משתמש:GUNR7229

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבת כישורי שפה
he משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
en-1 This user has basic knowledge of English. (אנגלית)
ar-0 هذا المستخدم لا يفهم حرفاً في العربية. (ערבית)
תיבות משתמש
משתמש זה הוא גבר.
משתמש זה בן 21 שנים, 11 חודשים ו־17 ימים.


דמות המזל
דמות המזל
משתמש זה בן מזל טלה
סמל המזל
סמל המזל
משתמש זה הוא בן ללאום היהודי
משתמש זה הוא יהודי המגדיר את עצמו כמסורתי
משתמש זה מרכיב משקפיים
משתמש זה השתתף במשלחת לפולין לזכר השואה.
משתמש זה משתייך לזרם הימני במפה הפוליטית.
משתמש זה הינו חייל משוחרר
משתמש זה היה גאה לשרת בחיל האוויר.
משתמש זה משתייך למערך המילואים
משתמש זה התחסן לנגיף הקורונה ואינו מאמין בקונספירציות נגדו.


משתמש זה מצפה בכיליון עיניים לשחרורם של 130 החטופים שנחטפו במתקפת הפתע על ישראל ועודם ברצועת עזה, כבר 173 ימים.
משתמש זה בדרך כלל עייף ואחד התענוגות הגדולים עבורו הוא להשלים שעות שינה  :)
משתמש זה חובב סרטים מצוירים
משתמש זה מעריץ את חברת וולט דיסני ושמח על הגעת דיסני+ לארץ [1].
משחק הווידאו האהוב על משתמש זה הוא פורטנייט.
משתמש זה מכור להמבורגר
משתמש זה הוציא רישיון נהיגה
משתמש זה נמצא בוויקיפדיה במשך
6 שנים ו־20 ימים.
למשתמש זה יש ידע רב בתחומים מסוימים והוא מעוניין לתרום ממנו. בהתאם לכך, הוא משובץ ברשימת בעלי הידע של ויקיפדיה.
משתמש זה משתתף במיזם האנימציה
משתמש זה למד בבית ספר ויקיפדיה
משתמש זה תומך בגישת לא אוכל לא שותה.

אנשים אומרים שכלום הוא בלתי אפשרי, אבל אני עושה כלום כל היום

מי אני?[עריכת קוד מקור | עריכה]

נעים מאוד! קוראים לי עומר, בן 21 (נולדתי ב-11 באפריל 2002; מזל טלה), יהודי-מסורתי וגר במחוז מרכז במדינת ישראל. בין התחביבים שלי נכללים כתיבה בויקיפדיה, צפייה בסדרות טלוויזיה ובסרטים, משחקי מחשב, אכילה, מנוחה והנאה מהחיים. לאחר שסיימתי 12 שנות לימוד עם תעודת בגרות מלאה, התגייסתי לצבא הגנה לישראל, שם שירתתי החל מאוקטובר 2020 עד יוני 2023, במשך שנתיים ושמונה חודשים. כיום עובד בעבודה מועדפת.

פעילותי בויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר כמה עריכות וכתיבת ערך שעשיתי בתור משתמש לא רשום, החלטתי להירשם לויקיפדיה ב-8 במרץ 2018. לאט-לאט התחלתי להכיר וללמוד איך העיניים בויקיפדיה עובדים, ובסופו של דבר "נשאבתי" אליה. רוב הערכים שאני כותב ועורך קשורים לתחום הטלוויזיה והסרטים, בעיקר מהז'אנר המונפש לילדים ולנוער, אך אני לוקח חלק גם בתחומים נוספים. מאז מאי 2019 אני בדרגת בדוק עריכות אוטומטית, וכרגע אינני שואף לעלות בסולם הדרגות. אני נמצא ברשימת בעלי הידע באנימציה ובטלוויזיה. אני תומך בגישה לא אוכל לא שותה, ומשתדל להיות נחמד ולפרגן לכולם כדי שתהיה כאן אווירה נעימה ומזמינה. אם משהו מעוניין שאעזור לו בכתיבת ערך, עריכה, התייעצות, הבעת דעה וכל דבר אחר - מוזמן לפנות אליי בדף השיחה או באיימל ואעזור בשמחה ובאהבה.

