משתמש:IDANAFAS/רשימת פרקי הפיג'מות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של IDANAFAS.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של IDANAFAS.

פרקי הפיג'מות- כל הפרקים של כל העונות מהסדרה "הפיג'מות" ששודרה בערוץ הילדים בין השנים 2003-2015

עונה 1: 2003[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק במאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
1 1 איך הכל התחיל רובי דואניאס ויואב צפיר אריק זילברמן וחן קלימן 1.7.2003
אילן עודד וקובי הם הפיג'מות, להקה נתנייתית אנונימית. דודה של אילן (מלכה קופרמן) נוסעת לשליחות בחו"ל ומשאירה מפתח לאילן כדי שידאג לעציצים. אילן עובר לגור בדירה ומביא איתו את שני חבריו ללהקה. ביחד הם מנסים לכבוש את העיר הגדולה. בפרק זה הם פוגשים את השכנה היפה אלונה, ומתכוננים להופעה הראשונה שלהם בהמבורגרי השייך לגרי, הדוד של קובי.

שיר: אל תאכלו את החיות.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

2 2 לחם עבודה רובי דואניאס אריק זילברמן ואפרת קייזמן 2.7.2003
לשלושה נגמר האוכל וכבר לא נעים לנסוע ולבקש עוד מההורים. הם פונים בבקשת עזרה לגרי, דוד של קובי. גרי פוגש את עודד מנשה ונזכר בימי הזוהר שלו כשניגן בלהקה עם עודד. הוא מחליט לקחת את השלישייה תחת חסותו והופך להיות האמרגן שלהם. גרי מצרף את אלונה ללהקה כזמרת רקע. החבורה מגלה שיש עוד קהל חוץ מהצעירים של תל אביב ומתחילים לנגן בבתי אבות.

שיר: יידישע מאמע.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, עודד מנשה בתור עצמו.

3 3 כולם אוהבים את אלונה יואב צפיר אריק זילברמן ואפרת קייזמן 3.7.2003
השלושה מתאהבים באלונה. הם מתחרים על ליבה, דבר שמעמיד את החברות שלהם והלהקה בסכנה. גרי מדכא את העובד שלו, פנחס. רוני, עוזרת לפנחס להתפטר. גרי זקוק לעובד חדש בדחיפות ומעסיק את עודד.

שחקנים אורחים: בני ברוכים כפנחס

4 4 רוקומנטרי רובי דואניאס רובי דואניאס 6.7.2003
רוני עושה סרט דוקומנטרי על להקת הפיג'מות לעבודה בבית הספר. המצלמה של רוני עוקבת אחרי הלהקה בחזרות ובחיים ומגלה שלא קל להיות להקת רוק ובסרט ישולבו ראיונות עם המוזיקאים וקטעים מתוך ההופעה שלהם בהמבורגרי. אילן רוצה לעזוב את הלהקה. גרי בורח מהמילואים.

שיר: לבד

שחקנים אורחים: יוסי ואסה בתור חייל

5 5 שיר המכולת רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 7.7.2003
הזמר טל שגב מופיע בחלומו של אילן ונותן לו במתנה שיר, אבל אילן לא מצליח לזכור איך השיר הולך. קובי מארגן צילומי קליפ בהמבורגרי. עודד מנסה להוכיח לרוני שהוא יותר מוצלח ממנה.

שיר: שיר המכולת

שחקנים אורחים: טל שגב בתפקיד עצמו

6 6 הארנק רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 8.7.2003
באמצע חזרה להופעה המגבר של אילן נשרף. עודד מוצא בהמבורגרי ארנק עם 4000 שקל, ביחד עם קובי, אילן, ואלונה הוא מתלבט מה לעשות עם הארנק. בעל הארנק מופיע ומציע להם פרס! החבר'ה שציפו לפרס כספי מתאכזבים לגלות שהוא כולל רק קפה ועוגה ומחליטים ללמד את בעל הארנק לקח. הם לוקחים את הצ'ינצ'ילה שלו אך מסתבר שאילן אלרגי אליו. הם מחזירים את הצ'ינצ'ילה אך הפרס שהם מקבלים הוא עוד פעם קפה ועוגה.

שחקנים אורחים: יוסי סגל כבעל הארנק, רבקה גור כגברת ברכה.

7 7 רדיו אקטיבי יואב צפיר אריק זילברמן, חן קלימן, אפרת קייזמן ורובי דואניאס 9.7.2003
אילן מתאהב בלילית ומגלה שהיא שדרנית בגל"צ! היא מזמינה את הפיג'מות והם באים להופעה ברדיו רק כדאי לגלות שהקלטת עם השיר שלהם נשארת בבית ואז הורסים את ההופעה שלהם בתחנה.

שיר: שקט

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, נועה פארן כלילית

8 8 הסיפור האמיתי רובי דואניאס רובי דואניאס וחן קלימן 10.7.2003
רואים בפרק מה היה קורה אם הפיג'מות היו באמת להקה מצליחה, איך היה נראה העולם אם כולם היו מוצאים אהבה, מה היה קורה אם סאדאם חוסיין היה מנצח במלחמת המפרץ, ומה קרה באמת.

שחקנים אורחים: אלינור סלע כמאיה, לירון קורמן כחברה של עודד, נעמה פנחסוב כאילנית, עפר שכטר כשון.

9 9 מי גבר רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 13.7.2003
אלונה המיואשת בגלל חבר שנטש אותה פוגשת בהמבורגרי ערס שמנסה להתחיל אתה. אילן מחליט שהגיע הזמן שבפעם הראשונה בחיים שלו הוא יצא גבר, ובפעולה הירואית הוא מנסה להציל את אלונה מההצקות של הערס. המצב מסתבך כשהערס מגלה שאילן שהציג את עצמו כחבר של אלונה ממש אינו כזה.

שחקנים אורחים: עמוס בוארון כאבי.

10 10 מה עודד אמר רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 14.7.2003
רוני יושבת מדוכאת בהמבורגרי, היא קבלה "רק" 70 במבחן בחשבון ועכשיו אין לה עתיד כמו...החבר'ה. קובי מחליט לנסות לעודד את רוני, ולהתחפש לעודד מנשה. עודד שבטעות חושב שקובי הוא פורץ נותן לו מכה. כשקובי מתעורר מהמכה הוא בטוח שהוא עודד מנשה, הוא מגיע לערוץ הילדים ומעורר שם מהומות.

שחקנים אורחים: עודד מנשה בתור עצמו, אלון דהן כמלאך ועדי עזרוני בתור עצמה.

11 11 הפליפר רובי דואניאס אריק זילברמן ואפרת קייזמן 15.7.2003
עברו חודשיים מאז שהשלישייה הגיעה לתל אביב. עודד מרגיש צורך לציין את המאורע וקונה, בכסף שמיועד לתשלום החשבונות, מכונת פליפרים. הם מצליחים להסתדר בלי מים וטלפון, אבל כשמנתקים להם את החשמל, לא נותרת להם ברירה והם יוצאים לעבוד ולהשיג כסף. רוני שורפת בטעות את מעבדת הכימיה בבית הספר. רוני לוקחת את קובי שיתחזה לאביה.
12 12 שיבוט משובש או שיבוש משובט רובי דואניאס רובי דואניאס 16.7.2003
רוני מספרת לעודד סיפור אימה על אילן שמחפש עבודה כשפן נסיונות באוניברסיטה. בסיפור פוגש אילן פרופסור מוטרף שעורך עליו ניסיונות בשיבוט. אולם, מכונת השיבוט אינה תקינה והיא משבטת ומשכפלת אותו בלי ידיעתו וצצים עוד ועוד אילנים, שמבלבלים אותו ואת חבריו.

שחקנים אורחים: אריק זילברמן כהפרופסור, רבקה גור כגברת ברכה.

13 13 אילן הכוכב א' רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 17.7.2003
רותי, בת הדודה של קובי מגיעה לביקור ומתאהבת בעודד, לצערו של קובי שמנסה להפריד בינהם. במקביל החברה מדוכאים, הם לא מצליחים להמציא שיר וככה הם בחיים לא יצליחו! לפתע בשורות טובות, מפיק שגרי מכיר, מגיע להמבורגרי. החברה מחליטים לנצל את ההזדמנות ולהרשים את המפיק- בדש. בדש מציע לאילן לפרוש מהלהקה, כי רק הוא יכול להיות כוכב. אילן ניצב לפני בחירה קשה.

שחקנים אורחים: סופי צדקה כרותי, נדב אסולין כבדש, איציק קריחלי כגיא, אורי הלוי כדודו, זיו קלייר כאסי.

14 14 אילן הכוכב ב' רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 20.7.2003
אילן פורש מהלהקה, צובע את שערו ומצטרף ללהקת הבנים אין שטינק. אלונה מכריחה את קובי ועודד להשלים. עודד מבטיח לא להתראות עם רותי שוב. להקת הפיג'מות מוקמת מחדש אבל הפעם בתור "השמלות" שהסולנית שלה היא אלונה. קובי ועודד לא מרוצים ומנסים למצוא בסתר מחליף לאלונה. החברה מחרימים את אילן, שבסופו של דבר מפוטר מלהקת הבנים כי אינו יודע לרקוד. ברוב יאושו הוא לוקח שיעורי ריקוד אצל ברכה. אילן מנסה לחזור ללהקה אך נתקל בקשיים. ולבסוף חברי הפיג'מות מקבלים אותו בחזרה אליהם בתוך הסולן.

שיר: כולם רוקדים.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, נדב אסולין כבדש, איציק קריחלי כגיא, אורי הלוי כדודו, זיו קלייר כאסי, תום אבני בתור עצמו.

15 15 להיות טל מוסרי רובי דואניאס רובי דואניאס וחן קלימן 21.7.2003
עודד מוצא את הדלת הסודית לראשו של טל מוסרי. בעקבותיו כל החבורה מטיילת להנאתה בתודעתו של טל. הלהקה מנסה לנצל את טל ולגרום לו להזמין אותם להופיע בתכנית החדשה שלו.

שחקנים אורחים: טל מוסרי בתור עצמו, עמית עינב כהעוזרת של טל מוסרי.

16 16 פסיכולוגייה הפוכה רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 22.7.2003
אחרי רומן בזק עם בחורה שהוא לא מעוניין בה, לאילן נמאס שתמיד לא מצליח לו עם בנות, וכולם מנסים לעזור לו עם עצות שרק מסבכות אותו עוד יותר. גרי מחליט להפוך את ההמבורגרי להמבורגריה הציונית הראשונה!

שחקנים אורחים: קרן ספיר כנורית.

17 17 שוליית הקוסם רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 23.7.2003
החבר הקוסם של אילן מגיע לביקור ומשאיר את החפצים שלו בבית של אלונה וקובי ועודד מצליחים להעלים את אלונה איתם, אבל לא להחזיר אותה. אילן מחליט להפוך לנזיר עד שהוא יכתוב שיר. המורה של רוני מכריחה אותה לבלות עם אבא שלה.

שחקנים אורחים: אורי אשכנזי כקוסם, אודי גוטשלק ואביעד בנטוב כשני אנשים שנעלמו, ליאת אחירון כבת שנעלמה.

18 18 24+ רובי דואניאס רובי דואניאס 24.7.2003
גברת ברכה קוראת לאספת דיירים שבה היא רוצה לגרש את אלונה מהבניין. החבורה נלחמת חזרה ומתפתח קרב על ראשות הוועד כשאילן מתמודד מול ברכה.

שיר: הבניין מחכה לאילן

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, אלעד קוריש כאבנר.

19 19 קצר במוח רובי דואניאס אלעד קוריש 27.7.2003
חברי הלהקה במאמץ נואש למצוא לעצמם מקום להופיע בו. במהלך החיפושים מיקי גבע פוגע ברכב של אלונה, והרביעייה מנצלת את המצב על מנת לסחוט אותו ולהופיע בתכניתו. העניינים משתבשים כשהמגבר, שוב, עושה בעיות ומחשמל את כולם.

שיר: קצר במוח.

שחקנים אורחים: אליעד נחום כבן של המפיק, סיוון ששון כמנהלת אולם אירועים, מיקי גבע בתור עצמו.

20 20 פרוייקט המכשפה מביה"ס בבלי רובי דואניאס חן קלימן ואלעד קוריש 28.7.2003
קובי ואילן מגלים שהשכנה החדשה בבניין היא המורה למתמטיקה שלהם. בגלל שהם בטוחים שהיא מכשפה, הם מנסים בכל כוחם להעיף אותה מהבניין. גרי מבואס שלכולם יש שיער ורק לו אין. הוא קונה תכשיר שטוען שיכול להחזיר לו את השיער בחזרה. לעודד יש מעריצה שכל הזמן הולכת אחריו.

שחקנים אורחים: עדי אבן טוב כשולי שחר, כרמל סידי כלילך, קובי מחט בתור עצמו.

21 21 כרטיס ביקור רובי דואניאס אריק זילברמן ואפרת קייזמן 29.7.2003
דודה של אילן עומדת להגיע. הם חייבים לפנות את הדירה. בנסיון אחרון להתפרסם הם מנסים להתקבל לכוכב נולד. גרי מנסה להיכנס לספר השיאים של גינס עם הקציצה הגדולה בעולם.

שחקנים אורחים: צביקה הדר בתור עצמו, אסף אשתר בתור עצמו, מורן אייזנשטיין בתור עצמה, אפי בן ישראל כמלכה קופרמן.

22 22 סוף עונת הפיג'מות רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 30.7.2003
דודה של אילן מגיעה ועודד וקובי חייבים להסתתר. הדודה בטוחה שאלונה היא החברה של אילן. הם מנסים להכריח את צביקה הדר לתת להם לשיר בתכנית שלו - לא נפסיק לשיר..

שיר: פעם ראשונה.

שחקנים אורחים: צביקה הדר בתור עצמו, אפי בן ישראל כמלכה קופרמן.

23 23 הפרק שהכי אהבתי... רובי דואניאס רובי דואניאס, אריק זילברמן, אורי הלוי, איציק קריחלי, חן קלימן, אפרת קייזמן, אלעד קוריש 3.8.2008
בפרק הזה כל המנחים מערוץ הילדים אומרים איזה פרק הם הכי אהבו אבל הם בעיקר מדברים על הפרקים שהם השתתפו.

שיר: אל תאכלו את החיות, יידישע מאמא, לבד, שיר המכולת, שקט, כולם רוקדים, הבניין מחכה לאילן, פעם ראשונה.

שחקנים אורחים: עודד מנשה בתור עצמו, עדי עזרוני בתפקיד עצמה, סופי צדקה בתפקיד עצמה, תום אבני בתפקיד עצמו, ליאת אחירון בתפקיד עצמה, מיקי גבע בתור עצמו, קובי מחט בתור עצמו.

עונה 2: 2004[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק במאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
24 1 צוות לעיניין א' רובי דואניאס אריק זילברמן ונדב פרישמן 28.3.2004
הפיג'מות מצאו עבודה כצוות בידור במלון בנתניה. עד מהרה הם מגלים שהם עושים הכל במלון, מאגדודו בבריכה ועד שטיפת כלים. האורחים, הילדים, ומנהל המלון מתעמרים בהם, ומאמללים אותם. אילן מתאהב באורחת. רוני משכנעת את גרי לנסוע לחופשה ואז הם מגלים שהפיג'מות עובדים במלון. הפיג'מות בניסיון להוכיח את עצמם הם מכינים מופע מיוחד לאורחי המלון, ערב שנקרא - "סיבת המוות רצח". עודד שאמור לשחק את הנרצח מגלה שמנהל המלון נרצח.

שיר: מלון קליפורניה.

שחקנים אורחים: אושיק לוי כעזרא, שירי סיטון כשרון, רבקה גור כגברת ברכה.

25 2 צוות לעיניין ב' רובי דואניאס אריק זילברמן ונדב פרישמן 29.3.2004
יש רוצח בבית המלון. הפיג'מות הופכים לחשודים המיידיים, עקב היחסים הרעים שהיו להם עם בעל המלון. השוטר שמגיע לחקור את הפרשה מתקשה בפיצוחה ונעזר בגרי שלא מפסיק להפליל את עצמו.

שיר: הפיג'מות חוזרים.

שחקנים אורחים: אושיק לוי כעזרא, שירי סיטון כשרון, יורם יוספסברג כשוטר, רובי דואניאס כמוטי.

26 3 ההמבורגרי מת מצחוק רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 30.3.2004
הדירה מסריחה מאד ואף אחד לא יודע למה. בחיפושים אחר הריח עודד נזכר שהיום יש לו יומולדת ומחליט לעשות מסיבה מדהימה - כמובן שלא בדירה המסריחה, אלא בהמבורגרי. הוא אינו יודע שאבא שלו, רופא שיניים מכובד, הגיע במיוחד בכדי לעשות לו מסיבת הפתעה משלו. אילן וקובי מכינים את אלונה לאודישן שיתקיים גם הוא בהמבורגרי. וכששתי מסיבות, אודישן, סרחון דירה וגז צחוק של רופא השיניים נפגשים יחד- הבלגאן רק מתחיל.

שחקנים אורחים: דב רייזר כאבא של עודד, רובי דואניאס כמחזאי.

27 4 סיאנס רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 31.3.2004
אף אחד מחברי להקת הפיג'מות לא מרוצה ממה וממי שהוא והם מעלים בסיאנס רוח שתהפוך אותם למי שהם רוצים.

שיר: סאבלימאילן.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, יותם שאו כרוח.

28 5 קחי אותי אלונה רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 1.4.2004
לאלונה נמאס מדייטים, היא מחפשת חבר קבוע ומחליטה לעשות שעשועון כמו קחי אותי שרון, כמובן שכל אחד מהשלישיה מת להיות החבר הקבוע הזה אבל זה לא יהיה קל, מולם מתחרים דג זהב ורודריגו גונזלס אך לבסוף אלונה בוחרת במנחה קובי מחט.

שיר: הפיג'מות בספרדית.

שחקנים אורחים: קובי מחט בתפקיד עצמו, רודריגו גונזלס בתור עצמו.

29 6 חייזרים רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4.4.2004
אלונה מפגישה את החבר החדש שלה, קובי מחט עם שאר חברי להקת הפיג'מות. הפיג'מות משאירים על קובי מחט רושם ראשוני נורא ואלונה לא רוצה לדבר איתם יותר. חייזרים עוזרים לעודד לעשות רושם ראשוני טוב על קובי מחט. גרי ורוני מחפשים את המתכון לפשטידת בקר בלי בשר בקארי.

שחקנים אורחים: קובי מחט בתור עצמו.

30 7 פיג'מות ברשת רובי דואניאס חן קלימן 7.4.2004
הפיג'מות רוצים להנחות תכנית טלוויזיה באינטרנט, ומוצאים להם ילד מפיק בשם אלעד. הם מנסים לגרור לשם את החבר של אלונה, קובי מחט. גרי שוכח את יום הנישואים שלו ושל שפרה, ומנסה להתחנף בכל כוחו.

שחקנים אורחים: קובי מחט בתור עצמו, ירדן ארד כאלעד כהן.

31 8 תנועת הצופים רובי דואניאס חן קלימן 8.4.2004
הפיג'מות מנחים תכנית טלוויזיה באינטרנט, והם חייבים לעשות הכל כדי לשמור על רייטינג גבוה. אלעד מתאהב ברוני. גרי מנסה לחבל בקשר בין רוני ואלעד ומצליח רק לקרב אותם יותר ויותר.

שחקנים אורחים: קובי מחט בתור עצמו, ירדן ארד כאלעד כהן.

32 9 סופר רוני רובי דואניאס חן קלימן 11.4.2004
רוני משתלטת על תכנית האינטרנט של הפיג'מות. הפיג'מות מנסים להחזיר לעצמם את התכנית שלהם, אבל מגלים שלרוני יש כוחות על-טבעיים. גרי ואלעד צריכים לבלות זמן ביחד והם מתקרבים.

שחקנים אורחים: קובי מחט בתור עצמו, ירדן ארד כאלעד כהן.

33 10 בליינד דייט רובי דואניאס אילן רוזנפלד 12.4.2004
גרי קונה להמבורגרי מיקרופון על מנת שעודד ישמע במטבח מה מזמינים מבלי לצעוק. אבל מסתבר שהרעיון של גרי והרצון של המיקרופון מנוגדים זה לזה, והמיקרופון מסרב לפעול. דבר שמביא את גרי להכריז מלחמה על המכשיר החשמלי העקשן. מסתבר שאפילו אימא של אילן לא סומכת עליו שישיג בחורה אז היא מסדרת לו פגישה עיוורת עם הבת דודה של מישהי מהעבודה שלה. מסתבר שהבת דודה היא נינט והיא מגיעה לפגישה אבל בגלל שאילן מתעב תכניות ריאליטי אז הוא בטוח שהיא פוליטיקאית.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, קובי מחט בתור עצמו, נינט טייב בתור עצמה.

34 11 הפרק האחרון? רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 13.4.2004
החברה מגלים להפתעתם שאין יותר צופים לסדרה. הם ביחד עם המפיק המסתורי של הערוץ מחליטים לנסות ולעשות כל דבר אפשרי בכדי להחזיר את הצופים לסדרה. במקביל נוצר מתח רב בין קובי מחט ואלונה החברים הטריים.

שחקנים אורחים: אילן וייס כמפיק המסתורי, קובי מחט בתור עצמו, תום אבני בתור עצמו.

35 12 סרט יפני רובי דואניאס קובי פרג' 14.4.2004
סרט מאפיה יפנית. התקופה בארץ, קשה. מצב שהביא לארגוני מאפיה זרים לחדור לגבולותינו. גרי ועודד, אלונה וברכה מתמודדים כל אחד בדרכו עם האורחים הלא צפויים.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

36 13 הטברנה של גרי רובי דואניאס אילן רוזנפלד 15.4.2004
אלונה מציגה בפני החברים את אדם, הבחור החדש שהיא יוצאת איתו ומסתבר שהוא חברותי יתר על המידה. גרי מחליט לשדרג את ההמבורגרי למשהו יותר עממי ומבקש את עזרתו של פרדי בלהפוך את ההמבורגרי לטברנה ים תיכונית. קובי מעביר את אילן קורס מזורז ב"איך להיות זמר ים תיכוני" ואז שניהם מופיעים בתור זמרים יוונים.

שיר: הבדידות והבדידים.

שחקנים אורחים: גיא זו-ארץ כאדם.

37 14 בעל הבית בא רובי דואניאס אריק זילברמן 20.4.2004
בעל הבית של אלונה מגיע ומסלק אותה מהדירה. בלית ברירה היא מתכוננת לעבור לגור עם הבנים. אסף אשתר מגיע להמבורגרי ומנהל עם גרי קרב ידיעת שירים.

שחקנים אורחים: אסף אשתר בתור עצמו, מוטי גלעדי כמזרחי.

38 15 בעל הבית הולך רובי דואניאס אריק זילברמן 21.4.2004
כולם מנסים לעזור לאלונה להיפטר מבעל הבית שלה. הוא משגע את הבנים, וגורם לגרי לרצות לשנות את חייו, מה שמביא את רוני להצטרף אליהם. רוני מבלה את היום עם גרי במסגרת יום קריירה מטעם בית הספר.

שחקנים אורחים: מוטי גלעדי כמזרחי, מיכל ורד כגברת מזרחי.

