משתמש:המקיסט/הילולים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום לכולם ותודה על ההזדמנות לרשום לפינת ההילולים

אז איך הכל התחיל[עריכת קוד מקור | עריכה]

נרשמתי עם משתמש זה, שבעבר נקרא "איש רב פעלים" (בתקופה מסוימת, בעת שינוי השם, פעלתי כ"אנדרואיד"), לפני כשבע שנים (עוד מעט וחצי), אך יש לציין שכנראה ערכתי עוד לפני בוויקיפדיה (לא אמרתי עריכות מוצלחות קריצה), וסיכוי טוב שהיה לי גם משתמש לפני, שאני מתקשה למצוא. אחרי תקופות של הפסקות פה ושם, התחלתי לפעול בוויקיפדיה באופן יותר רציני ותכוף מאז שנת 2016. אני יכול להגיד שהערכים שכתבתי בתחילה היו מאוד מאוד קצרים (שורות בודדות) והוחזרו לטיוטה בזה אחר זה, עד שהתחלתי לכתוב ערכים יותר טוב והם היו טובים מספיק כדי להישאר במרחב הערכים (הערך הראשון שכתבתי ונשאר הוא הקינטוש, ומאז ועד היום מרבית הערכים שכתבתי הם בנושאי מחשבים וטכנולוגיה). עם זאת, לא כתבתי יותר מדי ערכים יחסית למשך פעילותי בוויקיפדיה (33), ולא מעט מהם, אם לא רובם, הינם קצרמרים. למעשה, מרבית פעילותי בוויקיפדיה אינה כתיבת ערכים, וניתן למצוא תרומות שלי גם במיזמים כמו מיזם הציטוט היומי ,מיזם התמונה המומלצת ובטילדה הרביעית (ומחוץ לוויקיפדיה עצמה גם עזרתי ועוזר בקורסי הדרכה של ויקימדיה לגמלאים). אני מרגיש שמצאתי את מקומי בוויקיפדיה ואני שמח על כך.

תודות רבותיי, תודות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך פעילותי בוויקיפדיה יצא לי להכיר כמה וכמה ויקיפדים שאני חושב שמגיעה להם תודה: ראשית כל תודה לגילגמש על ההקפדה על איכות ורמה גבוהה. תודה גם לMeni yuzevich, Tmima5 ולכל אלו אשר תרמו למיזם הציטוט היומי איכשהו (כמה משתמשים שעלו בראשי הם Ronam20, בן עדריאל, David7031, Sije וזאב קטן, אך התודה מגיעה לכל מי שהציע ציטוט או הצביע עבור אחד). בהקשר זה אני מודה גם לדריה ודרור על ניהולם את המיזם במשך השנים (ואת מיזם התמונה המומלצת). שני משתמשים אלו הם משתמשים אדיבים במיוחד, גם בוויקיפדיה וגם מחוצה לה, אז תודה גם על זה

תודה לראובן מ. ולאביעדוס על העזרה הרבה בכתיבת הערך על השחיטה, מקווה שלא אכזבתי אתכם :)
ארצה להודות גם ליוסף אור על תרומתו הרבה והייחודית לערכי התוכנה, בעיקר תוכנות לינוקס (אחת מתרומותיו הבולטות בתחום זה ניתן לראות בערך GNOME, בו יש סרטון המחשה שיצר. תיעוד, בין אם בווידאו או בתמונה, חשוב לדעתי לנושאים אלו. תיעוד שכזה בעברית נדיר למצוא במקרה זה, במיוחד סרטונים), ולכל מי שתרם ותורם לוויקיפדיה בנושא זה בפרט ובתחום הטכנולוגיה והמחשבים בכלל. תודה לAmitayzl שהיה חלק מימיי היותר פעילים בוויקיפדיה, ולאור, שליווה אותי רבות בפעילותי בוויקיפדיה (ובזכותו פתחתי מייל לפניות, הוספתי גאדג'טים שימושיים, וניהלנו יחד את מיזם ויקייטנה עליו השלום).

תודה לאלי גודין וקובץ על יד על היחס החם (לאחרון מגיעה גם תודה על יוזמתו בנושא בעלי הידע ותרומתו לשיפור האווירה בוויקיפדיה). בנושא זה מגיעה תודה רבה רבה לאלדד, שמציין הערות (והארות... :-) ) באופן הכי מכבד ונחמד שאפשר, כן ירבו.

בכל הנוגע לעת האחרונה, מגיעה תודה רבה לHello513, שהראה, באופן מעורר הערכה, שמירה על יחס מכבד, ואף חברי, גם במקרה של חילוקי דעות (תודה גם מגיעה לו על שיתוף הפעולה בכל הנוגע למדיניות הסינגלים הישראליים, שלצערי לא צלח), וכן לאיש השום על התמיכה והעזרה הרבה באותו הנושא ואחריו.

שתי תודות אחרונות ברשותכם: בתור עורך הטילדה הרביעית, ארצה להודות לכל העורכים של הטילדה לאורך השנים (מקווה שתייגתי את כולם. ראוי לציין כי גם יעל י שימשה כעורכת בעבר, אך בשל השחתות רבות ויחס פוגעני כנגד משתמשים בפרט והמיזם בכלל, היא מוגדרת כטרול ולא תויגה כאן) ולכל אלו שכתבו או תרמו איכשהו למיזם המגניב והמיוחד הזה.
ותודה אחרונה, שמן הסתם תשמע קיטשית אך נחוצה, היא לכל הוויקיפדים, על תרומתכם לוויקיפדיה. המשיכו כך.
המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 10:13, 19 בנובמבר 2019 (IST)