אפ של טום באום החותמת את התוכנית, שבה הוא מסביר לכל צד היכן הוא טועה כדי לפשר בין הצדדים.

צוות הקומיקאים[עריכת קוד מקור | עריכה]

את התוכנית מנחים שלום אסייג וליטל שוורץ, שנמצאים בשולחן מרכזי ומכל צד של אחד מהם יש שולחן עם קומיקאים ממינם. בפאנל הגברי נמצאים קובי מימון וארז שלם. בפאנל הנשי נמצאות לרוב מירב פלדמן ועדי שילון חוץ מכמה תוכניות שהופיעו במקום עדי שילון: חן אמסלם, מגי אזרזר, ירדן הראל, יפית אסולין ובשתי התוכניות האחרונות החליפה את מירב פלדמן הילה סעדה. בנוסף, שחר חסון החליף את מימון כפאנליסט לתוכנית אחת.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביקורות