משתמש:Dk1616/גאליס - הסרט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים ריקים [ עורך, תסריטאי, צלם, מפיק ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ במאי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

Dk1616/גאליס - הסרט
שחקנים ראשיים אליאנה תדהר, תובל שפיר, דניאל מורשת, שירן סנדל, ליאור כהן, דניאל גד
מדינה ישראל
הקרנת בכורה יולי 2014
משך הקרנה 100 דקות
שפת הסרט עברית

גאליס - הסרט הוא סרט המשך לעונה האחרונה (4) של הסדרה גאליס, בהשתתפותם של הכוכבים הראשיים של הסדרה: תובל שפיר, אליאנה תדהר, דניאל מורשת, ליאור כהן, שירן סנדל ודניאל גד.

עלילת הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסדרה מסופר על יונתן, דני וליעם (תובל שפיר, אליאנה תדהר ודניאל מורשת) שמגיעים למחנה לאחר שיונתן וליעם היו יחד בבית היתומים (החולמים) ולידם, גרה דני, שם הם גילו את "אבן אשתר". שלושתם, לאחר שנה, הגיעו למחנה "גאליס" ביחד וגילו על "לוחות הגורל", שאיתם אפשר לראות את העתיד ואת העבר, לאחר שיונתן וארי (גיא זו-ארץ) מצאו אותם, הם גילו שהם- אבא ובן, כאשר גילו זאת, גם הם גילו שנינה (ליאור כהן) היא אחותו החורגת של יונתן. בעונה השנייה והשלישית, יונתן, דני, ליעם ונינה גרים במחנה לאחר החורף וחוזרים לפעילויות שבקיץ. יונתן, מגלה על העיר האבודה, יונתן, מחפש אחריה יחד עם נינה, ליעם, דני, יולי וברק (ליאור כהן, דניאל מורשת, אליאנה תדהר, שירן סנדל ועומרי לוקאס), לבסוף הם מוצאים אותה ומשחררים אותה מהמלוכה האכזרית של זרדה (אוולין הגואל), אך יונתן נשאר קפוא. בעונה הרביעית משחררים את יונתן.

עלילת הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסרט, מסופר על החברים במחנה (תובל שפיר, אליאנה תדהר, ליאור כהן, דניאל מורשת, שירן סנדל ודניאל גד). האהבות של החברים: ליעם ויולי, יונתן ודני והחברות הנוספת בין נינה ודורי.

[[קטגוריה:סרטי 2014]] [[קטגוריה:סרטים ישראליים]]