39 16 הנסיכה הפורץ והבכיין רובי דואניאס אלעד קוריש ויובל סגל 27.4.2004
נתן בן דוד של אילן מבאר שבע ברח מהבית ומגיע לאילן, הוא די ג'יי והוא רוצה להיות חלק מהפיג'מות. בצירוף מקרים נדיר החבר'ה רואים בחדשות שארע שוד בנק בבאר שבע, והתיאור של השודד תואם לתיאורו של נתן. אלונה נתקעת בשירותים של ההמבורגרי ולא יכולה לצאת.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, אברי גלעד בתור עצמו, יובל סגל כנתן קופרמן.

40 17 הפיג'מטרון רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 28.4.2004
קובי מקבל מכתב מעורך דין שמודיע לו שבת דודה של סבא רבא שלו נפטרה והיא הורישה לו מיליון פסיק שישה שקלים. אלונה מקבלת מכתב שמודיע שדוד שלה מיכה מהקיבוץ בא להתארח אצלה הערב וכשהוא מגיע היא משכנעת אותו לישון אצל אילן. מה שגורם לאילן לבלות לילה שלם ב"קיבוץ". עודד רב עם גרי ומחליט לבקש הלוואה מקובי על מנת לפתוח מקום משלו. גרי לא מוותר לו ומגייס את נתן לעזור לו לרגל אחרי עודד.

שיר: בת שישים.

שחקנים אורחים: חנן גולדבלט כמיכה, יובל סגל כנתן קופרמן, רועי איילון כעורך דין.

41 18 טבעי M רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 29.4.2004
אלונה מתכוננת לבחינות למנחים באם טבעי ולכן דורשת לדבר איתה רק אנגלית, שפה שהפיג'מות שולטים בה אבל לא יודעים לדבר. גרי מספר לעודד שהוא חשב להביא מארחת להמבורגרי ועודד תומך מאד ברעיון... ומציע את עצמו. אילן שסובל מכאב ראש נוראי פוגש את הרצון של מר לטין להיות כדורסלן במכבי תל אביב. פרדי מנסה להשיג לנתן חוזה של די-ג'י. כשהוא נכשל ומבין שזה מעט גדול עליו, הוא מביא לעזרה את אדי האח העדין של פרדי. איך זה נגמר? באם טבעי- אירופה.

שחקנים אורחים: יובל סגל כנתן קופרמן, סימון רוזנפלד כמר לטין.

42 19 פיג'מת הזהב רובי דואניאס עודד פז 2.5.2004
בפעם הראשונה בהיסטוריה מקיימת סדרת הפיג'מות טקס פרסים משלה - פיג'מת הזהב. מנחה הערב הוא יוני בלוך, מה יבחר לשיר העונה? מי יהיו שחקן ושחקנית העונה? כל זאת ועוד בטקס הכי נוצץ בטלויזיה.

שיר: מלון קליפורניה, הפיג'מות חוזרים, סאבלימאילן, הפיג'מות בספרדית, הבדידות והבדידים, בת שישים.

שחקנים אורחים: יוני בלוך בתור עצמו, יוני גרא כביי גינס, צביקה הדר בתור עצמו, רבקה גור כגברת ברכה.

עונה 3: 2004[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק במאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
43 1 פרק מצויר רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 1.7.2004
הפיג'מות נשאבים לתוך משחק טלוויזיה מרושע והופכים למצויירים. עכשיו הם צריכים להילחם בג'רי, לעבור את כל השלבים ולהציל את אלונה, אחרת הם יישארו מצויירים לתמיד.

שיר: אם הייתי יכול.

44 2 אירוביזיון רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4.7.2004
חברי הלהקה רוצים לשלוח שיר לתחרות קדם האירוביזיון ומפנטזים על זכיה במקום הראשון. רוני הולכת להיבחן לטלונובלה חדשה ביחד עם האב התומך, גרי.

שיר: אירוביזיון.

45 3 שלח לי מלאך רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 5.7.2004
לאילן נמאס מהזלזול של החבורה. הוא מחליט לפרק את הלהקה ולזרוק את החברים מהבית. הוא מצטער על היום שהוא הכיר אותם. המלאך השומר של אילן מופיע כדי להראות לו שהמצב היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

שחקנים אורחים: תכלת סמל כמירב.

46 4 פיג'מות חסרי המוח רובי דואניאס יובל סגל 6.7.2004
רוני התקבלה לטלנובלה וגרי נרגש מאד ומציע לעזור לה עם הטקסט. הוא מגלה שרוני אמורה להתנשק עם שגיא בר-נוי, שחקן טלנובלה ידוע והוא אוסר על רוני להשתתף בסדרה. השלישייה טוענים שטלנובלה זו לא אומנות וגרי המעוצבן אוסר עליהם להיכנס להמבורגרי. משעמום השלישייה מתחילים לשחק במשחק "פלייסטיישן", אך מכיוון שאין להם "פלייסטיישן" הם עושים זאת על אמת בדירה, מה שגורם לעודד להיפצע.

שחקנים אורחים: עודד מנשה כרופא, דן שקרק כשגיא בר-נוי.

47 5 מיוממה רובי דואניאס עודד פז 7.7.2004
אילן ועודד מבטיחים לאדווה, הנכדה של מר לטין לארגן מסיבת יום הולדת נוצצת לסבא שלה, בכיכובם של פרדי, נג'י ומרסל. אך כשקובי חולה ולא יכול למלא את חלקו במסיבה כל אחד מחברי הפיג'מות צריך להחליף אחת מהדמויות של קובי. גרי מתמודד עם בן זוגה החדש של רוני לטלנובלה, התוכי שרגא.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, שמרית לוסטיג כאדווה, רבקה גור כגברת ברכה.

48 6 יש דברים שרציתי לומר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 8.7.2004
הפרק האחרון של הטלנובלה שבו משתתפת רוני. גרי מנסה לשנות את רוע הגזרה אך מקבל מההפקה את התפקיד שמוציא את רוני מהסדרה. חברי הפיג'מות צרודים בגלל השיר החדש שלהם "שיר הצעקה".

שיר: שיר הצעקה.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס כבמאי, סיוון ששון כמיכל, דן שקרק כשגיא בר-נוי.

49 7 הרדיו הישן רובי דואניאס אלעד קוריש 11.7.2004
אילן עושה סדר בבוידעם ומוצא משדר רדיו ישן והוא מתחיל לשדר כל מיני תכניות. אלונה מחפשת עבודה ומחליטה להיות דיילת, עכשיו עליה רק לעבור מבחן. הבעיה שקובי ועודד "עוזרים" לה. במקביל נאג'י נבהל מברכה שהכינה לשניהם ארוחה רומנטית... הוא בורח, וברכה במטרה להחזיר אותו מכירה את חאג'י (סגן יו"ר רשות השידור) שבמקרה נראה ומתנהג כמו נאג'י.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רועי ארז כחאג'י.

50 8 צמחוני נגד מנדלבאום רובי דואניאס אלעד קוריש 12.7.2004
גרי מגיע להמבורגרי עם כאב ראש טורדני, הוא נוכח לדעת שלא פינו את הזבל, ויש רעש ברחוב. גרי מחליט להתמודד לראשות העיר, ובדרך הוא נאלץ להתמודד נגד יריבו הנצחי מהתיכון מר שמעון צמחוני. אילן מחליט ללכת למשרד שידוכים, ולמצוא את אהובת ליבו. עודד וקובי עושים מסיבה לאחיה של סיוון, האישה שאילן מצא במשרד השידוכים. בגלל שעודד וקובי לא יודעים מה זה אסתמה הם כמעט הורגים את הילד וכשסיוון מגלה היא נפרדת מאילן.

שיר: סיוון.

שחקנים אורחים: ניר רון כשמעון צמחוני, כנרת לימוני כסיוון.

51 9 אדוני ראש העיר רובי דואניאס יובל סגל 13.7.2004
גרי רץ לראשות העיר ואין לו מושג מה עושים. אילן, קובי, עודד ואלונה מחליטים לעזור ומקימים את "מטה בחירות - גרי מנדלבאום", הם יעזרו לגרי להיבחר ובתמורה גרי יפרסם את הפיג'מות. אך לצמחוני, המתמודד מול גרי ואויבו המושבע מהילדות, יש תכניות אחרות, הוא יעשה הכל כדי שגרי לא ייבחר.

שחקנים אורחים: ניר רון כשמעון צמחוני, אלי אילדיס בתור עצמו.

52 10 אני אוכל כדי לזכות רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 14.7.2004
הפיג'מות אוכלים המון יוגורט לא טעים כדי לזכות בטיסה לקוסטה ריקה. גנבים עובדים על עודד שהם חלק מהמוסד והוא חייב לתת להם את המכסים כדי לשמור על המדינה. הפיג'מות מוצאים שלגרי אין חוש טעם ולכן מכריחים אותו לאכול את כל היוגורטים. בסוף הם נותנים את הכרטיס לאלונה כדי שהם לא יריבו.

שחקנים אורחים: איציק קריחלי ואורי הלוי כגנבים, אלי אילדיס בתור עצמו.

53 11 לגור איתו רובי דואניאס אריק זילברמן, חן קלימן וניצן כהן 15.7.2004
לעודד נמאס שקובי ואילן צוחקים עליו שהוא לא החלטי והוא מחליט לעבור לגור בדירה של אלונה. הבעיה היא שגם דידי, חברה של אלונה, עוברת לגור שם, והם צריכים ללמוד להסתדר. אילן שכותב יומן אישי באינטרנט מחפש לעצמו חיים כדי שיהיה לו מה לכתוב. גרי מאמין שהוא סובל מפיצול אישיות.

שחקנים אורחים: נירית קופל כדידי, רועי אסף כמפקח.

54 12 נג'ימניה רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 18.7.2004
עודד רוצה שאילן ילמד אותו לכתוב שירים. אילן וקובי מתערבים האם הוא יוכל ללמד אותו. אילן עושה כמיטב יכולתו, אבל עודד הוא תלמיד לא קל. יועצת בית הספר של רוני, מאבחנת אצלה קשיים לפי הציור של גרי. גרי שמוחמא מהיחס לציוריו כיצירת אומנות, מתמכר לביקורות של היועצת ומזמין אותה לראות עוד ציורים שלו. קובי הולך לאכול אצל ברכה, אך ברכה מבהילה אותו וגורמת לו להיתקע בדמותו של נג'י.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, נירית קופל כדידי, שרון דוראני כיועצת.

55 13 אלונה חוזרת לחזרות רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 19.7.2004
אלונה חוזרת מחו"ל ומגלה שהחבר'ה רבו אחד עם השני, היא מחליטה לקחת את העניינים בידיים ולהשלים בין כולם בכדי שהלהקה לא תתפרק ובכדי שהיא תוכל לחזור לחזרות. גרי ורוני מנסים להתמודד עם פלישת משפחת עכברים להמבורגרי. דידי עוזבת להולנד.

שחקנים אורחים: נירית קופל כדידי.

56 14 מסטיק המזל רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 20.7.2004
עודד מהרהר בחייו ומגלה שתמיד ליווה אותו מזל רע. הוא מחליט להביע משאלה שמזלו ישתנה גם אם זה אומר שהוא צריך להתחלף במזל עם מישהו, המישהו הזה מתגלה כאילן שמתחיל להיות לו מזל רע ולעודד מתחיל להיות מזל טוב. קובי יוצא עם בחורה שמזכירה לגרי את שפרה כשהיא הייתה צעירה.

שחקנים אורחים: ליאת אחירון כשירה/שפרה צעירה.

57 15 הפתעת שווא רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 21.7.2004
כרגיל קובי, עודד ואלונה שוכחים את יום הולדתו של אילן. הם מנסים להסתיר את הפדיחה ולארגן לאילן מסיבת הפתעה. אילן שנסע להורים שלו לקבל מהם מתנת יום הולדת, נתקע במעלית עם בחורה מהחלומות. גרי ורוני צריכים להתמודד עם אזעקה מהסיוטים שלהם.

