משתמש:אלון ענבר/טיוטה:ניסיון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של אלון ענבר.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של אלון ענבר.

מרסדס קאסטנר ורנאדו היא מתאבקת אמריקאית בארגון ההיאבקות הWWE בו היא מתאבקת תחת תוכנית הדגל של החברה RAW תחת שם הבמה סשה בנקס.
סשה נולדה ב26 לינואר 1992 בפיירפילד, קליפורניה. כיום היא מתגוררת בבוסטון, מסצ'וסטס. לפני הגעתה לWWE היא התאבקה בארגונים עצמאיים בעיקר בסגנון היאבקות כאוטית (פרועה).
בנקס החזיקה בעברה בארבעה חגורות אליפות בWWE. פעם אחת אלופת הנשים של NXT (מותג הפיתוח של הWWE) ושלוש פעמים אלופת הנשים של RAW.
הקרב שלה נגד ביילי בשביעי לאוקטובר 2015 היה קרב אירון מן הראשון מסוגו לנשים. הוא גם היה קרב הנשים הארוך בהיסטוריה. הוא נמשך שלושים דקות. הקרב גם הוכתר על ידי PWI כקרב השנה.
ב2016 היא ושארלוט פלייר הפכו לנשים הראשונות שסיפקו את הקרב המרכזי של הערב (maine event) באירוע שלם וצפה.

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

(2012-2015) אלופת הנשים של NXT.[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2012 בנקס השתתפה במחנה של הWWE ובאוגוסט באותה שנה הוכרז כי חתמה על חוזה עם הWWE.
היא שובצה לNXT שם נקבע שם הבמה שלה סשה בנקס. ב12 לדצמבר ביצעה בנקס את הקרב הראשון שלה. אותו היא הפסידה לפייג'.
הניצחון הראשון של בנקס התחרש ב23 לינואר על אלישה פוקס.
בנקס נכנסה לקו עלילה בו היא קיבלה מכתבים ממעריצה סודית אשר התגלתה לבסוף כאודרי מארי.
ב20 לפברואר תקפה מארי את בנקס בעקבות קנאותה של מארי כלפי הצלחתה של בנקס. מארי אף ניצחה קרב בין שתיהן בהמשך הערב.
הפיוד הסתיים בשלישי לאפריל כאשר נערך קרב זוגות בין פייג' וסשה כנגד סאמר ריי ואודרי.
ב19 ליוני בנקס התחרתה בטורניר על חגורת האליפות הראשונה של הנשים בNXT. בנקס הפסידה לסאמר ריי בסיבוב הראשון והודחה מן הטורניר.
ב11 בספטמבר הפסידה בנקס לפייג'. בסיום הקרב פייג' ניסתה לנחם את בנקס והאחרונה תקפה אותה מה שגרם להפיכתה של בנקס לדמות רעה (הייל).
שבועיים לאחר מכן ניצחה בנקס (בעודה מלווה בסאמר) את ביילי. לאחר הקרב עלו סאמר וסשה לזירה וביצעו פרומו בו נחשף הכינוי של בסה :הבוס.
ב13 לנובמבר ניצחו סאמר וסשה (צוות הBFF) את שארלוט וביילי. בסיום הקרב תקפה שארלוט את ביילי והצטרפה לצוות הBFF.
בינואר 2014 עלתה סאמר לסגל הראשי של הWWE החל צוות הBFF החדש (שארלוט וסשה ללא סאמר) ביריבות כנגד ביילי אשר חברה לנטליה.
במאי 2014 החל טורניר על אליפות הנשים של NXT בעקבות פציעתה של האלופה פייג. סשה ניצחה את ביילי ועלתה לחצי הגמר שם הודחה על ידי נטליה.
בשלישי ליולי ניצחו צוות הBFF את בקי לינץ' וביילי. לאחר הקרב תקפה שארלוט את ביילי מה שגרם לפירוק סופי של צוות הBFF.
ב14 באוגוסט הפסידה סשה לביילי בקרב על הטוענת לכתר של חגורת האליפות.
ב11 לספטמבר לאחר הקרב שלה כנגד שראלוט, ביילי ובקי לינץ' תקפה סשה את ביילי. שארלוט ניגשה לעצור אותם אך לפני שהיא הספיקה בקי לינץ' תקפה אותה ואת ביילי והתחברה לסשה.
ב30 בדצמבר הופיעה סשה בפעם הראשונה בסגל הראשי של הWWE בתוכנית Maine Event. הקרב התבצע כנגד שארלוט.
ב11 בפברואר זכתה סשה לראשונה באליפות הנשים של NXT. הקרב היה קרב מרובע בNXT TakeOver בו סשה ניצחה את שראלוט,בקי לינץ' וביילי.
סשה החזיקה באליפות במשך 192 ימים. היא הגנה על התואר כנגד שארלוט, אלכסה בליס ובקי לינץ'.
ב22 לאוגוסט בNXT TakeOver הפסידה סשה לביילי בקרב על האליפות מה שסיים את תקופת האליפות של סשה שנמשכה כאמור 192 ימים. בסיום הקרב הגיעו שארלוט ובקי לינץ' והניפו את ידה של ביילי. לאחר מספר שניות סשה חזרה לזירה והיה נראה כי היא עומדת לתקוף את ביילי אבל סשה הניפה את ידה. (הסיבה לכך היא שבקי לינץ', שארלוט, ביילי וסשה הן חברות טובות מאוד בחיים.)
בשבע באוקטובר נלחמה סשה כנגד ביילי בקרב איירון מן הנשמך שלושים דקות והמנצח בו הוא הראשון שמגיע (על ידי הצמדה, הצמדה, ספירת חוץ או פסילה) לשלוש נקודות (או יותר) מתוך חמש. הקרב הסתיים בתוצאה של שלוש שתיים לטובת ביילי. קרב זה היה הקרב האחרון של סשה בNXT לפני שעלתה לסגל הראשי.

(2015-2016) מהפכת הדיוות (ומאוחר יותר גם מהפכת הנשים.)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב13 ביולי 2015 סטפהני מקמהן עמדה זירה עם צוות בלה (אלישה פוקס וניקי וברי בלה) ועם פייג'. פייג' ניסתה להוביל מהפכה במחלקת הדיוות כנגד התאומות בלה אך ללא הצלחה. היא הודיעה זאת לסטפני (בתו של ווינס מקמהן בעלי הארגון אחת המנהלות הבחירות בארגון וכיום גם אחת המנהלות של RAW.) וסטפני הסכימה שהגיעה הזמן למהפכה אבל אמרה שפייג' לא יכולה לעשות זאת בעצמה מכייון שהיא אחת וצוות בלה הן שלוש. סטפני הודיעה שאל פייג' צטרפות מNXT בקי לינץ' ושארלוט. נעומי וטמינה יצאו מחדר ההלבשה הודיעו שגם הן רוצות להיות חלק מהמהפכה. סטפני הסכימה שגן הן צריכות להיות חלק במהפכה אבל אמרה שגם הן צריכות עוד שותפה. היא הכריזה שמי שמצטרפת אליהן היא סשה בנקס.
סטפני עוזבת את הזירה. צוות בלה רוצות לצאת גם הן אבל חברות צוות ב.א.ד (יפות ומסוכנות-beautiful and dangerous) (סשה, נעומי וטמינה) חסמו בפניהן את הדרך. הן הסתובבו לצד השני השני במטרה לצאת משם אך חברות צוות P.C.B (האות הראשונה מכל שם של חברה בצוות-פייג, שארלוט ובקי לינץ') חסמו גם להן את הדרך וכך נוצר מצב שאין לצוות בלה איך לצאת. לכן הן הסתובבו בחזרה לכיוון צוות ב.א.ד וניקי בלה דחפה קלות את סשה בנקס השטיחה אותה בחוזקה ברצפה מה שגרם לכאוס בין חברות שלושת הקבוצות.
לאחר מספר דקות של קטטה בין שלושת הצוותים ביצעו שארלוט, בקי לינץ' וסשה בנקס את תרגילי ההכנעה שלהן על חברות צוות בלה. לאחר שצוות בלה נמלט מן המקום החלו להתווכח בניהם צוות ב.א.ד וצוות PCB איזה צוות הוא שאחראי לתחילת המהפכה.