משתמש:Frodo~hewiki

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבת כישורי שפה
he משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
תיבות משתמש
תבנית:משתמש אכיפת חוקי הסמים
משתמש זה מקדם בברכה את שובו של החייל גלעד שליט.


ארגז חול

יומן של ויקיפד[עריכת קוד מקור | עריכה]

29 יולי 2006 - בחרתי בשם Frodo כמשתמש, כי הוא דוגמה של אמיץ, שאחרים באים לסייע לו בהשגת מטרה נעלה וכמעט בלתי אפשרית. חיפשתי ערך להתחיל בו, ובחרתי בלוטת חלב (עור) ותיקנתי והרחבתי אותו קצת. כעבור מספר דקות דורית ברכה אותי, וזה נחמד ששמים לב אליך כל כך מהר כאן.

31 יולי 2006 - שיחת משתמש ראשונה שיחת משתמש:שי זייד#חומצה פלואורוגופריתית. חשבתי שהוא לא משתמש במקפים איפה שצריך אבל הוא שיכנע אותי.

1 אוג' 2006 - ניסיתי להביא למחיקה של שם משתמש פוגעני ואז הראל גילה לי שהדבר לא ניתן. עברתי על רשימת המשתמשים (סליחה, לא יודע עדיין איך עושים לזה קישור) וקצת הזדעזעתי. ערכתי שיחזור השחתה ראשון לגרמניה והדבקתי {{לך}} למשחית. ברכתי כמה חדשים (שלא התגלו כמשחיתים).

2 אוג' 2006 - קיבלתי הערה מOdedee על שימוש בתבנית מחיקה מהירה לערך הבל חדש. בסדר, בפעם הבא אני אגיש בקשה למפעיל.

3 אוג' 2006 - קראתי בשיחות על בעל מכולת וסוציולוג ששניהם כפי הנראה לא מוצאים את מקומם כאן, מסיבות כמעט הפוכות. צבט לי בלב שיש כאלו שנפלטים מפה, כי זה מיועד לכולם. צריך סבלנות וסובלנות.

6 אוג' 2006 - היום העירו לי על שגיאות לשון שביומן. תודה על העזרה. אני תמה, אם לא נשאיר מקום לתיקון איך נידע אם קוראים? אם קצת שקט אצלי זה מפני שאני עובד על הערך הראשון שלי. עיינו בארגז חול.

15 אוג' 2006 - זהו! סיימתי לערוך את הערך הראשון שלי, רודף העפיפונים. זהו ספר מעולה של חאלד חוסייני האמריקאי-אפגני שגם מוצא מקום להחמיא לישראל. על אף שאני קצת גאה בעצמי, אני לא אשים אותו בגאים להציג

29 אוג' 2006 - ניצלתי את זכות ההצבעה שיש לי מהיום בכדי להוריד ערך פירסום לפוקס (אופנה) (כולם בעד למחוק). בויקיפדיה:ערכים מומלצים/גאים להציג כמעט כולם מצביעים נגד בלאו הכי וויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים כמעט כולם מצביעים בעד, אז בשביל מה המאמץ?