משתמשת:Shirooosh/מה שקורה בווגאס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ תסריטאי, צלם, עורך, מפיק, במאי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

מה שקורה בווגאס
What Happens in Vegas
כרזת הסרט בישראל
כרזת הסרט בישראל
כרזת הסרט בישראל
שחקנים ראשיים קמרון דיאז
אשטון קוצ'ר
לייק בל
רוב קורדרי
דניס פרינה
מוזיקה כריסטוף בק
חברת הפקה Regency Enterprises
חברה מפיצה פוקס המאה ה-20
הקרנת בכורה ארה"בארה"ב 9 במאי 2008
ישראלישראל 8 במאי 2008
משך הקרנה 99 דקות
שפת הסרט אנגלית
תקציב $35,000,000
הכנסות $219,375,798
דף הסרט ב־IMDb

מה שקורה בווגאסאנגלית: What Happens in Vegas) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת הקומדיה רומנטית משנת 2008. את הסרט ביים טום ווגהן, ומככבים בו קמרון דיאז ואשטון קוצ'ר. שמו של הסרט מבוסס על הביטוי, "מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'וי אליס מק'נאלי (קמרון דיאז) נזרקת על ידי הארוס שלה, מייסון (ג'ייסון סיודיקיס), לאחר שאירגנה לו מסיבת יום הולדת הפתעה, ובפני כל חבריה. כדי להתעודד, משכנעת אותה חברתה הטובה ביותר, טיפר (בל לייק), ליסוע ללאס וגאס. לבנתיים, ג'ק פולר הבן (אשטון קוצ'ר), מפוטר על ידי אביו (טריט ויליאמס), מעבודתו כנגר. חברו המשפטן, הייטר (רוב קורדרי), משכנע אותו ליסוע עימו לווגאס ולשכוח מהצרות. הארבעה נפגשים בחדר במלון בווגאס, עקב טעות שקרתה במחשב של המלון. הארבעה קיבלו חדרים נפרדים ופיצויים על האי נעימות. מאוחר יותר, הם יוצאים לבלות יחד, וג'וי וג'ק משתכרים, ובסופו של הלילה, מתחתנים. בבוקר שאחרי, הם מתפכחים, מבינים שעשו טעות, ומחליטים להתגרש.

עדיין בווגאס, ג'ק נוטל מטבע, ושם במכונת מזל, וזוכה בשלושה מיליון דולר. ג'ק וג'וי מתווכחים למי שייך הכסף, והולכים עם הסוגייה לבית משפט. בבית המשפט, השופט (דניס מילר) משיב לבקשם להתגרש, כי אנשים כמוהם מחללים את קדושת הנישואים, וגוזר כי הכסף בו זכו יוקפא למשך שישה חודשים אשר בהם יצטרכו לחיות ג'ק וג'וי כבעל ואישה, ולבקר אצל יועצת נישואין, ד"ר טוויצ'ל (קווין לטיפה), כדי לבדוק שהם אכן עובדים על נישואיהם, ואם ולאחר מכן יחליטו להתגרש, יחולק הכסף שווה בשווה.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]