משתמש:Erancohen/מרום תעופה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Erancohen.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Erancohen.

קבוצת מרום תעופה בע"מ הינה חברת תיירות ישראלית.

החברה הוקמה בשנת 2003 תוך מתוך מטרה לעודד את ענף התיירות בכלל ולספק טיולים מאורגנים למגוון יעדים בכל רחבי העולם. מרום תעופה בעלת יאט"א ומשווקת חבילות תיירות שונות ובכללן טיסות, חבילות נופש, נופשים במלונות, טיולים מאורגנים, שירותי השכרת רכב ושירותי קרקע אחרים.

כחברת תיירות מובילה מרום תעופה מעסיקה מספר רב של מדריכים כאשר כל אחד מהם מומחה בשפת המקור. חטיבת הטיולים המאורגנים של מרום תעופה חולשת על נקודות רבות ויעדים בכל רחבי העולם. אתר הבית שלה מספק מידע ממוקד על יעדים גיאוגרפיים כאשר המרכז הלוגיסטי ומשרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

התמחותה בעף הטיולים המאורגנים יצר זן חדש של הנישה בארץ עם טיולים מאורגנים אישיים. מדובר בנישה קטנה ומדויקת המספקת טיול מאורגן לקבוצות קטנות. הפעולה הביאה לשינוי תפיסתי בענף התיירות בישראל ותרם להגדלת הנפח של תיירות החוץ. תרומתה הייחודית לענף התיירות כלל שינוי תפיסתי של התייר הישראלי ליעדי המזרח הרחוק. בשנים האחרונות ענף התיירות בישראל צמח באופן ניכר כאשר בשנת 2011 הוא הגיע לשיא עם 2.8 מיליון מבקרים .

מרום תעופה בע"מ מתמקדת במגוון מוצרי תיירות ובהם טיסות סדירות, הזמנת טיסות ברשת, טיסות צ'רטר, ויזות ואשרות וביטוחי נוסעים. בתחום זה החברה פועלת בשיתוף פעולה עם ביטוחי הראל מקבוצת הראל השקעות. עיקר פעילות החברה מתמקד כאמור בתיירות חוץ, שגדלה לאין שיעור מאז ההסכם שכרתה ישראל עם האיחוד האירופי ביולי 2012 ושעיקרו "שמים פתוחים" . ההסכם נחתם ע"י שר התחבורה דאז ישראל כץ, ולפיו מתווספות לישראל 7 טיסות שבועיות לכלל היעדים באירופה ובתום 5 שנים מיום החתימה חברות אירופאיות תוכלנה לטוס לישראל מכל שדה תעופה שבתחום האיחוד.

מאז 2003 ועד 2013 מרום תיירות סיפקה שירותים למאות אלפי ישראלים. החברה מנוהלת ע"י אשת העסקים רות אברהמי-דיין.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]