שיר: יום הולדת לאילן.

שחקנים אורחים: סיוון קליין בתור עצמה.

58 16 לפרק את גרי רובי דואניאס איציק קריחלי ואורי הלוי 22.7.2004
השלישיה צוחקים על שיר שאלונה כתבה וכאן מתחיל הבלאגן. אלונה מחליטה לעזוב את הפיג'מות ולעבור ללהקת בנות קצת יותר "מושלמת", הבנים בעקבות עזיבתה של אלונה מנסים לפצח את סוד ההיגיון הנשי. גרי בעזרת פסיכולוג, מנסה להתחבר עמוק לתוך תוכו ולמצוא את הצד שאף פעם לא יצא החוצה.

שיר: רק אותך אוהב, יוסי בניון.

שחקנים אורחים: ערן בן זאב כפסיכולוג, קרן וולף כגיטריסטית.

59 17 ושוב לפני סיום רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 25.7.2004
התיכון שבו למדו הפיג'מות בסכנת סגירה. כדי לגייס כספים הפיג'מות מחליטים לאחד את הלהקה שהקימו בתקופת התיכון, והם יוצאים לחפש אחרי חבריהם ללהקה. גרי מנסה למלא את ההמבורגרי ומפרסם מודעות בעיתונים קטנים ומוזרים.

שיר: הקסדות.

שחקנים אורחים: עידן ויצמן כמושון, טירן כהן כבן-בן.

60 18 סוף סוף רובי דואניאס אריק זילברמן וחן קלימן 26.7.2004
הפיג'מות עורכים מסיבת סיום בהמבורגרי, מחפשים סוף הולם לעונה השלישית, ובדרך מנסים לאחד את הלהקה הישנה שלהם "הקסדות" ולהציל את בית הספר התיכון שלהם.

שיר: המסיבה של הפיג'מות.

שחקנים אורחים: עידן ויצמן כמושון, טירן כהן כבן-בן, טל מוסרי בתור עצמו.

61 19 האמת לאמיתה יוני גרא אין כותב 27.7.2004
פרק דוקומנטרי העוקב אחר התחושות, המחשבות והמתרחש מאחורי הקלעים של הפקת הפיג'מות.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, נאוה קולטון בתור עצמה.

62 20 זה זה או זה זה רובי דואניאס רובי דואניאס 28.7.2004
שעשועון בנוסח הפיג'מות. בהנחייתו של יואב צפיר - שאלות, התקלות שירים ושעשועים.

שיר: אירוביזיון, שיר הצעקה, סיוון, יום הולדת לאילן, רק אותך אוהב, יוסי בניון, הקסדות.

שחקנים אורחים: יואב צפיר בתור עצמו.

עונה 4: 2006[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק במאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
63 1 מה? רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 13.8.2006
מר לטין תובע את הסדרה על עוגמת הנפש והשחתת התרבות ובעיקר על ביטול הסדרה הקומית שלו עצמו.

שיר: תאמינו לפרדי.

שחקנים אורחים: אלונה טל בתור עצמה, נדב אסולין כבדש, רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, רובי דואניאס בתור עצמו.

64 2 צופן הפיג'מות רובי דואניאס יובל סגל ואלעד קוריש 14.8.2006
השלישייה לא רוצים שנתן יגור איתם וכאשר נפטר אחד הדיירים בבניין הם יעשו הכול כדי שנתן יכנס לדירה שהתפנתה. גרי מחליט לסגור את ההמבורגרי.

שיר: למה עזבת ככה.

שחקנים אורחים: רונה לי שמעון בתור עצמה, רובי דואניאס בתור עצמו, עידו תדמור בתור מר בורגנהיים.

65 3 תחרות כישלונות רובי דואניאס קובי פרג' ועודד פז 15.8.2006
הפיג'מות מנסים לזכות בתחרות כשרונות. ימית מנסה להתקבל לפיג'מות. נתן מנסה לרהט את ביתו החדש. גרי מנסה להיות סטנדאפיסט.

שיר: נסיכת האגדות.

שחקנים אורחים: אריה צ'רנר כאלברט, יובל אברמוביץ' כמנחה התחרות, רובי דואניאס כמוטי.

66 4 חנוכת בית רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 16.8.2006
גרי מנסה להשכיר את המרתף המטונף. נתן קופץ על ההזדמנות ומציע לקנות את המחסן ובתמורה גרי ייתן לו לעשות שם את מסיבת חנוכת הבית שלו.

שיר: שיר המחסן.

67 5 פרדי על הבוקר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 17.8.2006
החבורה מפטרת את פרדי רק שאז בדיוק צריך מפיק. גרי מנסה להתחמק מההבטחה שנתן לרוני לנסוע לחו"ל.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, רבקה גור כגברת ברכה.

68 6 הדור הבא רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20.8.2006
הפיג'מות מתכננים קליפ לשיר החדש שלהם "כמה זה כואב". גרי בעידודה של רוני קונה טלפון חדש מהדור הבא. אלונה רוצה להשתתף בעונה 4.

שיר: כמה זה כואב.

שחקנים אורחים: אלונה טל בתור עצמה, רונן דוידוב כמוכר, רובי דואניאס בתור עצמו.

69 7 כן לא שחור לבן רובי דואניאס רובי דואניאס ויובל סגל 21.8.2006
ימית מזמינה את הפיג'מות אליה לדירה. גרי מחליט להצטרף לחוג לצילום אומנותי. לרוני יש חבר חדש. עודד מחליט לשחק עם עצמו כן לא שחור לבן.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, ידידיה ויטל כדין.

70 8 עכבר רובי דואניאס רובי דואניאס ויובל סגל 22.8.2006
גרי לא מקבל את העובדה שהוא מקריח ועובר בדיקות. בשעה שהוא מחכה לתוצאות הוא הורג בטעות את עכבר המחמד של רוני. ימית ונתן לא מרוצים מהדמויות שלהן בסדרה.

שיר: עכבר.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, אברהם סלקטר כדוקטור.

71 9 מ"ס מנדלבאום רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 23.8.2006
גרי רושם את הלהקה כקבוצת כדורגל בליגה למקומות עבודה וסוחר הנשק המיליונר יורי גרך גרוסביץ מעוניין לרכוש אותה.

שחקנים אורחים: קלים קמנקו כיורי גרך גרוסביץ.

72 10 לוק סטוק ושתי מכונות כביסה רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 24.8.2006
אילן מגלה שמכונת הכביסה השתגעה. גרי וקובי מגלים שהם יכולים ליצר יין משובח במרתף של ההמבורגרי. נתן מתגלה כגאון במשחקי קלפים.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רובי דואניאס בתור עצמו.

73 11 הניצב והיתר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27.8.2006
הפיג'מות מתקבלים לעבודה בסוכנות ניצבים והולכים לשחק בהשמיניה. לנתן יש בפעם הראשונה בחייו דייט. את שייקה, בנו המופרע של גרי, זרקו מהגן.

שחקנים אורחים: דון לני-גבאי בתור עצמה, דורין יוחננוף כרותם, אלי דראי כניצב, רובי דואניאס בתור עצמו.

74 12 המבורגריה קטנה בטירוף רובי דואניאס יובל סגל וקובי פרג' 28.8.2006
נתן ואילן כותבים עיבוד למחזמר חנות קטנה ומטריפה רק שאצלם זו נקניקיה מוזרה שמנסה להשתלט על העולם. פרק שכולו שירים ריקודים והמון דברים מוזרים.

שיר: המבורגריה קטנה בטירוף, ימית ועודד, שיר הנקניקיה, עמוס אוז, עודד הרוצח.

שחקנים אורחים: מיכל רשף בתור עצמה, רובי דואניאס כעמוס אוז.

75 13 שיר מקורי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 30.8.2006
תוכנית טלוויזיה בהנחיית חמי רודנר העוקבת אחרי להקת הפיג'מות ומנסה לגלות מי המנהיג שלה בזמן שהלהקה צריכה לכתוב שיר מקורי.

שיר: שיר מקורי לא שלנו.

שחקנים אורחים: חמי רודנר בתור עצמו, אלונה טל בתור עצמה, רובי דואניאס בתור עצמו, רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין.

76 14 התחתונים רובי דואניאס אילן רוזנפלד ויובל סגל 31.8.2006
נתן מגלה שהתחתונים של גברת ברכה נפלו מחבל הכביסה אל החלון שלו ביום שההורים שלו באים לביתו. גרי מעסיק את קובי ועודד בתור שליחים ומריץ אותם ברחבי ת"א.

שחקנים אורחים: רן דנקר בתור עצמו, רבקה גור כגברת ברכה, רובי דואניאס בתור עצמו.

77 15 צמחוני נגד מנדלבאום חלק ג רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 3.9.2006
חלק שלישי בעימות בין גרי לצמחוני. רק שהיום צמחוני עובד כראש מחלקת גבייה בעירייה. רק כוחות המשטרה יעזרו לגרי במלחמתו בבירוקרטיה.

שחקנים אורחים: ניר רון כשמעון צמחוני, בת-אל פאפורה כרוזנצוויג.

78 16 שם קוד מוסטש רובי דואניאס יובל סגל ואלעד קוריש 4.9.2006
המוסד רוצה את אילן. עודד רוצה להיות ג'יימס בונד. נתן רוצה שאחותו תלך. קובי רוצה את אחותו של נתן. גרי רוצה להתקין מצלמות אבטחה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, אלי אליוביץ כסוכן מוסד, שיר גדני כדנה.

79 17 הישרדות רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 5.9.2006
הפיג'מות כלואים בדירה בלי אוכל ומים כמו בתוכנית המציאות הישרדות. גרי מנסה למצוא מנה ייחודית להמבורגרי.
80 18 רינגטון רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 6.9.2006
גרי כותב את ההספד של עצמו. הפיג'מות מנסים לייצר רינגטונים בכדי להתפרסם.

שיר: רינגטון פופ, רינגטון ראפ, רינגטון מזרחי, רינגטון חרדי, זינה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין.

81 19 להתחיל מחדש רובי דואניאס עודד פז ואילן רוזנפלד 7.9.2006
תוכנית טלוויזיה בערוץ החיים הנפלאים סוחפת את כולם להתחיל דף חדש בחייהם. קובי מחליט להשלים בגרויות. אילן מתנדב בקהילה. עודד לומד נהיגה. ימית מנסה לעבור את הפסיכומטרי.

שחקנים אורחים: אלונה טל בתור עצמה, דובי גל כדאלי ככה.

82 20 סנו-קר רובי דואניאס יניב פולישוק 10.9.2006
טורניר הסנוקר שנערך בהמבורגרי מצולם לערוץ חמש מינוס. סיפורם של ארבעת המתמודדים שהגיעו אל חצי הגמר: קובי, ימית, גרי והזמרת רונית מגה-סטאר.

שחקנים אורחים: אפרת בוימולד כרונית מגה-סטאר, יוני גרא כביי גינס.

83 21 נקמת הפוזלת ממצריים רובי דואניאס רובי דואניאס, קובי פרג' ואלעד קוריש 11.9.2006
השגרירות המצרית עוברת אל מול ההמבורגרי. עודד מתאהב בבת של השגריר. גרי, נתן ואילן יורדים לסיני לחפש פוזלת. עודד וקובי הופכים את ההמבורגרי לחומוסיה.

שחקנים אורחים: ענת מגן-שבו כאימאן, מתי סרי כאבויה נאסר, אוהד איריס כחמוד.

