משתמש:Hasafkan/טרון: המורשת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ תסריטאי, מפיק, במאי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ צלם, עורך ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

טרון: המורשת
Tron: Legacy
שחקנים ראשיים ג'ף ברידג'ס
ברוס בוקסלייטנר
גארט הדלנד
אוליוויה ווילד
מוזיקה דאפט פאנק
מדינה ארצות הברית
חברה מפיצה חברת וולט דיסני
הקרנת בכורה 16 בדצמבר 12010
משך הקרנה 127 דקות
שפת הסרט אנגלית
תקציב 175 מיליון דולר
הכנסות 88 מיליון דולר
62 מיליון דולר (בארה"ב בלבד)
סרט קודם טרון
דף הסרט ב־IMDb

טרון: המורשת הוא סרט מדע בדיוני של חברת וולט דיסני משנת 2010. הסרט הוא סרט המשך לסרט טרון משנת 1982. הסרט בויים על ידי ג'וסף קוסינסקי והופק על ידי במאי הסרט המקורי, סטיבן ליסברגר. הסרט בכיכובם של ג'ף ברידג'ס בתפקיד קווין פלין (והתוכנה קלו), ברוס בוקסלייטנר בתפקיד אלן בראדלי (והתוכנה טרון) וגארט הדלנד בתפקיד בנו של פלין, סאם. הסרט עתיר אפקטים בגרפיקה ממוחשבת ומתהדר בעיצובים ויזואליים ייחודיים. פס הקול הולחן ע"י צמד ההאוס דאפט פאנק. הסרט הוקרן בטכנולוגיית Disney Digital 3-D.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

7 שנים לאחר מאורעות הסרט הקודם, בנו של פלינט (גיבור הסרט הקודם) סאם, מנהל את חברת המחשבים ENCOM שירש לאיחר היעדרותו של אביו. בחיפושיו אחר אביו הנעדר, הוא נשאב לעולם מקביל ווירטואלי המונהג בידי תוכנה עריצה שם עליו לשחק ולהילחם על חייו.

תגובות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט קיבל ביקורות בינוניות על מחסור בהתפתחות הדמויות ובעומק עלילתי. לעומת זאת הסרט קצר שבחים על העיצוב האומנותי והפסקול.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


[[קטגוריה:סרטי 2010]] [[קטגוריה:סרטים אמריקאיים]] [[קטגוריה:דיסני: סרטים]] [[קטגוריה:סרטי מדע בדיוני]] [[קטגוריה:סרטי פעולה]] [[קטגוריה:סרטי הרפתקאות]] [[en:Tron: Legacy]] [[az:Tron: İrs]] [[de:Tron Legacy]] [[es:Tron: Legacy]] [[fr:Tron : L'Héritage]] [[it:Tron Legacy]] [[nl:Tron: Legacy]] [[ja:トロン:レガシー]] [[pl:Tron: Dziedzictwo]] [[pt:Tron: Legacy]] [[ro:Tron: Legacy]] [[ru:Трон: Наследие]] [[simple:Tron Legacy]] [[fi:Tron: Perintö]] [[sv:Tron: Legacy]] [[th:ทรอน ล่าข้ามโลกอนาคต]] [[uk:Трон: Спадок]] [[zh:創:光速戰記]]