משתמש:זלמןן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בס"ד

תיבות משתמש
משתמש זה מאמין בנבואת הגאולה והגואל - הרבי מליובאוויטש
משתמש זה שומר שבת, ומבקש לא להשאיר לו הודעות בשבתות וחגים


he משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
משתמש זה הוא תולעת ספרים


משתמש זה תורם באמצעות הדפדפן גוגל כרום


יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד!

אני חב"דניק גאה, מחכה ליום בו הרבי מליובאוויטש - המשיח, ירים אותנו עם עננים ישר אל בית המקדש. עד אז, אשתדל להוסיף בתורה, מצוות ומעשים טובים כדי לזרז את התגלותו של מלך המשיח ולהביא את תכלית הטוב לעולם.


לתשומת לבכם: שעון החול של ויקיפדיה אוזל. כשיבוא המשיח - ברגע זה, ויקיפדיה תשתנה ולא תיראה עוד כמו שאנו מכירים אותה כעת. כמו שאר הדברים ביקום שהרע יעלם מהם ברגע, ולנצח, כך גם בויקיפדיה ייעלמו 'מלחמות העריכה' (מלחמות ההתשה הייתי קורא לזה..), וויקיפדיה תנוצל לטוב האמיתי, ותשמש אותנו בעבודת השם ובלימוד התורה.

במחשבה שניה, יש לי ספק מה בשימוש שויקיפדיה תעניק לנו לעתיד לבוא. כיוון שלעתיד, כשיקוים היעוד "ומלאה הארץ דעה את השם כמים לים מכסים", כל יצור עלי-אדמות יכיר וידע במציאותו האין סופית של האלו-ה. את התורה כולה נדע על כל פרטיה על-פה. האנציקלופדיות ישמשו אותנו, אולי, כמוצגים מוזיאונים, שנוכל לספר לילדים איך פעם, בגלות העשירו את הידע..

אבל למרות אמונתנו האיתנה בביאת הגואל ברגע זה ממש, עלינו להמשיך, כהוראת הרבי מליובאוויטש, גם ב"תוכניות הגלותיות". לכן לא נזניח את ויקיפדיה לטובת אלו המפקפקדים עדיין בעובדה זו...


אם תרצו לקרוא ולהרחיב את הידע בנושאים הקשורים לחסידות חב"ד, תוכלו לרוות את צמאונכם במיזם חב"דפדיה.