84 22 ההפך הוא הנכון רובי דואניאס עודד פז ואילן רוזנפלד 12.9.2006
שגיב, חבר הילדות של נתן מגיע לתל אביב ונתן מציע לו להתארח אצלו. ימית מתאהבת בשגיב. גרי משכיר את מרתף החזרות של הפיג'מות לחברה סלולרית אשר מתקינה שם אנטנה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, עומר ברנע כשגיב.

85 23 בז'רנוס רובי דואניאס רובי דואניאס, קובי פרג' ואלעד קוריש 13.9.2006
לבניין עובר מאפיונר מפחיד ומשליט סדר חדש בוועד הבית בהמבורגרי. אפילו בלהקה ולימית נמאס מתפקידה בסדרה והיא מחליטה לנצל את כישוריה כפסיכולוגית. עודד ואדי פותחים סלון יופי.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, יובל סמו כמוטי בז'רנו, יוני גרא כביי גינס, אודי דרור כצדוק.

86 24 חלליות או לא להיות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 14.9.2006
אילן וימית יוצאים לצלם מפורסמים. נתן ונג'י יוצאים לטורניר שש-בש. גרי נחטף ע"י חייזרים.

שחקנים אורחים: עמוס שוב כחייזר.

87 25 מכירת חיסול סוף עונה רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 17.9.2006
לאט לאט מגלים שחקני הסדרה שהדמיות שלהם מחוסלות אחת אחרי השניה.

שיר: למה עזבת ככה.

שחקנים אורחים: אלונה טל בתור עצמה, רבקה גור כגברת ברכה, ניר רון כשמעון צמחוני, סימון רוזנפלד כמר לטין, עומר ברנע כשגיב, נאוה קולטון בתור עצמה.

עונה 5: 2008[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק במאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
88 1 הפיג'מות חוזרים רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 1.9.2008
פרק פתיחה חגיגי בו דנה עוזרת לפיג'מות לרדת מגן העדן של הסדרות (וגרי מהגיהנום) בחזרה לעולם האמיתי.

שחקנים אורחים: דון לני-גבאי בתור עצמה, מירב פלדמן בתור עצמה, תום אבני בתור עצמו, הדר לוי בתור עצמה, איתי שגב בתור עצמו, ישראל אהרוני בתור עצמו, יובל סגל כנתן קופרמן/אלוהים, אריה צ'רנר כאלברט, נדב אסולין כבדש, שגב נווה בתור מעריץ.

89 2 פרק עם פוטנציאל רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2.9.2008
המקום כמו בכל תחילת עונה בשיפוצים. גרי סובל מבת אחותה של שפרה - דנה. ימית פורשת מהפיג'מות והם רוצים לפרק את הלהקה עד שדנה מגיעה ומחליפה את ימית.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, אריה צ'רנר כאלברט, רובי דואניאס בתור עצמו.

90 3 פרק 3 עונה 5 קלאסי רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 3.9.2008
ימית מספרת לדנה על הסדרה ודמויותיה. שודד משתלט על ההמבורגרי.

שחקנים אורחים: עידו מוסרי כשודד, אדר אשתר כשוטר, סימון רוזנפלד כמר לטין.

91 4 בלתי מושגת רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4.9.2008
גרי ורוני מנסים להרוויח כסף על גבם של הפיג'מות המחזרים אחרי דנה. כולל צילומים נדירים מתוך השירותים של חדר החזרות של הלהקה.

שיר: בלתי מושגת.

92 5 דפקט הפרפר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7.9.2008
עודד בודק את האפשריות הגלומות באפקט הפרפר. אילן ומרסל פוארו מחפשים אשמים למה גרם לביטול ההופעה שלהם.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, אלי דראי כניצב.

93 6 שרה טבעות רובי דואניאס רובי דואניאס 8.9.2008
פרק שבו הקהל שהקליט את הפרק יוכל להרכיב לעצמו את העלילה שהוא בוחר בה, ועם איזו דמות הוא רוצה להמשיך בסיפור תעלומת הטבעת.

שיר: שרה טבעות.

שחקנים אורחים: אריה צ'רנר כאלברט, נויה מנדל ככרמית שטראוס.

94 7 דיסאוריינטציה רובי דואניאס רובי דואניאס 9.9.2008
בגלל שקר שאילן וקובי סיפרו לעודד, עודד חושב שהוא בהריון. גרי מחפש דרכים להתעשר בקלות.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, הילה ערן כהילה.

95 8 גשר רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 10.9.2008
ימית עומדת לסיים קורס בגישור, ובשעה שהיא מנסה לגשר בין קובי לעודד גרי מנסה לגשר בין אילן לסיוון, ההיא שעודד וקובי כמעט והרגו את אחיה.

שחקנים אורחים: כנרת לימוני כסיוון.

96 9 צמחוני נגד מנדלבאום חלק ד רובי דואניאס רובי דואניאס 11.9.2008
בדש השטן משתלט על העולם, משחרר את צמחוני מהכלא וגרי מתמודד שוב עם הגדול שבאויביו.

שיר: העולם מורכב מלבן ושחור.

שחקנים אורחים: נדב אסולין כבדש, ניר רון כשמעון צמחוני.

97 10 מתנות בחינם רובי דואניאס יוני גרא ואלעד קוריש 14.9.2008
לאילן יש חברה חדשה שמאמינה בפאנג שוואי שמשגעת את קובי. עודד וגרי מנסים להתעשר בהדרכת הספר של קוואסקי. לדנה יש קופון למספרה שלא נגמר.

שחקנים אורחים: מירב פלדמן כמעיין.

98 11 הצרפתים באים רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 15.9.2008
הרבה תיירים מגיעים מצרפת. מישהו יכול וצריך לעשות מזה המון כסף, חושבים גרי ופרדי ומקימים את מלון הבוטיק "פרדי'ז הוטל" קריזינס קלאב ונותנים להם לישון בבית של השלישייה בלי אישור של אילן.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, אלברט אילוז כחוזה, שירן זהבי כג'ורג'ט.

99 12 הצרפתים הולכים רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 16.9.2009
אילן מגלה על מה שגרי ופרדי עשו ומסכים לשתף פעולה. גרי וחברי הפיג'מות לוקחים את הצרפתים לטיול ב"כור האטומי של מדינת ישראל" שהוא בעצם המחסן של ההמבורגרי.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, אלברט אילוז כחוזה, שירן זהבי כג'ורג'ט.

100 13 פרק 100מם רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 17.9.2008
המון אורחים מגיעים למסיבת ההפתעה שמאורגנת לכבוד פרק ה100 של הפיג'מות. ההפקה נותנת מסך לבן גדול יותר לוותיקי הסדרה שהם נתקעים בו כל הפרק.

שחקנים אורחים: תום אבני בתור עצמו, קובי מחט בתור עצמו, טל מוסרי בתור עצמו, מירב פלדמן בתור עצמה, אריה צ'רנר כאלברט, ניר רון כשמעון צמחוני, נדב אסולין כבדש, רבקה גור כגברת ברכה.

101 14 פיתוח קול רובי דואניאס עודד פז 18.9.2008
בגלל ביקורת נוקבת חברי הלהקה הולכים ללמוד פיתוח קול וגרי לוקח קורס בבישול מולקולארי.

שיר: הכל כולל הכל.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, יובל שם-טוב כמיקי, רובי דואניאס בתור עצמו.

102 15 המבול רובי דואניאס יובל סגל 21.9.2008
עודד חולם שאלוהים אומר לו לבנות ספינה ולהציל את האנושות מהמבול.

שיר: עודד.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, יובל סגל בתור אלוהים.

103 16 פרק כשר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 22.9.2008
גרי רוצה להשיג להמבורגרי תעודת כשרות ולהרחיב את קהל הלקוחות שלו. הפיג'מות מחליטים לגייר את השירים שלהם.

שיר: אל תאכלו את החיות הגרסה הדתית, הפיג'מות חוזרים הגרסה הדתית.

שחקנים אורחים: אסף אשתר כמשגיח כשרות, יפתח קרזנר כרבי.

104 17 כה אמר זרתוסתרא רובי דואניאס רובי דואניאס 23.9.2008
חברי להקת הפיג'מות וגרי מנסים להמציא פורמט חדש לשעשועון ידע בשביל כסף.
105 18 אבא'לה רובי דואניאס יובל סגל 24.9.2008
הפיג'מות חוזרים הביתה ומגלים שאבא של גרי יושב במטבח שלהם. אבא של גרי, גברת ברכה, מר לטין ובעל הארנק מהעונה הראשונה משתלטים על התכנית.

שחקנים אורחים: טוביה צפיר כפישמן מנדלבאום, רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, יוסי סגל כאיש זקן.

106 19 פיק פיק פוק רובי דואניאס רובי דואניאס 25.9.2008
הפיג'מות וגרי מפיקים קלטת ילדים לטף "פיק פיק פוק" כדי לעשות כסף.

שיר: בוקר טוב, פיק פיק פוק, האיש הרע, יצאנו לדרך, שיר סיום.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו.

107 20 תעלומת הטמגוצ'י רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 28.9.2008
לגרי סגרו את ההמבורגרי והוא פונה לקריירה חליפית כבלש פרטי כדי לחפש מה קרה לטמגוצ'י של דנה.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו.

108 21 עסק מסריח רובי דואניאס רובי דואניאס 29.9.2009
פרק מיוחד עם ריחות. בתחילת הפרק הפיג'מות יבקשו מהקהל להביא לצורך הצפייה במפיצי ריח שונים, הצטיידו באמצעי כתיבה. במהלך הפרק ישולבו הריחות והקהל יוכל להשתתף בחוויה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

109 22 ארצה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2.10.2008
גרי מאבד את החולצה שלו. הפיג'מות פוגשים במהפנט שהופך את אילן לכלב.

שחקנים אורחים: שי פלד כמהפנט.

110 23 מסודרים רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 5.10.2008
הפיג'מות וגרי מקימים עם ערן זרחוביץ' את "קפה אלונה" והופכים לעשירים בזכות זה.

שחקנים אורחים: ערן זרחוביץ' בתור עצמו, שרון טייכר כסטנלי.

111 24 סוף העולם רובי דואניאס יניב פולישוק ועודד פז 6.10.2008
הפיג'מות מתמודדים עם הידיעה שעוד ארבע ימים מטאור גדול עומד לפוצץ את כדור הארץ, כל אחד בדרכו המיוחדת.

שחקנים אורחים: טל מוסרי בתור עצמו, קובי מחט בתור עצמו, תום אבני בתור עצמו, ישראל אהרוני בתור עצמו, רבקה גור כגברת ברכה, אריה צ'רנר כאלברט, ליהי אלון כליהי, נדב אסולין כבדש, ניר רון כשמעון צמחוני, סימון רוזנפלד כמר לטין.

112 25 גיבורי העל-אק רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 7.10.2008
בוקר אחד קמו הפיג'מות וגילו שיש להם כוחות על. גרי גם מגלה שיש לו כוחות על אך הוא משתמש בהם בשביל להיות נבל.
113 26 אח שלו רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 12.10.2008
חברי להקת הפיג'מות פוגשים מתקשרת עם רוחות שמשנה את חייהם. אילן מנסה לעשות תחקיר לעיתון. אחיו התאום של גרי מגיע להמבורגרי.

שחקנים אורחים: שרה וינו-אלעד כאשתו של ברי.

114 27 סלברקה רובי דואניאס עודד פז ויוני גרא 13.10.2008
עודד הופך למפורסם בגלל שהוא יוצא עם כוכבת. כולם מנסים לנצל אותו ואת המצב.

שיר: אמיתי.

שחקנים אורחים: אליענה בקייר בתור עצמה, יוני גרא בתור ביי גינס.

