משתמש:המלצות/ZBrush

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של המלצות.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של המלצות.
תבנית {{תוכנה}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

ZBrush היא דיגיטלי, פיסול כלי המשלב 3D/2.5 D דוגמנות, מרקם ואת הציור. הוא משתמש קנייני "pixol" טכנולוגיה (ראה להלן) אשר חנויות תאורה, צבע, חומר, עומק המידע עבור כל האובייקטים על המסך. ההבדל העיקרי בין ZBrush ועוד מסורתי חבילות דוגמנות זה הוא דומה יותר לפיסול.

ZBrush משמש ליצירת ברזולוציה גבוהה מודלים (יכול להגיע 40+ מיליון פוליגונים) לשימוש בסרטים, משחקים, אנימציות, על ידי חברות החל ILM כדי Electronic Arts. ZBrush משתמש דינמי רמות של רזולוציה כדי לאפשר פסלים לעשות העולמית או המקומית, שינויים המודלים שלהם. ZBrush היא הידועה ביותר עבור היכולת לפסל בינונית תדירות גבוהה הפרטים שהיו באופן מסורתי, צבוע בליטה מפות. הרשת וכתוצאה מכך פרטים אז יכול להיות מיוצא כקובץ רגיל מפות כדי לשמש על פולי נמוך גרסה של אותו מודל. הם יכולים גם להיות מיוצא כקובץ תזוזת המפה, אם כי במקרה הזה התחתון פולי הגרסה בדרך כלל דורש רזולוציה יותר. או, סיים פעם אחת, את מודל 3D יכול להיות מוקרן ברקע, הופך 2.5 D תמונה (על תופעות נוספות אשר יכול להיות מיושם). עובד אז יכול להתחיל על עוד מודל 3D אשר יכול לשמש באותה הסצנה. תכונה זו מאפשרת למשתמשים לעבוד עם מסובך סצנות ללא כבד מעבד תקורה.

ZBrush פותחה על ידי חברת Pixologic בע " מ, שנוסדה על ידי עופר אלון (ידוע גם בכינוי "Pixolator"), ג ' ק Rimokh. התוכנה הוצגה בשנת 1999 ב - SIGGRAPH. את גרסת ההדגמה 1.55 שוחרר בשנת 2002, גרסה 3.1 שוחרר ב-2007. ZBrush 4 עבור Windows ו-Mac מערכות הוכרז על אפריל 21, 2009, אוגוסט שחרור, אבל לאחר מכן הוא נדחה. גרסה 3.5 היה זמין בחודש ספטמבר באותה שנה, והוא כולל כמה תכונות חדשות בתחילה מיועד ZBrush 4.[1]

דרך גוז ("ללכת ZBrush"), זמין בגרסה 4, ZBrush מציע שילוב עם Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max, קולנוע 4D, LightWave 3D, מתחזה Pro, דאז סטודיו, EIAS ו - Modo.[2]

Pixol[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו פיקסל, כל pixol מכיל מידע על X ו-Y המיקום ואת ערכי צבע. בנוסף, הוא מכיל מידע על עומק (או Z מיקום), התמצאות בחומר. ZBrush הקשורים חנות pixol מידע, אבל כאשר מפות אלה מיוצאים (למשל, JPEG או PNG פורמטים) הם ומעוך את pixol הנתונים הולכים לאיבוד.[3] זוהי טכניקה דומה ברעיון. voxel, עוד סוג של 3D פיקסל.

תכונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ZBrush מגיע עם תכונות רבות[4] כדי לסייע פיסול של מודלים שינוי.

3D מברשות

הראשוני ZBrush הורד מגיע עם 30 3D פיסול מברשות עם יותר זמין להורדה. כל מברשת מציע תכונות ייחודיות, כמו גם מאפשר כללי שליטה על קשיחות, עוצמה, גודל. אלפאס, השתמשו כדי ליצור דפוס מסוים או צורה, מרקמים גם לעריכה מברשת תכונות.

Polypaint

Polypainting מאפשרת למשתמשים לצייר על אובייקט של פני השטח ללא צורך לבצע קודם הקצאת מפת מרקם על-ידי הוספת צבע ישירות על מצולעים.

איור

ZBrush גם נותן את היכולת לפסל ב 2.5 D, והוא מגיע עם כמה מברשות למטרה זו. - Pixol תניח כאשר פיסול או הממחיש 2.5 D מכיל מידע על צבע משלו, עומק, חומר, מיקום, תאורה המידע.