עד היום לקחתי חלק בשלוש תחרויות בויקיפדיה. הראשונה הייתה תחרות קולנוע אפריקאי שהתרחשה בחודשי אוקטובר ונובמבר 2018, בה הגעתי למקום השני עם 565 נקודות וזכיתי ב-1500 ש"ח. השנייה הייתה ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת 2019, בה קיבלתי תעודת ציון לשבח על הערכים שכתבתי. השלישית והאחרונה הייתה ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת 2020, בה יצא לי להשתתף באופן מועט ולכן לא זכיתי בכלום.

במאי 2019 יצא לי להיחשף ל"עולם" המיזמים בויקיפדיה, ויצא לי לגלות את מיזם האנימציה שלא היה פעיל. במהרה החייאתי אותו, הוספתי בו מספר רב של ערכים מבוקשים וכתבתי דרכו יחד עם משתתפים נוספים ערכים רבים. עד היום אני מנהל את המיזם ומקווה שתחום ההנפשה רק יגדל ויגדל כאן. בנוסף למיזם האנימציה, פתחתי וניהלתי את מיזם הסרטים הקצרים של פיקסאר שלאחר שנה בדיוק הושלם עם 48 ערכים. על מיזם זה יצא לי לכתוב בטילדה הרביעית ה-32. יצא לי לפתוח ולנהל גם את מיזם ספרות במסך החל מיולי עד אוגוסט 2019. בספטמבר 2019 הצטרפתי למיזם המקבץ השבועי, דרכו יצא לי לכתוב מספר ערכים, כמו כן הצעתי בו את המקבץ השבועי בנושא פיקסאר, שלצערי לא צלח ונכתב דרכו רק ערך אחד. באוקטובר 2019 פתחתי את מיזם הפוני הקטן שלי, בעקבות ההצלחה הרבה של הזיכיון בעולם ובארץ והחוסר הרב שלו כאן. לצערי המיזם לא צלח ולא נכתב ונערך דרכו אפילו ערך אחד.

במרץ 2020 הוחלט לסגור את בתי הספר בעקבות מגפת הקורונה בישראל. החלטתי לא להישאר אדיש למצב ולפתוח ולנהל את המיזם "בית ספר ויקיפדיה", דרכו תלמידים שפעילים בויקיפדיה יכלו להעביר את הזמן בכתיבה ועריכה של ערכים. את המיזם ניהלתי עד חודש מאי והוא זכה להצלחה רבה, לביקורות רבות ולתמיכה מקרן ויקימדיה. במסגרת המיזם נכתבו כ-310 ערכים חדשים, ודרכו יצרתי תבנית משתמש, תבנית לדף שיחה וקטגוריה. גם על מיזם זה יצא לי לכתוב בטילדה הרביעית ה-33. הארי פוטר 73 החזיר את המיזם לפעילות ביולי 2020, אך הוא לא צלח כמו דאז.

באפריל 2020 התחלתי מיזם אישי בשם "אדום לי בעין", אליו אני מוסיף לפי נושאים ערכים אדומים שמופיעים בערכים שאני כותב ועורך, במטרה לכתוב אותם (או לגרום להם להיכתב) יום אחד. לא עברתי על החשיבות האנציקלופדית של הערכים שבמיזם, אך אני מאמין שלרובם יש חשיבות על סמך הופעות שלהם בויקיפדיות רבות. חלק מהערכים שבמיזם משניים והקורא יוכל להסתדר בלעדיהם, אך חלקם חשובים ומאוד מוזר לי שאף אחד עדיין לא כתב אותם.

במרץ 2024 פתחתי את מיזם סימפוניות טיפשיות, שמטרתו להכחיל 61 ערכים אדומים הקשורים לסדרת הסרטים "סימפוניות טיפשיות".

כוכבים, מדליות ועיטורים שקיבלתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב הכותבים
כל הכבוד עומר, שמח לראות שאתה מתמיד בעריכה, כתיבת ערכים, והשקעה בהם

המשך כך! Aa512 - שיחה 22:40, 28 באוגוסט 2018 (IDT)


אני שמחה לבשר לך שאתה הזוכה במקום שני בתחרות קולנוע אפריקה! ויקימדיה ישראל תהיה איתך בקשר לגבי הפרס. תודה על תרומתך הרבה ומזל טוב! (וסליחה על העיכוב...) ‏TMagen‏ • שיחהנשים באדום 20:37, 7 בינואר 2019 (IST)


כוכב לייק
כל הכבוד על תרומותיך, על הערכים שאתה ממשיך ליצור ועל הנכונות להתפשר וללמוד! כפית אלסטית - שיחה 22:13, 5 באוקטובר 2019 (IDT)


אני מעניק לך מדליית זהב על פתיחת מיזם בית ספר ויקיפדיה, מיזם מצוין שגרם לי לכתוב ערכים חשובים רבים לויקיפדיה. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 19:33, 14 באפריל 2020 (IDT)


תודה על ההודעה שהשארת לי בדף השיחה, מעריך זאת מאוד . מגזין יַהֲלֹם - שיחה 21:40, 24 במאי 2020 (IDT)


כוכב הפרויקטור
מעניק לך את כוכב זה על הקמת התענוג הזה שנקרא בית ספר ויקיפדיה. נהניתי מאוד לכתוב את כל הערכים ויכול להיות שלולא המיזם הרבה ערכים חשובים לא היו נכתבים. חייב להגיד שהמיזם הנפלא הזה העביר לי את הזמן כשהייתי תקוע בבית. שבוע טוב! YairMelamedשיחה 13:46, 31 במאי 2020 (IDT)


על המיזם האדיר שפתחת, כל הכבוד! . המדליה הזאת מגיעה לך ביושר. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 14:26, 31 במאי 2020 (IDT)


מיזם נהדר, היה מצויין, תמשיך ככה! Yiftaa - שיחה 16:43, 31 במאי 2020 (IDT)


כוכב המחמיאים
תודה על ההודעה הראשונה שהיא מחמאה! Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 23:37, 27 ביוני 2020 (IDT)


כוכב האנימציה
על תרומתך הרבה והמסורה לערכים בנושא. המשך כך! קריצה YairMelamedשיחה 20:59, 8 באוגוסט 2020 (IDT)


תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על תרומתך האדירה לעולם הקולנוע והסרטים וכן על העדכון השטוף של הערכים בנושא זה. יהי רצון שתזכה להמשיך להתמיד כך..
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}


כוכב תקשורתי
מאחל לך שתיהיה מפעיל מערכת ואתה הבן אדם שהכי טוב שהכרתי בויקיפדיה.

Jlironx - שיחה 17:43, 14 באוקטובר 2020 (IDT)


כוכב האנימציה
כל הכבוד לך על כתיבת ערכים רבים הקשורים לתחום האנימציה, ישר כוח Pond2015 - שיחה 22:11, 18 באוקטובר 2020 (IDT)


תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על תרומותיך בתחום האנימציה וגם על הפרגון לכולם .
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}


כוכב האנימציה
כל הכבוד על פועליך בנושא האנימציה בוויקיפדיה העברית. ראיתי לנכון להעניק לך עיטור בהתאם לכך. Hello513 - שיחה 12:21, 19 בנובמבר 2022 (IST)