115 28 הפרק שלכם רובי דואניאס אורי רוזנברג, זיו הרמלין-שד"ר ושמוליק חוגי 15.10.2008
מבוסס על 3 סיפורים של המבצע שהיה עם ערוץ הילדים שהכותבים שלהם זכו בתחרות. "התנדבות עולה בבריאות", "מי הסגיר את הקציצה שלי?" ו"פרסומת בפיג'מה".

שיר: פרסומת פיג'מה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רובי דואניאס בתור עצמו, גדי רבינוביץ' כאפי רינת.

116 29 אפס אפס אפס רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 16.10.2008
פרק מתח העוסק בפרשיית ריגול המתחילה עוד בסוף המאה הקודמת. מתגלה שעודד הוא סוכן רדום מאז שהשתילו בו צ'יפ שהוא היה במסע לפולין. המוסד מחפש את הסוכן ועוצרים את כל הפיג'מות.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, אייל נחמיאס כסוכן מוסד.

117 30 כל האמת רובי דואניאס רובי דואניאס ואתי חסון 17.10.2008
גרי מדגים לדנה איך לחסוך על חשמלאי. חברי הפיג'מות מתמודדים עם המטופל של ימית שיצא מהכלא, החליט להיות שף ומכין מאכלים מגעילים.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רובי דואניאס בתור עצמו, שרון רג'יניאנו כאלי.

118 31 במדבר רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 19.10.2008
בסוף ליל הסדר נפגשים כולם בהמבורגרי וחושבים למה בכלל צריך את ליל הסדר.
119 32 מזל סרטן רובי דואניאס רובי דואניאס ואתי חסון 20.10.2008
עודד מחליט לגדל סרטן מחמד ולהגיד שיש לו סרטן, החבורה מבינה אותו לא נכון. גרי נקרא להתייצב לשרות מילואים והוא מנסה להתחמק.

שחקנים אורחים: ישראל קטורזה כד"ר חי, יוסי ואסה כחייל.

120 33 משפחה חורגת אותך רובי דואניאס יוני גרא ואלעד קוריש 22.10.2008
קובי, אילן ועודד נפגשים עם הבנות מפורום השירה של ימית. דנה מסדרת לגרי את הקואצ'ר אלון דל, מהתוכנית "משפחה חורגת אותך".

שחקנים אורחים: יוסי טולדו כאלון דל/נתן דך.

121 34 חצילו רובי דואניאס אילן רוזנפלד ויוני גרא 23.10.2008
העירייה מתריעה שהבניין לפני קריסה! אבא של אילן מגיע לדירה של הפיג'מות ומכריח אותו להשתתף בפרסומת. קובי ועודד מנסים לעזור לגרי להפוך את המקום למצליח.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רמי ברוך כאבא של אילן.

122 35 חתונת הכסף רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 26.10.2008
שפרה מגלה שגרי שכח את היום נישואים, אז הם החליטו לעשות את חתונת הכסף שבו דוד של גרי בא. הפיג'מות רוצה לשיר שיר לכבוד החתונה ללא הצלחה.

שחקנים אורחים: הוגו ירדן כדוד רפאל.

123 36 לא מצחיק רובי דואניאס רובי דואניאס ואילן רוזנפלד 27.10.2008
אחרי עונה שלמה התסריטאים לא מצאו משהו מצחיק שיהיה לפרק, אז הפיג'מות ניסו המון דברים לעשות כמו ללכת לקניון ולטיולים מסוימים וגם להזמין מפורסמים אך עדיין לא היה מצחיק.

שיר: המסיבה של הפיג'מות גרסת הזקנים.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, רובי דואניאס בתור עצמו, גילה אלמגור בתור עצמה, רן דנקר בתור עצמו, שגב נווה כילד.

עונה 6: 2010[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק הבמאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
124 1 מלכה קופרמן רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 1.9.2010
הפיג'מות חוזרים! אבל לא רק הם, גם הדודה של אילן חוזרת מהשליחות בוינה והיא רוצה למכור את הדירה שלה.

שיר: מלכה קופרמן, עוד עונה, נתן חוזר, אהבה של ימית, חייב ללכת, אהבה של אילן, כמו מלכה, כבוד השר.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, אפי בן ישראל כמלכה קופרמן.

125 2 משהו שקרה בין העונות או יסורי עודד רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2.9.2010
נתן מספר לגרי שהוא אלוהים וגם מספר לו מה קרה בין העונות.

שחקנים אורחים: ירמי קפלן בתור עצמו, נדב אסולין כבדש.

126 3 פרק 3 עונה 6 קלאסי רובי דואניאס רובי דואניאס 5.9.2010
גרי מגלה את ויקיפדיה ומחליט לערוך את הערכים של חברי הפיג'מות כדי להפוך את זה לעולם החלומות שלו. גרי מגלה שכל מה שהוא עורך באמת מתגשם.

שחקנים אורחים: טל מוסרי כאילן, ניר רון כשמעון צמחוני.

127 4 אילי שחמט רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 6.9.2010
ההמבורגרי מארח טורניר שחמט כשהעולם התחתון נכנס למקום ומנסה לקבוע את זהות המנצחים.

שחקנים אורחים: שלומי קוריאט כאבי הטחול, יוני גרא כביי גינס.

128 5 אדי פולישוק רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7.9.2010
הפיג'מות כותבים יצירה לסטודיו של אתי פולישוק. פאוקר ממנדלבאום בלש פרטי מבקר בסדרה. נתן מראה לימית את המשחק החדש שהוא יצר.

שחקנים אורחים: ישראל קטורזה כד"ר חי, אתי פולישוק בתור עצמה, ליאור פאוקר כפאוקר שלוש.

129 6 ג'ינה רובי דואניאס רובי דואניאס 8.9.2010
אילן מנסה להתקבל לפסטיבל הפסנתר. יוצאת שדה מהמנורה שאותה קנה נתן.

שחקנים אורחים: רותם אבוהב כג'ינה, נדב אסולין כבדש.

130 7 עולם חכם רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 12.9.2010
בבניין של הפיג'מות מותקנת מערכת מחשוב חכמה ששולטת על הכל וגם על הפיג'מות.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, גולן אזולאי כמנהל, ליבי בן עמוס כמחשב.

131 8 תעשה לי טובה רובי דואניאס יובל סגל 13.9.2010
חברי הפיג'מות מבקשים זה מזה להגן ולשקר אחד עבור השני והכל מסתבך.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו.

132 9 פינג רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 14.9.2010
הפיג'מות שכחו את יום ההולדת של איינשטיין ומארגנים לו טורניר פינג בחסות "דונג" בהמבורגרי.

שיר: שירו של איינשטיין.

שחקנים אורחים: סמי הורי כדותן, אריה צ'רנר כאלברט, אלי דראי כניצב.

133 10 אחד באפריל רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 15.9.2010
אחד באפריל זה לא רק זמן נהדר לעבוד אחד על השני אלא גם יום ההולדת של הלהקה, אבל המתיחות יוצאות משליטה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, שי גולדשטיין בתור עצמו.

134 11 צמחוני נגד מנדלבאום חלק ו רובי דואניאס רובי דואניאס 16.9.2010
לפיג'מות אין עלילת משנה כי גרי נעלם. הם מנסים להציל אותו מצמחוני שבכלא.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס כמוטי, רבקה גור כגברת ברכה, ניר רון כשמעון צמחוני, סימון רוזנפלד כמר לטין, נדב אסולין כבדש, אדר אשתר כשוטר.

135 12 אגדה יפנית רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 19.9.2010
גרי מנסה לפתור את משבר המים של ישראל. אילן מחזר אחרי זמרת יפנית שמגיעה לארץ ורוצה שהפיג'מות ילוו אותה בהופעותיה.

שחקנים אורחים: אריה צ'רנר כאלברט, עדן צוקהירה כעדן.

136 13 צר עולמי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20.9.2010
עודד מגדל נמלים. ימית מטפלת בגרי בעזרת דמיון מודרך. נתן וקובי ממציאים מנוע ירוק.

שחקנים אורחים: אריה צ'רנר כאלברט.

137 14 אומנות הפיתוי רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 21.9.2010
ימית יוצאת עם כדורגלן מפורסם רק שהיא לא מבינה בספורט הזה בכלל. קובי רוצה סצנה רומנטית. לנתן ועודד יש דייט.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, שגיא אדרי כאיתן שפלר.

138 15 ג'ורה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 22.9.2010
הפיג'מות מייצרים קלטת חינוכית לילדים ללימוד התרבות העיראקית.

שיר: אני מפה, ילקוט, בואו ונלך, הצלחנו.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רובי דואניאס בתור עצמו.

139 16 וולמן רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 26.9.2010
אחרי שאילן וקובי מכבסים בטעות את ארליך, מגיע לשבעה הדוד שלו, וולמן שנתן בנה. גרי, ימית ודנה מכינים לוח שנה להמבורגרי.

שיר: וולמן.

140 17 פעילויות על טבעיות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27.9.2010
ימית מנסה להכין סרט דוקומנטרי אבל פעילויות על טבעיות מפריעות לה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, רובי דואניאס בתור עצמו.

141 18 על פעילויות על טבעיות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 28.9.2010
גרי מכין סרט דוקומנטרי על הסרט דוקומנטרי של הפיג'מות.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

142 19 תוציאו את זה החוצה רובי דואניאס יובל סגל 29.9.2010
כל הפיג'מות מתחילים להיות מתוסכלים חוץ מאילן שרגיל לזה. נתן נותן את הדברים שלו למתוסכלים כדי שירגעו והם נהיים מכורים. אילן מתעצבן שכולם מכורים במסך הלבן, נתן משדר את זה לכל ישראל ואילן נהיה מפורסם ומכור לטכנולוגיה.

שיר: אילן תחזור.

שחקנים אורחים: יוני גרא כביי גינס.

143 20 X רובי דואניאס יובל סגל 3.10.2010
האקס של דנה מחליט להשקיע בלהקת הפיג'מות וגם בסדרה אבל דנה יכולה למצוא עצמה בחוץ. בגלל שהרבה מתקשרים לגרי כי הם חושבים שהוא מתקן חפיצם טכנולוגיים הוא נותן לנתן את העבודה לתקן להם.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, בן פרי כעומר, רובי דואניאס בתור עצמו.

144 21 מציאות דמיונית או דמיון מציאותי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4.10.2010
הפיג'מות משחקים בעולם הווירטואלי של נתן במשחק חדש שלומד ומתפתח.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, אריה צ'רנר כאלברט.

145 22 XO רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 5.10.2010
הפיג'מות עורכים שעשועון ידע בנושא הפיג'מות עם זוכי שעשוען ידע בנושא הפיג'מות.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו.

146 23 הכל בכוכבים רובי דואניאס יובל סגל 6.10.2010
ימית לא מאמינה באסטרולוגיה. דנה מנסה לשכנע אותה שיש בזה משהו. גרי רוצה ללכת לירח. עודד ונתן עושים תכנית בישול.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו.

147 24 הפרק הלפני אחרון רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7.10.2010
הפיג'מות בטוחים שזה הפרק האחרון של העונה אז הם משאירים הרבה סופים מותחים לסדרה.

שחקנים אורחים: רז שפירא כאחות, רובי דואניאס בתור עצמו, סימון רוזנפלד כמר לטין, רבקה גור כגברת ברכה, איתי עמיר כיואב.

148 25 הפרק שאחרי, הפרק שלפני רובי דואניאס רובי דואניאס 10.10.2010
הפיג'מות מגלים שהפרק הקודם הוא לא האחרון ונאלצים לסגור את כל הסופים שהם השאירו פתוחים.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, איתי עמיר כיואב.

עונה 7: 2011[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק הבמאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
149 1 אילן בממלכת ההמבורגרים רובי דואניאס יובל סגל 1.9.2011
הפיג'מות זוכים לסיור בו הם מגלים מה באמת קורה בהמבורגרי.

