מר פיקלס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מר פיקלס
Mr. Pickles
סוגה אנימציה
קומדיית מצבים
קומדיה שחורה
יוצרים ויל קרסולה
דייב סטיוארט
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 20 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
הפצה האחים וורנר טלוויזיה, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור Adult Swim עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 21 בספטמבר 2014 – 18 בנובמבר 2019 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מר פיקלסאנגלית: Mr. Pickles) היא סדרת טלוויזיה מונפשת שנוצרה על ידי ויל קרסולה ודייב סטיוארט לערוץ Adult Swim. הסדרה סובבת סביב משפחת גודמן, ובאופן ספציפי סביב הבן שלהם בן השש טומי וכלבו מר פיקלס (אדון מלפפון חמוץ בתרגום לעברית). הסדרה העלתה לאוויר 10 פרקי רבע שעה לעונה הראשונה שלה, שהוקרנה לראשונה ברשת ב -21 בספטמבר 2014 והסתיימה ב -23 בנובמבר 2014. העונה השנייה של הסדרה החלה ב-17 באפריל 2016 והסתיימה ב-26 ביוני 2016. העונה השלישית החלה ב-26 בפברואר 2018 והסתיימה כחודש לאחר מכן, ב-26 במרץ. ב-18 בנובמבר 2019, עלה לשידור הפרק האחרון של הסדרה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מתרחשת בעשור השני של המאה ה-21, בעיירה כפרית אמריקאית דמיונית. הדמויות המרכזיות הן בני משפחת גודמן, בייחוד הילד שלהם טומי והכלב שלו מר פיקלס, אשר מבלים יחד את ימיהם ומשתוללים סביב העיירה בהרפתקאות קלאסיות - תוך אי מודעות של טומי והמשפחה (פרט לסבו של טומי) לאופיו הרע הסודי של מר פיקלס אשר מניע אותו לברוח כדי להרוג, לכלוא ולבצע יחסי מין עם קורבנות אנושיים ולא אנושיים.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מר פיקלס - הדמות הראשית. כלב המחמד של משפחת גודמן, מגזע בורדר קולי, אוהב לאכול חמוצים (ומכאן שמו). הוא גם נהנה מפציעה, הריגה ופולחן לשטן כמו גם עוסק באופן תדיר בהוללות מינית, לעיתים קרובות בסגנון סאדו-מזוכיסטי ובחטיפת בני אדם למגוון מטרות. הוא בעל כוחות היפנוטיים המאפשרים לו לשלוט בבעלי חיים מקומיים ולגרום להם לציית לרצונותיו. למרות הדרכים הרעות שלו, הוא מגן על טומי, הילד אשר מגדל אותו ולעיתים קרובות הורג את מי שאולי מתכוונים לפגוע בילד (לדוגמה פדופילים). יש לו סכסוך ארוך שנים עם סבא של טומי, שהוא בן המשפחה היחיד אשר מודע לאופיו המרושע. מר פיקלס מנצל לעיתים קרובות את היותו כלב ואת תמימותם של מרבית בני הבית כדי לגעת באזורים הפרטיים של אמו של טומי. המלונה של פיקלס מובילה למחבואו- מערכת מנהרות שמלאה בדם, מחוות לשטן, חלקי גופות, אסירים חיים, וכיסא שבו בדרך כלל אוכל את המלפפונים החמוצים שלו. הוא בעל אינטליגנציה ברמה גבוהה ביותר שמתבטאת, בין היתר במיומנויות מנתח ובמסוגלות לבנות אנדרואידים.