לשרבב

ZBrush יש גם תכונה דומה השלד אנימציה ב-3D האחר תוכניות. החילוף התכונה מאפשרת למשתמש לבודד חלק את המודל ולהציע אותו ללא צורך של השלד זיוף.

ZSpheres

משתמש יכול ליצור בסיס רשת עם המדים טופולוגיה ואז להמיר אותו לתוך sculptable המודל מתחיל עם פשוט תחום לחילוץ יותר "ZSpheres" עד הצורה הבסיסית של המודל הרצוי נוצר.

גוז

הציג ב-ZBrush 3.2 OSX, גוז האוטומטים הגדרת רשתות הצללה רגילה, עקירה, ומרקם מפות של מודלים 3D ב גוז היישומים התומכים. על שולח את הרשת בחזרה ZBrush, גוז באופן אוטומטי למפות מחדש את הקיים ברזולוציה גבוהה הפרטים נכנסות רשת. גוז ידאג פעולות כגון תיקון נקודות & מצולעים סדר. מעודכן רשת הוא מוכן מיד להמשך המפרט, המפה עקירות, והעברת אחרים גוז יישום המאפשר.[5]

הטוב ביותר תצוגה מקדימה להפוך[6]

היא כללה גם מלא להפוך סוויטה הידוע הטוב ביותר תצוגה מקדימה להבהיר, המאפשר שימוש מלא 360° סביבה מפות לאור סצנות באמצעות תמונות HDRI. BPR כולל אור חדש מניפולציה מערכת בשם LightCaps. עם זאת, אחד יכול לא רק איך להתאים את האור בסצנה ממוקמים סביב הדגם, אך גם ליצור סביבות מבוסס על זה במשך HDRI להפוך מאוחר יותר. זה גם מאפשר חומר התאמות בזמן אמת. תכונות החומר כגון מתחת לפני פיזור נתמכים גם הם סביבתיים, סריקה קו-השתקפויות.

BPR כולל גם סט של המסננים המוכללים זה יכול להיות בשימוש בזמן אמת כדי ליצור אפקטים דרמטיים ותיקונים אפילו בלי לגעת עוד תמונה מניפולציה תוכנית.

DynaMesh[7]

ZBrush מאפשרת ליצור במהירות דגם חדש עם המדים מצולע הפצה, כדי לשפר את הטופולוגיה של מודלים לחסל מצולע מתיחה.

Fibermesh[8]

Fibermesh היא תכונה המאפשרת למשתמשים לגדול מצולע סיבי דגמים שלהם או כדי לגרום שונים הבוטני פריטים. זוהי גם דרך לערוך ולשנות כמויות גדולות של מצולעים בבת אחת עם החתן מברשות.

ZRemesher[9]

אוטומטית retopology מערכת בעבר נקרא QRemesher זה יוצר חדש טופולוגיה מבוססת על המקורי רשת. חדש טופולוגיה היא בדרך כלל יותר נקי ואחיד. התהליך הזה יכול גם להיות מודרך על-ידי המשתמש כדי להפוך את החדש טופולוגיה בצע עקומות במודל ולשמר יותר פרטים כדי שצוין אזורים.

ראה גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2.5 D
  • פיסול דיגיטלי
  • מפת גבהים
  • Mudbox
  • נורמלי מיפוי
  • פיקסל
  • Sculptris
  • Lightwave 3D
  • חשמלי התמונה מערכת אנימציה
  • Cinema 4D
  • Modo
  • בלנדר

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Announcing ZBrush 3.5 and GoZ for Windows and MacOSX, ZBrushcentral.com, July 30, 2009
  2. ^ GoZ, Pixologic.com
  3. ^ Yetter, Matthew. "Basic Concepts: The Concept of the Pixol". ZBrush 2 Practical Guide. pp. 11–12.
  4. ^ ZBrush Features, Pixologic.com
  5. ^ ZBrush Features - GoZ, Pixologic.com
  6. ^ BPR Enhancements, Pixologic.com
  7. ^ DynaMesh, Pixologic.com
  8. ^ Fibermesh, Pixologic.com
  9. ^ ZRemesher, Pixologic.com

המלצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:תוכנות שהושקו ב-1999 קטגוריה:תוכנות תלת ממד