שיר: זאזי בזאזי, בוא איתי.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו, יוני גרא כביי גינס.

150 2 יאללה הפקות רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 4.9.2011
פרדי פותח חברת הפקות וההפקה הראשונה היא הדרדסים הדור הבא.

שיר: תתביישי.

שחקנים אורחים: רבקה גור כדרדסבא, רובי דואניאס בתור עצמו.

151 3 הוא בא. מה? רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 5.9.2011
הנשיא האמריקאי אובמה מגיע לביקור בישראל ולארוחת צהריים בהמבורגרי.

שחקנים אורחים: מושיק גלאמין כסוכן.

152 4 הפרק הקצר ביותר אי פעם רובי דואניאס רובי דואניאס 6.9.2011
הפיג'מות מנסים לייצר את הפרק הקצר ביותר ששודר אי פעם בטלויזיה.

שיר: שיר לחלטורות.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, אריה צ'רנר כאלברט, רובי דואניאס בתור עצמו.

153 5 מיתפטור רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 7.9.2011
הקרב על כספי הפיצויים אותם יקבל עודד מגרי במידה ויפוטר. ימית מנסה לטפל בקלפטומן.
154 6 אחות שלה רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 8.9.2011
אגמית, אחות של ימית מגיעה לביקור פתע בישראל. גרי מחליט להיות גותי.

שיר: אנחנו סובלים

שחקנים אורחים: ירדן הראל כאגמית סול, רובי דואניאס בתור עצמו.

155 7 מי גנב ת'עוגיות? רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 11.9.2011
הבלש מרסל פוארו והבלש גרי מנדלבאום מתחרים ומתחרעים על חידה בלשית.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, אדר אשתר כשוטר.

156 8 אלה הם חייך רובי דואניאס רובי דואניאס 12.9.2011
צמחוני נפרד מהפיג'מות בתכנית חגיגית וממלכתית בהנחיית יהורם צוברבולר.

שחקנים אורחים: ניר רון כשמעון צמחוני.

157 9 3333 רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 13.9.2011
בשנת 3333 לספירה תגיע חבורת ילדים לבקר במוזיאון ההולוגרמי של הפיג'מות.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, גיל דסיאנו ביטון כקראקר מייקר.

158 10 היצ'קוק רובי דואניאס יובל סגל 14.9.2011
הפיג'מות מצדיעים לאומן המתח והמיסתורין אלפרד היצקוק בפרק שחור לבן.

שחקנים אורחים: יוסי סגל כזקן.

159 11 חדשות טובות רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 15.9.2011
צוברבולר מעלה תכנית חדשות לערוץ החיים הנפלאים.

שיר: חדשות טובות.

שחקנים אורחים: דוד קיגלר כטוביה צ'פלין.

160 12 הומור רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 18.9.2011
אילן מסביר לדנה על הומור בסיטקומים תוך כדי שהוא מדגים עם התסריט של הפיג'מות.

שחקנים אורחים: דב רייזר כאבא של עודד.

161 13 פלאש רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 19.9.2011
עכברובוט מצליח לעוור את רוב השחקנים בסדרה וגרי מנצל את זה לטובתו.

שחקנים אורחים: ישראל קטורזה כד"ר חי.

162 14 החלום ושברו רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20.9.2011
גרי מנסה למתוח את כולם. לימית יש אודישן כמנחת שעשועון.
163 15 פרק מצולם רובי דואניאס רובי דואניאס וחן קלימן 21.9.2011
אילן, קובי ועודד נתקעים בפרק הפתיחה של עונה שלוש רק שהפעם זה לא מצויר.

שיר: אם הייתי יכול.

164 16 סודות של שתיקה רובי דואניאס יובל סגל 22.9.2011
גרי מאבד את הקול שלו. עודד גונב לקובי את היומן.

שחקנים אורחים: רובי דואניאס בתור עצמו.

165 17 אושן רובי דואניאס יובל סגל 25.9.2011
בפעולת עוקץ מדהימה מצליחים חברי הפיג'מות לגלות מאיפה לנתן יש כלכך הרבה כסף.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, רובי דואניאס בתור עצמו/מוטי.

166 18 פספוסים מפוספסים רובי דואניאס רובי דואניאס 26.9.2011
פרק מיוחד עם הסברים על פספוסים וקטעים שנאספו לאורך העונות ומעולם לא שודרו.

שיר: על לשיר בסדרה.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד כמר לטין, רובי דואניאס בתור עצמו, שגיא אדרי כאיתן שפלר.

167 19 חסידות סבבה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27.9.2011
גרי פותח חצר חסידות בהמבורגרי בהנהגה הרוחנית של הסבבה סאלי. ימית נבחנת למגישת חדשות.

שחקנים אורחים: יוני גרא כביי גינס.

168 20 20,000 דולר רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 2.10.2011
בפעם הראשונה בסדרה הפיג'מות הצליחו והם מרוויחים 20,000$ על שיר שהם כתבו.

שחקנים אורחים: עדי הימלבלוי בתור עצמה, נתן נתנזון כשוטר, רובי דואניאס בתור עצמו.

169 21 תפקיד רובי דואניאס רובי דואניאס ודנה פרידר 3.10.2011
דנה וימית מתחרות על תפקיד סרט הוליוודי שיצולם בפטרה הרחוקה. גרי נמצא יותר מדי זמן במכונת שיזוף.
170 22 ז'רגון רובי דואניאס אלעד קוריש וקובי פרג' 4.10.2011
הפיג'מות מנסים להשתלט על עולם הפרסום. גרי רוצה להיות הומלס.

שחקנים אורחים: גיל פרנק כאייל ז'רגון.

171 23 שפיות רגעית רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 5.10.2011
ימית רוצה לעשות בר מצווה לבן דוד שלה וכל אחד מחברי הפיג'מות מנסה לשכנע אותה לרדת מהרעיון ומסביר על הפעם האחרונה שהיה שם בר מצווה.
172 24 מאמץ אחרון רובי דואניאס יובל סגל 6.10.2011
כולם מתארגנים לסוף העונה. נתן מנסה לגרום ללהקה להצליח פעם אחת לפני שנגרמת הסדרה.

שיר: להיט

שחקנים אורחים: נדב אסולין כבדש.

173 25 אחרון ודי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 9.10.2011
הפיג'מות מארגנים מסיבת סיום ושרים את השירים האהובים מכל העונות. גרי מסרב להשתתף בפרק מהחשש שיהיו עוד עונות.

שיר: המסיבה של הפיג'מות, אל תאכלו את החיות, שיר המכולת, קצר במוח, הפיג'מות חוזרים, הבדידות והבדידים, רק אותך אוהב, אירוביזיון, זינה, המבורגריה קטנה בטירוף, שיר מקורי לא שלנו, פיק פיק פוק, בלתי מושגת, שרה טבעות, כמו מלכה, בואו ונלך, חדשות טובות, שיר לחלטורות, שיר סיום.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, דון לני-גבאי בתור עצמה, טל מוסרי בתור עצמו, שראל פיטרמן בתור עצמו, רז שפירא בתור עצמה, רובי דואניאס בתור עצמו.

עונה 8: 2013[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק הבמאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
174 1 כשנתן פגש את דנה רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 19.5.2013
רובי רוצה לעשות עונה חדשה ומגלה שכל הפיג'מות עסוקים בלעשות מחזמר לחנוכה.

שיר: המסיבה של הפיג'מות, עוד עונה, אהבה, אהבה של אילן, לבד, הפיג'מות חוזרים.

175 2 מיסטר שף רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20.5.2013
הפיג'מות מגלים שקובי מבשל נהדר ושולחים אותו למאסטר שף. קובי מתרגש כל כך שקופץ לו פיצול אישיות חדש, מני פירה שגונב את ההצגה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, קובי מאור כמנחה, יוני גרא כביי גינס.

176 3 פרק 3 עונה 8 קלאסי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 21.5.2013
כל דמות מסבירה לקהל מי היא.
177 4 אייפיג'מות רובי דואניאס רובי דואניאס 22.5.2013
השחקנים משיגים ניצבים שעליהם הם שמים טאבלטים שזה נראה שהם מדברים אבל הם בעצם יושבים להם בנוח במקום אחר.

שיר: iבן-אדם.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, יוני האנה כאבא של ילד, אופיר אלבז כילד.

178 5 שושנת בגדד השעירה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 26.5.2013
עודד עושה בייביסיטר לפולי שחולה. אילן ופרדי קונים טלוויזיה מקוסם שאומר להם שיש לה כפתור קסום בשלט שאסור ללחוץ עליו. פולי לוחץ על הכפתור והדמויות מג'ורה מתעוררות לחיים.

שחקנים אורחים: חזי דין כקוסם.

179 6 לחמנייה עבודה רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 27.5.2013
דנה משועממת אחרי שהיא מפוטרת מההמבורגרי. אילן מנסה לרשום שיר חדש. יד של מישהו מהצופים נתקעת מתחת למקרר בהמבורגרי.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, אלון סנדלר כרז, יוני גרא כביי גינס, אדר אשתר כשוטר.

180 7 גנוז רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 28.5.2013
יואב קוטנר מראיין את הפיג'מות על האלבום הגנוז שלהם שהם עשו בין עונה 7 ל8.

שחקנים אורחים: יואב קוטנר בתור עצמו.

181 8 פרק ספיישל רובי דואניאס רובי דואניאס 29.5.2013
הפיג'מות וגרי מנסים למצוא רעיונות מקוריים לריאליטי בשביל להרוויח כסף.
182 9 תתארו לכם רובי דואניאס יובל סגל 2.6.2013
אילן ומרסל פוארו מחפשים את השיר של אילן שנגנב. עודד רוצה להיות פרזנטור.

שיר: עולם יפה.

183 10 אתה tube רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 3.6.2013
הפיג'מות וגרי מתחרים מי יקבל יותר צפיות ביוטיוב.

שחקנים אורחים: גיא פינס בתור עצמו, גיא לרר בתור עצמו.

184 11 אתה גם tube רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4.6.2013
התכנית ראיונות של מני פירה ביוטיוב מצליחה ומערוץ ששת מציעים לו תכנית משלו שרק הוא משתתף בה.

שחקנים אורחים: צופית גרנט בתור עצמה, צביקה הדר בתור אבי צביר, גיא פינס בתור עצמו, גיא לרר בתור עצמו.

185 12 אתה לא tube רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 5.6.2013
מני מסכים לקבל את התכנית שלו אך מבין שהחברות שלו עם הפיג'מות חשובה לו יותר.

שחקנים אורחים: צביקה הדר כאבי צביר, גיא פינס בתור עצמו.

186 13 חש ללמפח"א רובי דואניאס יובל סגל 9.6.2013
גרי מרגיש חולה אחרי שאכל נקניקיות מההמבורגרי. הפיג'מות חוקרים מה קורה לו בגוף עם החללית הזעירה של נתן.
187 14 הפתעה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 10.6.2013
נתן חושב שהחברים שלו שכחו מהיום הולדת שלו בזמן שהם מכינים לו מסיבת הפתעה.
188 15 דבר עברית רובי דואניאס רובי דואניאס 11.6.2013
יהורם צוברבולר גורם לכולם לדבר עברית גבוהה לאורך כל הפרק.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, אסף אשתר כיהוחיריק בן מקף.

189 16 הארטיסטים רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 12.6.2013
אחרי שהפיג'מות רואים את הארטיסט הם מחליטים לעשות פרק אילם.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, נדב אסולין כבדש, אלי דראי כניצב, יוני גרא כביי גינס, סימון רוזנפלד כמר לטין, גיא פינס בתור עצמו, רוני דואני בתור עצמה.

190 17 אוף גוזל רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 16.6.2013
גל, החבר החדש של ימית מתחיל להתמכר למציאות המדומה של נתן. רוני מחליטה לעזוב את הבית ולעבור לדירה של ימית.

