משתמש:Kazrikoz/Just Cause 3

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

תבנית {{משחק}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

Just Cause 3 הינו משחק מחשב מסוגת עולם פתוח פעולה-הרפתקאות שפותח ע"י  Avalanche Studios והופץ ע"י Square Enix שהוכרז ב11 לנובמבר 2014, המשחק יצא ב1 לדצמבר 2015 למחשב האישי, Playstation 4 ו-Xbox One. המשחק זמין לקנייה מהחנות הוירטואלית Steam ומעוד חנויות משחקים וירטואליות.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Just Cause 3 הוא משחק פעולה והרפתקאות בעולם פתוח בגוף שלישי, שמתרחש על אי ים תיכוני בדיוני הידוע כמדיצ'י עם ריקו רודריגז שהוא השחקן במשחק. גודל המפה זהה לגודל המפה במשחק Just Cause 2 עם 400 קילומטרים רבועים (1,000 km2). עם זאת, שטח הנפח שלו גדל כדי לאפשר יותר אנכי - כתוצאה מזה, זה אפשרי עכשיו לשחקן לחקור מערות תת-קרקעיות ומבנים בקנה מידה בצורה יעילה יותר ומציאותי. העולם של המשחק מורכב מחמישה biomes הגדול, עם כל ציוני דרך ייחודיים שיש ונופים.

מגוון של כלים הניתנים לשחקנים לחצייה במשחק. Just Cause 2 תכונות החתימה של '- העוגן הנעיץ ומצנח - ולהופיע עם מכניקה משופרת. ההתמקדות בתוהו ובוהו ופיסיקה מוגזמת גם תישאר. Wingsuit חדש, אשר מצויד באופן קבוע על ידי השחקן, בהשתתפות במשחק ומאפשר לשחקנים להחליק על פני העולם בדרך הרבה יותר מהר. כאשר השחקן כמעט מגיע לקרקע תוך שימוש wingsuit, הם יכולים לצייר את עצמם בחזרה באוויר באמצעות אנקולים. שחקנים יכולים לעבור בין השימוש במצנח וwingsuit בחופשיות במהלך משימות או חופשית-נדידה. בנוסף לציוד שסופק, במגוון רחב של כלי נשק, כמו משגרי טילים ורקטות RPG רובה,

וכלי רכב, כגון מטוסי קרב, מטוסים, ספינות, ומכוניות אקזוטיות, כלולים בכלי רכב game.These יכול להיות מותאם אישית על ידי השחקן ויכולים לשמש כנשק.

מכניקת משחק אחרות לא חלה שינוי ומעודכן. לדוגמא, עכשיו יש ריקו היכולת לצרף ואובייקטים רבים לקשור יחד עם העוגן הנעיץ, תוך צניחה היא יציבה יותר ומאפשרת לשחקנים לירות אויבים מהאוויר. כל דמות אובייקט ולא לשחק גם יכולה להיות מכור על ידי השחקן עם השימוש בעוגן הנעיץ. במשחק מטבע הושאר מחוץ בדיוק סיבה 3, מה שהופך את האספקה ​​של סדרת טיפות יותר נגיש ודמיון לשחקן. עם זאת, זה משפיע על קושי; לדוגמא, אם השחקן בוחר לרכב על טנק, האויב AI תואם את הכח שלו ומאמץ את הנשק שיוכל לקחת את טנק. תכונה חדשה נוספת היא נותנת C4 האינסופי האופי. בניגוד לתשלומים קודמים שנדרשו לשחקנים לרכוש C4, Just Cause 3 instates נשק זה כדי לאפשר ליותר כאוס. בJust Cause 2 שחקנים היו מסוגלים לעמוד על גבי כלי רכב הנע אלא רק במרכז; שחקנים כיום מותר לנוע על כלי רכב באופן חופשי בJust Cause 3. שחקנים יכולים לשחרר את הבסיסים צבאיים עוינים ועיירות בהשתתפות במשחק; הם פועלים במקומות נסיעה מהירים כאילו השחרור הוא מוצלח.

יצירתיות והרס הם הדגישו בכבדות בJust Cause 3. לדוגמא, הרבה דברים במשחק, כוללים מבנים כמו גשרים ופסלים, יכולים להיהרס במגוון דרכים. מכונאי חדש בשם רבל גלילה הוצג. זה מאפשר לשחקן כדי להשהות את המשחק כדי לבחור ציוד, נשק, וכלי רכב דרך תפריט הפסקה. האובייקטים שנבחרו הם ירדו לעולם של המשחק ויכולים להיות בשימוש על ידי שחקנים. המשחק כולל גם מצבי אתגר. הוא כולל מיני-משחקים כמו מירוצים wingsuit ומצב טירוף ההרס, שבו יעדים ואתגרים חדשים אינם נעולים כאשר השחקן הורס בסיס אויב.

