משתמש:HackerUPro

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האקריו מרכז הכשרה והשמה למקצועות ההייטק

חברת האקריו בע"מ הינה מרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק. לחברה מסלולי הדרכה והכשרה למעוניינים לחדור לתחום ההייטק, לעשות הסבת מקצוע להייטק, וכן להתמקצע בתחומי הייטק נוספים על מקצועם הנוכחי. להאקריו שני קמפוסים בישראל הממוקמים ברמת גן ובחיפה, וכן החברה מבצעת שיתופי פעולה עם גורמים בארץ ובעולם.

קהלי היעד של האקריו מגוונים, וכוללים בעיקר אנשים המעוניינים להשתלב בעולמות ההייטק השונים בתפקידים התחלתיים, וכן אנשים הרוצים לבצע הסבה מקצועית או לעבור לתפקיד אחר בהייטק. לחברה מסלולי הכשרה רבים למקצועות ההייטק, לרבות בתחומי טכנולוגיות המידע, הפיתוח, שפות תיכנות, עיצוב גרפי ואנימציה, שיווק באינטרנט ועוד. האקריו מכשירה אלפי בוגרים אשר משתלבים בתחומי ההייטק המגוונים, וכן עובדים בחברות בתעשייה המפתחים את יכולותיהם הטכנולוגיות ומוכשרים לעסוק בתחומים שונים.

האקריו מתמקדת בהדרכה במספר פעילויות:

  • למידת טכנולוגיות רלוונטיות לתחום עבור אנשי מקצוע שונים ומגוונים. לחברה פתרונות הדרכה רבים לכלל העובדים בארגונים, ועבור כל רמות הידע והטכנולוגיות הנדרשות ללמידה על ידי הארגון.
  • האקריו מפעילה שניים עשר מסלולי הדרכה למקצועות ההייטק, הן עבור קהלי יעד ללא ניסיון בהייטק, והן עבור הסבות מקצוע וצעירים המבקשים להשתלב בהייטק. בהאקריו מכשירים את הסטודנטים לקראת היציאה לשוק העבודה בהייטק, וכן מפעילים מחלקת השמה המסייעת בקבלה למשרות בהייטק לאחר סיום ההכשרה.
  • האקריו פרו, החטיבה העסקית של החברה, מתמחה בהדרכות מחשוב וטכנולוגיות מידע לאנשי מקצוע בהייטק. 

היסטוריה:

החברה הוקמה בשנת 1997 על ידי המנכ"ל והבעלים גיל עדני, רו"ח ומשפטן בהכשרתו. החברה הוקמה על רקע הביקוש הגדול לעובדים עם ידע פרקטי, והמחסור שלהם בשוק העבודה. בעקבות כך, עדני החליט להקים מרכז שירכז הכשרות לתחומי הייטק מבוקשים ולהציע התחייבות לעבודה לבוגרי הקורסים, מודל שנחשב חדשני בזמנו.  

שיטות הדרכה

בתחילה עוברים המועמדים ראיונות אישיים על ידי יועצי לימודים, בכדי להכיר את המועמד ולבחון התאמתו למסלול אותו מבקש ללמוד. לאחר קבלתו של המועמד לקורס מתבצע שלב המיון הראשוני בו הסטודנט לומד להכיר את תחום הלימודים ובוחן האם הוא מעוניין להמשיך לקורס המורחב. בין היתר צוות המרצים של HackerU בוחנים את ההתאמה של הסטודנט לקורס הספציפי. הסטודנטים אשר עוברים בהצלחה את שלב המיון ומעוניינים להמשיך בלימודים, ממשיכים לקורס המורחב אשר נמשך בין שישה חודשים לשנה וחצי לערך, תלוי בקורס הנבחר.    

מערך הבוגרים וההשמה

בוגרי HackerU מקבלים את ההזדמנות להשתלב בתעשיית ההייטק בתחום אותו למדו, והחברה נמצאת בקשרים עסקיים עם חברות השמה רבות במשק. על ידי כך היא דואגת להשמה לבוגריה בחברות הפזורות בישראל, לאחר סיום הלימודים.