משתמש:מי-נהר/ארכיון 8

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה רבה משתמש:Eldad תמיד יש פעם ראשונה.

טיוטה גנוזה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום מי-נהר, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:מטבעות החשמונאים.

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 18:11, 23 ביוני 2017 (IDT)

אי קבלת מיילים ודיוני הבהרת חשיבות[עריכת קוד מקור | עריכה]

למשתמש:אלי גודין ולמשתמש:bamir8 ועוד... מסיבה שאיננה ברורה איני מקבל מיילים של ויקיפדיה בדקתי גם בתיבת הספאם... עמכם הסליחה ולתשומת ליבכם. מי-נהר - שיחה 00:17, 3 ביולי 2017 (IDT)

סתם שאלה, מופיע לך ששלחתי מייל? eli - שיחה 00:21, 3 ביולי 2017 (IDT)
אכן זה הופיע , ככה ידעתי שאמור להיו אצלי מייל. מי-נהר - שיחה 00:27, 3 ביולי 2017 (IDT)
לeli בהתייחסות למשפט המקוטע שמופיע בהתראה אומר שמאחר וישנה מגמה (לאו דוווקא שלך) של יד קלה על ההדק בהצבת תבניות חשיבות במיזם ולאחר מכן בהזדרזות למחוק ערכים ללא מתן סיכוי להיווצרותם ההדרגתית, תוך רשלנות מכופלת בהליך הצבעות המחיקה, לכן נדרשת תשובת המשקל כמטולטלת לשם איזון המגמה על מנת שמציבי תבניות חשיבות, יחשבו 3 פעמים ויטרחו לבדוק לפני שהם מכניסים ערך לתבנית חשיבות. אם נפגעת אישית עמך הסליחה לא הייתה פניה אישית ואיזכור בדבריי. ואם זה חשוב לך אמור לי ואסיר את הרישא בתגובתי שם לאלתר, בברכה, מי-נהר - שיחה 01:04, 3 ביולי 2017 (IDT)
זה לגמרי בסדר. ביקורת זה דבר חשוב. אני רק זועם על היחס המביך שלהם זוכים מי שהעז להציב תבניות חשיבות. התפתח כאן בשנה האחרונה מין מערכת סיסטימלית שדוחה אוטומטית כל הגנה על מציבי תבניות חשיבות. eli - שיחה 01:10, 3 ביולי 2017 (IDT)
אכן כתפיך עבות eli ולכן הרשתי לעצמי להתבטא כך. ותודה על תגובתך עם זאת איני מסכים עם האופן שבו אתה מנתח את המצב בתגובתך האחרונה המצב הוא באמת חמור ולא בסדר (ללא קשר אליך ולמקרה הנ"ל). ולא בכדי כתב הבירוקרט ביקורת באחד הדיוני חשיבות האחרונים (שיחה:מאיר זלוטוביץ) ואני מצטט:
מצטרף להבהרה. לא יזיק להכין שיעורי בית לפני הנחת תבניות חשיבות. תבנית חשיבות לא נועדה כדי לברר משהו שאתה לא יודע, בשביל זה קיים "הכה את המומחה", תבנית חשיבות מונחת רק במקרה שבו המניח חושב שמכיר את הנושא ומשוכנע שאין חשיבות, למרות זאת נוצרה התבנית כדי לאפשר לאחרים לתקן אותו אם הוא טועה. אבל הנחה סיטונאית של תבניות עלולה לגרום עייפות לחברי הקהילה וכך יימחקו ערכים חשובים בהעדר התייחסות. ביקורת - שיחה 13:02, 29 ביוני 2017 (IDT)
או נתנאל ב(שיחה:דרכנו (תנועה חברתית)) ואני מצטט חלק ראשון מתגובתו - "איזו ספקולציה? כל עוד לא יכתב דף המדיניות המפורט ויקיפדיה: חשיבות אנציקלופדית לתנועת "דרכנו" אתה לא תשתכנע? די עם הפורמליזם המגוחך הזה. הבהרת חשיבות היא הבעת דעה אישית על בסיס נתונים וידע, ולא משחק-התאמה לפרשנות עורךדינית מצמצמת של סעיפי מדיניות כלליים." (סוף ציטוט)
זה רק ענין של זמן עד שזה יגיע לערכאות המיזם כי זה כבר מזמן ניהיה מוגזם.מי-נהר - שיחה 01:24, 3 ביולי 2017 (IDT)
מסכים איתך שצריך מדיניות ברורה וסופית למצבים אלו. אני מאוד מקווה שיפתח על זה דיון מסודר במזנון. מה שלא, אני לא מסכים עם נתנאל, המדיניות כן נתונה לפרשנות עורךדינית (מה זה הצירוף?:)) ועל פי שיקול דעתו של הויקיפד באותה שעה כמו שלא מצפים לפעול בדיוק לפי החוק היבש כאן בדברים הניתנים כמובן לפרשנות. זו חוק, זו לא חוקה. eli - שיחה 01:37, 3 ביולי 2017 (IDT)
דיון חשיבות נמשך שבוע, לכן אין חפזון מיוחד. כל דיון בוויקיפדיה נמשך בדרך כלל שבוע. בנוסף, לאחר מכן יש שבוע נוסף של הצבעה, כך שיש לכל הפחות שבועיים לדיון מחיקה. הצבתי אלפי תבניות הבהרת חשיבות ופתחתי אלפי הצבעות מחיקה. בכוונתי לנהוג כך גם בעתיד. אני לא מבין מדוע אתה טוען שיש חפזון מסוים בעניין זה. אם נדמה לך שהדיון קצר מדי אתה תמיד יכול לבקש להאריכו אבל אני מציע לא לעשות כן כי שבוע זה לא מעט כלל. גילגמש שיחה 12:44, 3 ביולי 2017 (IDT)
לגילגמש הנכבד, אין קשר בין הנוהל הקיים לבין היישום שלו על ידי המשתמשים. הביקורת היא כלפי אופי היישום שלו. ובמסגרת הנוהל וזמנו נאמרים דברים גם בנוגע לאופי זה, לגופם של אלו שעשו זאת בצורה ובהקשר שעשו זאת. השאלה היחידה היא מה מידת הקשב שיש לאנשים לזולתם.
ל-eli הנכבד, מה שאמרת זה מה שאמר נתנאל כשקוראים את תגובתו לצד הדיון מעליו. דבריו של נתנאל מתכתבים עם הפרקטיקה הקבועה לרוב על ידי יוניון ג'ק המציב תבניות אלו כחול אשר על שפת הים בטיעון הלא רלוונטי של - לא מצאתי שעונה על מדיניות כתובה כלשהיא. בשעה שאין מדיניות כתובה לרוב המצבים וגם לגבי אלו שיש מדיניות , היא לרוב כתובה בצורה כללית נוסף לעצם העיקרון של הפעלת שיקול הדעת שגם הוא קיים בכל מצב לגופו של מקרה.מי-נהר - שיחה 17:01, 3 ביולי 2017 (IDT)
אני מצטער, אבל לא הבנתי את דבריך. גילגמש שיחה 18:42, 4 ביולי 2017 (IDT)
אלו דברים לדיון מסודר של משתתפי המיזם במקום ייעודי בסבלנות הדדית. לכן בשלב זה ברצוני להתנצל על שלא הסברתי מספיק טוב. בין היתר מפני שאינני מצוי בקשב הדרוש כעת לכך במיזם. ומקווה שתסלח לי על כך. מי-נהר - שיחה 00:23, 5 ביולי 2017 (IDT)

[[מי נהר אשמח לעזרה בפרסום הדף לוועד הגנים הארצי, זהו גוף המייצג את ההורים לילדי הגנים ומשום מה לא מקבלים את העריכה שלי....bamir8 8]]

הרגת אותי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהתחלה ראיתי את התגובה שלך בלילה ולא הבנתי מרוב עייפות. רק בבוקר שמתי לב לכתם הגורבצ׳ובי שהשוקולד מייצר. Itzuvit - שיחה סדנה 07:48, 9 ביולי 2017 (IDT)

Itzuvit שלא תפסיקי לחייך :) מי-נהר - שיחה 22:07, 9 ביולי 2017 (IDT)

ערך דוקטור חולודנקו[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשמח ואודה על סיוע בשיחזור והצבעה מחודשת על ערך על דר אהרן חולודנקו (חלד) לאחר שיפור ועידכון הערך. ראוי כי רופא זה יקבל ערך ויקיפדיה כמו רבים אחרים. סיבות המחיקה תוקנו לדעתי באופן ראוי ומלא. רב תודות! Zo1896 - שיחה 09:39, 10 ביולי 2017 (IDT)

