משתמש:שן שש זעם/ארכיון 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לעבודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דומני שבן טבע זכה כבר לעמוד מפואר למדי, עכשיו יש עוד שניים שלושה מחכמי ישראל, כאלה שלא זכו לכתוב את דבריהם בויקיפדיה, שמחכים שתקדיש להם מזמנך. דוד שי 13:09, 28 ספט' 2004 (UTC)

מקבל את הערתך. במילא אני נאלץ לחדול מהפרויקט, שכן אחרי שבתחילה קיבל אותו בסבר פנים יפות, נראה שעברה על בן הטבע רוח רעה, והוא אינו מפיק ממנו הנאה עוד שן שש זעם

נאלצתי למחוק את המוזיאון שהקמת על שמי. תודה לך היוזמה. להבא אתה צריך להבין שיש פה כל מיני טרולים שמשתתפים איתנו והם מקימים כל מיני מוזיאונים על שמך. הטרול הזה טוען שזה לא בגללי אלא בגלל חנוכה, אבל נראה לי שהוא סתם קפץ על ההזדמנות לקלל. למען שמך הטוב, אני מסיר את המוזיאון ואת עיקרי דבריך במוזיאון אביא בדף השיחה שלי, תוך השמטות של פניותיי לדוד שי, שהוא ידידי.

אני מבקש מהטרול המטורלל לחדול משטף הגידופים. זה לא יאה ולא נאה. יוזמתו של מר זעם היתה מתוך כוונה טובה כנראה. אני לבטח לא זקוק להגנתך וגם חנוכה, אם זה בכלל לא אתה, לא זקוק להגנתך.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 17:42, 28 ספט' 2004 (UTC)

בסדר. אני לא מכריח אותך לשים את זה בדף השיחה שלך, אם אינך מעוניין שן שש זעם

יוסי שריד[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערב טוב שש"ז. עברתי על התיקונים שהכנסת ב"יוסי שריד" והם לא רעים לדעתי. מלכתחילה הכנסתי לערך סופרלטיבים (טוב, אני מכיר אותו קצת וממש מחבב אותו), כדי שכאשר ידו של עורך מן הצד הימני של המפה תיגש לערך, יהיה לו הרבה שומן לקצץ בו, ולא יפגע בבשר החי. נראה לי שהתוצאות של העריכה שלי ושלך הינן ערך מאוזן, לטובת הויקיפדיה ולתפארת מדינת ישראל. אלמוג 19:52, 28 ספט' 2004 (UTC)

מייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

רק היום שמתי לב. סליחה על האיחור. עניתי.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 20:33, 29 ספט' 2004 (UTC)

בעיה עם הערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

כפי שזכור לי מאיזה שיעור מעבדה, היחס הגדול ביותר בין המוח למשקל הגוף הוא דווקא אצל העכבר - 02 גרם מוח ל 200 גרם משקל גוף. גילגמש 20:24, 2 אוק' 2004 (UTC)

את הנתון המדבר על היחס בין גוף האדם למוחו ועל היותו היחס הגדול בטבע קראתי בהמון מקורות שונים. קשה לי להאמין שהוא מוטעה שן שש זעם 19:37, 3 אוק' 2004 (UTC)

מר זעם, מדוע אינך מוסיף את הסעיף אודות האכזבה בנטישת החברה הדתית? בן הטבע 15:15, 3 אוק' 2004 (UTC)

בעתיד הלא רחוק שן שש זעם

פרס הוגו[עריכת קוד מקור | עריכה]

עד כמה שידוע לי, למרות שפרס הוגו התפרסם כפרס למדע בדיוני, הוא ניתן על "בדיון" באופן כללי, הווה אומר גם פנטסיה. לראיה, הערך האנגלי, ואתר הפרס [1] (בו למשל ב- 2001 הארי פוטר ומסדר עוף החול- פנטסיה לכל דבר ועניין, זכה בפרס הספר הטוב ביותר).

אין לי מושג. אפשר לתקן אם יש צורך שן שש זעם

שרת IRC[עריכת קוד מקור | עריכה]

הורדתי את תוכנת המירק, אך זה לא ממש עבד. היות ועדכנת את הדף, אני מניח שיש לך ידע בנושא.
ניסיתי לפעול לפי הוראות בדף של ויקי, אך משום מה הוא כותב לי שלא בחרתי כינוי (no nick). אשמח אם תוכל לעזור לי. גילגמש 18:43, 4 אוק' 2004 (UTC)

אני מקווה שהסתדרת. אני לא מומחה לתוכנית, אולי רועי יודע שן שש זעם

צילומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

"בישראל כל תמונה שפורסמה לפני למעלה מחמישים שנה היא חופשית מזכויות יוצרים" - לדבר זה יש חשיבות רבה עבורי, ללא קשר לויקיפדיה. האם אתה בטוח בדבר? היכן ניתן למצוא זאת בכתובים? בתודה, Tal Cohen 10:42, 5 אוק' 2004 (UTC)

ראיתי שכבר ענו לך שן שש זעם 19:12, 7 אוק' 2004 (UTC)

יש לי שאלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני לא מתמצא בניווט ושינויים בויקיפדיה, ואני גם רוצה לשנות את שמי, לא את החתימה אלא את השם שמופיע בכותרת דף המשתמש שלי ושדרכו אני עובד, כך שכולם יראו אותי דרכו. בקיצור, לא להותיר זכר לשמי הקודם, אבל שבדף שלי יהיו את אותם דברים שהיו בו קודם (ביוגרפיה, תמונות, שיחות וכו'). כתבת ששינת את שלך, תוכל להגיד לי איך? ואם תענה לי, אז תן לי בבקשה תשובה עם הוראות ברורות כך שגם מתחיל יוכל להבין. בבקשה ותודה. בעל חי (לא בעל זבוב) 18:52, 7 אוק' 2004 (UTC)

אמנם איני שן שש זעם, אבל אני יכול לענות לך. שן שש זעם לא שינה את שם המשתמש שלו: הוא רק פתח חשבון חדש, ובדף המשתמש הקודם שלו הוא כתב שהוא "עבר דירה" לשם אחר. ראה את דף המשתמש הקודם שלו, משתמש:לא משנה (זה השם). אם תסתכל בערכים שהוא כתב בשם הקודם, ב"גירסאות קודמות", תראה שיש שינויים שעדיין רשומים תחת השם "לא משנה". אין מה לעשות.
אם אתה רוצה לשנות את שם המשתמש שלך ככה שהוא יופיע בשם החדש בכל הדפים, צריך בשביל זה לשנות את מסד הנתונים, ואת זה עושים רק המפתחים. לנו בויקיפדיה העברית אין מפתחים, ולכן תיאלץ לפנות לויקיפדיה האנגלית.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 19:10, 7 אוק' 2004 (UTC)

רנן אדר. לעולם לא ימחק שם המשתמש שלך. אחרת כל מה שכתבת וכתבו לך יהיה רובע הקישורים האדומים. בן הטבע 19:05, 7 אוק' 2004 (UTC)

אתה יכול להפוך את דף המשתמש הישן שלך לדף הפניה (באמצעות לחיצה על תבניות תמצא תבנית דף הפניה) לדף המשתמש החדש שלך, ולעשות קופי פייסט ולהעתיק לתוך דף המשתמש החדש את כל התוכן הישן. שן שש זעם 19:12, 7 אוק' 2004 (UTC)

אינטליגנציה בבעלי חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל הכבוד על הערך המעניין. קבל ברכותיי. SHIMONSHA

תודה! שן שש זעם 07:27, 8 אוק' 2004 (UTC)

רבא בר חנא ממתין לערך. בן הטבע 08:46, 10 אוק' 2004 (UTC)

אשתדל השבוע שן שש זעם

מאמרים ללא קטגוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי זעם, הערכים הבאים לא משויכים לאף קטגוריה. אשמח אם תוכל לקטלג אותם:

הודעה דומה אשלח גם לF16

בברכה ובתודה, SHIMONSHA

שים אותם תחת "שיטות מחקר במדעי החברה" שן שש זעם

את כולם כאחד? SHIMONSHA
לא עברתי עליהם, אבל לפי השמות שלהם, נראה לי שכן שן שש זעם
יבוצע, SHIMONSHA

תודה רבה על שפע הערכים החדשים ועל ההקדשה. דוד שי 20:19, 11 אוק' 2004 (UTC)

התפתחות קוגניטיבית[עריכת קוד מקור | עריכה]

קראתי את המאמר המצויין, והתעניינתי. ראיתי שהשארת אזכור לספר התפתחות הילד של האו"פ, האם למדת ממנו ותוכל להמליץ עליו?

תודה! יובל מדר 20:10, 14 אוק' 2004 (UTC)

הוא המקור העיקרי למאמר. אני לא חושב שיש לו היום תחליף בשפה העברית בנושא של הפסיכולוגיה ההתפתחותית שן שש זעם

התוספת לדף המשתמש שלך[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי את התוספת לדף המשתמש שלך בה ציטטת את דברי.

1. קודם כל אני מסכים עם בן הטבע שאמר שהזכרת משתמשים אחרים בדף השיחה לא ראויה.ושזה נוגד את כללי ההתנהגות.

2. אני סבור שדפי משתמש הם טאבו - ואין למשתמשים אחרים מלבד המשתמש שדף השיחה שלו סמכות לעשות בהם שינויים.

3. לי אין בעיה שתביא את דברי, אני עומד מאחורי כל מה שאמרתי (בשיחה פרטית עם בן הטבע), רק ראוי מפאת נימוס בסיסי שתבקש רשות קודם לכך.

4. אם אתה מצטט אותי ראוי שתעשה זאת נכון ולא תשמיט מילים, כדי לא להוציא את הדברים מהקשרם. אתה השמטת "למרות זאת" בהתחלה ו"לי" באמצע.

5. כדי שיובן הרקע בו נאמרו הדברים, מן הראוי שתביא קישור למקום ממנו נלקח הציטוט. וכן תסביר שהדברים נאמרו בעקבות "פרוייקט" 'מוזיאון בן הטבע' שלך, שהשפיל את החבר היקר בן הטבע בצורה מגעילה.

6. בן הטבע ציין בפני שדברי פוגעים בנפשך ומן הראוי שאתנצל בפניך. אם אכן דברי פוגעים בך אודה לך אם תסביר מדוע כדי שאבין.

7. אם אני כבר כותב כאן, אשמח לדעת אם אתה כותב בפורום "עצור כאן חושבים" בהיידפארק.

8. תמיד רציתי לדעת מה המשמעות של השם שלך "שן שש זעם" ומניין מקורו. --נריה הרואה 13:17, 15 אוק' 2004 (UTC)

  1. איני רואה שום סיבה לכלל כזה.
  2. גם אני חושב, עם חנוכה כמקרה גבולי
  3. עם כל הכבוד, שיחה פרטית בויקיפדיה זה לא אימייל או צ'אט. אני לא רואה שום צורך בקבלת רשות.
  4. המילים שהשמטתי פשוט נועדו לאפשר לציטוט לעמוד בפני עצמו, אין להם שום משמעות בשינוי ההקשר של הדברים. את המילה "לי" אפשר להוסיף למרות שאיני רואה שום שינוי ואפילו פעוט, שהיא גוררת במשמעות הדברים.
  5. לא אזכיר את מוזיאון בן הטבע, כי כמדומני שבן הטבע לא מעוניין להופיע בדף המשתמש שלי בשום צורה. אין לי שום בעיה לתת קישור לדף השיחה שלך שבה כתבת את הדברים
  6. מעולם לא אמרתי לבן הטבע שהציטוט הזה פגע בי.
  7. יצא לי לכתוב בהרבה פורומים, גם שם
  8. יש משמעות לשם, ונראה לי שכמה ויקיפדים ימצאו בה עניין, אבל אותיר זאת כסוד קטן. שן שש זעם 13:38, 15 אוק' 2004 (UTC)

1. נימוס בסיסי - זו הסיבה.

3. אז לכל הפחות הודעה על כוונתך זו ולא לעשות זאת בהחבא.

4. הדברים שכתבת במוזיאון בן הטבע חשובים, כי הם הסיבה והרקע למה שאני כתבתי. מה שכתבי לא עומד באויר.

5. אז הוא אמר לי את זה על דעת עצמו, בכל אופן אשמח לדעת, אין לי כוונה לפגוע בך, רק שלא תפגע באחרים. --נריה הרואה 13:53, 15 אוק' 2004 (UTC)

5. יותר משהתעצבנתי עליך מהדברים ההם, התעצבנתי בגלל השינויים שעשית היום ואתמול בערך מעמד האישה, שהיו ניסיון למחוק תוצאות מלחמת עריכה שנוהלה יותר משבוע לגבי החלק "מעמד האישה" בערך יהדות קראית ולפתוח אותה מחדש. זה המקום לציין שלא אתן לך לעשות זאת. שן שש זעם 14:00, 15 אוק' 2004 (UTC)

ממש לא נכון. הבאתי תקציר של "מעמד האישה ביהדות הקראית" בערך "מעמד האישה ביהדות" וצירפתי קישור לפסקה בערך "יהדות קראית" בלי שעשיתי בו שום שינוי. אל תיחס לי דברים לא נכונים. --נריה הרואה 14:07, 15 אוק' 2004 (UTC)
הוי, תמימות קדושה. שן שש זעם 14:11, 15 אוק' 2004 (UTC)

נריה הרואה, מוזיאון בן הטבע לא פגע בי כלל וכלל. אתה יכול למצוא אותו בארכיון השיחות שלי, כולל הערותיו של מר זעם. נאלצתי למחוק את המוזיאון שהוקם על שמי, לא משום שלא חיבבתיו, אלא משום שחנוכה אהב גם כן את הרעיון, אך עשה בו שימוש לרעה כנגד מר זעם. לכן, נמחקו כל המוזיאונים, אך את פועלו של מר זעם החלטתי להנציח בדפי השיחה שלי. אינני מתחמק מכל ביקורת, חיובית או שלילית, נכונה בהווייתה או שקרית. עודני מסוגל להתמודד עם מבקריי, אפילו יהיו החריפים ביותר, ואני עצמי רואה בי כמבקר חריף ביותר לא מעט פעמים. עתה, מאז שהאשימו אותי לשווא בגן הילדים, שגנבתי בובת נמר מילד אחר, לא נפגעתי עוד מאיש. אמנם, כחובב חיות, שיחקתי בנמר לפני כן, אולם מישהו אחר חשק בו והעלימו. הואיל והייתי ילד נבון, החלטתי אחר אותו מקרה לחדול מלהיפגע מן הבריות אחת ולתמיד, וכך זה נמשך עד עצם היום הזה. מצב רוחי מושפע מתוצאות מעשיי ולא מתוצאות מעשי אחרים וכך ראוי שיהיה. מלבד זאת, מר זעם לא ניסה לפגוע בי, אלא לבקר אותי, אך הוא עשה זאת בדרך תמוהה ביותר, כי אם היה מכירני, היה מבין שאני עומד מאחורי דבריי ולא מתכחש להם, כמו אז גם היום. לא אהבתי את ניסיונו להצית להבות בין דוד שי ואנוכי, וראוי ששניכם תלמדו כיצד צמד חברים ותיקים ומרכזיים בויקיפדיה שהקימו אותה באמצע יולי 2003 עודם שותפים לדרך עשייה משותפת, למרות חילוקי דעות קשים שהיו ועוד יהיו, ומבלי להקניט זה את זה מדי יום ביומו. ניסיתי לפשר ביניכם, אך נראה שאין בכוחותיי שלי לעשות זאת, אך מטבעי אינני נואש ומצפה שתהיו קשובים לתחינתי, כי טובת ויקיפדיה חשובה יותר מאי אלו מריבות משניות.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 11:58, 16 אוק' 2004 (UTC)

מחיקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

למה רוקנת מתוכן את נוער תל"ם (התנועה ליהדות מתקדמת - רפורמית)? תודה מראש גילגמש 21:20, 17 אוק' 2004 (UTC)

בהתחלה רציתי לערוך את זה. אחר כך ראיתי שאין טעם וזה ערך שלא יכול לעבור ויקיזציה שיש בה טעם, אז כאקט אימפולסיבי פשוט השארתי את זה במצב ריק. שן שש זעם
אתה רוצה שאני אמחק את זה לחלוטין? גילגמש 21:41, 17 אוק' 2004 (UTC)

יהדות קראית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי שביצעת מספר שינויים בערך.

עוד לא קראתי מה תוכנם ולכן לא יצא לי להעריך את טיבם. בכל מקרה חשבתי שהסכמנו לא לשנות יותר בתוכן הערך. האין זה כך? --נריה הרואה 19:11, 24 אוק' 2004 (UTC)

לשנות לא. להוסיף כן. החלטה לא להוסיף סותרת את רוחה של ויקיפדיה בצורה כזו שגם אם התקבלה דינה להתבטל. מה שקרה הוא שהנחתי ידיי על ספר עב כרס ועדכני בשפה האנגלית שכולל 40-30 מאמרים מרתקים על הקראות, ולא עולה בדעתי לעשות עוול כזה לערך ולא להכניס שום דבר משם לתוכו. הוצאה של ספר בהיקף כזה היא מאורע של פעם בדור (הוא הגיע לארץ לפני חצי שנה בערך ואין לי מושג איך לא שמעתי עליו עד עכשיו), וזה יהיה קצת מטופש אם המידע שבו יוחרם. שן שש זעם 19:19, 24 אוק' 2004 (UTC)
איזה ספר זה, אם אפשר לשאול? --נריה הרואה 19:27, 24 אוק' 2004 (UTC)
דוד שי הוסיף אותו ביום שישי לביבליוגרפיה בסוף הערך.
כשהוספתי אותו לביבליוגרפיה (לפי סקירה מחמיאה שהופיעה ב"הארץ") חשבתי מי משניכם ישים עליו יד ראשון. אני מקווה שגם לנריה יש גישה לספריה אוניברסיטאית שמחזיקה את הספר, כי מחירו באמזון 265 דולר. דוד שי 20:06, 24 אוק' 2004 (UTC)
מעניין. לא קיימת בארץ ספריה קראית ? שן שש זעם 20:12, 24 אוק' 2004 (UTC)
למיטב ידיעתי קיימת במרכז "היהדות הקראית העולמית". --נריה הרואה 19:51, 25 אוק' 2004 (UTC)

ראית מה זה?[עריכת קוד מקור | עריכה]

מה לי ולאזכורים המקראיים של בעלי חיים. דוד שי כינס אותם לרשימה ושמעון ומקסים סברו שזה אני בשגגה. עתה שדוד שי יטפל בעניין. לי אין כל קשר לכך. בן הטבע 12:20, 28 אוק' 2004 (UTC)

:-) נו טוב, תודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

SHIMONSHA

שלט[עריכת קוד מקור | עריכה]

למה צימצמת את המאמר? גילגמש 11:39, 7 נוב' 2004 (UTC)

בערך התקיים שילוב מופלא בין הטריוויאלי לבין הלא מדויק שן שש זעם

שמואל בן מאיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי שבעריכתך את הערך שמואל בן מאיר השמטת קטע בסוף הערך. להערכתי זה נובע מתקלה, ולכן החזרתי את הקטע האבוד. אם יש לך סיבה טובה לקיצוץ קטע זה, ספר עליה בדף השיחה. דוד שי 15:19, 12 נוב' 2004 (UTC)