ערכים שכתבתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכניות וסדרות טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פופיXי הישרדות באי הזמן עם ויפו וחבריו עיר המלאכיםדוק רופאת צעצועים פט שופ תותית (סדרת טלוויזיה, 2003) תותית (סדרת טלוויזיה, 2010) תיכון סוג ב' בית ספר למכשפים קובי קובי טימותי הולך לבית הספר פוריקי שירים מבית סבא מרדף ברשת חבריי טיגר ופו טרולים: ממשיכים לרקוד! אחיות (סדרת אנימציה) סוכני העל ילדי הים האדום טרוליות קני הכריש המחליפים (סדרת טלוויזיה) דן מדען התירוצים של נייט תנין, נימוסים כבר למדת? מקס ומוזה מחליקים עם כוכבים סנדרה בלשית מהאגדות נדב ידי זהב צומת ג'ונגל מספרי משימה ברבי בבית החלומות דובוני אכפת לי ובני דודים כלבלבי פוקט התחנה אגדות אלף לילה ולילה נקודות בצבעים סברינה: סודות של מכשפה בתיכון דובוני אכפת לי: ברוכים הבאים לארץ אכפתיה שיזאו ברבי: הרפתקאות בבית החלומות נסיכת הזמן חינוך מיני (סדרת טלוויזיה) הצעצועים שעיצבו אותנו הרפתקאות פו הדוב סיפורים לנימי סבבבנט טימי הטלה הסרטים המצוירים של מיני פולי פוקט (סדרת טלוויזיה) הכוח בידיים של צ'אק גליטר פורס דוקי דוקי החווה המלכותית אגדות ילדים ארמון החיות באז שנות אור ממפקדת הכוכב פט שופ: עולם משלנו היה היה - ממציאים זאק וקוואק אוליבר טוויסט (סדרת הנפשה) בילבי (סדרת טלוויזיה, 1997) ניקולא הקטן (סדרת טלוויזיה) מסביב לעולם עם ווילי פוג שלושת המוסקטרים (אנימה) גבעת ווטרשיפ (סדרת טלוויזיה, 1999) איפה אפי? (סדרת טלוויזיה, 1991) ההרפתקאות הגדולות ביותר: סיפורי התנ"ך הדג שלי שטן קאי לאן עומר (סדרת טלוויזיה) מכתבים מפליקס (סדרת טלוויזיה) דובי דווידוב גורל: סאגת ווינX הנרי חיבוקלצת גרוב היי הניצוצות של מאור היתקליף (סדרת טלוויזיה, 1984) ברבי דרימטופיה (סדרת טלוויזיה) פטיטו מורובוט אבודים בעוץ עכבר העיר ועכבר הכפר (סדרת טלוויזיה) ממלכת עכברי השן סקרדי הסנאי ג'ימי קול חתול שטות עידן הקרודים מסעות גוליבר (סדרת טלוויזיה) יש לנחש עם חן טרה דאנקן טון מרטי אוטובוס הקסמים נוסע שוב טיפת גשם גיבורי התנ"ך הגדולים הרפתקאות הלו קיטי וחברים נאדי (סדרת טלוויזיה) גן עדן לכלבים (סדרת טלוויזיה) נסיכת הנילוס (סדרת טלוויזיה) ספיידרוומן (סדרת טלוויזיה) שלוש, שתיים, אחת - פינגווינים! רחוב 101 דלמטים לך מפה, יוניקורן! הגרינים בעיר הגדולה גבי דוראן: בייביסיטר לחייזרים אמפיביה (סדרת טלוויזיה) סמי הסנאי אי-שרדות: עושים צרות הבית של גלוריה מדלן (סדרת טלוויזיה) תניני התנין פלורי והדרקונים מועדון 57 המומינים (סדרת טלוויזיה, 1977) בית הינשוף סיידי ספארקס תות התעמלות טום (סדרת טלוויזיה) דין ואנג'ל רוקטיר (סדרת טלוויזיה) בלואי חרקים לנצח תפודי וניקי ברני הכלב ארגאי שירי אוהבת ללמוד מירה, בלשית מלכותית קוסמות קטנות שואה: סיפורה של משפחת וייס אמדאוס (סדרת טלוויזיה) מועדון מכסחי המפלצות טוק טוקאן חוות סוסי הפוני תיאודור החמור וולטר מלון הילדים מארץ עוץ גוסט פורס פימפה (סדרת טלוויזיה, 1997) הכתמים אלרגי למפלצות (סדרת טלוויזיה) החמישייה הסודית (סדרת טלוויזיה, 2008) פינוקיו וחברים מיקי מאוס: כייף של בית ספיידי וחבריו המופלאים ממושטרות צוות תרנגול אליס במאפיית הפלאות משלוח מיוחד מכוכב X גופי בכיצד להישאר בבית בנות ים: קסם המעמקים טיוטה:סדרת טלוויזיה של בנות טריקס מועדון ווינX (סדרת טלוויזיה, 2025) מזלגוני שואל שאלה הימים של דוג מישמיש העכביש ברבי: הכי טוב בשתיים השגרירות (סדרת טלוויזיה) אנטול (סדרת טלוויזיה) אריאל (סדרת טלוויזיה) גורמיטי: העידן החדש ברבי: מגע של קסם לשבח את פיטי מארחת הפוקימונים אולף מציג ביימקס!.

סרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מועדון ווינX: הרפתקה קסומה מועדון ווינX: סוד הממלכה האבודה מועדון ווינX: במעמקי הים הקסום המרגל שזרק אותי הטיהור הראשון בלגן בממלכה תותית: תותית מחפשת את האביב תותית: ספיישל חלום מתוק תותית: השמיים הם הגבול טוטלי ספייס: הסרט באו (סרט) דן מדען: הסרט הפוני הקטן שלי: הסרט הנסיכה הגנובה טינקרבל (סרט) טינקרבל והאוצר האבוד טינקרבל והסוד הקסום טינקרבל וסוד הכנפיים נורם בעיר הגדולה נורם בעיר הגדולה 2 פליסיטה ירוק-לבן-ירוק ליילה פורי איינדה (סרט) שתיקות הארמון עונת הגברים לרדת מהפסים בלופר צ'דו נערה שחורה דרכון לאלג'יר רועים וקצבים אני לא מכשפה על הקצה משי אדום קיץ בלה גולט ראליה - בתה של כלתום איש האפר B for Boy ליונהארט מלך הבנים ראזיה Rock The Casbah דוניה הנסיכות של דיסני - סיפורים מכושפים גופי הולך לקולג' פלונטר עד עצם היום הזה בן המלך והעני (סרט, 1990) ברבי הנסיכה וכוכבת הפופ צעצוע של סיפור בקיצור: חופשה בהוואי עליסה בארץ הפלאות (סרט, 1988) מה גברים רוצים נערי הסווינג (סרט) בלאגן בכוורת מסביב לעולם ב-50 שנה סמי וחברים מסביב לעולם אופססס! בול הגיע המבול... עידן הקרח: חוגגים בגדול ברבי – הבובה שכבשה את העולם דובוני אכפת לי: הרפתקה בפארק השעשועים דובוני אכפת לי: המשאלה הגדולה דובוני אכפת לי: פסטיבל הנתינה דובוני אכפת לי: מבצע ההצלה דובוני אכפת לי: המסע לארץ הצחוק גוד לאק צ'ארלי, הסרט: יוצאים לחופשה לירוי וסטיץ' סינדרלה 3: אהבת אמת משחקי גמדים יציאת מצרים (סרט) בלאגן בחווה ברבי וקסם הדולפינים המסע של פופאי: החיפוש אחר אבא האריה מארץ עוץ טום וג'רי והקוסם מארץ עוץ הדרדסים: האגדה על הפרש המסתורי טום וג'רי: טבעת הקסמים רומיאו ויוליה: חתום בנשיקה ברבי ורוק מעולם אחר ברבי ורוק בדרך חזרה פיטר פן (סרט, 1988) אדם המפוצל הגפרור השביעי הג'ונגל מת מצחוק 2 טום וג'רי: המהירים והשעירים אגדות ברווזים הסרט: אוצר המנורה האבודה ארתור: הסרט הכוכב של אנדרה וטאטי ברבי הנסיכה ובת הכפר ברבי בארץ הפיות ברבי: פגסוס וקסם הסוס המעופף ברבי מרמדיה: בת הים שוד העוגיות הגדול כוכבי האנימציה נחלצים לעזרה טום וג'רי: הסרט צעצוע של סיפור בקיצור: פעמיים באז בבקשה מטור ואור הרפאים ראגרטס: הסרט Teen Angels: el Adios 3D בחזרה לארץ עוץ (סרט, 2013) הסיפור של באטמן אבא אווזה ביקור הגברת הזקנה (סרט, 1964) מפלצות בע"מ: המכונית החדשה של מייק בית ספר למפלצות: מסיבת השנה חברך העכברוש נשמה (סרט, 2020) צעצוע של סיפור בקיצור: חיית מסיבות הדייט הראשון של ריילי? המשימה המיוחדת של דוג צוות העל של סנג'אי יום ולילה מעונן חלקית ברן-E פרסטו תזמורת של איש אחד להיטים מצוירים משלנו טרמפ על מטאטא (סרט) המומינים בריביירה בילבי: הסרט פצפונת ואנטון (סרט, 1999) הרפתקאות פינוקיו (סרט, 1996) עלילה (סרט) מועדון החברים של מיקי מאוס: הקוסם מארץ דיז החלום של רד מר סופר-על וחברים בחזרה לארץ עוץ (סרט, 1972) יצאת כוכב הנסיכה סופיה הראשונה: היה הייתה נסיכה חלומו של דולפין לאקי דאק: ברווז בר מזל הנסיכה סופיה הראשונה: קללת הנסיכה אייבי טיני: השינוי הגדול של ויולטה אחיו של מוגלי (סרט קצר) ריקי-טיקי-טאבי (סרט קצר) כלב הים הלבן (סרט קצר) מכרות המלך שלמה (סרט, 1986) ברטוק המשגע רובינזון קרוזו (סרט, 2016) דובוני אכפת לי: דור חדש סוד הממלכה הקסומה: היום פיראטית, מחר נסיכה! ההרפתקאות של אנדריי ווואלי ב. ג'ורג' ואיי. ג'יי. מזכרות הברווזון המכוער (סרט, 1997) הקטר הקטן הנוקמים: האיחוד באטמן נגד דרקולה מסביב לעולם עם פליקס טוויטי מסביב לעולם חוש-חש הבלש: הסרט סברינה: חברות לנצח החלילן מהמלין (סרט, 1992) זהבה ושלושת הדובים (סרט, 1991) היפה והחיה (סרט, 1996) ענת אלימלך: הילדה הכי יפה בירושלים פיניאס ופרב הסרט: המסע אל היקום המקביל מדלן היפה טינקרבל: תחרות אפייה הסעודה דני שובבני: קרוז קונטרול אי המטמון (סרט, 2002) נסיך הרעם ארצ'י והאדם הקדמון קסם בלתי נשלט לוקה (סרט, 2021) אוסמוזיס ג'ונס טוני הוק: בום בום סאבוטז' ליגת DC סופר-פטס אי הדינוזאורים לשחרר את שולי פול ספיד פינוקיו (סרט לייב-אקשן, 2022) ספין (סרט) דארטניאן ושלושת המוסקטרים (סרט, 2021) סרט הרעשנים 20,000 מיל מתחת למים (סרט, 2002) זורו המדהים ברבי: יחידת הריגול חברות בווינה הצרצר והנמלה (סרט) היה היה איש שלג טיוטה:סרט לייב אקשן של מועדון ווינX סמייל (סרט) הילד (סרט, 2000) מיקי מאוס: סיפורן של שתי מכשפות אצבעונית (סרט, 1992) המחנה הקסום המדבר מתעורר חיי מנורה הסנדקית הקסומה ההילולה היפהפייה הנרדמת מתעוררת המוזיקה של הווארד ניקי כלב הפרא הדרקון העקש יוצר הדמעות (סרט) חי, דק וצ'פצ'ולה הילד הנוסע בזמן הקוסם מארץ ים (סרט) יומנו של חנון בכריסמס: מכת קור עפעופי, מצמוצי והנהון.

