משתמש:Amire80/יצירת קשר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
  • דוא״ל: amir.aharoni@mail.huji.ac.il
  • טלגרם: @amire80
  • טלפון בארצות הברית: 401.865.0986

יש בעיה באינטרנט: כשאנשים מתַקשרים בעזרת מקלדת, הם נוטים לא להבין אחד את השני ולהיעלב מדברים שלא צריך להיעלב מהם.

החלטתי לקחת על כך אחריות. אומנם אני מאמין שדפי שיחה בוויקיפדיה הם דבר נפלא ושיש לנהל דיונים בנושאים אנציקלופדיים על גביהם, אבל לשם יחסים טובים בין אנשים אפשר להתקשר אליי בטלפון ולדבר אתי בצורה אנושית. אני גם אשמח להיפגש עם כל מי שירצה באופן אישי, במגבלות סבירות של זמן ומקום.

אני מוכן לספוג מטרידים טיפשים. (והם צריכים לספוג את האפשרות שאקדח להם בשכל או אחסום אותם.)

אפשר להתקשר אליי שבעה ימים בשבוע. בימים אלה אני נמצא בדרך־כלל במזרח ארצות הברית, אז קחו בחשבון הבדלי שעות. מתישהו אני מתכנן לחזור לישראל.

מי שאוהב להשתמש במסרים מיידיים, מוזמן ליצור איתי קשר בעזרת טלגרם – אפשר להתחבר אליי באמצעות הטלפון הנייד לעיל או שם המשתמש amire80. גם הצ׳אט המובנה של ג׳ימייל יעבוד, אבל אני מעדיף טלגרם כי אני חנון.

לכו על זה, אל תתביישו.

אל תחפשו אותי בווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סִגרו את החשבונות שלכם שם. אתם לא משתמשים בפייסבוק, פייסבוק משתמש בכם.

(ולא, לא אכפת לי בכלל „לגלות” את כתובת הדוא״ל שלי לספאמרים. הם יודעים אותה מזמן.)

הערה חשובה: אני לא אכתוב ולא אתרגם ערך בשבילכם, עליכם או על נושא שמעניין אתכם. לא בעברית, לא באנגלית, לא ברוסית ולא בשום שפה אחרת. מצטער. מבקשים את זה ממני המון, ואני חייב לסרב לכל הבקשות האלו, גם אם אני מאמין שראוי לכתוב על הנושא הזה וגם אם אני מאמין לכם שהמידע נכון. אני חייב לסרב כי פשוט אין לי זמן לזה. לא אעשה את זה בחינם ובוודאי שלא בתשלום. אני כותב בהתנדבות ואני בוחר בעצמי על מה אני כותב. אבל אני תמיד שמח לעזור עם שאלות טכניות או לדון על דברים שכבר כתבתי.