טומי גודמן (קולה של קטלין רוברוק) - בנה היחיד של משפחת גודמן, ילד קטן, נכה פיזית שלובש רגל-פלטה ורואה במר פיקלס כחברו הטוב ביותר, לעיתים קרובות מאכיל אותו במלפפון חמוץ בכל פעם שהוא מתנהג טוב. טומי מוגן לעיתים קרובות על ידי מר פיקלס והוא מגן על מר פיקלס, למשל כאשר הוא לקח על עצמו לחפש את מר פיקלס לאחר שנחטף על ידי שכירי חרב. בשל אישיותו הנאיבית (שכן הוא ילד), טומי בדרך כלל מתערב במצבים מסוכנים ומר פיקלס נוקט בצעדים כדי להציל אותו ולהיפטר מהאנשים הרעים המעורבים. כמו רוב הדמויות בתוכנית, טומי אינו מודע לאופיו המרושע של מר פיקלס.

סטנלי גודמן (קולה של ג'יי ג'ונסטון) - אביו של טומי שעובד כטלמרקטינג. הבוס של סטנלי מציק לו ללא הרף ; כתוצאה מכך, לסטנלי בקושי יש זמן לבלות עם משפחתו, במיוחד עם בנו. עם זאת, סטנלי אומר גם ומחויב למשפחתו., נראה מר פיקלס למרות שהם לא אינטראקציה הרבה לכבד אותו במידה. הוא אפילו הראה אי שביעות רצון כאשר זה נראה כאילו רופא עומד להביא נזק סטנלי.

בוורלי גודמן (קולה של ברוק שילדס) - האמא עקרת הבית של טומי לרוב היא רעיה צייתנית וכנועה לבעלה. בוורלי מתעלמת מאופיו המרושע של מר פיקלס ומתעלמת מאזהרות אביה לגביו. היא מתייחסת להתנהגות המינית של הכלב (למשל כאשר הוא מגשש ונוגע בה) כמעשים של כלב פשוט.

סבא גודמן (קולו של פרנק קוליסון) - סבו של טומי ואביה של גברת גודמן. הוא בן המשפחה היחיד אשר מודע לדרכים רעות של מר פיקלס והיה עד לכמה רציחות ומעשי זוועה אחרים שבוצעו על ידי מר פיקלס. עם זאת, רוב משפחתו ושריף העיירה מסרבים להאמין לטענותיו. הוא רואה במר פיקלס כמפלצת, והוא רק מנסה להגן על עצמו ומשפחתו מהטבע המרושע של הכלב.

שריף (קולו של ויל קורסולה) – השריף ללא שם של העיר עתיקה. הוא גר עם אמו ואחותו. הוא מתנהג כמו ילד צעיר. הוא נקרא לעיתים קרובות על ידי סבא כאשר יש לו ראיות לכך שמר פיקלס הוא מרושע, אבל מר פיקלס בדרך כלל מצליח להטיל את האשמה על מישהו אחר או להסיר את הראיות וגורם לשריף להישאר ספקן בנוגע לטענותיו של סבא. באופן אירוני, למרות יכולותיו המפוקפקות כקצין משטרה, שריף הוא זוכה לעיתים קרובות עם הלכידה ומעצרם של יחידים מר פיקלס מגדיר לקחת את הנפילה, תורם לערים להציג שהשריף הוא רשמי אכיפת החוק מוסמכת.

פלויד (קולו של דייב סטיוארט) - עמיתו של סטנלי גודמן שעובד בטלמרקטינג. סובל מהשמנת יתר חולנית כתוצאה מנסיעות לתחרויות אוכל שונות (שבהרבה מהן זכה). בגלל הזכיות הרבות שלו בתחרויות אוכל, הוא נהפך לאדם עשיר. הוא מתגורר באחוזה שעיצוב הפנים שלה מבוסס בעיקר על אוכל. יש לו גם חדר כושר, אבל הוא לא משתמש בו מאז שהוא לא יכול לעבור בדלת.

סטיב - אדם המחמד של מר פיקלס, חי כעבד סאדו אשר הולך על ארבע ומתנהג ככלב, אפילו נובח. סטיב מתגורר במערות מתחת לבית של משפחת גוטמן. לעיתים קרובות הוא לוקח חלק בפעילויות המושחתות של מר פיקלס.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]