משתמש:יוסי/פירורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עלבון מריר[עריכת קוד מקור | עריכה]

דורית (שיחה | תרומות | מונה) לא מפסיקה להעליב את הכוסברה בזמן שהיא יודעת שאני אוהב כוסברה והיא עושה את זה בכוונה. אחרי אינספור פעמים שבהם היא התעקשה לתקוע לי בפרצוץ את מה שהיא חושבת על כוסברה, היום היא הקדישה את הסאה. באתי לשאול אותה על ביצה קשה (על החלמון)[1] והיא ענתה לי על כוסברה[2] בלי שבכלל התגריתי בה או משהו ובכלל באתי לה בטוב. היא קוראת לכוסברה כוסברע כי היא יודעת שזה מעצבן אותי וםוגע בי והיא בכלל מותחת את החוט בלי לעבור ממש על החוקים ומתנכלת לא רק לי אלא לכל כוסברה שהיא רואה ומעליבה גם אם היא לא מכירה אותה בכלל. והיא גם בירוקרטית שזה אומר שהיא מנצלת אם לא אותי אז את ההרשאות שלה ומחליפה לכוסברה את השם בלי שום גיבוי ממדיניות הקרן לגבי ההרשאה הזו (ושתראי איפה כתוב שהיא יכולה להחליף שם ועוד באופן מעליב ושזה לא ניצול הרשאות לרעה. אותך למתניה שהוא יותר חזק ממך). וכוסברה היא בכל צמח חמוד, עדין (לא מחזיקה במקרר יותר מכמה ימים עד שהיא משחירה) וטעים והגבעולים שלו לא נתקעים בשיניים כמו פטרוזיליה אז מה יש לה מה? ליו דה כוסברה אלון!

אני קורא לקהילה לקרוא לדורית לסדר, לתת לה על תנאי, לפקח עליה, לגרור לה את האוטו ולשים לה גאג על איך שהיא מדברת. זהו. יוסי (שיחה | תרומות | מונה) 20:19, 3 במאי 2011 (IDT)

בתור "קהיל" החלטתי להגיב לקריאתך. סליחה שאני מתערב, אבל לא תוכל להכחיש שהחלפת דף המשתמש שלך בתמונת ענק של הירק השנוא[1] יכולה להיחשב כהתגרות חמורה, ובתרבויות מסוימות אפילו לשמש קאזוס בלי. בהחלט שקלתי בכובד ראש לצדד בך במאבק הזה, אבל גם בלי לקבוע מי היה קודם ומי התחיל, קשה לי קצת לתמוך במי שנוקט בפרובוקציות כל כך חריפות. אי לכך כנראה שאשאר מן הצד במאבק הזה. קיפודנחש 00:49, 4 במאי 2011 (IDT)
כמה צפוי שבובת הקש של דורית תזרע חול בעיניים התמימות והשקדיות של הקהילה! בובת קש מוצהרת (!) [3] שעל הקשר בינה ובין דורית אפשר לעלות בקלות בעזרת עיון בהיסטוריה של בקשות ממפעילים [4]: מספר פעמים כתבה דורית תודה למבקשים תוך כדי ציון שמו של המבקש. באופן חריג מבחינה סטטיסטית היא מודה במיוחד ליניב (!?!). הסיכוי שהיא תודה לכל אחד אחר הוא 1 ל- 3.6 מליון! גם אם היא הודתה למישהו, זה כאילו הוא זכה בפיס שבועיים רצוף!. רשימת תחומי העניין של יניב זהה רק במקרה לזו של קיפודנחש. עלאק. שניהם ערכו בויקיפדיה באותו יום יותר מפעם אחת בהפרשי זמן קטנים. :\ אפילו הדיסאינפורמציה שנכתבת מחשבונו של בובת הקש קיפודנחש (חרוז מקרי? איי דונט טינק סו..) כדי לקרר את השביל הברור היא שקופה מדי ובוטה מדי, אז פתאום הוא מחליט להיות שוביניסט סקסיסטי ולקרוא לנקבות "שטוחות" ובדרך מעליב הומואים שמשקיעים בעצמם והולכים כל יום לחדר כושר (תקציר עריכה). הרי כל מי שרוצה שיחשבו שהוא לא דורית, זה בדיוק מה שהוא יעשה. שקוף מדי, מאוחר מדי.
מצד שני עומד לפנינו יוסי, ויקיפד ותיק ומוערך שתרם המון, מפעיל מערכת שעשה מלא הצבעות אמון, אמין, אב וראש משפחה, שמוריד את הקרש אחרי שהוא עושה פיפי. לא מושחת, הכוח לא עלה לו לראש, עניו, מסור, נאמן, נותן נשיקות לתינוקות בלי להשאיר סימן רטוב על הלחי. רק פלא הוא שעד עכשיו הוא שתק. אני עומד מאחורי כל מילה שלו. משתמש:שומשום1 13:35, 4 במאי 2011 (IDT)
איך שורבב שמי לנושא הזה, איני יודע :) יניב שיחה 14:37, 4 במאי 2011 (IDT)
אני המום מעוצמת המתקפה האישית. רק מי שליבו מלא שנאה ו\או קינאה יכול ללכת ולהשקיע כה הרבה זמן ועמל בליקוט זוטות חסרות משמעות מהיסטוריית העריכה של ויקיפד אחר, חרוץ ותורם. מעבר לאד הומינם הבוטה, אני מתפלא על משאבי הזמן הלא מוגבלים שלכאורה עומדים לרשותם של השרלוק הולמסים שכנראה מסתובבים כאן, וחופרים עתיקות במקום לכתוב ערכים. אני שוקל ברצינות לפרוש לאור המעקב הצמוד והמצוד שנראה שמתנהל במטרה לסמן ולחסל קיפודים ונחשים. לגבי ההאשמות המגוחכות כאילו הייתי בובה של מישהו אחר - על כך אוכל רק לומר תראו מי מדבר. אם לא אזכה להגנת הקהילה, בסופו של דבר אאלץ לפרוש, והוויקיפדיה העברית תיפול כפרי בשל לידי אוכלי הכוסברה והשומשום, וחבל. קיפודנחש (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

עד כמה קל לצחוק למצוקת הזולת! הנה, הוא, יש לו פרונקל בתחת, ואילו אני, עכוזי רך וחלק כתינוק בן יומו! גיחצי? בומבה! פומפריפוזה 14:17, 4 במאי 2011 (IDT)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ על אנשים מסוימים