משתמש:הילה נגה/ד"ר איתי זיו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ד"ר איתי זיו בוגר המסלול לחינוך גופני בסמינר בקיבוצים ובעל תואר שלישי (Ph.D) במסלול Spor Administration. כיום מכהן ד"ר זיו כסגן מנהל בית הספר להסמכות והשתלמויות בספורט ובתנועה של "קמפוס שיאים" שבאוניברסיטת ת"א.

ד"ר איתי זיו[עריכת קוד מקור | עריכה]

רכז תחום קורסי המדריכים למועדוני בריאות וכושר וכן קורסים נוספים רבים כגון: יועצים לפעילות גופנית לדיאטנים, מדריכים בכירים ועוד.

ד"ר איתי זיו הוציא לאור את האנציקלופדיה – "עוצמות חדשות, כושר במעגל החיים" שהינו המדריך המקיף ביותר שנכתב בשפה העברית העוסק בתחום הפעילות הגופנית וחדרי הכושר על כל היבטיהם והמיועד למתאמנים, למדריכים, לבעלי עניין ומודעות הספורט.

ד"ר איתי זיו הוציא לאור עם ד"ר דרור שגיא את הספר – "במשקל הנכון, פעילות גופנית ותזונה מאוזנת השילוב המנצח". ספר העוסק בתחום אורח חיים בכלל והשמנה – בפרט לכל סוגי האוכלוסייה.

כמו כן, ד"ר זיו כותב על בסיס קבוע בעיתונות הכתובה ובמדיה האלקטרונית באתרים מובילים כגון: דוקטורס, וואלה, שוונג, עולם הריצה, באלאנס ועוד.

מנהל פורום כושר גופני של אתר BEOK.

ד"ר איתי זיו הוא בעל רקע עשיר בניהול מועדוני כושר וייעוץ מקצועי ברשתות גדולות של מכוני כושר וחברות בישראל. הוא ספורטאי פעיל מזה שנים ובעבר היה שחקן כדוריד בליגה הראשונה.

ד"ר איתי זיו עסק, בין השאר, בהוראת חינוך גופני בחטיבות העליונות של בתי הספר התיכוניים. בעת שירותו הצבאי שימש כקצין כושר קרבי בצה"ל. כיום הוא רס"ן (מיל') ומילא תפקיד של ראש צוות בפרויקט גדנ"ע בכושר קרבי בצה"ל העוסק בהכשרת בני הנוער לקראת שרות ביחידות מובחרות.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]