Zo1896 שלום וברכה. אני מודה לך שפנית אלי, ברם עלי לבקש סליחתך מפני שאינני מצוי מסיבות אישיות כעת בצורה מספקת בויקיפדיה על מנת לתת את הדעת כנדרש.
בכל זאת אנסה להסביר ולייעץ כמה דברים בנוגע לענין זה, כי מי שחדשים לא מכירים את התהליכים וכדאי לנהל אותם נכון.
צר לי על הקושי האישי שזה גורם למי שמבקשים להעלות ערך אבל כך הם הדברים.
אני מציע שתבקש לא לקיים כעת דיון על העלאת הערך מחדש אלא להחזיר אותו לטיוטה על מנת לבדוק כמה עניינים בנושא.
כלומר שתמתין עד לפחות אוקטובר בכדי שתעבור שנה מאז הצבעת המחיקה.
הסיבה לכך היא שבקשת שחזור לפני שעברה שנה מהמחיקה היא תהליך מסובך הרבה יותר ויפחית את הסיכויים להצליח בכך. בין היתר גם מפני שמקובל שלא לעשות זאת למעט במקרים חרגים במיוחד.
בקשת שחזור לאחר שעברה לפחות שנה מצריכה פחות תנאים.
כאשר תבחר מאוחר יותר להעלות בדף השיחה את הערך לשחזור ובמידה וימצאו באותו דיון 5 ויקיפדים בעלי זכות הצבעה שיתמכו בכך אז יפתחו הצבעת שחזור הדומה להצבעת מחיקה מלבד לכך שיידרש רוב של 60 אחוז תומכים.
והעיצה שלי בענין זה היא שהמבקשים להעלות את הערך יפנו במכתב לסופרים שכתבו את הספר על רופאי ארץ ישראל המוזכרים בערך ובדיון המחיקה, ויבקשו אם יאותו הם לכתוב חוות דעת שלהם על חשיבותו של האיש לאזכור אניצקלופדי, חוות דעת שתצוטט בדיון על כך בבקשת השחזור. אני חושב שחוות דעתם תיהיה כלי הסברה חשוב מול הקהילה ואף עילה נוספת לבקשת השחזור, מפני שהדנים על המחיקה עשו זאת בהיעדר ידע על הדמות כמו גם יכולת פרספקטיבה רלוונטית.
שיהיה בהצלחה ותודה לך על תרומותיך למיזם. בברכה, מי-נהר - שיחה 21:30, 10 ביולי 2017 (IDT)

רחובות חיפאיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי,
כאחד העוקבים (אני חושב) של הדף שלי, רציתי ליידע אותך שאני מעביר אותו לאט לאט לבלוג עם מעט יותר אסמכתאות. Shannen - שיחה 12:01, 12 ביולי 2017 (IDT)

תודה רבה Shannen, אכן, חזק וברוך ובהצלחה. מי-נהר - שיחה 21:26, 12 ביולי 2017 (IDT)

הגניוס היהודי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשמח אם תכתוב את עמדתך בפסקה הרלוונטית--א.פ עריכות-שיחה 21:12, 16 ביולי 2017 (IDT)

נכבדי א.פ עריכות אם כוונתך שאהיה מי שיציג את טיעוני הצד הראשון על זה השיבותי שלא אוכל לעשות זאת.
באם כוונתך שאעביר את דבריי למקום ראוי, את זה תיקנתי בהפרדת תגובות מחטיבות הבעות העמדות של המשתתפים. בברכה, מי-נהר - שיחה 21:22, 16 ביולי 2017 (IDT)

מזל טוב![עריכת קוד מקור | עריכה]

קצת באיחור... יום הולדת שמח! (תבנית "חופשת ויקי" למעלה קצת מיותרת...) נתנאל - שיחה - מומלצים 02:56, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

חן חן והמברך יתברך ... מי-נהר - שיחה 02:58, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

😍 יומולדת!שמח 😍דגש חזקשיחה • ט"ו באב ה'תשע"ח • 15:04, 27 ביולי 2018 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! ושפע אלדדשיחה 15:08, 27 ביולי 2018 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 20:41, 27 ביולי 2018 (IDT)
תודה מקרב לב , ריגשתם. והמברכים יתברכו בכפל כפליים :) מי-נהר - שיחה 00:11, 28 ביולי 2018 (IDT)
ובאיחור אפנתי מצטרף לאיחולים Assayas - שיחה 09:37, 29 ביולי 2018 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! (עוד איחור) אלעדב. - שיחה 10:30, 29 ביולי 2018 (IDT)
"אין איחור בעולם כלל" השנה אני חוגג מהעברי עד הלועזי אז אתם בדיוק בזמן. ברוכים תיהיו מי-נהר - שיחה 21:51, 29 ביולי 2018 (IDT)

מבקש גם כאן[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב. הורדת את בקשת המקור שלי מהערך יצחק חן, אבל לא ענית לי בדף השיחה של הערך היכן כתוב שנשא בתפקידים כלשהם בישיבת תורת אמת, והכוונה למספר עמוד מדויק. ברשותך, אני מחזיר את בקשת המקור. פשוט תביא מספרי עמודים שבהם זה כתוב - ואוריד (או שתוריד בעצמך). נרו יאירשיחה • ה' באלול ה'תשע"ז • 23:49, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

היי נרו , אני מצטער לוקח לי זמן. השבתי בדף השיחה כפי שהצלחתי, לדאבוני כעת היו בעיות ברשת וגם במחשב לכן התעקבתי אף יותר. סליחה שהמתנת. מי-נהר - שיחה 00:11, 28 באוגוסט 2017 (IDT)
אין לי בעיה להמתין, אבל כשמורידים בקשת מקור זה צריך להיות עם סימוכין מוצקים. אם יש בעיות כלשהן בדרך - ראוי להשאיר בינתיים את בקשת המקור. נרו יאירשיחה • ו' באלול ה'תשע"ז • 00:35, 28 באוגוסט 2017 (IDT)

רבי יצחק אלגאזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

למה ביטלת את הערתך המחכימה מדף השיחה? העורך היהודישיחה • י"ח בתשרי ה'תשע"ח • ה' הוא הא-להים 01:43, 8 באוקטובר 2017 (IDT)

מפני שהערתי נכתבה לפי הגרסה האחרונה של היום ולא לפי הגרסה שהייתה בעיניו של מציב התבנית. ואף על פי שמבחינה מתודית כשם שראוי שלא להצביע על מחיקה לפי המידע הקיים בערך באשר הוא, אלא לפי המידע הקיים במציאות המדעית-היסטורית בערך מוחלט, עדיין קיימת אסכולה במיזם הבוחרת את הפרקטיקה היישומית שלה בהבעת עמדותיה ופעולותיה, לפי המידע המוצג בפניהם באותה שעה. ואף על פי שהתרעתי רבות על כך שפרקטיקה זו אינה ראויה שבעתיים לאחר שהשחיתו מערכתית את האיזונים הדרושים להליכי הופעת המידע בהדרגה, בכל זאת הערתי שנכתבה למכותב מסויים במרומז, לא יכלה להישאר במתכונתה. ואין חשש שהערך יימחק. ובהזדמנות זו הרשה לי לומר לך יישר כח על תרומותיך החשובות והברוכות למיזם, כה לחי. מי-נהר - שיחה 03:39, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה לך. לא כ"כ הבנתי למה בעיניו של מציב התבנית היה הגיוני להציב תבנית כזו, גם אז נכתב ששימש כרב בכיאו ובאיזמיר, חיבר ספר שאלות ותשובות ספר דרשות וגם היה תלמידו של הכנה"ג. אבל לא משנה חג שמח. העורך היהודישיחה • י"ח בתשרי ה'תשע"ח • ה' הוא הא-להים

קובץ:Yeshivat hakneset 261.jpg[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

העלית לוויקיפדיה תמונה שרישיונה הוא, על-פי הגדרתך, "שימוש הוגן", למרות שעל פי כללי ויקיפדיה העברית, התמונה לא יכולה להיות מוצגת בסטטוס זה. ניתן לעשות בה שימוש במיזם רק אם היא תמונה חופשית. לפיכך, אם התמונה אכן מתאימה להגדרה "חופשית", יש לתקן את הרישיון שנלווה לתמונה ולהחליפו ברישיון חופשי.
אם אינך בעל זכויות היוצרים, יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן להמשיך את השיחה כאן, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, Geagea - שיחה 15:42, 7 בנובמבר 2017 (IST)

שלום Geagea אם אני מבין את הערתך נכון הרי שהיה עלי להשתמש ברישיון של תמונה חופשית ?
אינני מבין את זה לאשורו. סלח לי. מדובר בדף שהוא לשימוש הציבור ושמישהו סרק אותו ופרסם אותו ברשת לכל מאן דבעי. אין כאן יצירה כלל. אך אני אינני המצלם/סורק/יוצר שלה. יש להניח שהיא גם זמינה היכן שהוא להדפסה. האם, אם כך אני יכול להעלות אותה תחת רישיון חופשי ? תודה לך! וסליחה אני רואה כבר כפול אז ייתכן ואענה ביום אחר. מי-נהר - שיחה 15:49, 7 בנובמבר 2017 (IST)
הקובץ לא חופשי. זכויות היוצרים הן של מדינת ישראל. העלית בשימוש הוגן ויש משתמש שסבור כי הקובץ אינו בשימוש הוגן בערך ראה דף השיחה של הקובץ. Geagea - שיחה 15:51, 7 בנובמבר 2017 (IST)
אינני מבין יש חוק שקיפות מידע למדינה אין זכויות על המידע ואף לא על הפקתו להפך היא מחוייבת לשחרר אותו לציבור וכך עשתה ? אגיב גם שם. מי-נהר - שיחה 15:56, 7 בנובמבר 2017 (IST)

הטילדה הרביעית גיליון 30[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב, לאחר שלוש שנות הפסקה, יצא גיליון חדש של הטילדה הרביעית. אתם מוזמנים לעיין בגליון החדש בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 10:58, 25 בדצמבר 2017 (IST)

עריכות בדף צבי ישראל טאו[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום. נא הסבר לי מדוע איני רשאי לשחזר? Biegel - שיחה 21:36, 20 בינואר 2018 (IST)

שלום לך. משתמש:Biegel, נכבדי.
כאשר עורך מבצע פעולת עריכה וישנה התנגדות לעריכתו עליו לדון על כך בדף שיחה.
ללא הסכמה בדף השיחה או רוב ניכר , איננו יכול לבצע עריכתו בוודאי כאשר מדובר בגרסה יציבה. ההיבט של גרסה יציבה איננו רק עניין טכני אבל גם מצד הטכניות של הדבר זה אחד הכללים המרכזיים של העריכה השיתופית שבגינה מי שמבצע מלחמת עריכה מקבל אזהרה וחסימה במידה והוא מתעלם ומבצע עריכות חוזרות.
לעתים גם נדרשת הצבעת מחלוקת קהילתית מול התנגדות משמעותית.
במקרה הנידון יש רק שלושה ויקיפדים שנדרשו לנושא בדף השיחה.
מלבד מה שמחובתך היה להמתין שבוע לפחות לקיום הדיון והשתתפות של הקהילה בו, הרי שבכל מקרה אין לצדך שום דבר המאפשר לך לבצע העריכות. הנך בדעת יחיד. מול התנגדות של שניים. והגרסה היציבה איננה כפי עריכותיך החדשות.
אין זה משנה אם הבנת או השתכנעת מהתשובות שניתנו בדיון. ובוודאי כשאר קיבלת משוב חוזר על דבריך בדיון.
אין חובה על מביעי עמדתם להסביר הסברה אישית ובפרט נרחבת לכל אחד אלא אם כן רצונם לשכנע את המתדיינים באשר הם.
ואף על פי כן לפחות משתמש אחד גם הסביר לך במידת מה את נימוקיו לעמדתו. ורואה אני את דבריו נכוחים גם כן.
אחת הסיבות שאני בחרתי שלא להשיב שם בצורה מנומקת היא מפני שכפי שאתה רואה תשובותיי מצריכות מהכותב והקורא תשומת לב...
וחלילה לא מתוך זלזול בך אישית.
בברכה , מי-נהר - שיחה 23:37, 20 בינואר 2018 (IST)

הצבעתך בערך ציפי לוין[עריכת קוד מקור | עריכה]

סליחה שאני לא משתתף בקרקס הזה, אבל תבדוק טוב מה גילגמש הצביע. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ב בשבט ה'תשע"ח • 14:47, 7 בפברואר 2018 (IST)
אכן קרקס שגילגמש נכבידנו הוא "הליצן" הראשי בו, ועוד ידובר על כך רבות בתולדות ויקיפדיה והמשחקים של הבריונים בה בהצבעות הקהיליות. מי-נהר - שיחה 14:53, 7 בפברואר 2018 (IST)
לא הבנת. אתה הצבעת בעד וכתבת "כמו גילגמש". גילגמש הצביע נגד. ביאור? • בקרה וייעוץשיחה • כ"ב בשבט ה'תשע"ח • 14:55, 7 בפברואר 2018 (IST)
הבנתי היטב חבר, אתה זה שלא הבנת ובמחילה מכבודך אני מעדיף לטובת כולנו שלא אגיב על כך באר היטב. המבין יבין. מי-נהר - שיחה 15:07, 7 בפברואר 2018 (IST)

הפניה סימה רלב"ג[עריכת קוד מקור | עריכה]

תינתי לך את ההפניה, אבל ממתי יוצרים הפניה משם של אישה לבעלה? ביקשתי את מחיקתה בדף בקשות ממפעילים. • בקרה וייעוץשיחה • י"ב באדר ה'תשע"ח • 16:51, 27 בפברואר 2018 (IST)

לבקרה וייעוץ נכבדי, חבל שנחפזת ליצור בקשת מפעילים בטרם שיחה על ענין כזה. וחבל שאינך נותן שהות לעורך לתקן בעצמו ולסדר את עבודתו. הגבת בעודי עורך ללא המתנה של שניות אפילו. לשאלתך-
אין יוצרים הפניה משם אישה לערך בעלה.
כן כותבים לעתים על אדם ואשתו בערך אחד במקום שניים ראה למשל דוד ורוזה מזרחי
לעתים כן כותבים תת פרקים על בן הזוג במקום ערך מלא במיוחד כאשר הביוגרפיות שלהם קשורות זו בזו מה שיצור ערכים דומים.
לעתים כן מפנים לתתי פרקים בנושאים שונים
יש לנו ערכים על בני משפחת סלונים ומפעלם בארץ ישראל
איני סבור שיש בעיה עם הפניה לטובת סיוע בחיפוש וניווט במיוחד לאור זאת ששם הנעורים שלה שהוא שם משפחתה הבולט מד אביה החשוב ומשפחה זו, כבר תפוס בערך של סימה סלונים. בברכה, מי-נהר - שיחה 17:01, 27 בפברואר 2018 (IST)
אם היתה פסקה או תת פסקה בערך, או אפילו פירוט יוצא דופן, ניחא. אבל למה זה במקרה שלנו? • בקרה וייעוץשיחה • י"ב באדר ה'תשע"ח • 17:03, 27 בפברואר 2018 (IST)
ראשית בעוד השיחה מתקיימת ראוי שלא תהיה בקשה פתוחה בבקשות מפעילים מה פה הדחיפות ? מדוע לא לברר בקצב סביר של תקשורת בין עורכים את הדבר ?
לשאלתך אינני מבין אתכם. זה מיזם שיתופי צומח הערך "בן יומו" העורך שלו כתב 2K בשת עריכות והסתלק. המידע נכתב בהדרגה. מדובר על אישים שפעולותיהם היו עשרות שנים לפני שהמציאו את האינטרנט כלומר לא מתועד ברשת במיוחד. נראה גם שאין להם ילדים. אין זה אומר שאם טרם כתבו/סידרו תת פרק אז שזה לא המקום לכך כאשר זה יקרה בעתיד. לכן מופיעה הפנייה. מכלול הערך על מקורותיו מכיל מידע מוטמע עליה בו במתכונת ראשונית. מי-נהר - שיחה 17:14, 27 בפברואר 2018 (IST)

אני לא מתכוון במקרה זה להתעקש על כך, זה לא מהותי מספיק כדי שאכלה על כך זמן, אני לא בחרתי לעסוק בנושא זה כעת אלא בשל שהוא העולה למרחב הערכים כך. אבקש שתקבלו בנושא החלטה בהקדם ותסיימו עם זה מבלי שנהפוך את זה לענין מהותי שצריך להידרש בו לשאלות של האם צריכים חשיבות מובהקת במקרה של הפניה. מי-נהר - שיחה 17:13, 27 בפברואר 2018 (IST)

לבקרה וייעוץ אם הסבריי לא שיכנעו אותך אני מבקש שתשים בדף ההפניה תבנית למחיקה מהירה בשמי. ונסיים את הנושא. לפי איך שהדברים קורים כאן זה עוד יביא למחיקה של הערך הראשי. כך או כך אין צורך בפניה לבקשות למפעילים. תודה לך. מי-נהר - שיחה 17:21, 27 בפברואר 2018 (IST)

שמא אינך מודע לדבר אך יש לנו כאן קטגוריות על משפחות שוורץ, סלונים, רלב"ג משפחות אלו קשורות זו בזו רק חלק קטן מכך בשלב זה מובע בערך. סביבת האישים והמעשים של אישים אלה קשורים זה בזה ויש לאפיק הניווט חשיבות בהקשר זה. מי-נהר - שיחה 17:40, 27 בפברואר 2018 (IST)

כלי השחזור המהיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מי נהר היקר שיחזרת את עריכותי ב-2010 ו2009 בישראל. תקרא בבקשה בדף זה הנחיות לגבי השיחזור המהיר. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:38, 5 באפריל 2018 (IDT)

לא ברורה לי הערתך שיחזרתי היכן שעריכתך אחרונה. נ.ב. ראה מה שכתבתי בדף שיחתך אודות מה שהסרת בשוגג את תבנית ניווט השנים מאותם ערכים. וראה מה שכתבתי בשיחת ההצבעה אודות סיום המצב. תבנית המחלוקת יורדת עד לפתיחת דף המחלוקת מסודר. וגם אז תוצג בערך אחד בלבד. מי-נהר - שיחה 01:41, 5 באפריל 2018 (IDT)
אם קראת את ההנחיות ואתה פועל לפיהם אז מצויין. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 01:43, 5 באפריל 2018 (IDT)
עט הזמיר, שחזור מהיר??? אין לו בכלל הרשאת מנטר, אז איפה הוא השתמש בכלי הזה וכיצד??? • בקרה וייעוץשיחה • כ"ג בניסן ה'תשע"ח -ח' למט-מונים • 03:50, 8 באפריל 2018 (IDT)
בקרה וייעוץ קיבלתי הודעות שהעריכות שלי שוחזרו, אז חשבתי שזה היה מהשיחזור המהיר. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 04:40, 8 באפריל 2018 (IDT)

הצבעת אישים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשית תודה רבה לך על הקמת דף ההצבעה.