שחקנים אורחים: דדי זהר כגל, גלית גוטמן בתור עצמה.

191 18 החבורה הקסומה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 17.6.2013
פולי חולה וגרי מחליט לספר לו את הגרסה שלו לחסמב"ה.

שחקנים אורחים: נדב אסולין כאלימלך זורקין, סימון רוזנפלד כמר לטין.

192 19 משחקי תפקידים רובי דואניאס רובי דואניאס, ימית סול ודנה פרידר 18.6.2013
כשהאקס של ימית חוזר בשביל לקחת סווטשרט היא רוצה לגרום לו להאמין שיש לה חבר אז היא מבקשת מאילן שהוא יתנהג כאילו הוא חבר שלה אבל כשהאקס מגיע ואילן במקלחת אז נתן מחליף את אילן וככה כל אחד צריך לשחק דמות שהוא לא.

שחקנים אורחים: בועז קונפורטי כחיליק.

193 20 התלהבות רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 19.6.2013
אחרי שגרי מפטר את דנה היא וימית עושות חברה של מתלהבות בע"מ בו הן הולכות לקונות בחנויות ומשכנעות אותן לקנות דברים. גרי ופרדי מזהים פוטנציאל בזה ופותחים את מבאסים בע"מ שהמטרה היא לגרום ללקוחות ללכת לקנות בחנות המתחרה. הפיג'מות מנסים לגרום לשייקה להיות כוכב רשת.
194 21 מעליות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 23.6.2013
הפיג'מות מנסים להפוך את השירים שלהם בסגנון של מוזיקת מעליות. גרי עושה תחרות סטנדאפ בהמבורגרי.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, ניקי גולדשטיין כלסלי בלנדס.

195 22 דוקטור דוקטור! רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 24.6.2013
ימית מעמידה את יכולת העמידה בפיתויים של הפיג'מות בשאלה של האם הם יראו את האנטומיה של אילן חלק א או לא.

שיר: דוקטור דוקטור, אותיות באנגלית.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

196 23 האנטומיה של אילן חלק ב' רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 25.6.2013
אילן הופך לאט לאט לתפוז וכולם מנסים לגלות למה.

שחקנים אורחים: דב רייזר כאבא של עודד.

197 24 פץפץ חברתי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 26.6.2013
עודד שומע שמפעל הפצפצים האחרון בישראל עומד להיסגר והוא מתחיל מחאה.

שיר: שיר מחאה שקט.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, יוני גרא כביי גינס, סימון רוזנפלד כמר לטין.

198 25 בדרך לחופשה עוצרים בהמבורגרי רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 30.6.2013
לפני שהשלישייה יוצאים לחופשה באילת אילן נעלם.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

עונה 9: 2015[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק הבמאי נכתב על ידי תאריך שידור מקורי
199 1 פרק אמריקאי רובי דואניאס רובי דואניאס וקובי פרג' 4.1.2015
ההפקה מנסים למכור את הסדרה לאמריקה ומחליפים את השלישייה בשחקנים אמריקאים. השלישייה מגלים את זה ומנסים לבטל את המכירה.

שחקנים אורחים: נדב אסולין כבדש, יוני גרא כביי גינס, רוס אליהו כג'ייקוב, ג'ייסון דנינו-הולט כטים, יואב צפיר בתור עצמו, טוביה צפיר בתור עצמו, ליאור פאוקר כאוג'ד.

200 2 הפרק ששיפרה באה רובי דואניאס אילן רוזנפלד וקובי פרג' 5.1.2015
לכבוד פרק 200 כל השחקנים מחליפים תפקידים. שפרה מגיעה פעם ראשונה בשלמותה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, גלית גוטמן כשפרה, דור צויגנבום כשופט.

201 3 הקוסם מארץ עוץ רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 6.1.2015
לכבוד היום הולדת של דנה נתן מכין לה את הקוסם מארץ עוץ במציאות וירטואלית.

שיר: שיר הדרך, אי שם מעבר לקשת.

שחקנים אורחים: יוני גרא כביי גינס, אלי דראי כניצב.

202 4 הפסקת החשמל הגדולה רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 7.1.2015
לאילן יש דייט אבל אז יש הפסקת חשמל בכל הבניין.

שחקנים אורחים: יעל גרובגלס כעמית.

203 5 צמחוני נגד מנדלבאום פרק ט רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 11.1.2015
צמחוני כועס כי הוא לא הופיע בעונה הקודמת ולוקח בעלות על ההמבורגרי. ברכה רוצה להעביר את הקשר שלה עם נאג'י לשלב הבא ועד שהוא לא רוצה היא לא מוכנה להביא אותו לבית שלה. הפיג'מות מנסים לפתור את בעיית הרעב של קובי.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, ניר רון כשמעון צמחוני.

204 6 רדיו צנרת רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 12.1.2015
הפיג'מות פותחים תחנת רדיו פיראטית שמשדרת דרך צינורות הביוב.

שחקנים אורחים: אדר אשתר כשוטר, סימון רוזנפלד כמר לטין.

205 7 תולדות האומנות רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 13.1.2015
אילן מסביר לצופים על תולדות האמנות מהפרהיסטוריה עד לפיג'מות.
206 8 הרשימה רובי דואניאס יובל סגל 14.1.2015
נתן, ימית ודנה מגשימים לגרי את כל הדברים שהוא רוצה לעשות לפני מותו. אילן וקובי מלמדים את עודד לקרוא.

שחקנים אורחים: יוסי סגל כאיש זקן, סימון רוזנפלד כמר לטין, אלי לולאי בתור עצמו.

207 9 גרסת כיסוי רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 18.1.2015
הפיג'מות יוצרים את הביג'מות שהיא להקת קאברים של עצמה כי לכל להקה טובה יש להקת קאברים.

שחקנים אורחים: נדב אסולין כבדש, דור ציוגנבום כשופט.

208 10 מפולי שלג רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 19.1.2015
לשפרה יש מפגש משפחתי וזה אומר שדנה וגרי צריכים ללכת לשם. דנה מביאה את נתן איתה אבל שניהם מפחדים שהמשפחה של דנה לא תאהב את נתן. גרי צריך לשמור על פולי לפני שהוא הולך ומחליט לתת לעודד לעשות את זה.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

209 11 התא רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 20.1.2015
נתן מתערב עם גרי שהוא לא יכול לגור שבוע בהמבורגרי.

שחקנים אורחים: אריה צ'רנר כאלברט, יוני גרא כביי גינס, סימון רוזנפלד כמר לטין, ניר רון כשמעון צמחוני.

210 12 זה לא מופרך רובי דואניאס אילן רוזנפלד ויובל סגל 21.1.2015
נתן מגלה שהוא מאומץ והוא ואילן מנסים למצוא את המשפחה האמיתית שלו.

שחקנים אורחים: סימון רוזנפלד בתור עצמו, יוסי סגל בתור עצמו.

211 13 עצת אחינועם רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 25.1.2015
אילן מוצא מישהי שקוראים לה אחינועם אבל אחרי שהוא לא מגיע לדייט שהם קבעו אילן מבקש מהחברים שלו תירוץ ללמה הוא לא בא.

שחקנים אורחים: אושר סלים כאחינועם, חיים אודסון כדוד חיים.

212 14 נאג'יג'וס רובי דואניאס אילן רוזנפלד ועודד פז 26.1.2015
אחרי שמלכה קופרמן מתה היא משאירה לאילן בצוואה את הבית שלה בתנאי ששום דבר לא משתנה. גרי, נתן ודנה מגלים נפט במרתף של ההמבורגרי. ימית בונה קיר רביעי בגלל שהפיג'מות שוברים אותו כל הזמן.

שיר: מיסטר טאליבן.

שחקנים אורחים: אריה צ'רנר כאלברט, דוד שטיין כעורך דין.

213 15 עלייתו ונפילתו של מני פירה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 27.1.2015
מני פירה משתלט על קובי ועוזב את הדירה.

שחקנים אורחים: צביקה הדר כאבי צביר, יוני גרא כביי גינס.

214 16 המבורגרוני רובי דואניאס רובי דואניאס ויניב פולישוק 28.1.2015
הפיג'מות נתקעים במעלית ומספרים לאלברט על הפעם שגרי ביקש מהפיג'מות לכתוב שיר בשביל לפרסם את ההמבורגרי אבל בגלל שהוא לא אהב אותו הוא נתן לרוני דואני לשיר אותו.

שיר: המבורגרי גרי.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, סימון רוזנפלד כמר לטין, רוני דואני בתור עצמה, אריה צ'רנר כאלברט, יהורם גאון בתור עצמו, לי בירן בתור עצמו, משה פרץ בתור עצמו, ירמי קפלן בתור עצמו, אלי לולאי בתור עצמו.

215 17 ג'ורה מכה שנית רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 1.2.2015
ג'ורה ובוצ'ק צריכים לקחת סביח מגרי כדי שעמבה וכורכום לא יהיו רעבים. דייבו ועריסה צריכים למצוא צ'ינצ'ילה אבודה.

שיר: ג'ורה, אני מפה, דייבו, ליק ליק, ילקוט.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה, נדב אסולין כבדש.

216 18 סינדרום ירושליים רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 2.2.2015
הפרק הראשון של הספין-אוף "ימית ודנה בעיר הגדולה" שקורה בירושלים.

שחקנים אורחים: יוני גרא כביי גינס, אריה צ'רנר כאלברט, עדו ברטל כגיל.

217 19 שנקל רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 3.2.2015
לגרי יש את ההזדמנות לקנות את ההמבורגרי מהחוכר שלו.

שחקנים אורחים: אלי דראי כניצב, רוני דואני בתור עצמה, אוהד שגב כעורך דין, ניר רון כשמעון צמחוני.

218 20 אומ ללה רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 4.2.2015
הפיג'מות מגלים שיש תחרות לאיש הכי אומלל בעולם ורושמים את גרי.

שחקנים אורחים: יוני גרא כביי גינס.

219 21 פספוסי פספוסים רובי דואניאס רובי דואניאס 8.2.2015
נתן מראיין את הפיג'מות ואחרי הראיון הוא מראה את הפספוסים שלהם.

שחקנים אורחים: רבקה גור כגברת ברכה.

220 22 מוזות רובי דואניאס רובי דואניאס וימית סול 9.2.2015
אילן אומר ללהקה שהוא לא רוצה יותר לכתוב שירים וברגע שהמוזה שלו עוזבת אותו יש בלאגן בין המוזות.

שחקנים אורחים: שירה קצנלבוגן כמוזות

221 23 רדיו צנרת הסרט רובי דואניאס רובי דואניאס ואלי דראי 10.2.2015
השלישייה מוצאים את אבי עיט ושואלים אותו אם הוא רוצה לעשות סרט עליהם.

שחקנים אורחים: ירון ברובינסקי כאבי עיט, יונה אליאן בתור עצמה.

222 24 הלחשן רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 11.2.2015
הפיג'מות וגרי מוצאים שבכל העונות לעודד היה לחשן בשביל שהוא לא יצטרך לזכור את הטקסט.

שחקנים אורחים: לי בירן כלחשן/עצמו.

223 25 התינשאי לי? רובי דואניאס עודד פז ויובל סגל 15.2.2015
בגלל שלי אמר שהוא ישיר בסדרה אם יהיה חתונה אז נתן מחליט להציע לדנה.

שיר: תגידי לו כן, הסוף.

שחקנים אורחים: לי בירן בתור עצמו, אלי דראי כניצב, סימון רוזנפלד כמר לטין, יוסי סגל כאיש זקן.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפיג'מות

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המידע על פרקי הפיג'מות (אנגלית)

תקצירי כל הפרקים עד עונה 7

2020 07