למרות mod מרובה של Just Cause 2 שהתקבלו היטב על ידי שחקנים, המשחק בהשתתפות רק מרובה אסינכרוני בעת ההשקה, שבו אתגרים וLeaderboards בנכלל במקום כל מצב מרובה משתתפים שיתופיות או תחרותי, כמו סטודיו רצה להתמקד כוח האדם שלהם, זמן ומשאבים ביצירת העולם של המשחק.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שש שנים אחרי האירועים של Just Cause 2, ריקו רודריגז חוזר למולדת של מדיצ'י, אי ים תיכוני בדיוני תחת השליטה האכזרית של הדיקטטור הכללי סבסטיאנו Di Ravello, שקבע את עיניו על שליטה בעולמו. רוצה לעצור אותו, ריקו יוצא למסע כדי להרוס את התוכניות הרשעים שלו.

כשהוא מגיע למדיצ'י, הוא ייפגש עם חבר הילדות שלו מריו פריגו ומדען Dimah אל-מסרי, שעכשיו משרתות במרד להפיל Di Ravello. הם ימשיכו לשחרר Manaea, הבירה לשעבר של מדיצ'י, ולהרוס Vis תחנת כוח אלקטרה, שסמכויות בסיס צבאי. עצבני על ההצלחה של המרד, Di Ravello מזמין את חייליו להרוס את העיר של קוסטה דל פורטו. בעזרתו של ריקו, המרד להפוך את הגאות בצבא. הם גם לומדים שDi Ravello מתכנן להשתמש Bavarium, מינרלי נפץ ומגנטיים, כאמצעי לכבוש את העולם.

Dimah מבקש ריקו כדי לאחזר סורק Bavarium, רק כדי לגלות שהוא שולח אותו לטום שלדון, רכז הסוכנות של ריקו. הכעיס, כי הוא יודע פעילות של הסוכנות בדיקטטורות הפלת, הוא הורס את הסורק לפני שהיא נותנת לטום. ריקו ומריו מאוחר יותר ללוות זנון, מדען שערק מDi Ravello. כוחותיו של די רבלו לשגר טיל Bavarium שנועד עיר. ריקו מונע הנזק על ידי שינוי מסלולו כך שהוא הורס את בסיס צבאי במקום. עם ההצלחות של פעולות האחרונות, מריו גונב כמה חביות של יין מהסליק של Di Ravello וריקו לנהוג בה למורדים לחגיגה.

זמן מה לאחר מכן, טום מודיע ריק שהצבא של Di Ravello שולח פריגטות לאחר מריו וDimah, שנמצאות מחוץ לים. הוא מציל אותם והם עוסקים בחילופי אש עם כוחותיו של Di Ravello. ריקו פוגש אניקה וTeo, שני מבריחים זרים גם נלחמים נגד Di Ravello. בחילופי האש מריו הוא נפצע באורח קשה, ואניקה מציעה כדי לסייע לו אם ריקו הוא מסוגל לעזור לה עם טובות.

המבריחים לשאול ריקו לגנוב טנק Imperator, רכב משוריין עם מגן Bavarium. ריקו והמבריחים מאוחר יותר פגעו זיקוק Bavarium, כמו גם לנסות את מכשיר פעימה אלקטרומגנטית הפוך מהונדסת מטנק Imperator. ריקו הופך זהיר של אלמנטים בתוך המרד שפועל כחפרפרת לDi Ravello, וגרם לו להיות מסוגל לתפוס כל התנועה שלהם. במהלך תקופה זו מריו משחזר עקב טיפול המבריחים. חייליו של די רבלו לתקוף מחבוא של המורדים. המורדים להדוף אותם ולאחר ש, להרוס תחנת כוח נוספת.

ריקו מלווה רוזה מנואלה, פוליטיקאי Medician, כפי שהיא חוזרת למדיצ'י. רוזה מכירה זנון כמדען של Di Ravello וריקו מגלה כי זנון הוא החפרפרת. ריקו עוצר רכבת שנשאה Bavarium מחוץ למדינה, ולעזור המבריחים לשחרר את חבריהם כלואים על ידי Di Ravello. ריקו, Dimah וטום לעצור מטוס תובלה אחרת נושא פצצת Bavarium. הצבאי תוקף את המורדים שוב, כתחבולה לשחרר זנון. ריקו מתעמת זנון והורס מסוקו.