הכנסתי כאן תבנית הצבעה כדי שכולם ידעו ויוכלו להשתתף.

לא ראיתי שציינת בדף עד מתי אפשר להכניס רשימות חדשות. כדאי לרשום בראשית הדף כדי שידעו. בברכה ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 13:49, 5 באפריל 2018 (IDT)

✭ עט הזמיר ✭ תודה לך. מי-נהר - שיחה 16:59, 5 באפריל 2018 (IDT)

מרדכי איש-שלום, תל אביב[עריכת קוד מקור | עריכה]

למי-נהר, שלום רב, בהיותי לא מנוסה דיו, אבקשך לסייע לי ולהוסיף לערך "מרדכי איש שלום תל-אביב" כי היה איש העליה השניה, והסימוכין: ספר העליה השניה – אלבום, הוצאת 'תרבות וחינוך', וועדת המפקד לעליה השניה, 1967, עמ' 28. ניסיתי להוסיף ל 'הערות שוליים', ונמחקו ההערות שהיו כבר ברשימה, ולכן לא סיימתי את ההוספה. תודה רבה, OritN

משתמש:OritN שלום וברכה.
תודה לך על פנייתך. הוספתי את המידע שציינת כאן בפרק בשם "לקריאה נוספת" אותו אנו נוהגים לשים עבור מקורות שאין להם הנגשה דרך האינטרנט. עם זאת לא מצאתי לעת עתה את הדרך לאזכר זאת במפורש בערך בין היתר מפני שהוא עלה לקראת סופה והיה אז עדיין תלמיד. אך כמובן שהוא שייך לקבוצת עלייה זו ולכן קוטלגתי אותו בקט' עבור האישים של העלייה השנייה.
בהזדמנות זאת הרשי לי נא להסביר כי מקובל לחתום בסוף כל תגובה שהינך כותבת באמצעות השארה של 4 טילדות רצופות בסוף תגובתך. טילדה הינה הסימון ~ והיא מצוינת במקלדת המחשב הרגילה משמאל לספרה אחת. כאשר את משאירה 4 טילדות ושומרת אזי אוטומאטית מתווספת חתימה של שם המשתמשת שלך וזמן העריכה.
בברכה ובברכת ברוכה הבאה , מי-נהר - שיחה 00:53, 15 באפריל 2018 (IDT)

תבנית:לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה רבה על התוספת לתבנית:לטיפול דחוף. אנא הוסף מקורות מהם יוכל להיכתב הערך אשר הצעת. תודה, ‏עמיחישיחה 17:50, 25 באפריל 2018 (IDT)

תודה על תגובתך עמיחי הנכבד. במקרה זה איני חושב שניתן להביא קישור מויקי זרה או מאמר כתבה שמוקדשים לשם תיאור הנושא. אלא המידע נמצא במקומות רבים באופן חלקי ולכן לא הבאתי מקור. והדבר מסור ליוזמתם של הכותבים ללקט. בברכה, מי-נהר - שיחה 17:58, 25 באפריל 2018 (IDT)
עם זאת לאור 3 הערכים המבוקשים הדומים זה לזה על אירועי העשור של ... ולאור הבקשה לא מזמן לכתיבת ערך על טקס הזיכרון הממלכתי ביד ושם וכד', שמא ראוי להקדיש לכל אלה ושכמותם לא את ה-לטיפול דחוף אלא את המקבץ השבועי. מי-נהר - שיחה 17:58, 25 באפריל 2018 (IDT)
רעיון מצוין! ‏עמיחישיחה
תודה עמיחי, ברם אני רואה כעת שבעמוד הראשי של מיזם המקבץ השבוע נכתב כך:
  • "מיזם המקבץ השבועי יצא לחופשה עד 27 באוקטובר 2018.
    קבלת הצעות למקבצים חדשים ושיבוצן יתחדשו במהלך שנת 2019. יואב ר.."
ומאחר שטרם הייתה לי היכרות עם המיזם הנכבד הנ"ל ולאור ההודעה האחרונה אינני רואה שדבר זה צפוי להתבצע ולכן לאור קרבת האירועים סבורני שכדאי לכל הפחות להשאיר את האירוע השנתי הנ"ל לאפשרות הטיפול דחוף. בברכה, מי-נהר - שיחה 01:54, 27 באפריל 2018 (IDT)
או שמא התכוונת שניתן לצרפם ל-ויקיפדיה:המקבץ השבועי/ישראל שמתוכנן להיות המקבץ של 5-11 במאי ? מי-נהר - שיחה 01:58, 27 באפריל 2018 (IDT)
כאמור מיזם המקבץ השבועי הוא כעת בחופשה. המקבץ הנ"ל ייערך במאי 2019. יואב ר. - שיחה - מכרז לנופי חלונות 10 07:37, 27 באפריל 2018 (IDT)
אשמח להוסיף אותו, אבל צריך מקורות לכתיבת הערך. זה יקל על הכותבים. (או שתגלה שאין מקורות, ואי אפשר לכתוב אותו...) ‏עמיחישיחה 10:25, 27 באפריל 2018 (IDT)
אני מודה לכם נכבדי על התגובות. לעמיחי לא ראיתי בשלב זה מקורות נגישים מלבד מקורות גולמיים המצריכים עיבוד. אם אתה סבור שערך כזה שלא הציעו לכותבים מקורות בנייה ממצים, שאינו יכול לעלות לתבנית, אני סומך על שיקול דעתך להסירו. בברכה.מי-נהר - שיחה 17:21, 27 באפריל 2018 (IDT)

נאום הגרעין של נתניהו[עריכת קוד מקור | עריכה]

מחילה ממעכ״ת, אבל זה לא הנאום היחידי של נתניהו בענייני הגרעין. למעשה אני מסופק האם זה פתרון כל כך מוצלח. • דגש חזק (מלפנים בקרה וייעוץ)שיחה • י"ז באייר ה'תשע"ח -לב' למט-מונים • 22:34, 1 במאי 2018 (IDT)

שלום לך,
אמנם בשלב זה לא עסקו בהרחבה בהביטים הייחודיים לנאום נתנייהו זה אך אם ישקיעו בכך יוכלו להרחיב בכמה וכמה אופנים.
לגבי השם כך ראיתי שנפוץ במבחן גוגל - שם זה אינו קדוש ניתן לבחור שם הולם אחר.
לגבי ההכללה בנאומים ישראלים התלבטתי, מאחר ולענ"ד הראויים לאיזכור שם הם נאומים שערכם התוכני הוא לדורות ולא רק אלו שהשפיעו בשעתם השפעה רבה כאירוע בולט במיוחד. אך בפועל נראה שבחרו לשים שם גם את אלו בעלי ההסיבה השנייה.
סבורני שבכל הנוגע לנתניהו מדובר בנאום ייחודי וודאי גם העוסקים בתורת הרטוריקה יעסקו בו יותר מבנאומים אחרים. כך גם ההיסטוריונים. שהרי רוב נאומיו בישראל ואף בשפה זרה לא זוכים לכזו חשיפה בולטת מיד לאחר נאומו בראש הכותרות של העיתונות הביןלאומית. בברכה, מי-נהר - שיחה 22:52, 1 במאי 2018 (IDT)

ערך חדש: חמודה איש-שלום[עריכת קוד מקור | עריכה]

למי-נהר, שלום רב, העליתי היום ערך חדש "חמודה איש-שלום", ואודה לך אם תואיל לעיין ולשפר אותו (זהו רק הערך השני שאני מעלה). בתודה OritN - שיחה 00:40, 8 במאי 2018 (IDT)

שלום לך, תודה אך אינני פנוי לכך עמך הסליחה, בהצלחה. מי-נהר - שיחה 23:18, 11 במאי 2018 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, תוכללעזור לי למצוא את הטקסט המלא באנגלית של הברכה המצולמת של טראמפ לטקס חנוכת השגרירות בירושלים? תודה מראש. --בן נחום - שיחה 08:34, 16 במאי 2018 (IDT)

ניסיתי לחפש באתר הבית הלבן וברשתות אך לא מצאתי , אולי עצתו של נרו תעזור. בהצלחה. ואם לא יהיה מנוס אלא לתמלל את הנאום אזי אולי ניתן להיעזר בתמלול אוטמוטי של יוטיוב קרי הכתוביות לסרטון זה מדקה 36:15 מי-נהר - שיחה 11:35, 16 במאי 2018 (IDT)
התחלתי להעתיק משם לערך את המשפטים שלהלן:
” exactly 70 years ago the United States under President Harry Truman became the pirst nation to recognize the state of Israel”
”today we officially ofeneD United States Embassy in Jerusalem”
”congratulations, i'ts been elong time coming”
אבל משתמש:Dovno מחק וטען שיש בהם שגיאות.
אשמח לשמוע עמדתך, האם נכון להציב את המשפטים הנ"ל וההמשך להם בערך, בהעדר חלופה טובה יותר. --בן נחום - שיחה 20:43, 16 במאי 2018 (IDT)
אכן יש בהם שגיאות כתיב חמורות ולא לכך הייתה כוונתי. ולא שיערתי שיהיו בתמלול מאנגלית לאנגלית כאלו שגיאות חמורות ולכן צדקו מי שאמרו שלא להשתמש בציטוטים אלה. אני מתנצל שנתתי לך עצה לא טובה.
אינני יכול לעסוק בכך עמכם הסליחה. מי-נהר - שיחה 20:47, 16 במאי 2018 (IDT)

ארץ נהדרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, שיניתי את הניסוח שלך בפסקת ביקורת לתסרוקת מהניסוח צמות, כי לא מדובר בצמות אלא בגולגולים בשיערNirvadel - שיחה 00:24, 20 במאי 2018 (IDT)

בקשת עזרה באימות מקור[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי מי-נהר,
בהנחה שהמקור הזה אמין, תוכל לסייע לאתר את ההודעה הרשמית של השגרירות ושל הקונסוליה? תודה --בן נחום - שיחה 08:21, 21 במאי 2018 (IDT)

בעקבות דבריך[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות דבריך בשיחה:טקס העברת שגרירות ארצות הברית בישראל לירושלים, בפסקה שדנה באיחוד הערך, אני מבקש את רשותך להעתיק אותם לפסקה של "הבהרת חשיבות" באותו דף. בן נחום - שיחה 21:26, 26 במאי 2018 (IDT)

שלום בן נחום תודה על פנייתך ושאלתך. רשאי. בברכה, מי-נהר - שיחה 21:29, 26 במאי 2018 (IDT)

נעדרים/שבויים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המדיניות שלנו היא לגבי חללי צה״ל. אברה מנגיסטו הוא ממש לא כזה. • דגש חזקשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשע"ח • 21:37, 5 ביוני 2018 (IDT)

ק"ו. מדובר באותה סיבה ואותה מטרה. כמה כבר מקרים כאלה של שבויים/נעדרים יש לנו ? האם צריכים לפתוח על זה דיון במזנון ? להתעמת על כל דבר בצורה דווקאית? מי-נהר - שיחה 21:41, 5 ביוני 2018 (IDT)
לא חושב. יש שוני מהותי בין היחס שלנו למי שאיבד את חירותו/חייו כדי להגן על חיינו, לבין היחס שלנו למי שעשה זאת על דעת עצמו (עם או בלי דעת). מבחינתי זה כמו לדון על נפגעי תאונות דרכים/כל אסון אחר. • דגש חזקשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשע"ח • 21:44, 5 ביוני 2018 (IDT)
השיפוטיות האישית אינה רלוונטית. מה שקובע זה המשמעות של זה על בני המשפחה. מדובר בפרקטיקה טכנית לחלוטין שלמיזם היא חסרת משמעות אבל לבני אדם בשר ודם היא הרבה מאד. והיא אף בגדר של שפיכות דמים. המשחק הזה של - הוא כן או לא כזה היא תסלח לי על הביטוי - רפש. מי-נהר - שיחה 21:47, 5 ביוני 2018 (IDT)
ההיקש שלך הוא שיפוטי לא פחות. לעצם טענת שפיכות דמים - כל אדם חי שנערכת עליו הצבעת מחיקה דמו עלול להישפך בראש חוצות, ותמחל לי על המילים הבאות שאולי אינן פוליטיקלי קולקרט: כבוד החיים חשוב יותר מכבוד המתים. נקודה. כל עוד זה המצב, אין סיבה להפלות בין דם לדם, ומאי חזית דדמא דידיה סמוק טפי מדמא דאינשי. • דגש חזקשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשע"ח • 21:55, 5 ביוני 2018 (IDT)
דבריך נשמעים כמו אותם הכהנים שהיו מוטרדים האם הסכין שהרגה כהן חברם טמאה היא בעודו מתבוסס בדמו. זה לא חכמה לטהר את השרץ בק"נ טעמים. איני מעוניין להתדיין עמך עוד בנושא זה. אם אתה זקוק להיות זה שאומר את התגובה האחרונה, רצונך הוא כבודך.מי-נהר - שיחה 21:59, 5 ביוני 2018 (IDT)

ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אברה מנגיסטו[עריכת קוד מקור | עריכה]

נא להיות הוגן אם אתה מעביר את ה״דיונים״, אז תעביר גם את ההערה של המצביע עצמו. אין שום היגיון שהמצביע יוכל לכתוב מה בא לו, ואת התגובות יצטרכו לחפש אי שם. • דגש חזקשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשע"ח • 01:16, 6 ביוני 2018 (IDT)

אם תבדוק תראה שהעתקתי את דברי המצביע עצמו. בכל שלוש המקרים שזה קרה. אני מקווה שלהבא תעשו את זה בעצמכם מראש. אודה לך אם תוכל להראות היכן לא עשיתי כך. ואם זה קרה זה לא היה בכוונה. מי-נהר - שיחה 01:17, 6 ביוני 2018 (IDT)
אסביר שוב: אתה לא יכול להשאיר את הערות המצביעים בגוף ההצבעה מבלי להשאיר תגובות. אם אתה מוחק מההצבעה את התגובה, תהיה הוגן ותמחק גם את דברי המצביע. • דגש חזקשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשע"ח • 01:22, 6 ביוני 2018 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: ועוד משהו! המצביע יכול בהחלט לכתוב מה בא לו לכן זו נקראת הצבעה. ולא הוא ולא אף אחד אחר לא אמורים להתדיין איתך בגוף ההצבעה גם אם בחרת להתעלם מהכללים (ויש ללמד עליך זכות כי לא פעם כשלו כך כולל אנוכי הקטן, כל עוד לא הגזימו). אך אין הם ואחרים יכולים לענות לך שם ולהתעלם אף הם כמוך. אבל אף אחד! אינו רשאי להעביר את דבריהם מגוף ההצבעה במקום שניתנה להם הזכות לנמק עמדתם או להצהיר בקצרה הערתם תחת חתימתם ועל אחריותם בלבד. ישפטו אותם הקוראים. יתר על כן אם תימצא מגיב לכל כמה וכמה מצביעים באופן אישי אתה עשוי להיקרא לדף הבירורים באשמת טרוליות על הספמה. ולא אין בכוונתי לעשות זאת, אני רק מסביר שאין תפקידך לענות לכל אחד ואחד באופן אישי. מי-נהר - שיחה 01:29, 6 ביוני 2018 (IDT)

כל הסיפור הזה לא תקין. נכון שכתוב "נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה" אבל הפרשנות המקובלת בקהילה היא "נא לא לנהל דיונים ארוכים בגוף ההצבעה". דיונים קצרים מקובלים ושכיחים בכל הצבעה כמעט, ואין הצדקה להעברה שכזו. יזהר ברקשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשע"ח • 01:59, 6 ביוני 2018 (IDT)
אתה טועה. זה לא שזה מקובל אלא שיש מיעוט שעושה זאת שוב ושוב ולרוב אין כוח טעם ורצון להעיר על כך. ולא תדיר אותי ואחרים מלהגיב להערות כאלה בגלל שאתם מזלזלים ומתעצלים להגיב בצורה מסודרת. אנו לא מוכנים לעשות זאת בגוף ההצבעה ולפגוע באחרים כמוכם. אם זה לא היה ברור לך קודם אז הנה אתה יודע.
אפשר לחשוב שמנעו ממכם להתבטא או הסתירו את דבריכם.
כפי שאתה רואה מדובר בדיון ארוך למן הרגע שהגיבו אליו ובכללם אני. כך שגם לפי הערתך אתם מתעסקים אתה יודע במה. מי-נהר - שיחה 02:08, 6 ביוני 2018 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא הבנתי שם הערך שונה ב-2017? אמא של גולן - שיחה 08:56, 6 ביוני 2018 (IDT)

אמא של גולן הנכבדה שלום.
אני מתנצל, מה שכתבתי בסוגריים באותו תקציר היה מבוסס על כמה רשמים מוטעים עקב הפניה ועיונים בגרסאות ישנות לגבי התוכן בערךך כולו. מיד לאחר מכן ראיתי ששם הערך אינו כמו שחשבתי בתחילה אך לא יכולתי לתקן את התקציר בהסרת מה שכתבתי בו בסוגרים (אם כי אשמח אם ימחקו את התקציר).
זה נכתב בשעת לילה מאד מאוחרת ועל אף שאני משתדל להיות מדוייק גם לי קורה. סליחה ותודה ששאלת. מי-נהר - שיחה 14:39, 6 ביוני 2018 (IDT)

בהמשך לפסקה #נעדרים/שבויים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתה לא יכול לקבוע מדיניות על סמך דיון במזנון בן חצי יום. אני לדוגמא לא הייתי פעיל עד היום בצהריים בוויקי, ומה שעשית היום היה מחטף. ידעת שיש התנגדות, ובכל אופן פעלת על דעת עצמך (אולי היה שם עוד תומך, לא שמתי לב) אחרי חצי יום. אסור היה לך לעשות זאת.
אני פונה אליך לא כדי שתבטל את ההעברה שעשית, ולא כדי לנזוף בך, אלא לשם עניין אחד: אם אתה חושב פעם הבאה לנופף במקרה הזה כתקדים, אז אין לך בסיס לעשות זאת. הבלגתי במקרה הזה על הפעולה שנעשתה בניגוד לכללים, אולם בפעם הבאה אתעקש ואפעל לביטולה בכל דרך אפשרית על פי כללי ויקי. בברכת לילה טוב, • דגש חזקשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשע"ח • 00:09, 7 ביוני 2018 (IDT)

לא קבעתי מדיניות ולא טענתי שהתקיים דיון. טענתי שבהיעדר התערבות במקרה זה שהינו פעיל ומצריך מענה מיידי, ואשר למעט הערתך כאן (שאני משתדל מאד שלא להתייחס אליה...) אין הבנה שהנושא אינו כלול בכללים, להיפך. ואני מבקש ממך להרגיע ולגלות ענווה כלפי המציאות סביבך. כלומר אנא המתן וראה אם יש מישהו למעט אתה שסבור שבמצב הקיים נכון להתעקש ולפעול אחרת. כאילו מה האסון הגדול ? על מה אתה נרעש כעת? ובאשר לשאלה העקרונית הכללית תמיד היא פתוחה לבירור אם אתה ממש מוכרח. ואפילו פתחתי בה במזנון. אני מצפה ממך לא להיות נבזה על מקרה אחד ולשים לב להלך הרוח הקיים כמובע בתגובות. ועוד דבר אחד אני מאד מקווה שאנו נמצא את עצמינו מתדיינים זה עם זה כמה שפחות אני ממש משתדל להתאפק. כל אחד מאיתנו יכול להציג את טענותיו לקהילה לשיפוטם. בחזרה לעניינו לא פעלתי על סמך הדיון אלא למרות שפרסמתי אותו לטובת השקיפות ולטובת ההתנעה של הבירור העתידי. אתה יודע, לבצע העברה בחזרה לוקח חצי דקה. פרופורציות בבקשה. לילה טוב גם לך. ובהזדמנות זו ברצוני להודות לך על תרומותיך הרבות למיזם מאחר ולא יצא לי להביע זאת עד כה. בברכה, מי-נהר - שיחה 00:38, 7 ביוני 2018 (IDT)

אחר צהריים נעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כבקי בעיתונות התקופה, תוכל לעזור לי לפענח מי הוא ינון שחתום על מאמר ספורט בעיתון "דבר" (20.12.1935) • דגש חזקשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשע"ח • 18:12, 7 ביוני 2018 (IDT)

צר לי אך אין לי ידע על כך עם זאת ניסיתי לבדוק בכמה וכמה דרכים אך לא מצאתי פתרון לשאלה. מי-נהר - שיחה 22:06, 7 ביוני 2018 (IDT)
תודה על המאמץ למעני. • דגש חזקשיחה • כ"ה בסיוון ה'תשע"ח • 22:07, 7 ביוני 2018 (IDT)

אברה מנגיסטו[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, מקרה אמיר טגה ומחאת החולצה מתאים לציון? Nirvadel - שיחה 22:27, 7 ביוני 2018 (IDT)

האם תוכל לתת קישור אני לבושתי לא מכיר את המקרה בצורה מספקת. מי-נהר - שיחה 22:29, 7 ביוני 2018 (IDT)
אוקי ראיתי כעת , בהחלט ראוי לציון. מי-נהר - שיחה 22:44, 7 ביוני 2018 (IDT)
Nirvadel תודה על ההערה, בוצע בוצע, יישר כח מי-נהר - שיחה 23:04, 7 ביוני 2018 (IDT)

אליהו גולדשטיין[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב,

אני פונה אליך בשאלה, איני משתמשת ותיקה, וראיתי שמאז סוף מאי הדיון נעצר. מה עושים במקרה זה? סליחה שאני פונה אליך בדף המשתמש שלך לבדוק. לתשובתך אודה. בברכה, אורליג.

שלום משתמש:אורליג,
לשאלתך כדי לשחזר את הערך על סמך הדיון היה צריך להגיע להסכמה רחבה שאין צורך בהצבעה בכדי לשחזרו לאלתר. ברם בדיון היו 2 שהתנגדו לכך ושניים שתמכו בכך. לכן הערך לא שוחזר תחת מה שנקרא הליך הבהרת חשיבות מחדש.
אם זאת ניתן לפתוח הצבעת שחזור שבה כל הקהילה בעלי זכות ההצבעה משתתפים, זאת במידה וישנם 5 ויקיפדים בעלי זכות הצבעה התומכים בכך בדף השיחה.
אך כאמור לא היו מספיק מהקהילה שהביעו עניין בדיון והביעו את עמדתם בשאלה. לכן נכון לעכשיו להבנתי איננו יכולים לעשות דבר מלבד להמתין לדיון חדש בעתיד. מתוך תקווה שאולי הטיוטה תשופר אף יותר במקורות ושכאשר ידונו מחדש על כך יגלו בדיון עניין יותר חברים.
ייתכן ותשובתי אינה מדוייקת מספיק ואולי משתמש:עדירל יוכל להסביר טוב יותר. בברכה, מי-נהר - שיחה 19:49, 25 ביוני 2018 (IDT)
תודה רבה על תשובתך. מתי ניתן יהיה לערוך דיון מחודש, אם הבנתי נכון את דבריך?

ניסוחים תוקפניים בתקציר עריכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני סבור שבתקציר זה עברת את הגבול. אתה הופך ויכוחים ענייניים למלחמות אישיות. אני מציע שתפנה למפעילים בעצמך ותבקש להסתיר את תקציר העריכה. נרו יאירשיחה • ט"ז בתמוז ה'תשע"ח • 12:25, 29 ביוני 2018 (IDT)

למען הסר ספק אפנה אליהם בלנ"ד בעניין תקציר זה. מי-נהר - שיחה 03:11, 1 ביולי 2018 (IDT)

פניה למשתמש אלדד[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקשה מEldad התוכל בבקשה לחסום את המשתמש שלי לחמישה ימים ? תודה רבה מי-נהר - שיחה 19:16, 1 ביולי 2018 (IDT)

היי,
חסמתי אותך, לבקשתך. חסמתי לשבוע ימים, כי זהו פרק הזמן הקרוב לחמישה ימים, שביקשת (ואשר המערכת מאפשרת לחסום בו). דף השיחה שלך פתוח לכתיבה, כך שתמיד תוכל לבקש לשחרר אותך. אלדדשיחה 19:28, 1 ביולי 2018 (IDT)
אלדד מעולה. תבורך מי-נהר - שיחה 19:30, 1 ביולי 2018 (IDT)
שחררתי, למקרה שתרצה לתקן משהו, ואז להיחסם שנית. אלדדשיחה 17:12, 3 ביולי 2018 (IDT)

הזמנה לדיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב, אני מחפש משתמש חרדי או דתי שמכיר אולי את העיתון זרקור (כתב עת) ויכול להביע דעה על הערך שלו בדף השיחה. תודה! ברוכיש - שיחה 19:15, 15 ביולי 2018 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור | עריכה]

הכוכב המקורי
על עבודתך והשקעתך בויקיפדיה - טובים מאורות - שיחה 01:36, 20 ביולי 2018 (IDT)

התקפות אישיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאחר שהעניין חוזר על עצמו אני מבקש להבהיר: אין בכוונתי להבליג. התקפה אישית תיענה בהתקפה, ואני חושש שלא תאהב את מה שאומר. נרו יאירשיחה • ח' באב ה'תשע"ח • 15:13, 20 ביולי 2018 (IDT)

נרו יאיר לא כיתבתי אותך ולא הזכרתי את שמך. מעטים בודקים מי עשה מה ואלו שעושים זאת בכוחם לשפוט בצורה עניינית האם מה שנאמר מוצדק כיצד כמה ולמה. אני יכול לומר לך שלמרות שאתה מאד לא תאהב את מה שיש לי לומר שאני את אותם דברים לעולם לא אומר. אני מקווה שתקרא את המשפט האחרון פעמיים כדי שתשים לב למילה לא במקומה.
לעניינו אני מבקש אם תוכל בבקשה לצייין כאן בהעתק הדבק את המשפטים שאינך יכול לשאת בשלושת הדיונים האחרונים על מנת שאוכל לגשת ולטפל בהם על מנת שלא תרגיש נפגע
אם אסיר ואשנה דברים לא יהיה זה מפני איומיך על אף שקל מאד לפגוע בי בצורה קשה. אלא על מנת להקטין את מה שהינך חש נפגע.
מאחר ואני מתקשה לחזור בי מלא מעט מהדברים שכתבתי אודה לך מאד אם תאות להעתיק לכאן את המשפטים שאינך יכול לשאת. ולאחר מכן אקווה שאת מה שמיותר אוכל להסיר/למחוק. מי-נהר - שיחה 15:21, 20 ביולי 2018 (IDT)
כוונתך אליי הייתה ברורה לך ולי ולכל מי שיבדוק מי שם את התבנית, ודי בזה. לא התכוונתי לומר עליך דברים שאינם קשורים כדי לפגוע בך לשם הפגיעה. כן התכוונתי לומר שמלבד הצורך המובן מאליו להתייחס לדברים באופן ענייני ולא לתקוף בתור תגובה, גם לא כדאי לך לגרור את הדיון לרמה האישית, כי גם ברמה האישית לא תרוויח הרבה. אין לי כוונה להתחיל להעתיק משפטים. אני חושב שתמצא בקלות את המקומות שבהם התייחסת ביממה האחרונה לאנשים במקום שתתייחס לקטגוריות. נרו יאירשיחה • ח' באב ה'תשע"ח • 15:41, 20 ביולי 2018 (IDT)
החלתי בהסרת תוכן מלא.
משתמש:נרו יאיר לא חשבתי לרגע אחד שלא ברור לנו מי כתובת דבריי כלומר אתה ולא רק אתה. אתה במקרה הנוכחי אך אתה לא הנושא. הדברים הללו מתייחסים ליחס, לפעולות, ולהתנהלות אבל אין מקומן בדיונים של דפי שיחה וגם אין הן מובעות בצורה הולמת. קשה לי לצערי להאמין שעצם הבעתם גם לאחר הסרתם תיפול על אוזניים שיהיו קשובות למהות. צר לי כמובן שהינך חושב שזה עניין של חשבון, ושיש סתירה בין דברים אלו לבין הערכה אישית. מי-נהר - שיחה 15:50, 20 ביולי 2018 (IDT)
למשתמש:נרו יאיר טיפלתי בשלושה דיונים בתחילה על ידי מחיקה כי אסור להסיר תגובות אבל מאחר והבנתי שהסרת התוכן תתקבל על המתדיינים ושדי בגרסאות ובהערה מפורשת שלי על שינוי התוכן במאוחר הסרתי התוכן.
ישנו עוד מקום אחד שעלי לבדוק
צר לי שנמצאתי מגיב בצורה לא מקדמת וצר לי שאינך יודע להבחין בסיבה האמיתית לכתיבת הדברים על הנעשה ולא על האדם. לכן הסרתי גם מה שאולי הייתי רוצה להביע אחרת. כי איני יכול לפתוח את הדברים. וזה לא היה מקומם ממילא.
דע לך שמה שאתה מגדיר במידה של צדק מצד הסגנון כהתקפה אישית או אצלי רק ניצוצות אני לא התחלתי אפילו להתקיף כפי שהיה קורה אם הייתי באמת מנסה לעשות כך בכוונת מכוון ובמודע. ואין בכך איום חלילה אלא תיאור מצב וזה כלל אינו נוגע אליך אישית.
אולי שמת לב שביקשתי לפני שבועיים וחצי חסימה ולא חזרתי למיזם לזמן מה
אתמול באופן אישי ללא קשר אליך הייתי אחרי כמה אירועים קשים מאד וגגם מה שכתבתי אתמול והיום היו ביומיים צפופים ללא שינה.
אין חוסר הריכוז והתשומת לב הצדקה לסגנון התבטאות כזו וזה נכון שיש לי סיבות לכעוס גגם באופן אישי.
אך לא באישי נזעקתי אלא במה שלהבנתי נעשה במיזם. אבל לצערי כנראה שאין גם ככה אל מי לדבר.
אם תסתפק בתיקונים בשלושת הדיונים הנ"ל אנא הבע זאת כאן לחתימת שיח זה ולוואי וכלל לא נכתב כאן.
ולמרות שלא נהגת בעניין הבא באותה צורה... אביא לתשומת לבך שיש מקום נוסף שכתבתי אתמול בסוגיות הקטגוריות וזה בדף בקשות מפעילים דף שאינו מאורכב כידוע. שיהיה לך תשעה באב שמח. מי-נהר - שיחה 16:42, 20 ביולי 2018 (IDT)
איני פנוי לענות בפירוט על כל הנקודות שהעלית, בחלקן אנחנו פשוט חלוקים וצריך לדעת לכבד בעלי דעות אחרות. נראה שלא כדאי שתערוך כשאתה עייף. נרו יאירשיחה • ח' באב ה'תשע"ח • 16:58, 20 ביולי 2018 (IDT)
בזה אתה צודק אך לעיתים מי יגיב כשהשעון החול של סגירת התהליכים מתקתק ?
ובאשר לבקשות מפעילים איני מצפה ממך להתייחס לא כאן ולא שם. אני גם לא מחפש להתדיין על זה בשיח חרשים. אני רק מצפה מהקהילה לעשות את הדבר הראוי. מי-נהר - שיחה 17:03, 20 ביולי 2018 (IDT)
אז אם אתה מגיב ממש בלית ברירה וכשאתה מבין שזה לא לכתחילה - נסה לקצר, וממילא תימלט גם מהתקפות אישיות. מלבד זה, נראה ששכחת את הדיון ביחס לקטגוריה של רבני ישיבת חכמי לובלין. נרו יאירשיחה • ח' באב ה'תשע"ח • 17:03, 20 ביולי 2018 (IDT)
משתמש:נרו יאיר חזרתי לשיחת קטגוריה:רבני ישיבת חכמי לובלין והסרתי מה שאפשר, אתה טרם. שבת שלום. סליחה ותודה לך.
אהה גם בשיחת קטגוריה:ישיבת חכמי לובלין. מי-נהר - שיחה 18:01, 20 ביולי 2018 (IDT)

משתמש:נרו יאיר הנכבד, שלום, אע"פ שהסרתי את דבריי הן לפני והן אחרי תגובתיך השארת תגובות בהן התקפה אישית ללא מענה מצידי עליהן שהרי הוסרו. אנא ראה שיחת קטגוריה:רבני ישיבת חכמי לובלין שמא לא שמת לב. מי-נהר - שיחה 20:59, 23 ביולי 2018 (IDT)

אכן לא שמתי לב, מחקתי. נרו יאירשיחה • י"א באב ה'תשע"ח • 21:02, 23 ביולי 2018 (IDT)
תודה נרו יאיר תבורך. מי-נהר - שיחה 21:04, 23 ביולי 2018 (IDT)

התקפות אישיות

הייתי מעדיף לכתוב לך במייל, אבל אני לא רואה אפשרות כזאת. בלית ברירה אני כותב כאן. כבר כתבתי דברים דומים בעבר, וזה הועיל לפחות לזמן קצר, שגם זה משהו. אני מבקש שתחליט אם אתה מעוניין בעימות אישי, ואז איאלץ גם אני לענות לך באופן אישי, למרות מצבך העדין. אני לא חושב שזה יועיל לאף אחד, ולכן אני ממליץ שתדון לגופם של דברים נטו, גם כאשר משום מה אתה מעורב רגשית. תודה. נרו יאירשיחה • ו' באלול ה'תשע"ח • 16:05, 17 באוגוסט 2018 (IDT)

אינני מנסה להתקיף אותך אישית על אף שלהרגשתי הנך כן עושה זאת כלפיי. אינני מודע להתקפות אישיות חריגות שהיו בדבריי שלא לגופו של הענין אבל ייתכן בהחלט שלא נתתי דעתי לכך מספיק בתוך כל העומס של התגובות בזמן קצר. אם ישנם כאלה שהינך חש שהם פוגעות בך אודה לך מאד אם תאכל לומר לי ציטוט ואני כבא אמצא אותם ואסירם. תודה מי-נהר - שיחה 18:52, 17 באוגוסט 2018 (IDT)
הנושא אינו הרגשות אלא התבטאויות מפורשות. אין לי כוונה להתחיל לעבור על מה שכתבת היום או אתמול ולסמן במארקר את ההתקפות האישיות. גם בפעם שעברה לא שמת לב שאתה תוקף באופן אישי עד שקראת שוב ונוכחת. אני כן אומר שבלי נדר אין בכוונתי להמשיך להבליג, ומפאת כבודך איני נוקט בביטויים או באיומים חריפים יותר. פשוט תשלוט בעצמך, ואם יש צורך תקרא שוב את מה שאתה כותב לפני שאתה מפרסם. נרו יאירשיחה • ו' באלול ה'תשע"ח • 19:00, 17 באוגוסט 2018 (IDT)
אתה לא תקפת אישית כמעט בכל תגובה ? מתגובתך הראשונה השבוע במרחב הערכים? אתה עברת על דבריך ?
אני מקווה שמותר היה לי לשאול את השאלות הללו כאן בשיחה ביננו. לכן גם כתבתי רגשות ולא העזתי להאשימך על המפורשות פן יבולע לי.
אני אשתדל שלא להיכשל בהמשך בהתקפות אישיות ומפני כבודך אעצור את השיח ביננו על כך כעת. מי-נהר - שיחה 19:28, 17 באוגוסט 2018 (IDT)
לא, לא תקפתי. הבלגתי על התקפות אישיות שלך. כן כתבתי שאתה גורר את הקהילה להצבעות מיותרות. נרו יאירשיחה • ח' באלול ה'תשע"ח • 14:27, 19 באוגוסט 2018 (IDT)

פניה למשתמש אלדד[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקשה מEldad הנכבד, אודה לך מאד אם תוכל לחסום אותי לחודש ימים, וסליחה שאני פונה רק אליך אבל כשזה בא ממך זה בא יותר בקלות. שתהיה לך שנה טובה ומבורכת. מי-נהר - שיחה 19:57, 18 באוגוסט 2018 (IDT)

שלום מי-נהר,
לבקשתך, חסמתי אותך לחודש ימים. שנה טובה ומבורכת גם לך. אלדדשיחה 20:27, 18 באוגוסט 2018 (IDT)

אלדד הנכבד אודה לך אם תוכל לתת לי חסימה לשבוע ימים, תודה ושבוע טוב. מי-נהר - שיחה 23:48, 5 בינואר 2019 (IST)

אטפל בכך מיד. אלדדשיחה 23:49, 5 בינואר 2019 (IST)

אלדד מתנצל, אם אפשר לבטל החסימה (עקב משהו פתוח ממקודם שעלי להידרש אליו היום) אף על פי שאחזור ואבקש בהמשך היום החזרת החסימה לשבוע מחדש, אם אין הדבר מטרידך. אודה לך אם תאמר לי אם זה יותר מדי בקשות , תודה רבה לך! מי-נהר - שיחה 17:41, 6 בינואר 2019 (IST)

שחררתי. אין בעיה. אם אני כאן, ואני יכול לסייע, בשמחה. אם במקרה תרצה שוב להיחסם, תייג אותי, וכשאהיה בוויקיפדיה, אשמח למלא את מבוקשך. אלדדשיחה 21:45, 6 בינואר 2019 (IST)
שלום וברכה אלדד מבקש חסימה לשבועיים. אם אין שבועיים אז שבוע תודה רבה! מי-נהר - שיחה 01:07, 1 בפברואר 2019 (IST)
שלום וברכה גם לך. לבקשתך, חסמתי לשבועיים. אלדדשיחה 01:13, 1 בפברואר 2019 (IST)
תודה אלדד מי-נהר - שיחה 02:07, 1 בפברואר 2019 (IST)
היי אלדד, בקשת שחרור מוקדם , תודה וחודש טוב מרובה בשמחה מי-נהר - שיחה 20:47, 7 בפברואר 2019 (IST)
היי, שחררתי. eli - שיחה 21:38, 7 בפברואר 2019 (IST)

ויקיפדיה:מסדר זיהוי#זיהוי האישים והרבנים מוועד אגודת אחים אנשי אמריקה בירושלים (1933 בקירוב)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ל משתמש:Geagea מודה לך מאד על תגובתך בדיון הנ"ל , אני מתייג ומגיב לך כאן מאחר ולבקשתי אהיה חסום בשבועות הקרובים. אעיין במידע שציינת בהמשך ביתר תשומת לב. בברכה מי-נהר - שיחה 14:50, 26 באוגוסט 2018 (IDT)

שלום חריטונוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמא יאות מי מכם להביא בדף ההצבעה את דבריי בצורתם או בהגיונם בשמי או בשמכם שם. כדלהלן:

  • שלום (מאחר ולבקשתי הנני חסום לתקופה הקרובה ביקשתי הפעם שיביאו דבריי לכאן)
ברצוני להסב תשומת לבנו לכך שטענות פותח ההצבעה הנם מה שנקרא - מחקר מקורי. כלומר שאלו טענות מבוססות מידע גולמי שלא עבר ביקורת מקצועית!
זאת בשונה מהמקורות שקבילים כסימוכין, בהם הדבר המקובל הוא שהמחבר הנו שלום חריטונוב.
עלינו לדבוק במתודות הקבילות במיזם לכתיבת מידע.
ואם במחקר מקורי עסקינן, שכח פותח ההצבעה לציין שאפילו במקור הראשון שציטט, כתב המקור עצמו (הביוגרף והסופר אהוד בן עזר) במפורש הערה על דבריו של עמנואל הרוסי שזה "לחנו של שלום חריטונוב", אפילו הוא לא התרגש מהציטוט שהוא עצמו הביא מעמנואל הרוסי. ולא סייג דבריו אלא כתב נחרצות.
לא מדובר בניגון ושירים עלומים שלא ביררו אותם כמידת האפשר לאורך השנים.
לפי אתר זמרשת שהינו מקור בעל משקל רציני, הניגון היה קיים לפני שעמנואל הרוסי חיבר את המילים.
הביוגרפיה של האחים שלום ושל אהרון מאד דומה, שניהם היו מחברי ניגונים ועסקו במקצועות זהים קל להחליף ביניהם גם למי שמכירם.
מחקר מקורי יכול להינעל על מילה שיכולה להיות טעות משלל סיבות, אפילו טעות של הדובר עצמו, למי מאיתנו זה לא קרה עם עצמו או עם אדם מבוגר אחר שסיפר לו סיפור חייו ?
ומי יודע על מה נסמכו הדוברים האחרים ?
אני לא מזלזל במידע שהביא פותח ההצבעה שמקומו בדף השיחה של הערך אבל לא די בכך במחקר מקורי בכדי לקבוע תוכן מול מידע קביל בשלל סימוכין אותם ראו רבים וטובים ולא טרחו אפילו לציין הערה אחרת לצד המילה מיוחס ל-. מי-נהר - שיחה 15:25, 28 באוגוסט 2018 (IDT)
ראיתי שהיה מי שהקדים אותי וכבר העביר את הדברים. RimerMoshe - שיחה 17:18, 28 באוגוסט 2018 (IDT)
משתמש:RimerMoshe מודה לך על התגובה והרצון הטוב. כמו גם לכל מי שכוונותיהם היו לטובה. מי-נהר - שיחה 22:56, 30 באוגוסט 2018 (IDT)

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום. האם אפשר להסיר את תבנית "בעבודה" שהנחת בערך בולאות במרץ (ולא נערך כמעט מאז)? תודה, Dovno - שיחה 08:52, 1 בנובמבר 2018 (IST)

שלום Dovno תודה שפנית אלי. אך לא פנית אל האדם הנכון. אסביר-
אם תסתכל על התגובות האחרונות בדף השיחה תראה שהנחתי את התבנית בעבודה כשליח עבור משתמש חדש שטרם ידע לעשות זאת. משתמש נכבד שהינו מומחה בתחום הבולאות ושתהליך השינויים שנעשו בכמה ערכים היה על תנאי שיטפלו בערך הראשי הנ"ל בהתאם להנחיות. דבר שלצערי טרם נעשה. זאת אומרת שסבורני שאין להסיר וכן יש לפנות אל אותו עורך נכבד או לקהילה בדף השיחה. בברכה, מי-נהר - שיחה 19:30, 1 בנובמבר 2018 (IST)
צודק. פשוט עברתי על מספר רב של ערכים עם תבנית "בעבודה" שמונחת שם זמן רב ופניתי בכל מקרה למניחי התבנית.
RimerMoshe, בערך זה (בולאות) יש תבנית "בעבודה" ממרץ. תבנית זו מאותתת לכל העורכים לא לגעת בערך כדי לא לייצר התנגשויות עם עריכה פעילה, וזה מונע תחזוקה ושיפור שוטפים של הערך (ולכן אמורה להיות מוסרת תוך שבוע לכל היותר). האם אפשר מבחינתך להסיר את התבנית? אם הינך עדיין עובד על הערך, אפשר גם להחליף בתבנית {{בעבודה מתמשכת}}. תודה, Dovno - שיחה 21:12, 2 בנובמבר 2018 (IST)
Dovno, בהחלט, בוצע. הטיפול בערכים הראשיים של הבולאות מתעכב בעקבות ההשקעה הגדולה הנדרשת מהקמת פורטל:דואר ובולאות. לוואי וימצא מי שיבקש לערוך את הערך הזה ולתרום לעולם הבולאות. RimerMoshe - שיחה 17:49, 3 בנובמבר 2018 (IST)