משתמשת:Numbrella/פרויקט מגדלנה (1)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:בעבודה

פרמטרים ריקים [ דף ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
אישה רוקדת מרימה רגל
אישה רוקדת

פרויקט מגדלנה (מאנגלית: The Magdalena Projecy) הוא רשת בינלאומית של נשים בתיאטרון עכשווי ואמנויות הבמה. מטרתו להגביר את המודעות לתרומות של נשים בתיאטרון וליצור מבנים אמנותיים וכלכליים ורשתות תמיכה כדי לאפשר לנשים לעבוד.


רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרעיון לפרויקט נולד בעיר טרוויאנו שבאיטליה בבית קפה במהלך פסטיבל תיאטרון אלטרנטיבי בשנת 1983.


הרעיון של רשת של נשים תיאטרון מתרגלים נולד בקפה Trevignano, איטליה בספטמבר 1983, במהלך פסטיבל של תיאטרון אלטרנטיבי: דיון על דומיננטיות של זכר במאים ותסריטאים בפסטיבל הוביל ג ' יל Greenhalgh לשאול איזה פסטיבל כזה יכול להיות כמו אם העיקרית יצירתי הקולות האלה היו של נשים.[1] בהשראת הזה, Greenhalgh מאורגן מגדלנה '86 הראשון - הפסטיבל הבינלאומי של נשים עכשווית תיאטרון, קרדיף, ווילס באוגוסט 1986[2] וגם באירוע הזה את מגדלנה הפרויקט נוסד.

מאז ועד 1999, מגדלנה הפרויקט פעלו על פי מנהלית בסיס בקארדיף, עם לוח של יועצים ו Greenhalgh כמו מנהלו האמנותי. במהלך תקופה זו מגדלנה פרויקט הפקתי הופעות, מאורגנות, סדנאות, פסטיבל מפגשים באירופה פורסם ידיעון רגיל.

ב-1988, נשים תיאטרון מתרגלים באמריקה הלטינית הפך מעורב, ארגון פגישות, פרו, קולומביה ואורוגוואי, וכן להאריך את רשת בצ ' ילה וארגנטינה עם פגישות נוספות ב-1993. זה היה אמור להיות תחילתה של ההתעניינות הגוברת הפרויקט מרחבי העולם, עם שותפים קבוצות ויוצרים אירוח אירועים ופסטיבלים במדינות רבות.

בשנת 1999, וולשית אמנויות המועצה חדלה תשתיות המימון של מגדלנה פרויקט, המחייב סגירת מעגל של קארדיף מהמשרד את הפסקת most cost-נושאי הפעילויות. עם זאת, הפעם על ידי הרשת היה בתוקף שהוקמו ברמה הבינלאומית, עומד להשיק אתר האינטרנט רשימת הדוא " ל. צעד לתוך תקשורת באינטרנט הבטיחה את המשך של הרשת למרות הפסד של מימון.

בינלאומיים ופסטיבלים שותפים קבוצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבינלאומי חברותו של מגדלנה פרויקט רשת מורכבת של יחידים (גברים ונשים), תיאטרון חברות וארגונים; במקומות מסוימים שותפים מגדלנה קבוצות כבר הוקמה באופן רשמי. קבוצות אלה הם אוטונומיים וכל הפעילות שלהם מאורגנים וממומנים באופן מקומי.

אמריקה הלטינית הרשת פועלת מאז 1988 עם פסטיבלים בארגנטינה (1999, 2003), קולומביה (2002, 2006), קובה (2005, 2008), פרו (2006) וברזיל (2008). בארגנטינה, הרשת פעלה תחת השם מגדלנה 2 Generacion מאז 1999.

ב-1997 מגדלנה Aotearoa הוקם רשמית בניו-זילנד, פסטיבל בינלאומי של נשים ההופעה שנערכה שם ב-1999. פסטיבלים אחרים מחוץ לאירופה התקיימו באוסטרליה (2003), ארה " ב (2005) ו-סינגפור (2006). המעבר פסטיבל של נשים הביצועים מתקיים בערך כל שלוש שנים. אודין Teatret, דנמרק, שאורגן על ידי ג ' וליה וארלי, אחד המייסדים של מגדלנה הפרויקט. חברות אחרות, פסטיבלים מחוברים מגדלנה הפרויקט כולל Grenland Friteater, Teatro דלה Radici, עמאר, דא Teater, Voix de נשים, Voix Polyphoniques, Teatret אום, קצה כפול ועוד.

פרסומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מגדלנה: תיאטרון נשים בינלאומי נסיוני - לוקט והוצג על ידי סוזן Bassnett, כריכה קשה. הספר מתעד את השנים המוקדמות של מגדלנה, פרויקט מאויר בשחור-לבן תמונות. קשר עם המפרסם: ברג, 77 מורל Ave., אוקספורד, OX4 1NQ, בריטניה. ISBN 0-85496-016-3.

הדרך של מגדלנה. - על ידי כריס פריי, שפורסם ב-2007 ע " לפתוח דף פרסומי, עם תמיכה של אודין Teatrets Forlag, Grenland Friteater, מגדלנה הפרויקט CTLS - מרכז תיאטרון במחקרי מעבדה; ISBN EAN 978-87-87292-13-9.

פתח דף - שנתית יומן של נשים מחשבות, שאלות, חזיונות על תיאטרון, שפורסם על ידי אודין Teatret בשיתוף עם מגדלנה הפרויקט

את רהוט מתרגל - לבטא בפועל - הופק, נערך על ידי ג ' יל Greenhalgh מייק ברוקס זה אינטראקטיבי DVD כולל מחקר חומרים שנוצרו על ידי מגדלנה הפרויקט: הרשת הבינלאומית של נשים עכשווית תיאטרון. ה-DVD כולל חומר תיעודי מ אמן-led סדנאות, הופעות, ביצע הרצאות, מצגות מאמרים אקדמיים.

המלצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Bassnett, Susan (1989) [1989]. "The Birth of Magdalena". Magdalena: International Women's Experimental Theatre. Oxford: Berg Publishers Limited. pp. 19–20. ISBN 0-85496-016-3.
  2. ^ Fry, Chris (2007) [2007]. "Magdalena '86". The Way of Magdalena. Denmark: The Open Page Publications. pp. 33–51. ISBN 978-87-87292-13-9.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]



הוראות שימוש[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • במצב ברירת המחדל מוצגת התבנית באופן מלא. על מנת להציג את התבנית סגורה, יש להזין כך: {{פמיניזם|הסתרה=כן}}
  • כדי להבטיח שבערך מסוים תוצג הקטגוריה שלו במצב גלוי ושאר הקטגוריות במצב מוסתר יש לכתוב: