משתמשת:תלם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף משתמש:תהלה הרץ)
תיבות משתמשת
משתמשת זו משתתפת במיזם ויקישטעטל
משתמשת זו היא ירושלמית

שלום לכולם כאן, וברוכים הנמצאים!

אני שמחה מאוד להיות כאן.

משתדלת לתרום כמה שהזמן מאפשר (ואויה לי, הוא לא מאפשר הרבה 😓). אני מתמקדת רוב הזמן בשני תחומים עיקריים, שבהם נראה לי שאוכל לתרום: להכיר לסטודנטים להוראה את העושר, המשמעות וגם הכיף שטמונים בוויקיפדיה (בעיניי חשוב מאוד, כמורים לעתיד - שיכירו את עולם הידע ההולך ומתפתח כיום במרחב הזה, והולך ונהיה למוקד הידע המרכזי של העולם כולו); ולפתח את מיזם ויקישטעטל, לתיעוד ושימור הזיכרון של קהילות יהודיות. שני התחומים האלה הם מעט מאחורי הקלעים ולא תרומה ישירה, אך אני נהנית מהם מאוד ושמחה לראות איך הדברים מתפתחים לכדי תרומה וקידום הכתיבה באופן כללי בוויקי, גם על ידי חבר'ה שלא מכירים.

מלבד זאת, כיוון שאני לא חברה בשום קבוצה חברתית ברשת (ולמען האמת, גם לא מחוצה לה 😌), אני מוצאת את החברה כאן כמעשירה את חיי החברתיים. כלומר, זו קצת סוג של רשת חברתית מבחינתי, ולגמרי עדיפה על האופציות האחרות (אם כי זוללת זמן לא פחות 😫).

  • אגב, אני מניחה שאפשר להבין מהאימוג'י כאן שיש לי חוסרים רציניים בחיי חברה מקוונים. זו ההזדמנות להתוודות על כך שאני כאן בשביל האימוג'י, וגם בשביל תיבות המשתמש - כשיהיה לי זמן אוסיף!

תחומי העניין שלי הם תנ"ך, היסטוריה, חינוך וחברה. אם כי כאמור מקוצר זמן, עיקר העיסוק שלי פחות מתבטא בעריכות בפועל (מלבד זאת, אני מתלבטת הרבה בדרך כלל אם למחוק או לשנות משהו, מפני חשש סביר שלא ירדתי לסוף דעתה של ויקיפדיה כקבוצה...).

יישר כוח לכל המתנדבים בעם, ותמשיכו להנות מכל מה שאתם עושים 😊