המורדים עוסקים בקרב אחרון עם הצבא, כמו גם הרס של פיקוד המרכז של Di Ravello. Dimah לא יכול להשבית את הטילים שנועדו בבסיס, כדי שהיא דוחפת את ריקו משם כמו הטילים פגעו במגדל הפיקוח שהיא ב, הרג אותה. המורדים ללמוד מאוחר יותר באותו Di Ravello בורח במסוק מתקדם תוך שימוש באותו מגן Bavarium כImperator. ריקו מעמת אותו באי הר געש, להרוס את המסוק Di Ravello הוא מטיס. השחקן, כריקו, יכול לבחור לבצע Di Ravello, או לחכות עד שהוא מתאבד בנופל לתוך הלבה. לאחר מותו של Di Ravello, הוא רמז כי רוזה הופכת לנשיא של מדיצ'י.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפיתוח של המשחק החל בשנת 2012. ההתפתחות רק הסיבה 3 טופלה על ידי סטודיו הלווין "Avalanche Studios בניו יורק, שבה יש כ -75 חברי צוות, תוך האולפן הראשי בשוודיה המתמקד בפיתוח של מקס הזועם, שהיה הודיע ​​בשנת 2013. הפקדים של המשחק קיבלו שיפוץ, וכמה חברים ממשחקי קריטריון, מפתחת סדרת משחקי וידאו המירוץ שחיקה, הצטרפו לאולפנים ועבדו על טיפול הרכב של המשחק. השראה למרובה אסינכרוני של המשחק נלקחה ממשחקי מירוצים כמו Need for Speed ​​וForza Horizon 2, בעוד שהמכונאי "פרנזי ההרס" בהשראת סדרת הסיעה האדומה. השראה למשחק נמשכו מהקהילה למשחקים של רק סיבה 2. כתוצאה מכך, שדרוגי השתתפות במשחק נקראים "אופנות".

בעת עיצוב עולמו של המשחק, האולפן שנאסף ספרי צילום של אזור הים התיכון ושלח צוות לכמה איים בים תיכון כדי לקבל הצצה טובה יותר של האזור. הסביבה של המשחק היא בהשראת הנוף של מונקו ואזור הים התיכון בדרום. אולפני Avalanche נחשבים תחומים כגון "משאב בלתי מנוצל", שאין מפתח אחר שעבד על לפני. כדי להציג את העולם עם דיקטטורה, המפתחים של המשחק נקבעו ערכת צבעים, שמורכבת מבעיקר אפור, צהוב, ואדום, כדי לשקף ולהראות תחושה של "דיכוי". הגודל של העולם של המשחק הוא דומה לזה של Just Cause 2, אבל המפולת הבטיחה שהתוכן בהשתתפות בעולם יהיה "צפוף" יותר מקודמו. הרס סביבתי מורחב בJust הסיבה 3, כצוות נחשב זה אלמנט מרכזי ביצירת חוויה קולנועית ומכונאי לתת לשחקנים יותר חופש. צוות גם נחשב כי עם ההתקדמות בטכנולוגיות, צוות הוא מסוגל להוסיף עוד מכניקת הרס, שהוא בקנה מידה גדולה יותר, למשחק.

בראיון, מנכ"ל Avalanche Studios כריסטופר סונדברג קבע כי המשחק ימשיך לשמר ולהרחיב את Just Cause 2 שמחה של 'והומור, ושאת הטון של המשחק לא יהיה רציני מאוד. למרות זאת, הוא טען כי הסיפור יהיה קצת יותר רציני מזה של Just Cause 2. הוא תאר את הטון של המשחק "70 אחוזים מטורפים ו 30 אחוזים רציניים". הקמפיין של המשחק בוחן סיפור הרקע של גיבור הסדרה ריקו רודריגז, כמו המשחק מוגדר במולדתו. תמונתו נעשתה "נגישה" יותר, שבו הוא לובש בגדים מזדמנים כמו ג'ינס לאורך כל המשחק, בניגוד למדיו במקור Just Cause וJust Cause 2. גאדג'טים והציוד שלו נעשים יותר מציאותיים. מנהל האמנותי של המשחק הסביר שהאולפנים "[רצה] רק מגע של תחושת שסוכנות ג'יימס בונד [על ריקו רודריגז] מבלי להיכנס יותר מדי לדבילי ומופרך כמו XXX בכיכובו של וין דיזל."

המשחק הקניט ראשונה על ידי מנכ"ל אולפני Avalanche ב -27 בפברואר, 2013. בחודש אוגוסט 2014, אולפני Avalanche הודיעו כי 2,015 יהיו "השנה הגדולה ביותר מאז הקמתה של סטודיו" שלהם. "הפתעות" כמה גם הקניטו. המשחק היה שמועות כוללות מבנה חופשי להפעלה וmicrotransactions. עם זאת, המפתחים הכחישו שמועות כאלה ואישרו שזה יהיה משחק מלא מחיר ללא microtransactions. המשחק הוכרז באופן רשמי ב -11 בנובמבר, 2014. הדגמת המשחקיות הראשונה למשחק הוצגה בכנס E3 של 2,015 Square Enix.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי מחשב