משתמש:Bananabareshet/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

IMys gamer, נוסד ב-16 לאפריל 2013, והערוץ עדיין פעיל (נכון לשנת 2015).

IMys agmer[עריכת קוד מקור | עריכה]

IMys gamer
מספר צפיות הנכון לעכשיו: 16,000
נוסד ב: 16 לאפריל 2013
מספר רשומים נכון לעכשיו: 40 משתמשים רשומים
מספר סרטונים הנכון לעכשיו: 95 סרטונים
מצב הערוץ: פעיל
רציפות העלאת הסרטונים: פעם-פעמיים ביום

איך הערוץ בכלל התחיל?

ב16 לאפריל 2013, האיש יצר את ערוצו בשם "יאיר שיינקמן" והתחיל ליצור סרטונים ליוטיוב. הסרטונים היו נוראים, האיכות גרועה והוא נשמע כמו איזה ערס שנמצא ברחוב, הוא העלה חמש סרטונים ליוטיוב ואחרי זה הוא לא העלה יותר בכלל. לחמש הסרטונים שלו לא היו הרבה צפיות אבל כל מי שצפה ידע שהוא עוד יחזור.

הערוץ חזר לפעולה![עריכת קוד מקור | עריכה]

אחרי שנה של אי פעילות הוא חזר ב-1 ליוני 2014 עם סרטון אנימציה, הסרטון היה מזעזע וגם השתיים שבאו אחריו ואחרי כל אילו, חשבנו שעוד פעם תהיה הפרישה הגדולה אך לא! הוא התחיל להעלות סרטונים על מיקמק בלי לדעת שסרטוני האנימציה היו גרועים, והם הפחיתו את מספר הצפיות מממוצע של 100 צפיות לממוצע של 12 צפיות, אך הוא לא וויתר בכלל, הוא העלה סרטונים על מיקמק וגם סרטונים על מיינקראפט, לגו דיגיטלי ועוד... אפילו היה לו סרטון שהגיע ל-9,000 צפיות!

שנת 2015: המשבר הקטן וההצלחה הגדולה.[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2015 הוא שינה את השם של הערוץ שלו ל-"im gamer" בלי להודיע לאף אחד, מה שהוריד לו את מספר הצפיות כי לא ידעו מה לחפש, זה היה צד ממש גרוע עם אתם שואלים אותי. לא היה לו מיקרופון אז הוא השתמש בword, וזה גרם לכך שהסרטונים שלו יהיו משעממים, בלי שמישהו ידבר אתך, אתה רק ראית אותו כותב בword שעות ואז ראית אותו קצת במשחק שהוא משחק, אחרי מספר חודשים הוא חזר לדבר בסרטונים, מה שגרם לדעתי לרוב להיות מאושרים מאוד, אבל הוא החזיר את המיקרופון אחרי עשרות סרטונים בלי, וגם זה הוריד לו את הרף שמצפים ממנו. אבל בסוף נראה שהרף שציפינו ממנו היה גבוה יותר ממה שחשבנו, הוא העלה סרטונים בתדירות די גבוהה עד ה-6 למאי 2015, ששמה בלי שום הודעה מראש, הוא הפסיק להעלות סרטונים עד ל-29 באוגוסט 2015, מה שגרם לזה שכמעט אף אחד לא צפה בסרטון החזרה שלו לערוץ. אבל הוא לא ויתר, הוא המשיך להעלות סרטונים עד שרף הצפיות שלו יעלה בחזרה, וזה הצליח! לאט לאט עוד ועוד אנשים צפו לו בסרטונים, והיום, כשהוא עומד על ממוצע של 50 צפיות, (פחות ממה שהיה לו פעם בגלל ההפסקה שהייתה לו) הוא לא מוותר, הוא ממשיך להעלות סרטונים אני יכול להגיד לכם משהו, אני גאה בו, אני ממש גאה בו.