משתמש:Marloweperel/יעקב הלר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
יעקב עלר
לידה חיפה
כינוי קובי
השתייכות צבא הגנה לישראל
דרגה אלוף משנה  אלוף משנה
תפקידים בשירות
פעולות ומבצעים
הלחימה ברצועת הביטחון
האינתיפאדה השנייה
מבצע חומת מגן
מלחמת לבנון השנייה  מלחמת לבנון השנייה
מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן  מבצע צוק איתן

ברק חירם (נולד ב-1979) הוא קצין בצה"ל בדרגת אלוף משנה, המשמש מפקד החטיבה הדרומית ברצועת עזה, בעברו שימש כמפקד גדס"ר גולני וכמפקד .

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם גיוסו לצה"ל שובץ הלר בחטיבת גולני. הוא עבר את הגיבוש ליחידות החטיבתיות והתקבל לסיירת גולני. בגולני עבר הכשרה כלוחם וקורס מ"כים חי"ר. בהמשך יצא לקורס קציני חי"ר. עם סיום הקורס שימש כמפקד צוות ביחידה[1]. בהמשך שימש כמפקד פלוגה בגדוד 12 (ברק). לאחר מכן שימש כמפקד פלוגה וכסמג"ד ביחידת אגוז[2] וכמפקד מפקד גדס"ר גולני[3] וכמפקד מגמת להב בבה"ד 1. בתפקידו הבא שימש הלר כמפקד , בין היתר במבצע שובו אחים[4] ובמבצע צוק איתן[5].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ אתר למנויים בלבד יוסי יהושוע, חברון, ‏"לא נחזור הביתה עד שנמצא אותם", באתר "ידיעות אחרונות", 20 ביוני 2014 (הקישור אינו פעיל).
  2. ^ אמיר בוחבוט‏, ה"גולנצ'יק" מחיל האוויר מתכונן לתפקיד חייו, באתר וואלה!‏, 03 בפברואר 2012.
  3. ^ עקיבא נוביק, "ידיעות אחרונות", סמ"ר משה נפתלי נקבר: "תמיד תהיה אחי הגדול", באתר ynet, 19 באוגוסט 2011.
  4. ^ סא"ל עודד הרשקוביץ, לילה עם דובדבן בכפר, באתר צה"ל (דרך ארכיון האינטרנט), 27 ביוני 2014.
  5. ^ יוחאי עופר, מפקד דובדבן: "רואים פחדנות גדולה בחמאס", באתר nrg‏, 27 ביולי 2014.