I Just Can't Wait to Be King

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף משתגע להיות מלך)
"I Just Can't Wait to Be King"
סינגל בביצוע אלטון ג'ון
טים רייס
מתוך האלבום מלך האריות: הפסקול המקורי
יצא לאור 1994
סוגה מוזיקה פופולרית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 2:49 דקות
כתיבה טים רייס עריכת הנתון בוויקינתונים
לחן אלטון ג'ון עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

I Just Can't Wait to Be Kingעברית: משתגע להיות מלך, מוכר יותר כמשתגע כבר מלך להיות) הוא שיר מתוך הסרט מלך האריות משנת 1994 שהולחן על ידי אלטון ג'ון ונכתב על ידי טים רייס. השיר בוצע באנגלית על ידי ג'ייסון ויבר בתפקידו כסימבה הצעיר לצד השחקן רואן אטקינסון בתפקיד זאזו והזמרת לאורה ויליאמס בתפקיד נלה הצעירה.

השיר יצא מחדש בגרסת הלייב אקשן לסרט משנת 2019.

גרסת הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסרט מ-1994 השיר מותחל בידי סימבה הגור לאחר שהוא ונלה מנסים לחמוק מזאזו המנסה לשדך ביניהם, עקב טקסים חוקיים. סימבה מתחיל לשיר על רצונו הנאיבי לשלוט, לבטל חוקים, להיות חופשי ולהחליט ככל שירצה. המסר של השיר הוא רצונם של הצעירים לפרוק עול או לדמיין כוח ועוצמה חסרת אחריות בבגרות מבלי רצון באחריות. הציורים והקולות בקטע זה נראים בצבעוניות לא טבעית.

לשם כך סימבה משתמש בפופולריות שלו בין החיות באפריקה כדי לפגוע בזאזו. בסוף השיר סימבה ונלה נראים מעל גב יען ומתחתיהם ערימת חיות השרים לכבודו, עד שהמגדל נופל. זאזו נתקע מתחת לקרנף גדול המעכב אותו מספיק כדי שסימבה ונלה יברחו לבית הקברות שבקצוות צוק התקווה.

ואולם לאחר שסימבה מרגיש אשמה על מות אביו הוא מאבד את רצונו לשוב לחזור ולמלוך, מה שמרמז על הבגרות המצננת את שאיפות הצעירים ותמימותם.

השיר במלך האריות 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסרט מלך האריות 3 רואים את טימון ופומבה המתעוררים עקב מצעד החיות השרים לסימבה. טימון הכעוס נותן לאחד הפילים מכה וכך מפיל את כל המבנה, אלא שטימון ופומבה נקלעים לתוך המפולת וטימון נתקע מתחת לחיה גדולה וגם מבנה העץ בו ישנו נהרס.

גרסת המחזמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

במחזמר על הסרט מבצע את השיר סקוט אירבי רניאר לצד קג'ואנה שופורד וג'ף הויל.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]