אישים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סולימאן סיסה ליילה בוזיד מופידה טלאטלי פיה מאריי לויד פיליפס אפולין טראורה רומבי קטדזה רייצ'ל מוואנזה ויולה שפיק לילא כילאני מריאם באנמ'ברק-אלויסי נורי בוזיד לולה מרגרט רונקה אוג'ו מיימונה נדיאיה מריאמה חאן מארי-קלמנס פייס אמנדינה ליהאמבה אמנדה דו-פונט פלורה סויה מיזלן דובאל זודי עראיה רגינה דניאלס אדרונקה אדניי איאבו אוג'ו וייל אדנוגה יוואנדה אדקויה פונשו אדאולו איו אדסניה אפרו קנדי דייוויד נאג'י גלוריה באמילויה רמי ווהן-ריצ'רדס מנה מסעוד אסתר אתי קסטרו רוני נדלר ג'ים קאמינגס תשעת הזקנים של דיסני איג'יניו סטראפי רוחליה קרוס אולי ג'ונסטון ג'ון לונסברי וולפגנג ריית'רמן פרנק תומאס אריק לארסון מרק דייוויס מילט קאהל לס קלארק פרלה ליברטורי איילין וודס המילטון לוסק ג'רי ליווינגסטון אנה לוסיה מנזס אדריאנה קסלוטי לארי מורי פרנק צ'רצ'יל פרנק ולס ברט לואיס.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Soy Luna: Modo Amar Chikni Chameli Earth Disney Fairies: Faith, Trust, and Pixie Dust You'll Always Find Your Way Back Home The Glow Far Longer than Forever Woody's Roundup: A Rootin' Tootin' Collection of Woody's Favorite Songs Down to Earth Ever Ever After The Bare Necessities A Dream Is a Wish Your Heart Makes Bibbidi-Bobbidi-Boo Part of Your World Nellie the Elephant Kiss the Girl Disneymania (אלבום) Someday My Prince Will Come Bing Bang (Time to Dance) אז הלכתי Accidentally in Love Under the Sea We Don't Talk About Bruno.

שונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתרים ומשחקים: טרופי עולם וירטואלי (ערך שנמחק) הסוד של מיה Tom & Jerry: The Movie.

ספרים: בחזרה ליער מאה העצים טרמפ על מטאטא הפיה לילי צ'יקה, הכלבה בגטו.

דמויות: יסמין (דמות דיסני) ג'יני (דמות).

מקומות ומבנים: מלון צעצוע של סיפור מוזיאון מרד ורשה בית אהרונוביץ' זאב הים (ספינה) מגדל המים (שכונת מולדת) מלון רבינוביץ מלון הר הכרמל בית ספר ביאליק (חולון) בית חמאווי חדר האוכל בתל יוסף בית אליהו פראג'י נוטרדאם דה ז'רוזלם חדר האוכל של גבעת השלושה הקונסוליה הבריטית בירושלים.

אירועים: פסטיבל הסרטים הבין-לאומי אמקולה.

פרסים ותארים: אגדות דיסני.

חברות ואולפנים: Rainbow S.p.A אולפני ההנפשה ברבנק Studio 100 Animation Bumper Films נטפליקס אנימציה אולפני ההנפשה של פוקס אולפני דיסניטון.

סדרות סרטים וזיכיונות: פיות דיסני מועדון ווינX: ספיישלים צעצוע של סיפור בקיצור DIC Movie Toons Hanna-Barbera Superstars 10 Marvel Animated Features סימפוניות טיפשיות.

ערוצי טלוויזיה ורצועות שידור: ערוץ הירו The Comic Strip ספריית האנימה.

פרקי טלוויזיה וספיישלים: הרקולס והלילה הערבי התכנית.

הופעות, הצגות ומחזות: כפולה: המופע (ערך שנמחק) פנטסיה בארץ הפלאות.

אחר: מגן אסטרטגי.

קטגוריות: פיות דיסני סוי לונה טום וג'רי אגדות דיסני.

לעבור בלוח שידורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

להלן רשימה של ערכים שיהיו זקוקים לעדכון, בין היתר, על סמך לוח השידורים: